חדש ב-Contact center  -  10 דקות ותבין מה יקדם אותך
למה לבזבז 100 שעות ויותר, כדי לאסוף מידע... אקראי, חלקי, מגמתי, מעורפל, כשאפשר לקבל כבר היום תחקיר מוכן עם תוכן איכותי מרוכז, מסונן ומתומצת, בפורמט נוח, ולהתעדכן בפחות מ-10 דקות?
 

למה עדיף לקרוא תחקיר מוכן?
  • כדי לקבל תמונה כוללת רחבה ומקיפה.
  • לחסוך שעות ארוכות ויקרות של חיפוש.
  • כדי לקבל מידע מקצועי אובייקטיבי ואמין
  • כדי לא להחמיץ מידע קריטי וחשוב
  • לקבל תשובות מיידיות כבר היום!
  •   צפה עכשיו בתחקיר דוגמא


    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

      מה בתחקיר?
    תחקיר 1334 - חדש ב-Contact center
    למה הנושא שימושי וחשוב?

      הקונטקט סנטר המודרני כיום, הוא אבן בניין מרכזית בפעילות השיווק וחלק ממסע הלקוח בדרך לארגון. בעקבות ההתפתחויות הטכנולוגיות הבולטות, שמתבטאות בחיי הלקוח, המערכות החדשות יודעות לטפל במגוון ערוצי תקשורת כרישות חברתי, צ'טים ווידאו, בנוסף לכל התפקידים המוכרים מהעבר. מדובר על תחום מרתק, שעומד לעבור טרנספורמציה ענקית עם כניסת הטכנולוגיות החדשות, שעיקרן יהיה ריבוי ערוצים ותקשורת בין אנשים לבין "מכונות חכמות", שיפחיתו את הצורך בהתערבות אנושית.

     מה כלול בקונטקט סנטר החדש? אילו מגמות משפיעות עליו כיום? מה ההבדל בין Call center ל-Contact center? על כך ועוד, תקרא בתחקיר שלפניך.



    סיכום מנהלים

    כיום, המחשוב יכול לשפר את שירות הלקוחות בדרכים רבות: בניתוב שיחות אוטומטי, צ'אט עם נציג אנושי או וירטואלי, שירות עצמי, BI, תמיכה במגוון מכשירים, גישה מרחוק, תמיכה דרך רשתות חברתיות וכן באמצעות אתר הארגון. שימוש במגוון אמצעים אלו, משפר את חוויית הלקוח ומשפיע על המוניטין, שימור לקוחות והיקפי מכירות. 

       חשוב לציין, את ההבדל בין Call center לביןContact center. בעוד שהראשון עוסק באינטראקציה טלפונית בלבד, השני, מוסיף לכך מגוון ערוצי תקשורת נוספים.

     המגמות והחידושים העיקריים בתחום זה, הם חשיבות עסקית גוברת של הקונטקט סנטר, עקב התחרות הגוברת בין הארגונים, הצורך לתת מענה ללקוחות בכל שעות היממה ובכל יום, כניסה מתמדת של טכנולוגיות מחשוב חדשות שפותחת אפשרויות חדשות ומגמות נוספות, שעליהן הרחבנו.

     השימושים העיקריים שארגונים עושים כיום בקונטקט סנטר, כוללים תמיכה, שיפור השיווק, מכירות, קבלת תשלום ושימושים נוספים שתמצא בתחקיר.

     המגבלות והאתגרים העיקריים, שמולם עומד כיום הקונטקט סנטר, כוללים מענה טכנולוגי לא מספק, ריבוי ערוצי התקשורת מול הלקוחות, דילמות לגבי שילוב ערוצים חדשים ומגבלות נוספות שמפרט התחקיר.

     לפי מחקר CFI Group, הרכיב החשוב ביותר בחוויית לקוח מספקת, הוא מתן פתרון מהיר (בעיני 34% מהלקוחות). אחריו באים: מתן פתרון כבר באינטראקציה הראשונה עם החברה (29% מהלקוחות), נציג שרות ידידותי ובעל ידע (27%) ומציאת הפתרון באופן עצמי (10%). כפי שניתן לראות מהסקר ולהבין, בכל המקרים האלה, תרומת המחשוב משמעותית. 

       לסיכום - מומלץ להכיר את נושא זה, לבחון ולאמץ קונטקט סנטר מעודכן, שמתפקד היטב ומסייע להפיק ממנו את מרב התועלת העסקית.

     מי שרוצה לקבל מדי שבוע בחינם וללא התחייבות! טיפים דומים ויותר זמן פנוי, תובנות וטכנולוגיות מרתקות שכדאי להכיר, יכול למלא את פרטיו בחלק העליון. מי שמעוניין לדעת מה מרוויחים קוראי pCon, יוכל לקרוא זאת בטור משמאל וכן לקרוא בהמשך מה מקבלים? מה מרוויחים? איזה הטבות? איזה אחריות? מה אומרים הממליצים? ו/או לפנות אלינו לטל' 03-9667939.


    שאלות מפתח חשובות עליהן עונה התחקיר

    1. מהם 7 השימושים השכיחים לקונטקט סנטר?
    2. איך בנוי קונטקט סנטר מודרני?
    3. באיזה קצב צומח השוק?
    4. מה מניע את השינויים בשנים האחרונות, לפי אופיר בר-אורין, מנהל חטיבת התקשורת של י.א. מיטווך ובניו?
    5. כיצד מסייע, ניתוח מאפיינים שונים של קול הלקוח במהלך השיחה?
    6. איזו התנהלות שונה, דרושה בכל אחד מערוצי השירות, לפי הדס רשף, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת תקשוב?
    7. כיצד IoT משתלב בנושא זה?
    8. כמה מהארגונים שמתכוונים להגדיל את כח האדם ב-2017, יחפשו עוד אנשי תמיכה?
    9. מה היחס, בין עלויות פתרון מקומי לעלויות שרות?
    10. באילו אופנים המחשוב משמעותי לחוויית לקוח מספקת, לפי מחקר CFI Group?


    טיפים לדוגמא מתוך התחקיר:

    • עדכניות המידע - חיוני, שמאגר המידע שמשמש כמקור הידע המרכזי של אנשי התמיכה, יישמר עדכני. בנושא זה, גם בהיבט הטכני שנוגע למנמ"ר, עשויים לסייע מומחים לניהול ידע.

    • לפקח על השרות העצמי - גם סביב מנגנוני שרות עצמי, חשוב וכדאי להשקיע זמן עבודה. יש לפקח עליהם, בכדי לוודא שהם מתפקדים כראוי. כמו כן, חשוב לנתח את פעילותם, בכדי לזהות היבטים שמסבכים את הלקוח ולזהות הזדמנויות, לשפר את השרות ולספק תועלת עסקית נוספת.

       

      אלה הם שני טיפים לדוגמא מתוך התחקיר, מעבר להם:

       

      מה מרוויחים קוראי pCon? שירות ייחודי, של סינון ותמצות המידע על הטכנולוגיות הכי חשובות והשפעותיהן על ארגונים, כך שניתן בזמן קצר! להבין מה שימושי ורלוונטי, ומה באמת עובד ומצליח!!! בעשר דקות ניתן לקבל מדי שבוע, טיפים והמלצות מעשיות כדי לקבל רעיונות חדשים ולגלות הזדמנויות נסתרות ומלהיבות.

      יתכן שתרצה להיזכר ולחשוב עכשיו על תמונה אמיתית וחיה שבה אחד מאלה או יותר הופך למציאות. כמה טוב זה נראה? מה מרגישים?

       

      מהו הפירוש של לוותר על pCon? - להחמיץ מידע מקצועי מועיל וחשוב (חלקו קריטי), על ההשלכות שיש לכך (להסתבך ולהינזק ללא צורך, להחמיץ הזדמנויות והצלחות מקצועיות). להסתפק בתמונה חלקית שלא תמיד ברורה, להתעלם מתפיסות ורעיונות חדשים, בנוסף לבזבוז זמן חיוני ויקר, והחמצת דרכים מעשיות ומוכחות, להתייעל ולחסוך כסף.

       

      נסה עכשיו להיזכר בסיטואציות קשות שניתן היה למנוע, על ידי מידע מקדים. איזה תחושה יש במקרים האלה? האם זה הכרחי?

       

      לאור הרווח האפשרי מחד, ומחיר ההחמצה מאידך, מה נראה לכם עדיף? איך ממשיכים? קרא בהמשך מה מקבלים? מה מרוויחים? איזה הטבות? איזה אחריות? מה אומרים הממליצים?


      מה מקבלים?
       
    איך בנויים התחקירים המקצועיים?

    כל התחקירים בנויים במתכונת דומה (לפעמים יש שינויים קלים), שכוללת את המרכיבים הבאים:
    • ידיעה 21 - כוללת סיכום למנהלים שבו עיקרי התחקיר + ריכוז הדגשים המרכזיים.
    • ידיעה 22 - כוללת הסבר על המגמות העיקריות ונותנת רקע לנושא.
    • ידיעה 23 - כוללת מגוון יישומים מעשיים אפשריים או הסבר של מרכיבי הטכנולוגיה.
    • ידיעה 31 - נותנת היבטים כלכליים של הנושא.
    • ידיעה 32 - נותנת שיקולי בחירה ורכש.
    • ידיעה 33 - מפרטת חלופות בולטות ומעניינות של מוצרים ושירותים זמינים, כולל הפניות.
    • ידיעה 41 - מביאה דברים מפי מומחים לנושאים.
    • ידיעה 42 - מספקת טיפים וטריקים של בעלי ניסיון.
    • ידיעה 43 - מציעה הכוונה מעשית ליישום הנושא בארגון.
    • ידיעה 51 - מרחיבה על נושא מרכזי שרלוונטי לנושא.
    • ידיעה 52 - מציגה עוד היבט משמעותי של נושא התחקיר.
    • ידיעה 53 - מתארת את הבעיות, הקשיים, המחסומים והאתגרים בדרך ליישום הנושא.
    • ידיעה 54 - נותנת הכוונה למקורות מידע נוספים או מידע שימושי משלים.
    אנו ממליצים תמיד לקרוא, לפחות את דף המבוא, החדשות השבועיות, הסיכום למנהלים וכן את השימושים האפשריים. מדובר על כשני דפי A4 שקריאתם תיקח דקות ספורות. כך תדע בוודאות שאתה מעודכן בכל החדשות החשובות למנהלי מידע ותוכל להחליט מתי להתעמק ו/או ליישם את הנושא הנדון.

      מה מרוויחים?
    מה יותר כדאי לך?

    שיקולים לבחירה     עדכון עם pCon     עדכון מקובל
    מידע שימושי מקדם + ?
    מיקוד במה שחשוב + ?
    קצר ולעניין + ?
    תמונה כוללת וברורה + ?
    הבנת השלכות + ?
    אובייקטיביות ואמינות + ?
    השקעה נדרשת כ-10 דקות 150 - 50 שעות*

    ועכשיו שאל את עצמך:

    1. כמה חשוב לך לגלות את גורמי ההצלחה הקריטיים שבאמת מביאים תוצאות ממשיות?

    2. איזה אלטרנטיבה מהירה יותר, שלמה יותר ואמינה יותר אתה מכיר... שתקדם אותך יותר?


    *הערה - הערכת הזמן מתייחסת לאיסוף סינון וניתוח המידע בנושא, באופן עצמאי, כדי להתעדכן ברמת עדכון המקבילה לתכנים בתחקיר.

      המלצות
    מה אומרים על pCon מנהלי מידע מובילים במדינת ישראל?


    יחיאל גפנר
    מנמ"ר שרותי בריאות כללית

    מיכאל ליבר
    מנמ"ר יד ושם.

    דורית כהן
    מנכ"ל לשכת מנתחי המערכות

    מאיר אומפלט
    מנמ"ר אלביט תדיראן

      בונוס מיוחד
    קבל במתנה את "חבילת תחקירי הניידות של pCon"

    כל רוכש תחקיר יקבל כבונוס חינם! 3 תחקירים על התחום "החם" והמסקרן של ניידות. החבילה כוללת את התחקירים הבאים:
    • אנדרואיד שחשוב להכיר

    • איך לבחור סמארטפון?

    • איך לאבטח את הסלולר?
    מחיר 3 התחקירים - 741 = 247 X 3 ₪ + מע"מ. יחד עם הזמנת התחקיר תקבל את כל השלושה כמתנה חינם.

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.


      להזמנת התחקיר
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    האם התחקיר שווה 2470 ₪ + מע"מ? ללא ספק! (כמה שוות 50 שעות עבודה לפחות?)

    אנו מבקשים בעדו 247 ₪ + מע"מ בלבד. להזמנה או פרטים, טל' 03-9667939, מייל info@pcon.co.il .

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    איל תמוז
    מנמ"ר פולימר לוגיסטיקס

      שדרג הזמנתך
    הצטרף כמנוי רבעוני לתחקירי pCon, במבצע יוצא דופן!


    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי לתחקירי pCon לשלושה חודשים במחיר מיוחד של 740 ₪ + מע"מ ולקבל 13 תחקירים, במחיר נמוך מרכישה בנפרד של 3 תחקירים!!! וגם לקבל בונוסים ששווים אלפי ₪. כך תוכל לתרום, לקדם ולהשפיע יותר, ו"לצבור נקודות" בהנהלה.

    יתרה מזאת, תוכל לקבל את התחקיר הנוכחי על חשבון אחד התחקירים העתידיים.

    במסגרת הבונוסים תקבל...

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע, מדובר על רווח כולל של כעשרים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 1000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    חבילת "תראה להם כסף" כוללת 5 תחקירים בתחומי הוירטואליזציה, שמראים היכן ואיך ניתן לחסוך כסף רב לטובת הארגון. היא כוללת את התחקירים:


    • ניהול הוירטואליצזיה
    • יישומי וירטואליזציה ברשתות
    • הוירטואליזציה לייעול האחסון
    • וירטואליזציה בתחנות קצה
    • שוק הוירטואליזציה

    חבילת "בלי תקלות ונזקים" כוללת 5 תחקירים בתחומי אבטחה, ניהול סיכונים ואבטחת מערך מחשוב "מתקתק". היא כוללת את התחקירים:


    • איך לאבטח הכי טוב שאפשר?
    • ניהול סיכונים ב-IT
    • כמה הענן בטוח?
    • תפיסת הפיירוולים החדשה
    • איך תחזוקה תמנע תקלות?

    מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - ₪ 1235 = 247 X 5 + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    בסה"כ אתה מקבל:

    • 13 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 13 עדכונים שבועיים.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    שווי הבונוסים - ₪ 2235 = ₪ 1000 + ₪ 1235 וכל זאת תמורת השקעה של 740 ₪ + מע"מ בלבד!!!

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    חיים גנוט
    ממר"מ ותע"א (לשעבר)

      הצטרף כמנוי שנתי
         
    הצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon בתנאים מיוחדים!

    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon ל-52 תחקירים ולקבל הטבה מיוחדת של 26 תחקירי pCon מהחודשים ינואר - יוני 2011. כך תקבל במחיר של מנוי שנתי תוספת של 50%!!! זאת בנוסף לבונוסים הבאים:


    במסגרת הבונוסים תקבל בנוסף...

    התחקיר הנוכחי במתנה!!! מחירו לרוכשים 247 ₪ + מע"מ.

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע. בחישוב שנתי, מדובר על רווח כולל של קרוב לשמונים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 4000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    תוכל לבחור את אחת החבילות שמוצעות למעלה למצטרפים למנוי רבעוני. מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - 247 X 5 = 1235 ₪ + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    מארז 260 תחקירים במחיר מיוחד

    כמצטרף למנוי שנתי תוכל לרכוש בתוספת של 1000 ₪ (במקום 2970 ₪) מארז של 5 תקליטורים מהשנים 2006 - 2010 עם 260 תחקירים על כל נושאי המפתח שהיו בשנים האחרונות. כך תהנה בפחות מ-4 ₪, מתחקיר שיכול לחסוך עשרות ואולי גם מאה שעות עבודה יקרות ויותר!!!
             
    בסה"כ אתה נהנה מ:

    • 52 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 52 עדכונים שבועיים.
    • 26 תחקירי pCon עדכניים מינואר - יוני 2011.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    • התחקיר הנוכחי.
    • הנחה משמעותית ביותר ברכישת מארז 312 תחקירי 2006 - 2011.
    סך הכול שווי הבונוסים (ללא ההנחה של 1900 ₪) שווים 6717 ₪ = 4000 ₪ + 1235 ₪ + 1235 ₪ + 247 ₪ + מע"מ
    וכל זאת תמורת השקעה של 2470 ₪ + מע"מ בלבד!!! מה דעתך?

    כאשר תחשוב על חיסכון ותרומה אפשריים לארגון בשווי של מאות אלפי ₪ + עשרות רבות ואלי גם מאות שעות שיתפנו לך, המסקנה המתבקשת ברורה.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות




    מישל סבג
    מנמ"ר א.ל. מסננים

      הצטרף ל-TechMap
    TechMap- כל מה שחשוב במחשוב - קצר ולעניין


    למידע נוסף - www.TechMap.co.il


      תשובות לשאלות
    תשובות לשאלות שמנהלים שואלים

    pCon מרכז את החדשות העיקריות בתחומי המחשוב, התקשורת ואינטרנט, בארץ ובעולם, יחד עם ריכוז והכוונה לנושאי מפתח מרכזיים, ומציע דרכים מעשיות להתייעל ולחסוך. יחד עם זה, יש ששואלים למה להצטרף לשירות כאשר...

    כבר היום חסר לי זמן?

    pCon עושה עבורך עבודה שאינך חייב לעשות. הוא אינו מבטל לחלוטין את הצורך להתעדכן, הוא כן מאפשר לך להתייעל ולהספיק לעשות יותר באותו הזמן.

    יש את כל המידע באינטרנט ובחינם?

    נכון שיש היום הרבה מידע באינטרנט ובחינם. מצד שני אם זמנך קצר ויקר תוכל להיעזר בשרות שמסנן ומרכז באופן אובייקטיבי ואמין את מה שבאמת עובד ומצליח.

    לא כל הנושאים מעניינים אותי?

    תחקירי pCon מתמקדים אך ורק בנושאים שהם בעלי תועלת מעשית וכאלה שיש אינדיקציות רבות לסיכויי הצלחתם ותרומתם לארגון. כך הם מתדרכים על הנושאים המקצועיים המהותיים והחשובים ביותר, ונותנים לארגון יתרון תחרותי, כלכלי ואמיתי.

    מחיר המנוי אינו נמוך?

    כאשר משקיעים במקור מקצועי, איכותי ואמין שמוכיח עצמו במאות ארגונים ולמעלה מעשרים שנה, ומוסיפים את מחיר הזמן שתפנה לעצמך מעכשיו, מה עדיף? - להחמיץ עשרות הזדמנויות לחיסכון והוספת ערך עסקי משמעותי או להשקיע פחות מ- 1% מכסף זה, וליהנות מ-99% הנותרים?

    אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אלי אישית ואשמח להשיב לך.

    קובי שפיבק
    העורך הראשי של pCon
    טלפון 039667939 - koby@pcon.co.il

      אחריות מלאה
    אחריות מלאה ומוחלטת במילים פשוטות ואותיות גדולות!

       תוכל בדף זה לצפות בסרטון מסכם, להוריד מצגת, להוריד תחקיר דוגמא, לקרוא סיכום מנהלים, לקבל טיפים, להקשיב להמלצות מקולגות מובילים ולהתרשם.

    ביחד עם כל אלה, אנחנו מתחייבים, בהתחייבות כתובה ומפורשת לשביעות רצונך! - תוכל תוך 30 יום מתחילת השירות לבטל את ההזמנה, לא להיות מחויב בתשלום כלשהו,וגם לשמור אצלך במתנה את הגיליונות שתקבל. אין סיכון רק רווח אפשרי!
        
    יוסי לבנון
    מנמ"ר הליקון


      תגיות
    בתחקיר זה מידע על: Call center, Contact center, קונטקט סנטר, קול סנטר, צ'אט, שירות עצמי, BI, צ'טבוטים, משחוק, Gamification

      רוצה עוד תחקיר?
    חפש:  בתוך:
     חפש
     בחר
    52 התחקירים האחרונים 260 תחקירי 2011 - 2007 תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
      להצטרפות
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  


      המלץ לחברים       

    © כל הזכויות שמורות לקומרקטינג בע"מ | תנאי שימוש.