מסע הלקוח בריבוי ערוצים  -  10 דקות ותבין מה יקדם אותך
למה לבזבז 100 שעות ויותר, כדי לאסוף מידע... אקראי, חלקי, מגמתי, מעורפל, כשאפשר לקבל כבר היום תחקיר מוכן עם תוכן איכותי מרוכז, מסונן ומתומצת, בפורמט נוח, ולהתעדכן בפחות מ-10 דקות?
 

למה עדיף לקרוא תחקיר מוכן?
  • כדי לקבל תמונה כוללת רחבה ומקיפה.
  • לחסוך שעות ארוכות ויקרות של חיפוש.
  • כדי לקבל מידע מקצועי אובייקטיבי ואמין
  • כדי לא להחמיץ מידע קריטי וחשוב
  • לקבל תשובות מיידיות כבר היום!
  •   צפה עכשיו בתחקיר דוגמא


    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

      מה בתחקיר?
    תחקיר 1267 - מסע הלקוח בריבוי ערוצים
    למה הנושא שימושי וחשוב?

    ארגונים רבים יכולים להגדיל את המכירות, הרווחיות וערך העסק, כמו גם לתת שרות טוב יותר, בעקבות מודעות לתפיסה חדשנית שהולכת ומתפשטת - מסע הלקוח או הדרך שעובר הלקוח, באינטראקציה מול הארגון. בפועל, פניות הלקוח לארגון, נעשות בערוצים שונים ומול גורמים שונים ובעקבות זאת, מוצא עצמו הלקוח, מול גורמים שכמעט ואין קשר ביניהם, דבר שמביא לאובדן לקוחות פוטנציאליים רבים ו/או לעוגמת נפש. לקוחות אלה, כבר הגיעו לארגון לאחר השקעה גדולה והם נוטשים אותו, כאשר הם מרגישים שאין גורם אחד, שאיתו ניתן לדבר. מסע הלקוח נועד לפתור את מצב זה, ולספק ללקוח חזית אחת מתואמת, של כל הגורמים בארגון, שמכירים אותו ומטפלים בו.  

       כיצד עושים זאת, באופן מעשי? כיצד משתלב בכך המנמ"ר? כיצד מתאימים את אופן האינטראקציה ללקוח? על כך ועוד, מרחיב התחקיר שלפניך.



    סיכום מנהלים

    כיום, מתברר יותר ויותר, כי בחיים האמיתיים, מסע הלקוח מול הארגון, מתבסס על פעילות תקשורת רב ערוצית. פעילות זו, יכולה להיות דרך אתר אינטרנט, בטלפון, בסמארטפון, ישירות מול נציגי הארגון, בצ'ט באתר, SMS, מייל, הודעה ברשת חברתית או בתוכנת מסרים מידיים כמו ווטסאפ או פייסבוק מסנג'ר, כאשר כל אינטראקציה משפיעה על רעותה. יתרה מזאת, הלקוח מצפה כי האינטראקציה שהוא עשה בערוץ אחד, תהיה מוכרת ותזכה להתייחסות, גם כשהוא פונה או כשפונים אליו, באמצעות ערוץ שני. לכן, חשוב לראות את הלקוח כמי שעומד בו זמנית מאחורי קשת אמצעים ומדיות, ולהיענות לצרכיו בהתאם. בכדי לחדד זאת, נציין שפעמים רבות, קורה שלקוח ראה מודעה באינטרנט עם הצעה למלא פרטים ולקבל מידע, התעלם ממנה ופנה לארגון ישירות בטלפון או שניגש לחנות. דהיינו, גם צורת המדידה של הדברים צריכה להשתנות.

       "מסע הלקוח" מוגדר באופן רחב מאוד והוא כולל את עליית צורך או עניין במוצר או שרות שהארגון מציע, זיהוי הארגון כספק אפשרי, התעניינות בפרטים נוספים על הארגון ושורת שלבים נוספים, שתמצא בתחקיר.

       שימוש בריבוי ערוצי תקשורת מול הלקוח או Multi-channel, היא גישה וותיקה, בה נוספו בשנים האחרונות ערוצי תקשורת חדשים, כרשתות חברתיות. OmniChannel, הוא כינוי לטיפול בתקשורת רבת ערוצים באופן מאוחד ומתוחכם, מבחינת אחידות, תיאום ועדכניות, במה שהערוצים השונים מציגים ללקוח. עוד נזכיר בהקשר זה, את נושא עידוד האינטראקציה מול הלקוח אוEngamenet , שעליו הרחבנו בתחקיר 1252 - Systems of Engagement.

       תועלות ההשקעה בגישה הרב ערוצית רבות, כולל הגדלת המכירות, הרחבת השרותים שהלקוח צורך וכן הגדלת שביעות הרצון וצמצום נטישת לקוחות (או Churn Prevention).

       המגמות העיקריות שמשפיעות על נושא זה, כוללות מודעות גוברת לקשת הנושאים, על ביטוייהם השונים, מעורבות גוברת של המחשוב בעסקים ושל מיצוי האינטראקציה עם הלקוח כיתרון תחרותי, התרחבות היקף המכשירים ובמיוחד הסמארטפונים ומגמות נוספות, שעליהן כתבנו בתחקיר.       

       בין המכשלות שעשויות לעלות: התמקדות בטכנולוגיה ולא בתועלת העסקית, אתגרי אינטגרציה, חוסר בשיתוף פעולה עם מנהלים ועובדים רלבנטיים ונקודות נוספות, שפירטנו בתחקיר.

     נתון אחד להמחשת השינוי: הקשר עם הלקוח בארגונים, מתבצע כיום דרך ארבעה ערוצים בממוצע (לפי Aberdeen Group)!

      לסיכום - חשוב ביותר, להכיר היבטי אינטראקציה אלו עם הלקוחות, להבין כיצד המחשוב תורם להם עסקית ובעקבות זאת להיערך, לקדם יוזמות מתאימות בעסק.

    מי שרוצה לקבל מדי שבוע בחינם וללא התחייבות! טיפים דומים ויותר זמן פנוי, תובנות וטכנולוגיות מרתקות שכדאי להכיר, יכול למלא את פרטיו בחלק העליון. מי שמעוניין לדעת מה מרוויחים קוראי pCon, יוכל לקרוא זאת בטור משמאל וכן לקרוא בהמשך מה מקבלים? מה מרוויחים? איזה הטבות? איזה אחריות? מה אומרים הממליצים? ו/או לפנות אלינו לטל' 03-9667939.


    שאלות מפתח חשובות עליהן עונה התחקיר
    1. כמה מהלקוחות יחליפו מותג, בגלל שירות גרוע?
    2. איזה שיפור ב-Cross-sell (מכירת מוצר, ללקוח שכבר רכש מוצר אחר), עשוי לנבוע משיווק יעיל בריבוי ערוצים?
    3. איזה שיפור ברווחי Up-sell (מכירת מוצר / שרות יקר יותר, ללקוח שבמקור התעניין בגרסה היותר זולה) עשוי להתקבל?
    4. כמה מהאינטראקציות של לקוחות מול ארגונים, הן מרובות ערוצים, לפי עינת שמעוני, אנליסטית בכירה ב-STKI?
    5. איזה היקף מפתיע מההזמנות של דומינו'ס פיצה, נעשה דרך האינטרנט?
    6. מהו Visual IVR, לפי דן וייל, CTO חברת JACADA?
    7. כיצד משתלבים בנושא זה הסמארטפונים?
    8. מדוע שיווק בריבוי ערוצים לא מספיק מובן בארץ, לפי אתגר שפיבק, מרצה במרכז הבינתחומי הרצליה ובמכללת קרית אונו?
    9. מהו Path to Purchase? מהו Path to Churn?
    10. כיצד הוידאו מסייע בתחומים אלה?


    טיפים לדוגמא מתוך התחקיר:

     

    • להסתכל הפוך - לעומת הגישה השלטת במתן שירותים, של מבט מהארגון החוצה, במסע הלקוח, הכיוון צריך להיות הפוך - להסתכל על הארגון מבחוץ פנימה, מתוך עיני הלקוח.

    • BI במרכז - מבחינת BI, יש כאן תמונה רחבה באופן מירבי על הלקוח ולכן היא מאפשרת (וחשוב) לשים לב גם לאופן בו גורמים שונים, משפיעים זה על זה. לדוגמא: הסיכוי שלקוח שמתעניין במוצר לא יירכוש אותו, מושפע ממחיר המוצר. המחיר בשילוב מידע על מוצר אחר שהלקוח רכש, עשויים לשפר את היכולת, לנבא את התנהגותו לגבי הרכישה. 

       

      אלה הם שני טיפים לדוגמא מתוך התחקיר, מעבר להם:

       

      מה מרוויחים קוראי pCon? שירות ייחודי, של סינון ותמצות המידע על הטכנולוגיות הכי חשובות והשפעותיהן על ארגונים, כך שניתן בזמן קצר! להבין מה שימושי ורלוונטי, ומה באמת עובד ומצליח!!! בעשר דקות ניתן לקבל מדי שבוע ריכוז החדשות החשובות, טיפים והמלצות מעשיות כדי לקבל רעיונות חדשים ולגלות הזדמנויות נסתרות ומלהיבות.

      יתכן שתרצה להיזכר ולחשוב עכשיו על תמונה אמיתית וחיה שבה אחד מאלה או יותר הופך למציאות. כמה טוב זה נראה? מה מרגישים?

       

      מהו הפירוש של לוותר על pCon? - להחמיץ מידע מקצועי מועיל וחשוב (חלקו קריטי), על ההשלכות שיש לכך (להסתבך ולהינזק ללא צורך, להחמיץ הזדמנויות והצלחות מקצועיות). להסתפק בתמונה חלקית שלא תמיד ברורה, להתעלם מתפיסות ורעיונות חדשים, בנוסף לבזבוז זמן חיוני ויקר, והחמצת דרכים מעשיות ומוכחות, להתייעל ולחסוך כסף.

       

      נסה עכשיו להיזכר בסיטואציות קשות שניתן היה למנוע, על ידי מידע מקדים. איזה תחושה יש במקרים האלה? האם זה הכרחי?

       

      לאור הרווח האפשרי מחד, ומחיר ההחמצה מאידך, מה נראה לכם עדיף? איך ממשיכים? קרא בהמשך מה מקבלים? מה מרוויחים? איזה הטבות? איזה אחריות? מה אומרים הממליצים?



      מה מקבלים?
       
    איך בנויים התחקירים המקצועיים?

    כל התחקירים בנויים במתכונת דומה (לפעמים יש שינויים קלים), שכוללת את המרכיבים הבאים:
    • ידיעה 21 - כוללת סיכום למנהלים שבו עיקרי התחקיר + ריכוז הדגשים המרכזיים.
    • ידיעה 22 - כוללת הסבר על המגמות העיקריות ונותנת רקע לנושא.
    • ידיעה 23 - כוללת מגוון יישומים מעשיים אפשריים או הסבר של מרכיבי הטכנולוגיה.
    • ידיעה 31 - נותנת היבטים כלכליים של הנושא.
    • ידיעה 32 - נותנת שיקולי בחירה ורכש.
    • ידיעה 33 - מפרטת חלופות בולטות ומעניינות של מוצרים ושירותים זמינים, כולל הפניות.
    • ידיעה 41 - מביאה דברים מפי מומחים לנושאים.
    • ידיעה 42 - מספקת טיפים וטריקים של בעלי ניסיון.
    • ידיעה 43 - מציעה הכוונה מעשית ליישום הנושא בארגון.
    • ידיעה 51 - מרחיבה על נושא מרכזי שרלוונטי לנושא.
    • ידיעה 52 - מציגה עוד היבט משמעותי של נושא התחקיר.
    • ידיעה 53 - מתארת את הבעיות, הקשיים, המחסומים והאתגרים בדרך ליישום הנושא.
    • ידיעה 54 - נותנת הכוונה למקורות מידע נוספים או מידע שימושי משלים.
    אנו ממליצים תמיד לקרוא, לפחות את דף המבוא, החדשות השבועיות, הסיכום למנהלים וכן את השימושים האפשריים. מדובר על כשני דפי A4 שקריאתם תיקח דקות ספורות. כך תדע בוודאות שאתה מעודכן בכל החדשות החשובות למנהלי מידע ותוכל להחליט מתי להתעמק ו/או ליישם את הנושא הנדון.

      מה מרוויחים?
    מה יותר כדאי לך?

    שיקולים לבחירה     עדכון עם pCon     עדכון מקובל
    מידע שימושי מקדם + ?
    מיקוד במה שחשוב + ?
    קצר ולעניין + ?
    תמונה כוללת וברורה + ?
    הבנת השלכות + ?
    אובייקטיביות ואמינות + ?
    השקעה נדרשת כ-10 דקות 150 - 50 שעות*

    ועכשיו שאל את עצמך:

    1. כמה חשוב לך לגלות את גורמי ההצלחה הקריטיים שבאמת מביאים תוצאות ממשיות?

    2. איזה אלטרנטיבה מהירה יותר, שלמה יותר ואמינה יותר אתה מכיר... שתקדם אותך יותר?


    *הערה - הערכת הזמן מתייחסת לאיסוף סינון וניתוח המידע בנושא, באופן עצמאי, כדי להתעדכן ברמת עדכון המקבילה לתכנים בתחקיר.

      המלצות
    מה אומרים על pCon מנהלי מידע מובילים במדינת ישראל?


    יחיאל גפנר
    מנמ"ר שרותי בריאות כללית

    מיכאל ליבר
    מנמ"ר יד ושם.

    דורית כהן
    מנכ"ל לשכת מנתחי המערכות

    מאיר אומפלט
    מנמ"ר אלביט תדיראן

      בונוס מיוחד
    קבל במתנה את "חבילת תחקירי הניידות של pCon"

    כל רוכש תחקיר יקבל כבונוס חינם! 3 תחקירים על התחום "החם" והמסקרן של ניידות. החבילה כוללת את התחקירים הבאים:
    • אנדרואיד שחשוב להכיר

    • איך לבחור סמארטפון?

    • איך לאבטח את הסלולר?
    מחיר 3 התחקירים - 741 = 247 X 3 ₪ + מע"מ. יחד עם הזמנת התחקיר תקבל את כל השלושה כמתנה חינם.

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.


      להזמנת התחקיר
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    האם התחקיר שווה 2470 ₪ + מע"מ? ללא ספק! (כמה שוות 50 שעות עבודה לפחות?)

    אנו מבקשים בעדו 247 ₪ + מע"מ בלבד. להזמנה או פרטים, טל' 03-9667939, מייל info@pcon.co.il .

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    איל תמוז
    מנמ"ר פולימר לוגיסטיקס

      שדרג הזמנתך
    הצטרף כמנוי רבעוני לתחקירי pCon, במבצע יוצא דופן!


    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי לתחקירי pCon לשלושה חודשים במחיר מיוחד של 740 ₪ + מע"מ ולקבל 13 תחקירים, במחיר נמוך מרכישה בנפרד של 3 תחקירים!!! וגם לקבל בונוסים ששווים אלפי ₪. כך תוכל לתרום, לקדם ולהשפיע יותר, ו"לצבור נקודות" בהנהלה.

    יתרה מזאת, תוכל לקבל את התחקיר הנוכחי על חשבון אחד התחקירים העתידיים.

    במסגרת הבונוסים תקבל...

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע, מדובר על רווח כולל של כעשרים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 1000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    חבילת "תראה להם כסף" כוללת 5 תחקירים בתחומי הוירטואליזציה, שמראים היכן ואיך ניתן לחסוך כסף רב לטובת הארגון. היא כוללת את התחקירים:


    • ניהול הוירטואליצזיה
    • יישומי וירטואליזציה ברשתות
    • הוירטואליזציה לייעול האחסון
    • וירטואליזציה בתחנות קצה
    • שוק הוירטואליזציה

    חבילת "בלי תקלות ונזקים" כוללת 5 תחקירים בתחומי אבטחה, ניהול סיכונים ואבטחת מערך מחשוב "מתקתק". היא כוללת את התחקירים:


    • איך לאבטח הכי טוב שאפשר?
    • ניהול סיכונים ב-IT
    • כמה הענן בטוח?
    • תפיסת הפיירוולים החדשה
    • איך תחזוקה תמנע תקלות?

    מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - ₪ 1235 = 247 X 5 + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    בסה"כ אתה מקבל:

    • 13 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 13 עדכונים שבועיים.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    שווי הבונוסים - ₪ 2235 = ₪ 1000 + ₪ 1235 וכל זאת תמורת השקעה של 740 ₪ + מע"מ בלבד!!!

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    חיים גנוט
    ממר"מ ותע"א (לשעבר)

      הצטרף כמנוי שנתי
         
    הצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon בתנאים מיוחדים!

    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon ל-52 תחקירים ולקבל הטבה מיוחדת של 26 תחקירי pCon מהחודשים ינואר - יוני 2011. כך תקבל במחיר של מנוי שנתי תוספת של 50%!!! זאת בנוסף לבונוסים הבאים:


    במסגרת הבונוסים תקבל בנוסף...

    התחקיר הנוכחי במתנה!!! מחירו לרוכשים 247 ₪ + מע"מ.

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע. בחישוב שנתי, מדובר על רווח כולל של קרוב לשמונים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 4000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    תוכל לבחור את אחת החבילות שמוצעות למעלה למצטרפים למנוי רבעוני. מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - 247 X 5 = 1235 ₪ + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    מארז 260 תחקירים במחיר מיוחד

    כמצטרף למנוי שנתי תוכל לרכוש בתוספת של 1000 ₪ (במקום 2970 ₪) מארז של 5 תקליטורים מהשנים 2006 - 2010 עם 260 תחקירים על כל נושאי המפתח שהיו בשנים האחרונות. כך תהנה בפחות מ-4 ₪, מתחקיר שיכול לחסוך עשרות ואולי גם מאה שעות עבודה יקרות ויותר!!!
             
    בסה"כ אתה נהנה מ:

    • 52 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 52 עדכונים שבועיים.
    • 26 תחקירי pCon עדכניים מינואר - יוני 2011.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    • התחקיר הנוכחי.
    • הנחה משמעותית ביותר ברכישת מארז 312 תחקירי 2006 - 2011.
    סך הכול שווי הבונוסים (ללא ההנחה של 1900 ₪) שווים 6717 ₪ = 4000 ₪ + 1235 ₪ + 1235 ₪ + 247 ₪ + מע"מ
    וכל זאת תמורת השקעה של 2470 ₪ + מע"מ בלבד!!! מה דעתך?

    כאשר תחשוב על חיסכון ותרומה אפשריים לארגון בשווי של מאות אלפי ₪ + עשרות רבות ואלי גם מאות שעות שיתפנו לך, המסקנה המתבקשת ברורה.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות




    מישל סבג
    מנמ"ר א.ל. מסננים

      הצטרף ל-TechMap
    TechMap- כל מה שחשוב במחשוב - קצר ולעניין


    למידע נוסף - www.TechMap.co.il


      תשובות לשאלות
    תשובות לשאלות שמנהלים שואלים

    pCon מרכז את החדשות העיקריות בתחומי המחשוב, התקשורת ואינטרנט, בארץ ובעולם, יחד עם ריכוז והכוונה לנושאי מפתח מרכזיים, ומציע דרכים מעשיות להתייעל ולחסוך. יחד עם זה, יש ששואלים למה להצטרף לשירות כאשר...

    כבר היום חסר לי זמן?

    pCon עושה עבורך עבודה שאינך חייב לעשות. הוא אינו מבטל לחלוטין את הצורך להתעדכן, הוא כן מאפשר לך להתייעל ולהספיק לעשות יותר באותו הזמן.

    יש את כל המידע באינטרנט ובחינם?

    נכון שיש היום הרבה מידע באינטרנט ובחינם. מצד שני אם זמנך קצר ויקר תוכל להיעזר בשרות שמסנן ומרכז באופן אובייקטיבי ואמין את מה שבאמת עובד ומצליח.

    לא כל הנושאים מעניינים אותי?

    תחקירי pCon מתמקדים אך ורק בנושאים שהם בעלי תועלת מעשית וכאלה שיש אינדיקציות רבות לסיכויי הצלחתם ותרומתם לארגון. כך הם מתדרכים על הנושאים המקצועיים המהותיים והחשובים ביותר, ונותנים לארגון יתרון תחרותי, כלכלי ואמיתי.

    מחיר המנוי אינו נמוך?

    כאשר משקיעים במקור מקצועי, איכותי ואמין שמוכיח עצמו במאות ארגונים ולמעלה מעשרים שנה, ומוסיפים את מחיר הזמן שתפנה לעצמך מעכשיו, מה עדיף? - להחמיץ עשרות הזדמנויות לחיסכון והוספת ערך עסקי משמעותי או להשקיע פחות מ- 1% מכסף זה, וליהנות מ-99% הנותרים?

    אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אלי אישית ואשמח להשיב לך.

    קובי שפיבק
    העורך הראשי של pCon
    טלפון 039667939 - koby@pcon.co.il

      אחריות מלאה
    אחריות מלאה ומוחלטת במילים פשוטות ואותיות גדולות!

       תוכל בדף זה לצפות בסרטון מסכם, להוריד מצגת, להוריד תחקיר דוגמא, לקרוא סיכום מנהלים, לקבל טיפים, להקשיב להמלצות מקולגות מובילים ולהתרשם.

    ביחד עם כל אלה, אנחנו מתחייבים, בהתחייבות כתובה ומפורשת לשביעות רצונך! - תוכל תוך 30 יום מתחילת השירות לבטל את ההזמנה, לא להיות מחויב בתשלום כלשהו,וגם לשמור אצלך במתנה את הגיליונות שתקבל. אין סיכון רק רווח אפשרי!
        
    יוסי לבנון
    מנמ"ר הליקון


      תגיות
    בתחקיר זה מידע על: מסע הלקוח, Customer Journey, שיווק, Multi-channel, OmniChannel, Engamenet, צמצום נטישת לקוחות, Churn Prevention, רישות חברתי

      רוצה עוד תחקיר?
    חפש:  בתוך:
     חפש
     בחר
    52 התחקירים האחרונים 260 תחקירי 2011 - 2007 תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
      להצטרפות
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  


      המלץ לחברים       

    © כל הזכויות שמורות לקומרקטינג בע"מ | תנאי שימוש.