למה ליישם - SCM\SRM ?  -  10 דקות ותבין מה יקדם אותך
למה לבזבז 100 שעות ויותר, כדי לאסוף מידע... אקראי, חלקי, מגמתי, מעורפל, כשאפשר לקבל כבר היום תחקיר מוכן עם תוכן איכותי מרוכז, מסונן ומתומצת, בפורמט נוח, ולהתעדכן בפחות מ-10 דקות?
 

למה עדיף לקרוא תחקיר מוכן?
  • כדי לקבל תמונה כוללת רחבה ומקיפה.
  • לחסוך שעות ארוכות ויקרות של חיפוש.
  • כדי לקבל מידע מקצועי אובייקטיבי ואמין
  • כדי לא להחמיץ מידע קריטי וחשוב
  • לקבל תשובות מיידיות כבר היום!
  •   צפה עכשיו בתחקיר דוגמא


    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

      מה בתחקיר?
    תחקיר 1100 - למה ליישם - SCM\SRM ?
    למה הנושא שימושי וחשוב?

      בעולם עתיר טכנולוגיות, שמשתנות במהירות ומחייבות שילוב מהיר בארגון, קשר הדוק ומתמשך עם הספקים הופך להיות חיוני יותר ויותר. לעומת העולם הקמעונאי, שבו הקשר עם הספק מסתיים בדרך כלל בקבלת הסחורה, בעולם ה-IT, התלות בספק היא גבוהה וארוכת טווח. יתרה מזאת, גם כאשר פועלים בעולם תחרותי שבו יש פתרונות מקבילים למרבית צורכי המחשוב של הארגון, ברגע שבוחרים בספק מסוים ובמיוחד כאשר מדובר במערכות תשתית, הופכים להיות תלויים בו. כל ניסיון להחלפת הספק, יעלה בדרך כלל בכסף רב ויימשך זמן רב. כדי להתמודד עם סיטואציות אלה בהצלחה, אימוץ הגישה של Win-Win ושימוש בתוכנות עזר של SCM ו-SRM הם "מפתחות" בדוקים, שמגדילים משמעותית את סיכויי ההצלחה. 

     

      כיצד לזהות ולשמור את הספקים הטובים? אילו כלים יכולים לסייע בכך? כיצד להפיק תועלת מרבית מהיחסים עם הספקים? על כך ועוד, בתחקיר שלפניך.


    סיכום מנהלים

    קרוב ל-40% מהארגונים מתכוונים להטמיע פתרון לניהול ספקים, ותחום זה צפוי להיות אחד הפופולריים ביותר בשנת 2013 (לפי ISG Research). נתון זה לא מפתיע, כשלוקחים בחשבון את החשיבות הרבה של ניהול ספקים נכון, המקיף את בחירת הספקים, ההתנהלות מולם ובדיקת ביצועיהם, כולם מסייעים בשיפור עלות ואיכות המוצרים ובצמצום הפסדים.

     

    לצד ה-SCM - Supply Chain Management, שמתייחס לניהול כלל שרשרת האספקה, ישנו כיום תחום ה-SRM או Supplier Relationship Management, שמתייחס לניהול הקשרים עם הספקים ובכלל זה, תקשורת ושיתופי פעולה עמם. SRM דומה באופיו ל-CRM, אולם ההתייחסות ניתנת לספקים במקום ללקוחות.  תחום ה-SPM אוSupplier Performance Management הוא חלק מ-SRM שמתייחס לביצועי הספק (עמידה בזמנים, ב-SLA). עוד נזכיר, את גישת ניהול הרכש בצוות מומחים, המכונה VMO אוVendor Management Office ואת ה-Supply Chain Event Management או SCEM.

     

      בראייה ארגונית, תשומת הלב הגוברת והמעבר לתוכנות ממוחשבות, מושפעים מהצורך להתמודד עם תחרות גוברת, עם מעבר מניירת לעבודה ממוחשבת ועם הדרישה להפיק תובנות עסקיות מכל תחום ולקבל מידע בזמן אמת. אופן בחירת הספקים, מושפע גם מכניסת המכרזים המקוונים ומהפיכת הרשתות החברתיות למקור מידע רלוונטי.

     

      כאשר מדובר על ניהול ספקי המחשוב, בולטת כניסת ספקי הענן, אשר אופי העבודה מולם שונה מהמקובל מול ספק רגיל. כך גם לגבי ספקי ה-Outsourcing, שהשימוש בשירותיהם הולך וגובר. קיומם של ספקי נישה מגדיל את אפשרויות הבחירה אך גם מקשה עליה, בשל חוסר ההיכרות עם רבים מהם. ביחד עם זה, הקונסיומריזציה וה-BYOD מוציאים חלק מהבחירה מידי המנמ"ר וכך גם התקשרויות של גורמים עסקיים עם ספקי IT, שלא תמיד נעשות בתיאום עם המנמ"ר.

     

      עקיפת המנמ"ר ובחירת ספקי מחשוב על ידי גורמים עסקיים היא אתגר מרכזי, עמו יש להתמודד. אתגרים נוספים, כוללים את הצורך להשיג מהספק ערך עסקי מוסף וברמה הארגונית, להצדיק את ההשקעה בתחום, שאינה מובנת מאליה, במיוחד בארגונים קטנים. על אתגרים נוספים, הרחבנו בתחקיר.

     

      למרות אתגרים אלה, החשיבות של ניהול ספקים מתקדם והצורך הגובר בתועלת הגלומה בו, גורמים למספר גדל של ארגונים לאמץ את התפיסה. שוק תוכנות ניהול שרשרת האספקה (SCM) גדל בשנת 2011 בשיעור של 12.3% ומדובר בשנה השנייה של גידול דו-ספרתי בתחום זה (גרטנר). שוק ניהול קשרי הספקים (SRM) צפוי לרשום עליה של 7.9% עד שנת 2014 (Research and Markerts).

     

      לסיכום - אימוץ הכלים והגישות הנכונים לניהול קשרי הספקים, יאפשר להפחית עלויות, לצמצם סיכונים ולהפיק ערך ורווח מירביים מהספקים - לתועלת שני הצדדים.

     

     טיפים דומים ויותר זמן פנוי, תובנות וטכנולוגיות מרתקות שכדאי להכיר, יכול למלא את פרטיו בחלק העליון. מי שמעוניין לדעת מה מרוויחים קוראי pCon, יוכל לקרוא זאת בטור משמאל וכן לקרוא בהמשך מה מקבלים? מה מרוויחים? איזה הטבות? איזה אחריות? מה אומרים הממליצים? ו/או לפנות אלינו במייל חוזר או לטל' 03-9667939.

    שאלות מפתח חשובות עליהן עונה התחקיר

    1.       מה ההבדל בין SCM ל-SRM?

    2.       מה הערך המוסף שתורם ה-SPM?

    3.       מה ה-ROI של ניהול קשרי ספקים?

    4.     איזו תוכנה לניהול קשרי ספקים הובילה לחיסכון של 250 מיליון דולר בחמש שנים?

    5.    איזה מודל התקשרות עם ספקים הוא הטוב ביותר, לפי אופיר בר און, סמנכ"ל שיווק ומכירות, אלעד מערכות?

    6.       איך הרשתות החברתיות יכולות לעזור בנושא זה?

    7.    מהן שתי המגמות המרכזיות שהשפיעו על הקשר עם הספקים, לפי צבי ברונר, סמנכ"ל טכנולוגיות, קבוצת מלם תים ואביבה פציניאש, מנהלת יבוא ורכש?

    8.       איזה תמריץ חינמי אפשר להציע לספקים?

    9.       מה המשמעות וההשלכות של ניהול ספקים בענן?

    10.   באיזה ארגון, מחצית מהמוצרים בפיתוח, הם רעיונות של ספקים?


    טיפים לדוגמא מתוך התחקיר:

    ·    תמחור און-ליין - שימוש בכלים, ההופכים נפוצים יותר, להגשת תמחור סופי און-ליין, יכול ליצור לחץ מסוים ולהביא לקבלת הצעות טובות יותר.

    ·    תמריץ חינמי - תמריצים לספקים טובים לא חייבים לעלות כסף. במסגרת תכנית של חברת האנרגיה Global Partners (ראה ידיעה 54), מכריזה החברה מדי שנה על "ספק השנה" ומתחייבת להוציא על כך הודעה לעיתונות. זה הוא תמריץ ברור לספקים, ללא עלות לארגון.

     

    אלה הם שני טיפים לדוגמא מתוך התחקיר, מעבר להם:

     

    מה מרוויחים קוראי pCon? שירות ייחודי, של סינון ותמצות המידע על הטכנולוגיות הכי חשובות והשפעותיהן על ארגונים, כך שניתן בזמן קצר! להבין מה שימושי ורלוונטי, ומה באמת עובד ומצליח!!! בעשר דקות ניתן לקבל מדי שבוע ריכוז החדשות החשובות, טיפים והמלצות מעשיות כדי לקבל רעיונות חדשים ולגלות הזדמנויות נסתרות ומלהיבות.

    יתכן שתרצה להיזכר ולחשוב עכשיו על תמונה אמיתית וחיה שבהם אחד מאלה או יותר הופך למציאות. כמה טוב זה נראה? מה מרגישים?

     

    מהו הפירוש של לוותר על pCon? - להחמיץ מידע מקצועי מועיל וחשוב (חלקו קריטי), על ההשלכות שיש לכך (להסתבך ולהינזק ללא צורך, להחמיץ  הזדמנויות והצלחות מקצועיות). להסתפק בתמונה חלקית שלא תמיד ברורה, להתעלם מתפיסות ורעיונות חדשים, בנוסף לבזבוז זמן חיוני ויקר, והחמצת דרכים מעשיות ומוכחות, להתייעל ולחסוך כסף.

     

    נסה עכשיו להיזכר בסיטואציות קשות שניתן היה למנוע, על ידי מידע מקדים. איזה תחושה יש במקרים האלה? האם זה הכרחי?

     

    לאור הרווח האפשרי מחד, ומחיר ההחמצה מאידך, מה נראה לכם עדיף? איך ממשיכים? קרא בהמשך מה מקבלים? מה מרוויחים? איזה הטבות? איזה אחריות? מה אומרים הממליצים?


      מה מקבלים?
       
    איך בנויים התחקירים המקצועיים?

    כל התחקירים בנויים במתכונת דומה (לפעמים יש שינויים קלים), שכוללת את המרכיבים הבאים:
    • ידיעה 21 - כוללת סיכום למנהלים שבו עיקרי התחקיר + ריכוז הדגשים המרכזיים.
    • ידיעה 22 - כוללת הסבר על המגמות העיקריות ונותנת רקע לנושא.
    • ידיעה 23 - כוללת מגוון יישומים מעשיים אפשריים או הסבר של מרכיבי הטכנולוגיה.
    • ידיעה 31 - נותנת היבטים כלכליים של הנושא.
    • ידיעה 32 - נותנת שיקולי בחירה ורכש.
    • ידיעה 33 - מפרטת חלופות בולטות ומעניינות של מוצרים ושירותים זמינים, כולל הפניות.
    • ידיעה 41 - מביאה דברים מפי מומחים לנושאים.
    • ידיעה 42 - מספקת טיפים וטריקים של בעלי ניסיון.
    • ידיעה 43 - מציעה הכוונה מעשית ליישום הנושא בארגון.
    • ידיעה 51 - מרחיבה על נושא מרכזי שרלוונטי לנושא.
    • ידיעה 52 - מציגה עוד היבט משמעותי של נושא התחקיר.
    • ידיעה 53 - מתארת את הבעיות, הקשיים, המחסומים והאתגרים בדרך ליישום הנושא.
    • ידיעה 54 - נותנת הכוונה למקורות מידע נוספים או מידע שימושי משלים.
    אנו ממליצים תמיד לקרוא, לפחות את דף המבוא, החדשות השבועיות, הסיכום למנהלים וכן את השימושים האפשריים. מדובר על כשני דפי A4 שקריאתם תיקח דקות ספורות. כך תדע בוודאות שאתה מעודכן בכל החדשות החשובות למנהלי מידע ותוכל להחליט מתי להתעמק ו/או ליישם את הנושא הנדון.

      מה מרוויחים?
    מה יותר כדאי לך?

    שיקולים לבחירה     עדכון עם pCon     עדכון מקובל
    מידע שימושי מקדם + ?
    מיקוד במה שחשוב + ?
    קצר ולעניין + ?
    תמונה כוללת וברורה + ?
    הבנת השלכות + ?
    אובייקטיביות ואמינות + ?
    השקעה נדרשת כ-10 דקות 150 - 50 שעות*

    ועכשיו שאל את עצמך:

    1. כמה חשוב לך לגלות את גורמי ההצלחה הקריטיים שבאמת מביאים תוצאות ממשיות?

    2. איזה אלטרנטיבה מהירה יותר, שלמה יותר ואמינה יותר אתה מכיר... שתקדם אותך יותר?


    *הערה - הערכת הזמן מתייחסת לאיסוף סינון וניתוח המידע בנושא, באופן עצמאי, כדי להתעדכן ברמת עדכון המקבילה לתכנים בתחקיר.

      המלצות
    מה אומרים על pCon מנהלי מידע מובילים במדינת ישראל?


    יחיאל גפנר
    מנמ"ר שרותי בריאות כללית

    מיכאל ליבר
    מנמ"ר יד ושם.

    דורית כהן
    מנכ"ל לשכת מנתחי המערכות

    מאיר אומפלט
    מנמ"ר אלביט תדיראן

      בונוס מיוחד
    קבל במתנה את "חבילת תחקירי הניידות של pCon"

    כל רוכש תחקיר יקבל כבונוס חינם! 3 תחקירים על התחום "החם" והמסקרן של ניידות. החבילה כוללת את התחקירים הבאים:
    • אנדרואיד שחשוב להכיר

    • איך לבחור סמארטפון?

    • איך לאבטח את הסלולר?
    מחיר 3 התחקירים - 741 = 247 X 3 ₪ + מע"מ. יחד עם הזמנת התחקיר תקבל את כל השלושה כמתנה חינם.

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.


      להזמנת התחקיר
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    האם התחקיר שווה 2470 ₪ + מע"מ? ללא ספק! (כמה שוות 50 שעות עבודה לפחות?)

    אנו מבקשים בעדו 247 ₪ + מע"מ בלבד. להזמנה או פרטים, טל' 03-9667939, מייל info@pcon.co.il .

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    איל תמוז
    מנמ"ר פולימר לוגיסטיקס

      שדרג הזמנתך
    הצטרף כמנוי רבעוני לתחקירי pCon, במבצע יוצא דופן!


    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי לתחקירי pCon לשלושה חודשים במחיר מיוחד של 740 ₪ + מע"מ ולקבל 13 תחקירים, במחיר נמוך מרכישה בנפרד של 3 תחקירים!!! וגם לקבל בונוסים ששווים אלפי ₪. כך תוכל לתרום, לקדם ולהשפיע יותר, ו"לצבור נקודות" בהנהלה.

    יתרה מזאת, תוכל לקבל את התחקיר הנוכחי על חשבון אחד התחקירים העתידיים.

    במסגרת הבונוסים תקבל...

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע, מדובר על רווח כולל של כעשרים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 1000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    חבילת "תראה להם כסף" כוללת 5 תחקירים בתחומי הוירטואליזציה, שמראים היכן ואיך ניתן לחסוך כסף רב לטובת הארגון. היא כוללת את התחקירים:


    • ניהול הוירטואליצזיה
    • יישומי וירטואליזציה ברשתות
    • הוירטואליזציה לייעול האחסון
    • וירטואליזציה בתחנות קצה
    • שוק הוירטואליזציה

    חבילת "בלי תקלות ונזקים" כוללת 5 תחקירים בתחומי אבטחה, ניהול סיכונים ואבטחת מערך מחשוב "מתקתק". היא כוללת את התחקירים:


    • איך לאבטח הכי טוב שאפשר?
    • ניהול סיכונים ב-IT
    • כמה הענן בטוח?
    • תפיסת הפיירוולים החדשה
    • איך תחזוקה תמנע תקלות?

    מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - ₪ 1235 = 247 X 5 + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    בסה"כ אתה מקבל:

    • 13 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 13 עדכונים שבועיים.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    שווי הבונוסים - ₪ 2235 = ₪ 1000 + ₪ 1235 וכל זאת תמורת השקעה של 740 ₪ + מע"מ בלבד!!!

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    חיים גנוט
    ממר"מ ותע"א (לשעבר)

      הצטרף כמנוי שנתי
         
    הצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon בתנאים מיוחדים!

    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon ל-52 תחקירים ולקבל הטבה מיוחדת של 26 תחקירי pCon מהחודשים ינואר - יוני 2011. כך תקבל במחיר של מנוי שנתי תוספת של 50%!!! זאת בנוסף לבונוסים הבאים:


    במסגרת הבונוסים תקבל בנוסף...

    התחקיר הנוכחי במתנה!!! מחירו לרוכשים 247 ₪ + מע"מ.

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע. בחישוב שנתי, מדובר על רווח כולל של קרוב לשמונים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 4000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    תוכל לבחור את אחת החבילות שמוצעות למעלה למצטרפים למנוי רבעוני. מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - 247 X 5 = 1235 ₪ + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    מארז 260 תחקירים במחיר מיוחד

    כמצטרף למנוי שנתי תוכל לרכוש בתוספת של 1000 ₪ (במקום 2970 ₪) מארז של 5 תקליטורים מהשנים 2006 - 2010 עם 260 תחקירים על כל נושאי המפתח שהיו בשנים האחרונות. כך תהנה בפחות מ-4 ₪, מתחקיר שיכול לחסוך עשרות ואולי גם מאה שעות עבודה יקרות ויותר!!!
             
    בסה"כ אתה נהנה מ:

    • 52 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 52 עדכונים שבועיים.
    • 26 תחקירי pCon עדכניים מינואר - יוני 2011.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    • התחקיר הנוכחי.
    • הנחה משמעותית ביותר ברכישת מארז 312 תחקירי 2006 - 2011.
    סך הכול שווי הבונוסים (ללא ההנחה של 1900 ₪) שווים 6717 ₪ = 4000 ₪ + 1235 ₪ + 1235 ₪ + 247 ₪ + מע"מ
    וכל זאת תמורת השקעה של 2470 ₪ + מע"מ בלבד!!! מה דעתך?

    כאשר תחשוב על חיסכון ותרומה אפשריים לארגון בשווי של מאות אלפי ₪ + עשרות רבות ואלי גם מאות שעות שיתפנו לך, המסקנה המתבקשת ברורה.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות




    מישל סבג
    מנמ"ר א.ל. מסננים

      הצטרף ל-TechMap
    TechMap- כל מה שחשוב במחשוב - קצר ולעניין


    למידע נוסף - www.TechMap.co.il


      תשובות לשאלות
    תשובות לשאלות שמנהלים שואלים

    pCon מרכז את החדשות העיקריות בתחומי המחשוב, התקשורת ואינטרנט, בארץ ובעולם, יחד עם ריכוז והכוונה לנושאי מפתח מרכזיים, ומציע דרכים מעשיות להתייעל ולחסוך. יחד עם זה, יש ששואלים למה להצטרף לשירות כאשר...

    כבר היום חסר לי זמן?

    pCon עושה עבורך עבודה שאינך חייב לעשות. הוא אינו מבטל לחלוטין את הצורך להתעדכן, הוא כן מאפשר לך להתייעל ולהספיק לעשות יותר באותו הזמן.

    יש את כל המידע באינטרנט ובחינם?

    נכון שיש היום הרבה מידע באינטרנט ובחינם. מצד שני אם זמנך קצר ויקר תוכל להיעזר בשרות שמסנן ומרכז באופן אובייקטיבי ואמין את מה שבאמת עובד ומצליח.

    לא כל הנושאים מעניינים אותי?

    תחקירי pCon מתמקדים אך ורק בנושאים שהם בעלי תועלת מעשית וכאלה שיש אינדיקציות רבות לסיכויי הצלחתם ותרומתם לארגון. כך הם מתדרכים על הנושאים המקצועיים המהותיים והחשובים ביותר, ונותנים לארגון יתרון תחרותי, כלכלי ואמיתי.

    מחיר המנוי אינו נמוך?

    כאשר משקיעים במקור מקצועי, איכותי ואמין שמוכיח עצמו במאות ארגונים ולמעלה מעשרים שנה, ומוסיפים את מחיר הזמן שתפנה לעצמך מעכשיו, מה עדיף? - להחמיץ עשרות הזדמנויות לחיסכון והוספת ערך עסקי משמעותי או להשקיע פחות מ- 1% מכסף זה, וליהנות מ-99% הנותרים?

    אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אלי אישית ואשמח להשיב לך.

    קובי שפיבק
    העורך הראשי של pCon
    טלפון 039667939 - koby@pcon.co.il

      אחריות מלאה
    אחריות מלאה ומוחלטת במילים פשוטות ואותיות גדולות!

       תוכל בדף זה לצפות בסרטון מסכם, להוריד מצגת, להוריד תחקיר דוגמא, לקרוא סיכום מנהלים, לקבל טיפים, להקשיב להמלצות מקולגות מובילים ולהתרשם.

    ביחד עם כל אלה, אנחנו מתחייבים, בהתחייבות כתובה ומפורשת לשביעות רצונך! - תוכל תוך 30 יום מתחילת השירות לבטל את ההזמנה, לא להיות מחויב בתשלום כלשהו,וגם לשמור אצלך במתנה את הגיליונות שתקבל. אין סיכון רק רווח אפשרי!
        
    יוסי לבנון
    מנמ"ר הליקון


      תגיות
    בתחקיר זה מידע על: ספקים, ניהול שרשרת אספקה, SCM,Supply Chain Management , SRM, Supplier Relationship Management, SPM, Supplier Performance Management, Supply Chain Event Management, SCEM

      רוצה עוד תחקיר?
    חפש:  בתוך:
     חפש
     בחר
    52 התחקירים האחרונים 260 תחקירי 2011 - 2007 תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
      להצטרפות
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  


      המלץ לחברים       

    © כל הזכויות שמורות לקומרקטינג בע"מ | תנאי שימוש.