לדבר בשפה עסקית  -  10 דקות ותבין מה יקדם אותך
למה לבזבז 100 שעות ויותר, כדי לאסוף מידע... אקראי, חלקי, מגמתי, מעורפל, כשאפשר לקבל כבר היום תחקיר מוכן עם תוכן איכותי מרוכז, מסונן ומתומצת, בפורמט נוח, ולהתעדכן בפחות מ-10 דקות?
 

למה עדיף לקרוא תחקיר מוכן?
  • כדי לקבל תמונה כוללת רחבה ומקיפה.
  • לחסוך שעות ארוכות ויקרות של חיפוש.
  • כדי לקבל מידע מקצועי אובייקטיבי ואמין
  • כדי לא להחמיץ מידע קריטי וחשוב
  • לקבל תשובות מיידיות כבר היום!
  •   צפה עכשיו בתחקיר דוגמא


    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

      מה בתחקיר?
    תחקיר 1070 - לדבר בשפה עסקית
    למה הנושא שימושי וחשוב?

    מתוך שיחות עם מומחים, פרסומים בתקשורת כמו גם שיחות עם מנמ"רים רבים, מתברר כי היכולת לדבר בשפת העסק, היא אחת היכולות החיוניות לכל מנהל מידע שרוצה להשפיע ולהתקדם. להבדיל מהשפה הטכנולוגית שעיקרה התייחסות להיבטים הטכנולוגיים, ביטים ובייטים, זמני תגובה, היקפי אחסון, אינטגרציה בין מערכות וכדומה, השפה העסקית מתמקדת בתרומה של הטכנולוגיה לעסק. כיצד היא מסייעת לחסוך בהוצאות להגדלת המכירות ושיפור הריווחיות? מה יהיה ההחזר על ההשקעה? מה הוא מצב תזרים המזומנים? מנהלי מידע שיבינו כי מדובר למעשה בשפה ששונה משפת היום יום שלהם וישכילו להשתמש בה בקשריהם עם הגורמים העסקיים בארגון, יוכלו למצוא שפה משותפת, לתרום להשפיע ולהיות מי שמתייעצים איתו ומקשיבים לדבריו.

     

      מה המשמעויות המעשיות של לדבר בשפת העסק? על מה כדאי וניתן לדבר? היכן ניתן ללמוד זאת? מנהלים שיבחרו להתייחס לתחקיר זה כקרש קפיצה מקדם, ימצאו בו נקודות רבות להתייחסות ולביצוע.


    סיכום מנהלים

    מנהלי מחשוב רבים, מדברים כמעט רק בשפה הטכנולוגית של גף המחשוב, בעוד שההנהלות מדברות "עסקית", שהיא "שפה אחרת לגמרי". כשהמנמ"ר מסביר על מגהבייטס, פורטים וקצבי תעבורה, מאזיניו בהנהלה עשויים בצדק לחשוב, שכל זה נשמע לאוזניהם כמו סינית. חשוב מכך - שפה כזו מבזבזת את זמנם (היקר) ולא מגיעה לעיקר - התועלת העסקית. הפער בשפה הוא פער וותיק, מהותי ומשמעותי, שחיוני לגשר עליו. חשיבותו של היבט זה הולכת וגדלה, לאור החשיבות המתעצמת של הטכנולוגיה, כמנוף שמקדם ארגונים. 

      נדגיש, כי לדבר בשפה עסקית, פרושו מעבר לשיחה על מה שמעניין את אנשי ההנהלה, לדבר בז'רגון ובמונחים עסקיים (ROI או נקודת איזון למשל), להציג דברים במתכונת סמויימת, ולהבין את המשמעויות וההשלכות הכוללות שיש להחלטות עסקיות, מעבר לצד הטכנולוגי. על המנמ"ר גם לדעת לתמחר את עלויות המחשוב השונות ולהתייחס להיבטי מימון עבורן.

      בין האופנים שבהם ניתן לפעול, המנמ"ר יכול לשאול שאלות ולהקשיב לחברי ההנהלה, לפשט את ההסברים שהוא מציג בפניהם ולתרגמם לשפתם העסקית, להיעזר בהכשרות עסקיות, להתייעץ עם קולגות, ללכת לכנסים מקצועיים ולהרחיב השכלתו בתחומים נקודתיים שהוא מזהה כחשובים במיוחד. מעבר לכל זאת, חשוב שהוא יקשיב, לכל הגורמים המקצועיים השונים שאיתם הוא בא במגע, ישים לב, במה הם מתמקדים ומה מעניין אותם ובדברים אלה ייתמקד בשיחות עתידיות.

      עוד הוא יכול ללמוד, כחלק מחיזוק שליטתו בשפה העסקית, יוזמה וחדשנות, יכולת הצגת נושא, ניהול סיכונים, קריאת דו"חות כספיים, הבנה בחוזים, דיני עבודה ומשפט עסקי והיבטי אתיקה שנוגעים לפעילות הארגון.

      המגמות שמשפיעות על הדרישה לדבר בשפה עסקית, הן המורכבות הגדלה של הטכנולוגיה, ההזדמנויות והסיכונים שהיא מציבה, עליית חשיבות המחשוב והיותו גורם דומיננטי יותר ויותר, בפעילות השוטפת של הארגון.

      בין הדברים שעשויים לעמוד בדרכו, נמצאים חוסר עניין אישי ביציאה מתחומי עולמו המקצועי ושפתו,  הריחוק מההנהלה, המורכבות העסקית של המחשוב, הגדרה לא בהכרח מוחלטת של מה הוא ערך עסקי? וחוסר הבנה של ההנהלה בטכנולוגיה.

      עוד נזכיר בהקשר זה, שהשפה העסקית היא רק חלק מהקונטקסט הרחב יותר של קידום מעמד המנמ"ר, עליו כתבנו לאחרונה בתחקיר 1063 - איך לקדם את מעמד המנמ"ר?. מנמ"ר שיישלוט בשפה העסקית של הארגון, ייזכה בכלי מפתח לקידום מעמדו בארגון בכלל וכישוריו המקצועיים כמנהל. 

      לסיכום - לדבר בשפה עסקית היא מיומנות הכרחית לכל מנמ"ר שרוצה להצטרף לשולחן ההנהלה. הרעיונות, דגשים והטיפים בהמשך, יסייעו לכל מנמ"ר שירצה לעשות זאת.

    שאלות מפתח חשובות עליהן עונה התחקיר

     

    1.     מה הפירוש המעשי של לדבר בשפה עסקית?

    2.     מה הנושאים בהם יש להתמקד?

    3.     איך ניתן להפוך את הידע, למיומנות חדשה?

    4.     מה אומר רפי שימל, מנכ"ל ביט פלוס, על ההבדלים בין ארגונים בגדלים שונים?

    5.     איזה מיומנויות יוכלו לסייעע לתקשורת?

    6.     היכן ניתן לרכוש מיומנות זו?

    7.     מה אומר אייל תמוז, מנמ"ר פולימר לוג'יסטיקס, על פתיחות ההנהלות בנושא זה?

    8.     אילו דוגמאות מעניינות, ממחישות מה עשו מנמ"רים שהשקיעו בתחום זה?

    9.     מה אומרת על החיבור בין לימודי טכנולוגיה לשפה עסקית, ד"ר איריס גינזבורג, מנהלת תכנית ה-MBA בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב?

    10.  מה הם הגורמים העיקריים לקצרים בתקשורת?

     


    טיפים לדוגמא מתוך התחקיר:

     

    ·        להמחיש - הנהלות רגילות לעבור על נושאים מורכבים, תוך נסיון לפשטם, בסיוע עזרים ויזואליים שונים, דוגמת  גרפים ומצגות. חשוב להתרגל ולהשתמש בשפה זו.

    ·        יישום מהיר - הקונסיומריזציה ועולם השרותים העשיר שזמין באינטרנט, מקדמים את האפשרות ליישם עזרי מחשוב חדשים במהירות. זאת, בניגוד לגישה המסורתית של יישום מתודי, מחושב ואיטי. הצורך בבדיקה אחראית של היבטים כמו אבטחה ואינטגרציה עדיין קיים, אבל חשוב להיות מודע להיצע העשיר של אפשרויות אלה, שלמעשה מדברות בשפה שקרובה יותר ל"שפת המנהלים", שמחפשת תוצר מהיר. 

    ·     להתחיל מלמטה - לקראת הצגת יוזמות שונות או בקשות תקציב מול ההנהלה הבכירה, כדאי ללבן הצעות ונושאים אלה עם המנהלים הרלבנטיים ברמות הביניים ועובדי מפתח ביחידות הרלבנטיות. כך בין השאר, ניתן להתכוונן טוב יותר ל"שפתם".

    ·       ללמוד מנסיון העבר - כתרגיל מחשבתי, אפשר לעבור על הישגי העבר שלך כמנמ"ר, גם מעבודתך בארגונים אחרים ולשאול עצמך מה תרמתי עסקית? איך מנכ"ל ייקרא זאת? איך תנסח זאת עבור מנכ"ל "בשפתו"?

    ·       להפתיע - כדאי לחשוב איך אפשר לחסוך בהוצאות גף המחשוב ולהפתיע, גם בלי לספר על כך מראש. הישגים כאלה, יקדמו גישת "ראש גדול" באגף ואת תדמיתו כגף תורם ויוזם. 

     


      מה מקבלים?
       
    איך בנויים התחקירים המקצועיים?

    כל התחקירים בנויים במתכונת דומה (לפעמים יש שינויים קלים), שכוללת את המרכיבים הבאים:
    • ידיעה 21 - כוללת סיכום למנהלים שבו עיקרי התחקיר + ריכוז הדגשים המרכזיים.
    • ידיעה 22 - כוללת הסבר על המגמות העיקריות ונותנת רקע לנושא.
    • ידיעה 23 - כוללת מגוון יישומים מעשיים אפשריים או הסבר של מרכיבי הטכנולוגיה.
    • ידיעה 31 - נותנת היבטים כלכליים של הנושא.
    • ידיעה 32 - נותנת שיקולי בחירה ורכש.
    • ידיעה 33 - מפרטת חלופות בולטות ומעניינות של מוצרים ושירותים זמינים, כולל הפניות.
    • ידיעה 41 - מביאה דברים מפי מומחים לנושאים.
    • ידיעה 42 - מספקת טיפים וטריקים של בעלי ניסיון.
    • ידיעה 43 - מציעה הכוונה מעשית ליישום הנושא בארגון.
    • ידיעה 51 - מרחיבה על נושא מרכזי שרלוונטי לנושא.
    • ידיעה 52 - מציגה עוד היבט משמעותי של נושא התחקיר.
    • ידיעה 53 - מתארת את הבעיות, הקשיים, המחסומים והאתגרים בדרך ליישום הנושא.
    • ידיעה 54 - נותנת הכוונה למקורות מידע נוספים או מידע שימושי משלים.
    אנו ממליצים תמיד לקרוא, לפחות את דף המבוא, החדשות השבועיות, הסיכום למנהלים וכן את השימושים האפשריים. מדובר על כשני דפי A4 שקריאתם תיקח דקות ספורות. כך תדע בוודאות שאתה מעודכן בכל החדשות החשובות למנהלי מידע ותוכל להחליט מתי להתעמק ו/או ליישם את הנושא הנדון.

      מה מרוויחים?
    מה יותר כדאי לך?

    שיקולים לבחירה     עדכון עם pCon     עדכון מקובל
    מידע שימושי מקדם + ?
    מיקוד במה שחשוב + ?
    קצר ולעניין + ?
    תמונה כוללת וברורה + ?
    הבנת השלכות + ?
    אובייקטיביות ואמינות + ?
    השקעה נדרשת כ-10 דקות 150 - 50 שעות*

    ועכשיו שאל את עצמך:

    1. כמה חשוב לך לגלות את גורמי ההצלחה הקריטיים שבאמת מביאים תוצאות ממשיות?

    2. איזה אלטרנטיבה מהירה יותר, שלמה יותר ואמינה יותר אתה מכיר... שתקדם אותך יותר?


    *הערה - הערכת הזמן מתייחסת לאיסוף סינון וניתוח המידע בנושא, באופן עצמאי, כדי להתעדכן ברמת עדכון המקבילה לתכנים בתחקיר.

      המלצות
    מה אומרים על pCon מנהלי מידע מובילים במדינת ישראל?


    יחיאל גפנר
    מנמ"ר שרותי בריאות כללית

    מיכאל ליבר
    מנמ"ר יד ושם.

    דורית כהן
    מנכ"ל לשכת מנתחי המערכות

    מאיר אומפלט
    מנמ"ר אלביט תדיראן

      בונוס מיוחד
    קבל במתנה את "חבילת תחקירי הניידות של pCon"

    כל רוכש תחקיר יקבל כבונוס חינם! 3 תחקירים על התחום "החם" והמסקרן של ניידות. החבילה כוללת את התחקירים הבאים:
    • אנדרואיד שחשוב להכיר

    • איך לבחור סמארטפון?

    • איך לאבטח את הסלולר?
    מחיר 3 התחקירים - 741 = 247 X 3 ₪ + מע"מ. יחד עם הזמנת התחקיר תקבל את כל השלושה כמתנה חינם.

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.


      להזמנת התחקיר
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    האם התחקיר שווה 2470 ₪ + מע"מ? ללא ספק! (כמה שוות 50 שעות עבודה לפחות?)

    אנו מבקשים בעדו 247 ₪ + מע"מ בלבד. להזמנה או פרטים, טל' 03-9667939, מייל info@pcon.co.il .

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    איל תמוז
    מנמ"ר פולימר לוגיסטיקס

      שדרג הזמנתך
    הצטרף כמנוי רבעוני לתחקירי pCon, במבצע יוצא דופן!


    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי לתחקירי pCon לשלושה חודשים במחיר מיוחד של 740 ₪ + מע"מ ולקבל 13 תחקירים, במחיר נמוך מרכישה בנפרד של 3 תחקירים!!! וגם לקבל בונוסים ששווים אלפי ₪. כך תוכל לתרום, לקדם ולהשפיע יותר, ו"לצבור נקודות" בהנהלה.

    יתרה מזאת, תוכל לקבל את התחקיר הנוכחי על חשבון אחד התחקירים העתידיים.

    במסגרת הבונוסים תקבל...

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע, מדובר על רווח כולל של כעשרים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 1000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    חבילת "תראה להם כסף" כוללת 5 תחקירים בתחומי הוירטואליזציה, שמראים היכן ואיך ניתן לחסוך כסף רב לטובת הארגון. היא כוללת את התחקירים:


    • ניהול הוירטואליצזיה
    • יישומי וירטואליזציה ברשתות
    • הוירטואליזציה לייעול האחסון
    • וירטואליזציה בתחנות קצה
    • שוק הוירטואליזציה

    חבילת "בלי תקלות ונזקים" כוללת 5 תחקירים בתחומי אבטחה, ניהול סיכונים ואבטחת מערך מחשוב "מתקתק". היא כוללת את התחקירים:


    • איך לאבטח הכי טוב שאפשר?
    • ניהול סיכונים ב-IT
    • כמה הענן בטוח?
    • תפיסת הפיירוולים החדשה
    • איך תחזוקה תמנע תקלות?

    מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - ₪ 1235 = 247 X 5 + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    בסה"כ אתה מקבל:

    • 13 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 13 עדכונים שבועיים.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    שווי הבונוסים - ₪ 2235 = ₪ 1000 + ₪ 1235 וכל זאת תמורת השקעה של 740 ₪ + מע"מ בלבד!!!

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    חיים גנוט
    ממר"מ ותע"א (לשעבר)

      הצטרף כמנוי שנתי
         
    הצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon בתנאים מיוחדים!

    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon ל-52 תחקירים ולקבל הטבה מיוחדת של 26 תחקירי pCon מהחודשים ינואר - יוני 2011. כך תקבל במחיר של מנוי שנתי תוספת של 50%!!! זאת בנוסף לבונוסים הבאים:


    במסגרת הבונוסים תקבל בנוסף...

    התחקיר הנוכחי במתנה!!! מחירו לרוכשים 247 ₪ + מע"מ.

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע. בחישוב שנתי, מדובר על רווח כולל של קרוב לשמונים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 4000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    תוכל לבחור את אחת החבילות שמוצעות למעלה למצטרפים למנוי רבעוני. מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - 247 X 5 = 1235 ₪ + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    מארז 260 תחקירים במחיר מיוחד

    כמצטרף למנוי שנתי תוכל לרכוש בתוספת של 1000 ₪ (במקום 2970 ₪) מארז של 5 תקליטורים מהשנים 2006 - 2010 עם 260 תחקירים על כל נושאי המפתח שהיו בשנים האחרונות. כך תהנה בפחות מ-4 ₪, מתחקיר שיכול לחסוך עשרות ואולי גם מאה שעות עבודה יקרות ויותר!!!
             
    בסה"כ אתה נהנה מ:

    • 52 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 52 עדכונים שבועיים.
    • 26 תחקירי pCon עדכניים מינואר - יוני 2011.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    • התחקיר הנוכחי.
    • הנחה משמעותית ביותר ברכישת מארז 312 תחקירי 2006 - 2011.
    סך הכול שווי הבונוסים (ללא ההנחה של 1900 ₪) שווים 6717 ₪ = 4000 ₪ + 1235 ₪ + 1235 ₪ + 247 ₪ + מע"מ
    וכל זאת תמורת השקעה של 2470 ₪ + מע"מ בלבד!!! מה דעתך?

    כאשר תחשוב על חיסכון ותרומה אפשריים לארגון בשווי של מאות אלפי ₪ + עשרות רבות ואלי גם מאות שעות שיתפנו לך, המסקנה המתבקשת ברורה.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות




    מישל סבג
    מנמ"ר א.ל. מסננים

      הצטרף ל-TechMap
    TechMap- כל מה שחשוב במחשוב - קצר ולעניין


    למידע נוסף - www.TechMap.co.il


      תשובות לשאלות
    תשובות לשאלות שמנהלים שואלים

    pCon מרכז את החדשות העיקריות בתחומי המחשוב, התקשורת ואינטרנט, בארץ ובעולם, יחד עם ריכוז והכוונה לנושאי מפתח מרכזיים, ומציע דרכים מעשיות להתייעל ולחסוך. יחד עם זה, יש ששואלים למה להצטרף לשירות כאשר...

    כבר היום חסר לי זמן?

    pCon עושה עבורך עבודה שאינך חייב לעשות. הוא אינו מבטל לחלוטין את הצורך להתעדכן, הוא כן מאפשר לך להתייעל ולהספיק לעשות יותר באותו הזמן.

    יש את כל המידע באינטרנט ובחינם?

    נכון שיש היום הרבה מידע באינטרנט ובחינם. מצד שני אם זמנך קצר ויקר תוכל להיעזר בשרות שמסנן ומרכז באופן אובייקטיבי ואמין את מה שבאמת עובד ומצליח.

    לא כל הנושאים מעניינים אותי?

    תחקירי pCon מתמקדים אך ורק בנושאים שהם בעלי תועלת מעשית וכאלה שיש אינדיקציות רבות לסיכויי הצלחתם ותרומתם לארגון. כך הם מתדרכים על הנושאים המקצועיים המהותיים והחשובים ביותר, ונותנים לארגון יתרון תחרותי, כלכלי ואמיתי.

    מחיר המנוי אינו נמוך?

    כאשר משקיעים במקור מקצועי, איכותי ואמין שמוכיח עצמו במאות ארגונים ולמעלה מעשרים שנה, ומוסיפים את מחיר הזמן שתפנה לעצמך מעכשיו, מה עדיף? - להחמיץ עשרות הזדמנויות לחיסכון והוספת ערך עסקי משמעותי או להשקיע פחות מ- 1% מכסף זה, וליהנות מ-99% הנותרים?

    אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אלי אישית ואשמח להשיב לך.

    קובי שפיבק
    העורך הראשי של pCon
    טלפון 039667939 - koby@pcon.co.il

      אחריות מלאה
    אחריות מלאה ומוחלטת במילים פשוטות ואותיות גדולות!

       תוכל בדף זה לצפות בסרטון מסכם, להוריד מצגת, להוריד תחקיר דוגמא, לקרוא סיכום מנהלים, לקבל טיפים, להקשיב להמלצות מקולגות מובילים ולהתרשם.

    ביחד עם כל אלה, אנחנו מתחייבים, בהתחייבות כתובה ומפורשת לשביעות רצונך! - תוכל תוך 30 יום מתחילת השירות לבטל את ההזמנה, לא להיות מחויב בתשלום כלשהו,וגם לשמור אצלך במתנה את הגיליונות שתקבל. אין סיכון רק רווח אפשרי!
        
    יוסי לבנון
    מנמ"ר הליקון


      תגיות
    בתחקיר זה מידע על: מנמ"ר, CIO, CTO, שפה עסקית, ניהול, IT, ROI, TCO, מחשוב, מיחשוב

      רוצה עוד תחקיר?
    חפש:  בתוך:
     חפש
     בחר
    52 התחקירים האחרונים 260 תחקירי 2011 - 2007 תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
      להצטרפות
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  


      המלץ לחברים       

    © כל הזכויות שמורות לקומרקטינג בע"מ | תנאי שימוש.