איך לקדם מעמד המנמ``ר?  -  10 דקות ותבין מה יקדם אותך
למה לבזבז 100 שעות ויותר, כדי לאסוף מידע... אקראי, חלקי, מגמתי, מעורפל, כשאפשר לקבל כבר היום תחקיר מוכן עם תוכן איכותי מרוכז, מסונן ומתומצת, בפורמט נוח, ולהתעדכן בפחות מ-10 דקות?
 

למה עדיף לקרוא תחקיר מוכן?
  • כדי לקבל תמונה כוללת רחבה ומקיפה.
  • לחסוך שעות ארוכות ויקרות של חיפוש.
  • כדי לקבל מידע מקצועי אובייקטיבי ואמין
  • כדי לא להחמיץ מידע קריטי וחשוב
  • לקבל תשובות מיידיות כבר היום!
  •   צפה עכשיו בתחקיר דוגמא


    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

      מה בתחקיר?
    תחקיר 1063 - איך לקדם מעמד המנמ``ר?
    למה הנושא שימושי וחשוב?

    לאור החשיבות שהולכת וגדלה לטכנולוגיה כמנוף שמקדם ארגונים ועסקים, הולכת וגדלה החשיבות לחיזוק השפעת המנמ"ר. שכן, מנמ"ר בעל עמדה ועוצמה, הוא מתכון מבטיח לייעול וקידום הארגון כולו. לכאורה, "תראה להם כסף", ו"תחסוך להם כסף" הן  שתי המלצות שקל להבין כי מנמ"ר שיממש אותן, צפוי להתקדם. אולם, בחיים האמיתיים מתברר שלא רק התוצאות מדברות, ויש לעשות דברים נוספים כדי לקדם את מעמדו למקום הראוי לו. באותם "דברים" נוספים, נתמקד הפעם.

     

    איך לקדם את מעמד המנמ"ר באופן מעשי? איזה טיפים מעשיים יוכלו להביא תוצאות מהירות? איך להעביר את ההמלצות מהנייר למציאות? כמקור להשראה והזדמנות להערכת מצב אישית, אנו מביאים את תחקיר זה.


    סיכום מנהלים

    מתוך שיחות רבות עם מנהלי מידע, התרשמנו שכיום הפגיעה במעמד המנמ"ר מוחשית, אמיתית ו"כואבת". מתברר כי זהו נושא רגיש ומשמעותי, כמעט לכל מנהל מידע. באופן מיוחד, מעניינת התופעה בה בעל תפקיד שמשפיע בצורה רחבה כל כך ועמוקה כל כך, כמעט על כל ארגון בינוני או גדול, זוכה לא אחת להרחקה וזלזול ומרגיש אומלל ומתוסכל. למעשה, לפי סקר פורבס, התברר כי תפקיד מנהל המידע הוא התפקיד המאמלל ביותר, מבין כל המקצועות המוכרים! כך, למרות התרומה והחשיבות העצומה של מנהלי המידע, פעמים רבות מרחיקים אותם מההנהלה, מתעלמים מהם ובטח שלא נותנים את היחס שמגיע, למי שתורם ומשפיע על הארגון באופן כזה. כלומר, מעמד המנמ"ר נמצא כיום במצב לא טבעי של חוסר איזון, בין חשיבותו הגדולה והעולה של המחשוב מבחינה עסקית, לבין השילוב הלא אידאלי עדיין של מנמ"רים בהנהלות. האפשרות של התקדמות להנהלה ואפילו לתפקיד המנכ"ל, עדיין איננה המצב הנפוץ בשטח.

      המנמ"ר "סובל" כיום מחוסר הערכה, דרישה להתמודד עם היקף טכנולוגיות גדל, שינוי מתמיד ומהיר של הטכנולוגיה, איבוד חלק מתפקידו לטובת גורמי חוץ בהם קונסיומריזציה ומחשוב ענן, הגדרה לא בהכרח מוחלטת של מה הוא בדיוק הערך העסקי המצופה ממנו, העובדה שלא פשוט להדגים ערך עסקי,  למדוד ולהוכיח אותו, וכמובן העובדה שהמנמ"ר עדיין איננו חבר בהנהלה.

      מצד שני, הוא יכול לנקוט בשורת פעולות מעשיות בכדי לקדם את מעמדו, בהן שינוי תפיסתי אישי של תפקידו, התמחות בהבנת העסק ומטרותיו, קידום יחסי העבודה עם ההנהלה, ללמוד להשפיע, עדכון, הסברה ויחסי ציבור לגבי פעילות האגף, השקעת הזמן הדרוש בכדי לבדוק מה באמת עובד ומצליח? נכונות לקחת סיכונים, פיתוח יכולות אישיות וקידום חדשנות.

      בין הגורמים שעשויים לעכב אותו בנסיון התקדמות זה, ניתן לציין שלא כל מנמ"ר מעוניין להתקדם מבחינה ניהולית להנהלה, לא בכל ארגון מעמד המחשוב עצמו מרכזי מבחינה עסקית, ישנם אילוצי תחזוקה שוטפת ואבטחה, ההכשרות למנהלי מחשוב לא נותנות מענה מספיק לצד הניהולי, המחשוב אינו חלק מרוב ההחלטות האסטרטגיות בארגונים ואנשי ההנהלה עצמם, רחוקים לרוב מעולמו של המנמ"ר. עוד נציין כי במחשוב ישנו סיכון לצד כל סיכוי וכן כי מעמד המנמ"ר נקבע לא אחת, לפי תפיסת המנכ"ל וללא תלות (כמעט) במה שיעשה המנמ"ר.

      הנתונים הבאים מרמזים וממחישים את המצב בשטח: תמיכת הנהלה, נחשבה בשנת 2011 לדבר שחסר ביותר למנמ"רים לשם הצלחתם בתפקידם, כאשר שנה קודם לכן, הם דירגו זאת רק במקום הרביעי. מבחינת מטרות עסקיות שהארגון מציב למנמ"ר, ייעול הקיים לשם חסכון בהוצאות, עדיין בראש הרשימה (למרות ירידה קלה - 37% דירגו אותו ראשון ב-2010, 30% ב-2011). פיתוח וחדשנות נשארו במקום השני (מ-22% ל-23%) (סקר InformationWeek).

      לסיכום - לאור החשיבות הגדולה שיש למעמד המנמ"ר על הצלחתו המקצועית וגם אם לא קל ופשוט לעשות זאת, כדאי לדעתנו לכל מנמ"ר להשקיע את המשאבים האישיים הנדרשים, לקידום נושא חשוב זה.

    שאלות מפתח חשובות עליהן עונה התחקיר

     

    1.     מה נחשב בשנת 2011 לדבר שחסר ביותר למנמ"רים לשם הצלחתם בתפקידם?

    2.    מהו הנושא שעומד בראש רשימת המטרות העסקיות, שארגונים מציבים למנמ"רים?

    3.     אילו טיפים שימושיים מביא רפי שימל מנכ"ל ביט פלוס?

    4.     איזו הפתעה תגלה בתחקיר, לגבי מעמד המנמ"ר באגף המחשוב עצמו?

    5.     מה ייחודה של כלכלת טכנולוגיית המידע, לפי פרופסור ניב אחיטוב, נשיא מרכז אקדמי דן?

    6.     מה בין הנהלת חשבונות לעבודת המנמ"ר?

    7.     מהו "סודו" של רן שלום, מנמ"ר עיריית פ"ת ומנמ"ר מצטיין?

    8.     מה הוא "מחסל הקריירות" הנורא?..

    9.     איזו שגרה של שלוש שע ות בשבוע, תוכל לסייע במיוחד?

    10.  אילו ספרים מומלצים, להרחבת ההעמקה?

     


    טיפים לדוגמא מתוך התחקיר:

     

    ·        לשאול, לחשוב ליישם - מומלץ בחום לכל מנמ"ר, להגדיר שגרה של 3 שעות בשבוע (רצוי כמובן יותר), שיוקדשו לשלושת הפעילויות האלה, כשעה לכל פעילות.

    ·       ליזום מפגשים תקופתיים - ליזום מפגשים בהם יציג המנמ"ר להנהלה טכנולוגיות חדשניות שרלוונטיות לארגון. זו תהיה הזדמנות להסב תשומת ליבם לתועלות אפשריות, כמו גם לענות על שאלותיהם בנידון.

    ·      להגיב ולפרגן - להגיב ולפרגן לאמירות שונות של בעלי הכוח בארגון במסגרות פיזיות או בעקבות מסרים אלקטרוניים שלהם.

    ·     לקדם תרבות מתאימה - ליזום תרבות של עידוד יוזמות ורעיונות. ראה עוד, בתחקיר 1061 - לנהל רעיונות מבריקים.

    ·     ללמוד מההנהלה - להתלוות לחברי ההנהלה מעת לעת, ללמוד על פעילותם מקרוב ואז להמליץ על טכנולוגיות תומכות.

    ·      ללמוד מהשטח - להסתובב ברחבי הארגון ולהכיר מקרוב את הפעילויות השונות, בכדי להבין טוב יותר את הפעילות ולקבל פידבק מהעובדים על השימוש שהם עושים במחשוב. 

    ·      שת"פ עם השיווק - מנהל השיווק הוא בין המנהלים להם יש את הצורך הגדול ביותר במידע - אותו משאב יקר ערך, שמנהל המנמ"ר. המאמר הבא, עשוי לספק תובנות מעניינות, לגבי העבודה המשותפת בין השניים- tinyurl.com/42-CMO-CIO

    ·      פשוט לפעול - לסיום - טיפ מרכזי, שחשוב תמיד: המלצות טובות ככל שיהיו לא יביאו למפנה. רק נקיטת פעולה מושכלת, תביא בסופו של דבר לתוצאות.

     


      מה מקבלים?
       
    איך בנויים התחקירים המקצועיים?

    כל התחקירים בנויים במתכונת דומה (לפעמים יש שינויים קלים), שכוללת את המרכיבים הבאים:
    • ידיעה 21 - כוללת סיכום למנהלים שבו עיקרי התחקיר + ריכוז הדגשים המרכזיים.
    • ידיעה 22 - כוללת הסבר על המגמות העיקריות ונותנת רקע לנושא.
    • ידיעה 23 - כוללת מגוון יישומים מעשיים אפשריים או הסבר של מרכיבי הטכנולוגיה.
    • ידיעה 31 - נותנת היבטים כלכליים של הנושא.
    • ידיעה 32 - נותנת שיקולי בחירה ורכש.
    • ידיעה 33 - מפרטת חלופות בולטות ומעניינות של מוצרים ושירותים זמינים, כולל הפניות.
    • ידיעה 41 - מביאה דברים מפי מומחים לנושאים.
    • ידיעה 42 - מספקת טיפים וטריקים של בעלי ניסיון.
    • ידיעה 43 - מציעה הכוונה מעשית ליישום הנושא בארגון.
    • ידיעה 51 - מרחיבה על נושא מרכזי שרלוונטי לנושא.
    • ידיעה 52 - מציגה עוד היבט משמעותי של נושא התחקיר.
    • ידיעה 53 - מתארת את הבעיות, הקשיים, המחסומים והאתגרים בדרך ליישום הנושא.
    • ידיעה 54 - נותנת הכוונה למקורות מידע נוספים או מידע שימושי משלים.
    אנו ממליצים תמיד לקרוא, לפחות את דף המבוא, החדשות השבועיות, הסיכום למנהלים וכן את השימושים האפשריים. מדובר על כשני דפי A4 שקריאתם תיקח דקות ספורות. כך תדע בוודאות שאתה מעודכן בכל החדשות החשובות למנהלי מידע ותוכל להחליט מתי להתעמק ו/או ליישם את הנושא הנדון.

      מה מרוויחים?
    מה יותר כדאי לך?

    שיקולים לבחירה     עדכון עם pCon     עדכון מקובל
    מידע שימושי מקדם + ?
    מיקוד במה שחשוב + ?
    קצר ולעניין + ?
    תמונה כוללת וברורה + ?
    הבנת השלכות + ?
    אובייקטיביות ואמינות + ?
    השקעה נדרשת כ-10 דקות 150 - 50 שעות*

    ועכשיו שאל את עצמך:

    1. כמה חשוב לך לגלות את גורמי ההצלחה הקריטיים שבאמת מביאים תוצאות ממשיות?

    2. איזה אלטרנטיבה מהירה יותר, שלמה יותר ואמינה יותר אתה מכיר... שתקדם אותך יותר?


    *הערה - הערכת הזמן מתייחסת לאיסוף סינון וניתוח המידע בנושא, באופן עצמאי, כדי להתעדכן ברמת עדכון המקבילה לתכנים בתחקיר.

      המלצות
    מה אומרים על pCon מנהלי מידע מובילים במדינת ישראל?


    יחיאל גפנר
    מנמ"ר שרותי בריאות כללית

    מיכאל ליבר
    מנמ"ר יד ושם.

    דורית כהן
    מנכ"ל לשכת מנתחי המערכות

    מאיר אומפלט
    מנמ"ר אלביט תדיראן

      בונוס מיוחד
    קבל במתנה את "חבילת תחקירי הניידות של pCon"

    כל רוכש תחקיר יקבל כבונוס חינם! 3 תחקירים על התחום "החם" והמסקרן של ניידות. החבילה כוללת את התחקירים הבאים:
    • אנדרואיד שחשוב להכיר

    • איך לבחור סמארטפון?

    • איך לאבטח את הסלולר?
    מחיר 3 התחקירים - 741 = 247 X 3 ₪ + מע"מ. יחד עם הזמנת התחקיר תקבל את כל השלושה כמתנה חינם.

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.


      להזמנת התחקיר
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    האם התחקיר שווה 2470 ₪ + מע"מ? ללא ספק! (כמה שוות 50 שעות עבודה לפחות?)

    אנו מבקשים בעדו 247 ₪ + מע"מ בלבד. להזמנה או פרטים, טל' 03-9667939, מייל info@pcon.co.il .

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    איל תמוז
    מנמ"ר פולימר לוגיסטיקס

      שדרג הזמנתך
    הצטרף כמנוי רבעוני לתחקירי pCon, במבצע יוצא דופן!


    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי לתחקירי pCon לשלושה חודשים במחיר מיוחד של 740 ₪ + מע"מ ולקבל 13 תחקירים, במחיר נמוך מרכישה בנפרד של 3 תחקירים!!! וגם לקבל בונוסים ששווים אלפי ₪. כך תוכל לתרום, לקדם ולהשפיע יותר, ו"לצבור נקודות" בהנהלה.

    יתרה מזאת, תוכל לקבל את התחקיר הנוכחי על חשבון אחד התחקירים העתידיים.

    במסגרת הבונוסים תקבל...

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע, מדובר על רווח כולל של כעשרים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 1000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    חבילת "תראה להם כסף" כוללת 5 תחקירים בתחומי הוירטואליזציה, שמראים היכן ואיך ניתן לחסוך כסף רב לטובת הארגון. היא כוללת את התחקירים:


    • ניהול הוירטואליצזיה
    • יישומי וירטואליזציה ברשתות
    • הוירטואליזציה לייעול האחסון
    • וירטואליזציה בתחנות קצה
    • שוק הוירטואליזציה

    חבילת "בלי תקלות ונזקים" כוללת 5 תחקירים בתחומי אבטחה, ניהול סיכונים ואבטחת מערך מחשוב "מתקתק". היא כוללת את התחקירים:


    • איך לאבטח הכי טוב שאפשר?
    • ניהול סיכונים ב-IT
    • כמה הענן בטוח?
    • תפיסת הפיירוולים החדשה
    • איך תחזוקה תמנע תקלות?

    מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - ₪ 1235 = 247 X 5 + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    בסה"כ אתה מקבל:

    • 13 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 13 עדכונים שבועיים.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    שווי הבונוסים - ₪ 2235 = ₪ 1000 + ₪ 1235 וכל זאת תמורת השקעה של 740 ₪ + מע"מ בלבד!!!

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    חיים גנוט
    ממר"מ ותע"א (לשעבר)

      הצטרף כמנוי שנתי
         
    הצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon בתנאים מיוחדים!

    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon ל-52 תחקירים ולקבל הטבה מיוחדת של 26 תחקירי pCon מהחודשים ינואר - יוני 2011. כך תקבל במחיר של מנוי שנתי תוספת של 50%!!! זאת בנוסף לבונוסים הבאים:


    במסגרת הבונוסים תקבל בנוסף...

    התחקיר הנוכחי במתנה!!! מחירו לרוכשים 247 ₪ + מע"מ.

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע. בחישוב שנתי, מדובר על רווח כולל של קרוב לשמונים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 4000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    תוכל לבחור את אחת החבילות שמוצעות למעלה למצטרפים למנוי רבעוני. מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - 247 X 5 = 1235 ₪ + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    מארז 260 תחקירים במחיר מיוחד

    כמצטרף למנוי שנתי תוכל לרכוש בתוספת של 1000 ₪ (במקום 2970 ₪) מארז של 5 תקליטורים מהשנים 2006 - 2010 עם 260 תחקירים על כל נושאי המפתח שהיו בשנים האחרונות. כך תהנה בפחות מ-4 ₪, מתחקיר שיכול לחסוך עשרות ואולי גם מאה שעות עבודה יקרות ויותר!!!
             
    בסה"כ אתה נהנה מ:

    • 52 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 52 עדכונים שבועיים.
    • 26 תחקירי pCon עדכניים מינואר - יוני 2011.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    • התחקיר הנוכחי.
    • הנחה משמעותית ביותר ברכישת מארז 312 תחקירי 2006 - 2011.
    סך הכול שווי הבונוסים (ללא ההנחה של 1900 ₪) שווים 6717 ₪ = 4000 ₪ + 1235 ₪ + 1235 ₪ + 247 ₪ + מע"מ
    וכל זאת תמורת השקעה של 2470 ₪ + מע"מ בלבד!!! מה דעתך?

    כאשר תחשוב על חיסכון ותרומה אפשריים לארגון בשווי של מאות אלפי ₪ + עשרות רבות ואלי גם מאות שעות שיתפנו לך, המסקנה המתבקשת ברורה.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות




    מישל סבג
    מנמ"ר א.ל. מסננים

      הצטרף ל-TechMap
    TechMap- כל מה שחשוב במחשוב - קצר ולעניין


    למידע נוסף - www.TechMap.co.il


      תשובות לשאלות
    תשובות לשאלות שמנהלים שואלים

    pCon מרכז את החדשות העיקריות בתחומי המחשוב, התקשורת ואינטרנט, בארץ ובעולם, יחד עם ריכוז והכוונה לנושאי מפתח מרכזיים, ומציע דרכים מעשיות להתייעל ולחסוך. יחד עם זה, יש ששואלים למה להצטרף לשירות כאשר...

    כבר היום חסר לי זמן?

    pCon עושה עבורך עבודה שאינך חייב לעשות. הוא אינו מבטל לחלוטין את הצורך להתעדכן, הוא כן מאפשר לך להתייעל ולהספיק לעשות יותר באותו הזמן.

    יש את כל המידע באינטרנט ובחינם?

    נכון שיש היום הרבה מידע באינטרנט ובחינם. מצד שני אם זמנך קצר ויקר תוכל להיעזר בשרות שמסנן ומרכז באופן אובייקטיבי ואמין את מה שבאמת עובד ומצליח.

    לא כל הנושאים מעניינים אותי?

    תחקירי pCon מתמקדים אך ורק בנושאים שהם בעלי תועלת מעשית וכאלה שיש אינדיקציות רבות לסיכויי הצלחתם ותרומתם לארגון. כך הם מתדרכים על הנושאים המקצועיים המהותיים והחשובים ביותר, ונותנים לארגון יתרון תחרותי, כלכלי ואמיתי.

    מחיר המנוי אינו נמוך?

    כאשר משקיעים במקור מקצועי, איכותי ואמין שמוכיח עצמו במאות ארגונים ולמעלה מעשרים שנה, ומוסיפים את מחיר הזמן שתפנה לעצמך מעכשיו, מה עדיף? - להחמיץ עשרות הזדמנויות לחיסכון והוספת ערך עסקי משמעותי או להשקיע פחות מ- 1% מכסף זה, וליהנות מ-99% הנותרים?

    אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אלי אישית ואשמח להשיב לך.

    קובי שפיבק
    העורך הראשי של pCon
    טלפון 039667939 - koby@pcon.co.il

      אחריות מלאה
    אחריות מלאה ומוחלטת במילים פשוטות ואותיות גדולות!

       תוכל בדף זה לצפות בסרטון מסכם, להוריד מצגת, להוריד תחקיר דוגמא, לקרוא סיכום מנהלים, לקבל טיפים, להקשיב להמלצות מקולגות מובילים ולהתרשם.

    ביחד עם כל אלה, אנחנו מתחייבים, בהתחייבות כתובה ומפורשת לשביעות רצונך! - תוכל תוך 30 יום מתחילת השירות לבטל את ההזמנה, לא להיות מחויב בתשלום כלשהו,וגם לשמור אצלך במתנה את הגיליונות שתקבל. אין סיכון רק רווח אפשרי!
        
    יוסי לבנון
    מנמ"ר הליקון


      תגיות
    בתחקיר זה מידע על: מנמ"ר, CIO, CTO, ניהול, ערך עסקי, IT, ROI, TCO, מחשוב, מיחשוב

      רוצה עוד תחקיר?
    חפש:  בתוך:
     חפש
     בחר
    52 התחקירים האחרונים 260 תחקירי 2011 - 2007 תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
      להצטרפות
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  


      המלץ לחברים       

    © כל הזכויות שמורות לקומרקטינג בע"מ | תנאי שימוש.