איך לצמצם נזקי תקלות?  -  10 דקות ותבין מה יקדם אותך
למה לבזבז 100 שעות ויותר, כדי לאסוף מידע... אקראי, חלקי, מגמתי, מעורפל, כשאפשר לקבל כבר היום תחקיר מוכן עם תוכן איכותי מרוכז, מסונן ומתומצת, בפורמט נוח, ולהתעדכן בפחות מ-10 דקות?
 

למה עדיף לקרוא תחקיר מוכן?
  • כדי לקבל תמונה כוללת רחבה ומקיפה.
  • לחסוך שעות ארוכות ויקרות של חיפוש.
  • כדי לקבל מידע מקצועי אובייקטיבי ואמין
  • כדי לא להחמיץ מידע קריטי וחשוב
  • לקבל תשובות מיידיות כבר היום!
  •   צפה עכשיו בתחקיר דוגמא


    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

      מה בתחקיר?
    תחקיר 1062 - איך לצמצם נזקי תקלות?
    למה הנושא שימושי וחשוב?

    נושא הטיפול בתקלות מחשוב הוא נושא מרכזי שמעסיק כל מנמ"ר. בשנים האחרונות מתרחשות בתחום זה שתי מגמות קוטביות: האחת היא ריבוי תקלות שנובע מריבוי התקנים, קשיי שילוב ומורכבות המערכות; השנייה היא סל תפיסות, פתרונות וכלים חדשים, שנועדו להתמודד עם המספר הגדל של תקלות. לפיכך, מודעות לתמורות בתחום זה ובחינת השלכותיהן, במסגרת דיון אגפי על מצב תקלות ה-IT בארגון, כמו גם חשיפה לכלים והתפיסות החדשות, יהיה בהם כדי להפחית ולצמצמם את נושא כאוב זה, למנוע נזקים ולהקטין את הוצאות הארגון.

     

      מהן המגמות המשפיעות על תקלות המחשוב וההתמודדות אתן? כיצד ניתן לפשט את הטיפול בתקלות? אילו עוד תובנות חשובות כדאי לקחת בחשבון? על כך ועוד, בתחקיר זה.


    סיכום מנהלים

    תהליך הטיפול בתקלות מחשוב מושפע מגורמים רבים, והוא מהווה נדבך משמעותי בתפעול מערךIT  מוצלח. בהמשך לתחקיר 1038 - איך תחזוקה תמנע תקלות?, נתמקד הפעם בטיפול בתקלות לאחר שהן כבר מתרחשות, כולל תקלות חומרה, תוכנה ותקלות באתרים הארגוניים.

      בין המגמות הבולטות, שמשפיעות על תחום התקלות והטיפול בתקלות, ניתן למנות את מגמת הקונסיומריזציה והכנסת המחשוב הנייד, השימוש הגובר בתוכנות לטיפול מרחוק, המעבר למחשוב ענן, הפסקת עדכוני תוכנות ותיקות, התחזקות הלקוח הרזה, ההתקנים האלחוטיים, הנגישות הגוברת למידע מקצועי על תקלות, שימוש בשירותי אחזקה חיצוניים, התפשטות הוירטואליזציה, הריבוי במספר וסוגי ההתקנים והתלות הגוברת של ארגונים במחשוב באופן כללי.

      עזרים בולטים, המסייעים לתהליך הטיפול בתקלות, הינם מוצרי שו"ב המשלבים אבחון וניטור, תוכנות שליטה מרחוק, ההלפ דסק הארגוני המתרחב לתחומים רבים, אתרי גיבוי המצמצמים את הנזק הפוטנציאלי מתקלות, מקורות מידע דוגמת  Wikisמפשטים את תהליך הלימוד וההגעה לפתרון, שירותי מחשוב זמניים המסייעים לפעילות רצופה של מערך המחשוב, תפיסות חדשות של אוטומציה המקדמות ומפשטות את ההתמודדות, כלים לניהול תצורה המאפשרים חזרה למצב קדם-התקלה, וסביבות "דימוי ייצור", המאפשרות בדיקה ושיחזור של התקלות, ללא הפרעה לפעילות השוטפת.

      האתגרים העיקריים בתהליך הטיפול בתקלות, הינם שינויים תכופים בנוף הטכנולוגי הגוררים בעיות מסוגים חדשים, הטרוגניות מערכתית גוברת המגדילה את נקודות החיכוך בין הפלטפורמות והיישומים שונים, תחלופת עובדים מהירה והעסקת עובדים צעירים וחסרי ניסיון, קושי להגיע לאמינות מושלמת והסכנה התמידית מתקלות הנובעות מטעות אנוש.

      בסוף 2008, עד 30% מהשרתים בארגונים היו ללא שימוש, וייתכן שעדיין הושקעו בהם משאבים מיותרים לטיפול בתקלות (לפי The Uptime Institute). בתחילת 2011, 10% בממוצע לא היו בשימוש. לכאורה שיפור משמעותי, אלא שארבעה מכל חמישה מנהלי דטה סנטרים, עדיין לא בדקו באופן שיטתי אם יש שרתים שלא בשימוש (The Green Grid). נתונים אלה מדגישים את כדאיות קונסולידציית מערך המחשוב, המסייעת בפישוט ההתמודדות עם תקלות. מחקר שלPonemon Institute הראה שהנזק מתקלות דטה סנטר בארה"ב הוא בממוצע כחצי מיליון דולר, מה שמרמז על הפסדים גדולים שניתן לצמצם בעזרת טיפול נכון בתקלות.

      לסיכום - מומלץ להשקיע בייעול הטיפול בתקלות מחשוב, כיון שיש להן השפעה מכרעת על תיפקודו של מערך המחשוב ויחד איתו, על כלל הפעילות העסקית של הארגון.

    שאלות מפתח חשובות עליהן עונה התחקיר

     

    1.       מהי העלות הממוצעת של תקלת השבתה?

    2.        כמה מהשרתים לא בשימוש ועדיין משקיעים בתקלותיהם?

    3.         כיצד ניתן לפשט את הטיפול המורכב בתקלות מחשוב?

    4.      מהו הנושא המרכזי שמעסיק מרכזי תמיכה, לפי דורון הראל, מנהל אגף מרכזי התמיכה והשירותים המנוהלים בכלנית?

    5.        מהן העלויות העיקריות של תקלות מחשוב עבור ארגונים?

    6.     אילו הקבלות מוצא גדי רחלזון, מנהל חטיבת המוצרים באדוונטק, בין הטיפול בתקלות מחשוב ותחום הרפואה?

    7.        כיצד מתמודדים עם הקונסיומריזציה עם מינימום תקלות?

    8.       מה אומר על ה-ROI של נושא זה אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה?

    9.     מה סדר הגודל של הפסדי אחד הבנקים ביפן, כתוצאה מתקלות מחשוב, בעקבות האסון בשנה שעברה?

    10.   כיצד מציאות רבודה מחדשת בתחום זה?

     


    טיפים לדוגמא מתוך התחקיר:

     

    ·     עבודה מסודרת - תפעול שוטף ומסודר של מערך המחשוב, והקפדה על נושאים כגון ניהול גרסאות, ניטור תקלות, מיפוי קשרים והשפעות - יסייעו בזמן אמת בהתמודדות עם תקלה חדשה ויקצרו את זמן הטיפול.

    ·     מנגנון קבלת התרעות - מערכות הניטור השונות שעוקבות אחר מערכות ספציפיות וההשפעות בין רכיבים שונים, מומלץ שיספקו התרעות דרך ממשקים שונים דוגמת SMS, התרעה קולית ו-Email.

    ·     ניטור סביבות מגוון - חשוב שמערכות הניטור יבקרו סביבות מכל הסוגים, ולא רק חלונות. בנוסף, יש לכלול ניטור סביבות לגאסי וסביבות לא סטנדרטיות.

    ·     מנגנון של ספים דינאמיים - מנגנון התרעות דינאמי, שלומד את הפעילות, ומתריע על חריגות מהממוצעים. מנגנון "חכם" שכזה, יסייע לשיפור תהליך ניטור התקלות.

    ·     כונני SSD - כונני Solid State Drive הידועים בביצועים משופרים ובפעולתם השקטה, מתבלטים גם בתחום האמינות, ולכן מעבר ל-SSD עשוי לסייע בהקטנת הסיכוי לתקלות.

     


      מה מקבלים?
       
    איך בנויים התחקירים המקצועיים?

    כל התחקירים בנויים במתכונת דומה (לפעמים יש שינויים קלים), שכוללת את המרכיבים הבאים:
    • ידיעה 21 - כוללת סיכום למנהלים שבו עיקרי התחקיר + ריכוז הדגשים המרכזיים.
    • ידיעה 22 - כוללת הסבר על המגמות העיקריות ונותנת רקע לנושא.
    • ידיעה 23 - כוללת מגוון יישומים מעשיים אפשריים או הסבר של מרכיבי הטכנולוגיה.
    • ידיעה 31 - נותנת היבטים כלכליים של הנושא.
    • ידיעה 32 - נותנת שיקולי בחירה ורכש.
    • ידיעה 33 - מפרטת חלופות בולטות ומעניינות של מוצרים ושירותים זמינים, כולל הפניות.
    • ידיעה 41 - מביאה דברים מפי מומחים לנושאים.
    • ידיעה 42 - מספקת טיפים וטריקים של בעלי ניסיון.
    • ידיעה 43 - מציעה הכוונה מעשית ליישום הנושא בארגון.
    • ידיעה 51 - מרחיבה על נושא מרכזי שרלוונטי לנושא.
    • ידיעה 52 - מציגה עוד היבט משמעותי של נושא התחקיר.
    • ידיעה 53 - מתארת את הבעיות, הקשיים, המחסומים והאתגרים בדרך ליישום הנושא.
    • ידיעה 54 - נותנת הכוונה למקורות מידע נוספים או מידע שימושי משלים.
    אנו ממליצים תמיד לקרוא, לפחות את דף המבוא, החדשות השבועיות, הסיכום למנהלים וכן את השימושים האפשריים. מדובר על כשני דפי A4 שקריאתם תיקח דקות ספורות. כך תדע בוודאות שאתה מעודכן בכל החדשות החשובות למנהלי מידע ותוכל להחליט מתי להתעמק ו/או ליישם את הנושא הנדון.

      מה מרוויחים?
    מה יותר כדאי לך?

    שיקולים לבחירה     עדכון עם pCon     עדכון מקובל
    מידע שימושי מקדם + ?
    מיקוד במה שחשוב + ?
    קצר ולעניין + ?
    תמונה כוללת וברורה + ?
    הבנת השלכות + ?
    אובייקטיביות ואמינות + ?
    השקעה נדרשת כ-10 דקות 150 - 50 שעות*

    ועכשיו שאל את עצמך:

    1. כמה חשוב לך לגלות את גורמי ההצלחה הקריטיים שבאמת מביאים תוצאות ממשיות?

    2. איזה אלטרנטיבה מהירה יותר, שלמה יותר ואמינה יותר אתה מכיר... שתקדם אותך יותר?


    *הערה - הערכת הזמן מתייחסת לאיסוף סינון וניתוח המידע בנושא, באופן עצמאי, כדי להתעדכן ברמת עדכון המקבילה לתכנים בתחקיר.

      המלצות
    מה אומרים על pCon מנהלי מידע מובילים במדינת ישראל?


    יחיאל גפנר
    מנמ"ר שרותי בריאות כללית

    מיכאל ליבר
    מנמ"ר יד ושם.

    דורית כהן
    מנכ"ל לשכת מנתחי המערכות

    מאיר אומפלט
    מנמ"ר אלביט תדיראן

      בונוס מיוחד
    קבל במתנה את "חבילת תחקירי הניידות של pCon"

    כל רוכש תחקיר יקבל כבונוס חינם! 3 תחקירים על התחום "החם" והמסקרן של ניידות. החבילה כוללת את התחקירים הבאים:
    • אנדרואיד שחשוב להכיר

    • איך לבחור סמארטפון?

    • איך לאבטח את הסלולר?
    מחיר 3 התחקירים - 741 = 247 X 3 ₪ + מע"מ. יחד עם הזמנת התחקיר תקבל את כל השלושה כמתנה חינם.

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.


      להזמנת התחקיר
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    האם התחקיר שווה 2470 ₪ + מע"מ? ללא ספק! (כמה שוות 50 שעות עבודה לפחות?)

    אנו מבקשים בעדו 247 ₪ + מע"מ בלבד. להזמנה או פרטים, טל' 03-9667939, מייל info@pcon.co.il .

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    איל תמוז
    מנמ"ר פולימר לוגיסטיקס

      שדרג הזמנתך
    הצטרף כמנוי רבעוני לתחקירי pCon, במבצע יוצא דופן!


    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי לתחקירי pCon לשלושה חודשים במחיר מיוחד של 740 ₪ + מע"מ ולקבל 13 תחקירים, במחיר נמוך מרכישה בנפרד של 3 תחקירים!!! וגם לקבל בונוסים ששווים אלפי ₪. כך תוכל לתרום, לקדם ולהשפיע יותר, ו"לצבור נקודות" בהנהלה.

    יתרה מזאת, תוכל לקבל את התחקיר הנוכחי על חשבון אחד התחקירים העתידיים.

    במסגרת הבונוסים תקבל...

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע, מדובר על רווח כולל של כעשרים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 1000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    חבילת "תראה להם כסף" כוללת 5 תחקירים בתחומי הוירטואליזציה, שמראים היכן ואיך ניתן לחסוך כסף רב לטובת הארגון. היא כוללת את התחקירים:


    • ניהול הוירטואליצזיה
    • יישומי וירטואליזציה ברשתות
    • הוירטואליזציה לייעול האחסון
    • וירטואליזציה בתחנות קצה
    • שוק הוירטואליזציה

    חבילת "בלי תקלות ונזקים" כוללת 5 תחקירים בתחומי אבטחה, ניהול סיכונים ואבטחת מערך מחשוב "מתקתק". היא כוללת את התחקירים:


    • איך לאבטח הכי טוב שאפשר?
    • ניהול סיכונים ב-IT
    • כמה הענן בטוח?
    • תפיסת הפיירוולים החדשה
    • איך תחזוקה תמנע תקלות?

    מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - ₪ 1235 = 247 X 5 + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    בסה"כ אתה מקבל:

    • 13 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 13 עדכונים שבועיים.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    שווי הבונוסים - ₪ 2235 = ₪ 1000 + ₪ 1235 וכל זאת תמורת השקעה של 740 ₪ + מע"מ בלבד!!!

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    חיים גנוט
    ממר"מ ותע"א (לשעבר)

      הצטרף כמנוי שנתי
         
    הצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon בתנאים מיוחדים!

    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon ל-52 תחקירים ולקבל הטבה מיוחדת של 26 תחקירי pCon מהחודשים ינואר - יוני 2011. כך תקבל במחיר של מנוי שנתי תוספת של 50%!!! זאת בנוסף לבונוסים הבאים:


    במסגרת הבונוסים תקבל בנוסף...

    התחקיר הנוכחי במתנה!!! מחירו לרוכשים 247 ₪ + מע"מ.

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע. בחישוב שנתי, מדובר על רווח כולל של קרוב לשמונים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 4000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    תוכל לבחור את אחת החבילות שמוצעות למעלה למצטרפים למנוי רבעוני. מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - 247 X 5 = 1235 ₪ + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    מארז 260 תחקירים במחיר מיוחד

    כמצטרף למנוי שנתי תוכל לרכוש בתוספת של 1000 ₪ (במקום 2970 ₪) מארז של 5 תקליטורים מהשנים 2006 - 2010 עם 260 תחקירים על כל נושאי המפתח שהיו בשנים האחרונות. כך תהנה בפחות מ-4 ₪, מתחקיר שיכול לחסוך עשרות ואולי גם מאה שעות עבודה יקרות ויותר!!!
             
    בסה"כ אתה נהנה מ:

    • 52 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 52 עדכונים שבועיים.
    • 26 תחקירי pCon עדכניים מינואר - יוני 2011.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    • התחקיר הנוכחי.
    • הנחה משמעותית ביותר ברכישת מארז 312 תחקירי 2006 - 2011.
    סך הכול שווי הבונוסים (ללא ההנחה של 1900 ₪) שווים 6717 ₪ = 4000 ₪ + 1235 ₪ + 1235 ₪ + 247 ₪ + מע"מ
    וכל זאת תמורת השקעה של 2470 ₪ + מע"מ בלבד!!! מה דעתך?

    כאשר תחשוב על חיסכון ותרומה אפשריים לארגון בשווי של מאות אלפי ₪ + עשרות רבות ואלי גם מאות שעות שיתפנו לך, המסקנה המתבקשת ברורה.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות




    מישל סבג
    מנמ"ר א.ל. מסננים

      הצטרף ל-TechMap
    TechMap- כל מה שחשוב במחשוב - קצר ולעניין


    למידע נוסף - www.TechMap.co.il


      תשובות לשאלות
    תשובות לשאלות שמנהלים שואלים

    pCon מרכז את החדשות העיקריות בתחומי המחשוב, התקשורת ואינטרנט, בארץ ובעולם, יחד עם ריכוז והכוונה לנושאי מפתח מרכזיים, ומציע דרכים מעשיות להתייעל ולחסוך. יחד עם זה, יש ששואלים למה להצטרף לשירות כאשר...

    כבר היום חסר לי זמן?

    pCon עושה עבורך עבודה שאינך חייב לעשות. הוא אינו מבטל לחלוטין את הצורך להתעדכן, הוא כן מאפשר לך להתייעל ולהספיק לעשות יותר באותו הזמן.

    יש את כל המידע באינטרנט ובחינם?

    נכון שיש היום הרבה מידע באינטרנט ובחינם. מצד שני אם זמנך קצר ויקר תוכל להיעזר בשרות שמסנן ומרכז באופן אובייקטיבי ואמין את מה שבאמת עובד ומצליח.

    לא כל הנושאים מעניינים אותי?

    תחקירי pCon מתמקדים אך ורק בנושאים שהם בעלי תועלת מעשית וכאלה שיש אינדיקציות רבות לסיכויי הצלחתם ותרומתם לארגון. כך הם מתדרכים על הנושאים המקצועיים המהותיים והחשובים ביותר, ונותנים לארגון יתרון תחרותי, כלכלי ואמיתי.

    מחיר המנוי אינו נמוך?

    כאשר משקיעים במקור מקצועי, איכותי ואמין שמוכיח עצמו במאות ארגונים ולמעלה מעשרים שנה, ומוסיפים את מחיר הזמן שתפנה לעצמך מעכשיו, מה עדיף? - להחמיץ עשרות הזדמנויות לחיסכון והוספת ערך עסקי משמעותי או להשקיע פחות מ- 1% מכסף זה, וליהנות מ-99% הנותרים?

    אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אלי אישית ואשמח להשיב לך.

    קובי שפיבק
    העורך הראשי של pCon
    טלפון 039667939 - koby@pcon.co.il

      אחריות מלאה
    אחריות מלאה ומוחלטת במילים פשוטות ואותיות גדולות!

       תוכל בדף זה לצפות בסרטון מסכם, להוריד מצגת, להוריד תחקיר דוגמא, לקרוא סיכום מנהלים, לקבל טיפים, להקשיב להמלצות מקולגות מובילים ולהתרשם.

    ביחד עם כל אלה, אנחנו מתחייבים, בהתחייבות כתובה ומפורשת לשביעות רצונך! - תוכל תוך 30 יום מתחילת השירות לבטל את ההזמנה, לא להיות מחויב בתשלום כלשהו,וגם לשמור אצלך במתנה את הגיליונות שתקבל. אין סיכון רק רווח אפשרי!
        
    יוסי לבנון
    מנמ"ר הליקון


      תגיות
    בתחקיר זה מידע על: תקלות מחשב, תקלות, it failure, malfunction, Monitoring, שו"ב, תחזוקה, הלפ דסק, שליטה מרחוק, שליטה ובקרה

      רוצה עוד תחקיר?
    חפש:  בתוך:
     חפש
     בחר
    52 התחקירים האחרונים 260 תחקירי 2011 - 2007 תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
      להצטרפות
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  


      המלץ לחברים       

    © כל הזכויות שמורות לקומרקטינג בע"מ | תנאי שימוש.