לנהל רעיונות מבריקים  -  10 דקות ותבין מה יקדם אותך
למה לבזבז 100 שעות ויותר, כדי לאסוף מידע... אקראי, חלקי, מגמתי, מעורפל, כשאפשר לקבל כבר היום תחקיר מוכן עם תוכן איכותי מרוכז, מסונן ומתומצת, בפורמט נוח, ולהתעדכן בפחות מ-10 דקות?
 

למה עדיף לקרוא תחקיר מוכן?
  • כדי לקבל תמונה כוללת רחבה ומקיפה.
  • לחסוך שעות ארוכות ויקרות של חיפוש.
  • כדי לקבל מידע מקצועי אובייקטיבי ואמין
  • כדי לא להחמיץ מידע קריטי וחשוב
  • לקבל תשובות מיידיות כבר היום!
  •   צפה עכשיו בתחקיר דוגמא


    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

      מה בתחקיר?
    תחקיר 1061 - לנהל רעיונות מבריקים
    למה הנושא שימושי וחשוב?

    ההכרה כי רעיונות טובים הם אחד הגורמים העיקריים שיכולים לקדם את הארגון, הולכת ומחלחלת לארגונים, במיוחד בחו"ל. חברת גרטנר מסווגת את תחום זה כאחד התחומים שמוכן לקראת בשלות וכניסה ליישום במיינסטרים. בארץ לעומת זאת, התחום נמצא בראשית דרכו והוא כמעט אינו מוכר. בעוד שיוזמה מהותית לקידום הנושא צריכה להגיע מההנהלה, מנמ"ר יזמי שיהיה ער לאפשרויות החדשות: לאסוף, למיין, לסנן רעיונות ולהציף כלפי מעלה את הטובים ביותר, יוכל לתרום ערך עסקי משמעותי לארגון, ובכך לקדם את מעמד גף המחשוב כמו גם את מעמדו האישי.

     

      מאחר וכיום כמות הרעיונות החדשים שמתעוררים, יחד עם היכולת הנוחה לטפל בהם באופן מושכל, גדולים מאשר בעבר, אנו חושפים את הפוטנציאל וההזדמנויות שיש בניהול ממוכן של תחום זה, עם דגש מרכזי לתוכנות ייעודיות שנועדו לטפל בו.


    סיכום מנהלים

    לעתים די ברעיון טוב אחד כדי לשנות את גורלו של ארגון. בהישג ידו של כל ארגון מצוי שפע רעיונות כמעט בלתי נדלה - בידי העובדים המכירים אותו מבפנים, בידי הלקוחות שצרכיהם מכתיבים את צרכי השוק ובידי ספקים ושותפים המחזיקים ידע רלוונטי.

      עידן המידע והטכנולוגיה בו אנו חיים, ומקומן המרכזי של הרשתות החברתיות, כבמה לשיתוף רעיונות, הביא לשינוי בדמותה של "תיבת ההצעות" המסורתית. כיום ניהול הרעיונות נעשה בצורה ממוחשבת, שיתופית ואינטראקטיבית, תוך ייעול שלב הטיפול בהצעות ויכולת אינטגרציה עם המוצרים והתוכנות הקיימים בארגון. הדבר מתבצע על ידי כלים ממוחשבים המאפשרים למשתתפים להציע רעיונות חדשים, להגיב ולהצביע עבור רעיונות קיימים. בצד המנהל הם מסייעים במיון, סינון ודרוג הרעיונות. טכנולוגית מדובר בפתרון פשוט למדי להטמעה, כאשר הפתרונות נעים בין שירותים מקוונים, לתוכנות המוטמעות בשרתי הארגון.

      את הרעיונות, ניתן לקבל ממגוון מקורות, בהם עובדים, לקוחות הארגון, ספקים, שותפים עסקיים, יועצים ומומחים, ממפגשי סיעור מוחות, מהמדיה ואף ממתחרי הארגון. משפיעים עליהם החידושים הטכנולוגיים הבלתי פוסקים, מהפכת הסמארטפונים, ה-BI, מחשוב ענן ואינטגרציית כלים עם Sharepoint.

      כלי ניהול הרעיונות מתבססים ומרחיבים גישות ידועות כמו בנק רעיונות והפצת חדשנות, וניתן להשתמש בהם לצורך שיפור תהליכים בארגון, פיתוח מוצרים חדשים ושיפור קיימים, חיסכון בעלויות ושיפור רווחת העובד. רווחים משניים של כלים אלה הנם בתחום השיווק והפרסום - כאשר ניהול הרעיונות מתבצע מול הלקוחות, והגברת המוטיבציה ותחושת השייכות של העובדים, כאשר התהליך מתבצע מולם. הסרטון הבא ממחיש את הצורך ואת הגישה בסוג זה של כלים - tinyurl.com/21-BrainBank

       עם זאת, יש לקחת בחשבון שהמהלך עלול להיתקל בהתנגדות עובדים המורגלים בניהול רעיונות בדרך ידנית ובקושי לגרום לאנשים להשתתף באופן פעיל. מהצד השני - גם השתתפות מרובה עלולה ליצור בתנאים מסוימים עומס וקושי בטיפול ברעיונות. תרבות ארגונית שאינה מעודדת שיתוף או הנהלה לא מחויבת, עלולים אף הם לפגוע בהצלחה.

      עלות המוצרים משתנה באופן ניכר בהתאם לאופי המערכת, הקונפיגורציה הנדרשת  ומספר המשתמשים, ויכולה להתחיל מחינם ועד ועד 100,000$. לפי מחקר חברת Imaginatik, כלי ניהול הרעיונות שלה מביא ל-ROI של %251 בשנה הראשונה ו-927% מהשנה השלישית! -     tinyurl.com/21-Imaginatik

       לסיכום - מנהל מחשוב יזמי, הנהלה מחויבת ותהליך מושכל, יכולים לשנות בעזרת כלי ממוחשב לניהול רעיונות את פני הארגון, לייעל אותו ולהזניק אותו קדימה.

    שאלות מפתח חשובות עליהן עונה התחקיר

    1.     על איזה ROI מפתיע, מדווח אחד מיצרני כלים אלה?

    2.     מהו טווח הזמן במסגרתו מתקבלים הרעיונות הכי טובים?

    3.     למה הקפה של Starbucks כבר לא נשפך?

    4.     איזה רעיון הוסב משימוש עבור טילים לשימוש ביתי ידוע?

    5.     איזה יתרון מרכזי במערכת ניהול רעיונות, מציין ירין קימור, יועץ, מרצה ומעביר סדנאות חשיבה יצירתית?

    6.     מהן כמה דוגמאות, לרעיונות מצליחים במיוחד?

    7.     אילו שיתופי פעולה פנים ארגוניים חשובים לשם כך, לפי מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות?

    8.     מהן כמה דוגמאות יישום בארגונים בולטים?

    9.     למה תהיה השפעה מכריעה בנושא זה, לפי הילה קורן, מייסדת Wiscom ודוקטורנטית בתחום של אינטליגנציה קולקטיבית בארגונים?

    10. מה אפשר לעשות עם כיסא בלי רגליים?


    טיפים לדוגמא מתוך התחקיר:

     

    • להתנסות - לפי שהולכים למהלך של התקנה והטמעה של תוכנה, מומלץ להתחיל בניסיון עם מוצר שמוצע כשרות מקוון, בכדי להתנסות בתהליך תוך השקעה כספית קטנה ובמינימום סיבוך טכני. במקרים מסוימים ייתכן שיתגלה שכלי זה מספיק עבור הצרכים שהוגדרו.
    • לנהל היטב - על מנהל הפרויקט לעקוב באופן קבוע אחר הרעיונות, לנקות מהמערכת תכנים לא קשורים או רעיונות לא רלוונטיים, להעביר רעיונות לקטגוריה המתאימה להם, לתקן שגיאות כתיב, לשלוח הודעות ועדכונים ולהיות עם יד על הדופק בכדי לזהות היכן הוא יכול לסייע בשיפור התהליך.
    • מיון אוטומטי של הרעיונות - לצורך ניהול יעיל של הרעיונות ולמניעת עומס, מומלץ לנהל כמה במקביל. הדבר ייצור מיון ראשוני של הרעיונות לפי תחומים עסקיים או קטגוריות אחרות שנקבעו מראש ויאפשר שליטה וניהול קלים ומסודרים יותר.
    • לא לאבד רעיונות חשובים - למרות שהדירוגים אמורים להבליט את הרעיונות הטובים, מומלץ למנהל הפרויקט לבצע חיפושים על פי מדדים שונים (כדאי לבדוק מראש שהמערכת מאפשרת זאת). חיפוש על פי מילות מפתח, על פי התחום אליו שייך מציע הרעיון וכו', עשוי למצוא רעיונות שלא זכו לדירוג גבוה אך נוגעים לתחומים אותם רוצה הארגון לקדם.
    • לכוון את נותני הרעיונות - הניסיון מלמד שכאשר בצד האפשרות לרעיונות חופשיים, מכוונים את העובדים למתן רעיונות למטרות עסקיות ספציפיות עליהן החליטה ההנהלה, כגון הפחתת עלויות בתחום מסוים או רעיונות לקו מוצרים חדש, הדבר מעלה את כמות הרעיונות האיכותיים.
    • זכויות - חשוב שיוגדר ויוצהר מראש למי שייכות זכויות יוצרים במקרה של רעיון שייושם בפועל, ומהם, אם ישנם, התגמולים שיינתנו למציע הרעיון.


      מה מקבלים?
       
    איך בנויים התחקירים המקצועיים?

    כל התחקירים בנויים במתכונת דומה (לפעמים יש שינויים קלים), שכוללת את המרכיבים הבאים:
    • ידיעה 21 - כוללת סיכום למנהלים שבו עיקרי התחקיר + ריכוז הדגשים המרכזיים.
    • ידיעה 22 - כוללת הסבר על המגמות העיקריות ונותנת רקע לנושא.
    • ידיעה 23 - כוללת מגוון יישומים מעשיים אפשריים או הסבר של מרכיבי הטכנולוגיה.
    • ידיעה 31 - נותנת היבטים כלכליים של הנושא.
    • ידיעה 32 - נותנת שיקולי בחירה ורכש.
    • ידיעה 33 - מפרטת חלופות בולטות ומעניינות של מוצרים ושירותים זמינים, כולל הפניות.
    • ידיעה 41 - מביאה דברים מפי מומחים לנושאים.
    • ידיעה 42 - מספקת טיפים וטריקים של בעלי ניסיון.
    • ידיעה 43 - מציעה הכוונה מעשית ליישום הנושא בארגון.
    • ידיעה 51 - מרחיבה על נושא מרכזי שרלוונטי לנושא.
    • ידיעה 52 - מציגה עוד היבט משמעותי של נושא התחקיר.
    • ידיעה 53 - מתארת את הבעיות, הקשיים, המחסומים והאתגרים בדרך ליישום הנושא.
    • ידיעה 54 - נותנת הכוונה למקורות מידע נוספים או מידע שימושי משלים.
    אנו ממליצים תמיד לקרוא, לפחות את דף המבוא, החדשות השבועיות, הסיכום למנהלים וכן את השימושים האפשריים. מדובר על כשני דפי A4 שקריאתם תיקח דקות ספורות. כך תדע בוודאות שאתה מעודכן בכל החדשות החשובות למנהלי מידע ותוכל להחליט מתי להתעמק ו/או ליישם את הנושא הנדון.

      מה מרוויחים?
    מה יותר כדאי לך?

    שיקולים לבחירה     עדכון עם pCon     עדכון מקובל
    מידע שימושי מקדם + ?
    מיקוד במה שחשוב + ?
    קצר ולעניין + ?
    תמונה כוללת וברורה + ?
    הבנת השלכות + ?
    אובייקטיביות ואמינות + ?
    השקעה נדרשת כ-10 דקות 150 - 50 שעות*

    ועכשיו שאל את עצמך:

    1. כמה חשוב לך לגלות את גורמי ההצלחה הקריטיים שבאמת מביאים תוצאות ממשיות?

    2. איזה אלטרנטיבה מהירה יותר, שלמה יותר ואמינה יותר אתה מכיר... שתקדם אותך יותר?


    *הערה - הערכת הזמן מתייחסת לאיסוף סינון וניתוח המידע בנושא, באופן עצמאי, כדי להתעדכן ברמת עדכון המקבילה לתכנים בתחקיר.

      המלצות
    מה אומרים על pCon מנהלי מידע מובילים במדינת ישראל?


    יחיאל גפנר
    מנמ"ר שרותי בריאות כללית

    מיכאל ליבר
    מנמ"ר יד ושם.

    דורית כהן
    מנכ"ל לשכת מנתחי המערכות

    מאיר אומפלט
    מנמ"ר אלביט תדיראן

      בונוס מיוחד
    קבל במתנה את "חבילת תחקירי הניידות של pCon"

    כל רוכש תחקיר יקבל כבונוס חינם! 3 תחקירים על התחום "החם" והמסקרן של ניידות. החבילה כוללת את התחקירים הבאים:
    • אנדרואיד שחשוב להכיר

    • איך לבחור סמארטפון?

    • איך לאבטח את הסלולר?
    מחיר 3 התחקירים - 741 = 247 X 3 ₪ + מע"מ. יחד עם הזמנת התחקיר תקבל את כל השלושה כמתנה חינם.

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.


      להזמנת התחקיר
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    האם התחקיר שווה 2470 ₪ + מע"מ? ללא ספק! (כמה שוות 50 שעות עבודה לפחות?)

    אנו מבקשים בעדו 247 ₪ + מע"מ בלבד. להזמנה או פרטים, טל' 03-9667939, מייל info@pcon.co.il .

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    איל תמוז
    מנמ"ר פולימר לוגיסטיקס

      שדרג הזמנתך
    הצטרף כמנוי רבעוני לתחקירי pCon, במבצע יוצא דופן!


    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי לתחקירי pCon לשלושה חודשים במחיר מיוחד של 740 ₪ + מע"מ ולקבל 13 תחקירים, במחיר נמוך מרכישה בנפרד של 3 תחקירים!!! וגם לקבל בונוסים ששווים אלפי ₪. כך תוכל לתרום, לקדם ולהשפיע יותר, ו"לצבור נקודות" בהנהלה.

    יתרה מזאת, תוכל לקבל את התחקיר הנוכחי על חשבון אחד התחקירים העתידיים.

    במסגרת הבונוסים תקבל...

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע, מדובר על רווח כולל של כעשרים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 1000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    חבילת "תראה להם כסף" כוללת 5 תחקירים בתחומי הוירטואליזציה, שמראים היכן ואיך ניתן לחסוך כסף רב לטובת הארגון. היא כוללת את התחקירים:


    • ניהול הוירטואליצזיה
    • יישומי וירטואליזציה ברשתות
    • הוירטואליזציה לייעול האחסון
    • וירטואליזציה בתחנות קצה
    • שוק הוירטואליזציה

    חבילת "בלי תקלות ונזקים" כוללת 5 תחקירים בתחומי אבטחה, ניהול סיכונים ואבטחת מערך מחשוב "מתקתק". היא כוללת את התחקירים:


    • איך לאבטח הכי טוב שאפשר?
    • ניהול סיכונים ב-IT
    • כמה הענן בטוח?
    • תפיסת הפיירוולים החדשה
    • איך תחזוקה תמנע תקלות?

    מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - ₪ 1235 = 247 X 5 + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    בסה"כ אתה מקבל:

    • 13 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 13 עדכונים שבועיים.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    שווי הבונוסים - ₪ 2235 = ₪ 1000 + ₪ 1235 וכל זאת תמורת השקעה של 740 ₪ + מע"מ בלבד!!!

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    חיים גנוט
    ממר"מ ותע"א (לשעבר)

      הצטרף כמנוי שנתי
         
    הצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon בתנאים מיוחדים!

    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon ל-52 תחקירים ולקבל הטבה מיוחדת של 26 תחקירי pCon מהחודשים ינואר - יוני 2011. כך תקבל במחיר של מנוי שנתי תוספת של 50%!!! זאת בנוסף לבונוסים הבאים:


    במסגרת הבונוסים תקבל בנוסף...

    התחקיר הנוכחי במתנה!!! מחירו לרוכשים 247 ₪ + מע"מ.

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע. בחישוב שנתי, מדובר על רווח כולל של קרוב לשמונים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 4000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    תוכל לבחור את אחת החבילות שמוצעות למעלה למצטרפים למנוי רבעוני. מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - 247 X 5 = 1235 ₪ + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    מארז 260 תחקירים במחיר מיוחד

    כמצטרף למנוי שנתי תוכל לרכוש בתוספת של 1000 ₪ (במקום 2970 ₪) מארז של 5 תקליטורים מהשנים 2006 - 2010 עם 260 תחקירים על כל נושאי המפתח שהיו בשנים האחרונות. כך תהנה בפחות מ-4 ₪, מתחקיר שיכול לחסוך עשרות ואולי גם מאה שעות עבודה יקרות ויותר!!!
             
    בסה"כ אתה נהנה מ:

    • 52 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 52 עדכונים שבועיים.
    • 26 תחקירי pCon עדכניים מינואר - יוני 2011.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    • התחקיר הנוכחי.
    • הנחה משמעותית ביותר ברכישת מארז 312 תחקירי 2006 - 2011.
    סך הכול שווי הבונוסים (ללא ההנחה של 1900 ₪) שווים 6717 ₪ = 4000 ₪ + 1235 ₪ + 1235 ₪ + 247 ₪ + מע"מ
    וכל זאת תמורת השקעה של 2470 ₪ + מע"מ בלבד!!! מה דעתך?

    כאשר תחשוב על חיסכון ותרומה אפשריים לארגון בשווי של מאות אלפי ₪ + עשרות רבות ואלי גם מאות שעות שיתפנו לך, המסקנה המתבקשת ברורה.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות




    מישל סבג
    מנמ"ר א.ל. מסננים

      הצטרף ל-TechMap
    TechMap- כל מה שחשוב במחשוב - קצר ולעניין


    למידע נוסף - www.TechMap.co.il


      תשובות לשאלות
    תשובות לשאלות שמנהלים שואלים

    pCon מרכז את החדשות העיקריות בתחומי המחשוב, התקשורת ואינטרנט, בארץ ובעולם, יחד עם ריכוז והכוונה לנושאי מפתח מרכזיים, ומציע דרכים מעשיות להתייעל ולחסוך. יחד עם זה, יש ששואלים למה להצטרף לשירות כאשר...

    כבר היום חסר לי זמן?

    pCon עושה עבורך עבודה שאינך חייב לעשות. הוא אינו מבטל לחלוטין את הצורך להתעדכן, הוא כן מאפשר לך להתייעל ולהספיק לעשות יותר באותו הזמן.

    יש את כל המידע באינטרנט ובחינם?

    נכון שיש היום הרבה מידע באינטרנט ובחינם. מצד שני אם זמנך קצר ויקר תוכל להיעזר בשרות שמסנן ומרכז באופן אובייקטיבי ואמין את מה שבאמת עובד ומצליח.

    לא כל הנושאים מעניינים אותי?

    תחקירי pCon מתמקדים אך ורק בנושאים שהם בעלי תועלת מעשית וכאלה שיש אינדיקציות רבות לסיכויי הצלחתם ותרומתם לארגון. כך הם מתדרכים על הנושאים המקצועיים המהותיים והחשובים ביותר, ונותנים לארגון יתרון תחרותי, כלכלי ואמיתי.

    מחיר המנוי אינו נמוך?

    כאשר משקיעים במקור מקצועי, איכותי ואמין שמוכיח עצמו במאות ארגונים ולמעלה מעשרים שנה, ומוסיפים את מחיר הזמן שתפנה לעצמך מעכשיו, מה עדיף? - להחמיץ עשרות הזדמנויות לחיסכון והוספת ערך עסקי משמעותי או להשקיע פחות מ- 1% מכסף זה, וליהנות מ-99% הנותרים?

    אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אלי אישית ואשמח להשיב לך.

    קובי שפיבק
    העורך הראשי של pCon
    טלפון 039667939 - koby@pcon.co.il

      אחריות מלאה
    אחריות מלאה ומוחלטת במילים פשוטות ואותיות גדולות!

       תוכל בדף זה לצפות בסרטון מסכם, להוריד מצגת, להוריד תחקיר דוגמא, לקרוא סיכום מנהלים, לקבל טיפים, להקשיב להמלצות מקולגות מובילים ולהתרשם.

    ביחד עם כל אלה, אנחנו מתחייבים, בהתחייבות כתובה ומפורשת לשביעות רצונך! - תוכל תוך 30 יום מתחילת השירות לבטל את ההזמנה, לא להיות מחויב בתשלום כלשהו,וגם לשמור אצלך במתנה את הגיליונות שתקבל. אין סיכון רק רווח אפשרי!
        
    יוסי לבנון
    מנמ"ר הליקון


      תגיות
    בתחקיר זה מידע על: ניהול רעיונות, Idea Management, BI, Sharepoint, סמארטפונים, SalesForce.com, Wiscom, ירין קימור, קיו-מארקטס, Intuit Brainstorm

      רוצה עוד תחקיר?
    חפש:  בתוך:
     חפש
     בחר
    52 התחקירים האחרונים 260 תחקירי 2011 - 2007 תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
      להצטרפות
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  


      המלץ לחברים       

    © כל הזכויות שמורות לקומרקטינג בע"מ | תנאי שימוש.