ההזדמנויות ב-QR Codes  -  10 דקות ותבין מה יקדם אותך
למה לבזבז 100 שעות ויותר, כדי לאסוף מידע... אקראי, חלקי, מגמתי, מעורפל, כשאפשר לקבל כבר היום תחקיר מוכן עם תוכן איכותי מרוכז, מסונן ומתומצת, בפורמט נוח, ולהתעדכן בפחות מ-10 דקות?
 

למה עדיף לקרוא תחקיר מוכן?
  • כדי לקבל תמונה כוללת רחבה ומקיפה.
  • לחסוך שעות ארוכות ויקרות של חיפוש.
  • כדי לקבל מידע מקצועי אובייקטיבי ואמין
  • כדי לא להחמיץ מידע קריטי וחשוב
  • לקבל תשובות מיידיות כבר היום!
  •   צפה עכשיו בתחקיר דוגמא


    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

      מה בתחקיר?
    תחקיר 1052 - ההזדמנויות ב-QR Codes
    למה הנושא שימושי וחשוב?

    QR Codes (Quick Response Codes) היא טכנולוגיה חדשה ומבטיחה, שפותחת הרבה הזדמנויות עסקיות מעניינות ומאפשרת למנהלי המידע להציג עוד הזדמנויות, להראות ערך עסקי עם ה-IT. מהפכות הניידות כמו גם הרשתות החברתיות, לצד ההזדמנויות לחיסכון ביישומים מקובלים דוגמת לוגיסטיקה וזיהוי, יוצרים כר נרחב של הזדמנויות חדשות ומלהיבות להשתמש בה. כך למשל, אפשר להפיץ מידע מכל סוג באופן נרחב ובעלות נמוכה ולהגדיל את קהל הלקוחות ומצד שני, לאסוף פרטי מתעניינים, ולהזין את מערכות ה-CRM הארגוניות במידע רב ערך.

     

      מה חשוב לדעת לגבי QR Codes? כיצד ניתן למצות את הפוטנציאל שגלום בהם? אילו פתרונות נוספים קיימים בשוק לצורך זה? את כל אלו ועוד, תמצא בתחקיר שלפניך.


    סיכום מנהלים

    QR Codes  הם כלים שימושיים למגוון רחב של יישומים ולכן סביר שנראה אותם צצים ביותר ויותר מקומות בשנים הקרובות. על פי גרף ה-Hype Cycle של גרטנר, הם נמצאים בשלב מתקדם בתהליך אימוצם, שמכונהSlope of enlightenment, עם 2-5 שנים עד לאימוץ נרחב כמיינסטרים. שלבי "הציפיות המוגזמות" וה"התפכחות" (מהן), כבר מאחוריהם.

     QR Codes הומצאו ב-1994 על ידי חברת בת של טויוטה והיו בשימוש בתעשיית הרכב. מדובר בקידוד של תווים (עד כ-  4,300, לעומת הברקוד המוכר והחד מימדי, שיכול לאחסן עד 20 תווים) אשר מפוענחים על ידי סורק ייעודי מבוסס מצלמה ומחובר רשת. יש להם יכולת תיקון שגיאות של כ-30%, מה שאומר שכ-30% מהקוד יכול להיות מוסתר או מושחת והוא עדיין ייסרק נכונה.

     המגמות שמלוות את טכנולוגיה זו בדרכה מעלה, הן מגמת המחשוב הנייד (שמספק את אמצעי הסריקה העיקרי), המדיה החברתית אשר מספקת פלטפורמה פרסומית טובה ודפי נחיתה יעילים, והתפתחות עולם הפרסום, שם נעשה שימוש נרחב במיוחד בטכנולוגיה.

     השימושים האפשריים רבים ומגוונים. החל משימוש לוגיסטי, שם הקודים מסייעים במעקב אחר רכיבים, דרך כרטוס וירטואלי שעתיד לחסוך בנייר, שימוש על גבי כרטיסי ביקור לקישור למידע נרחב אודות בעל הכרטיס, כלי לזיהוי אותנטיות או עצמים אבודים, קידום פרסום יעיל או רכישת מוצרים מהירה.

     בין היתרונות הטמונים בקודים אלה, נמצא את העלות הנמוכה בייצורם (יש "מנועים" רבים המייצרים את הקוד בחינם), אפשרות המעקב אחרי הסריקות והאפשרות להחליף בסריקתם, פעולות הקלדה כמו שליחת מייל, התקשרות או התחברות לרשת Wi Fi.

      בין החסרונות, נציין את המיעוט היחסי בסמארטפונים שבהם יישום הקריאה לכך כבר מותקן, סכנות אבטחה הכרוכות בכך (עובדים עם מידע רגיש על הסמארטפון, עלולים לסרוק קוד שיוביל לנוזקה או לדליפת מידע), המודעות הנמוכה (58% מהאמריקאים מעולם לא השתמשו בקוד, מרביתם כי לא שמעו עליו בכלל, על פי ComScore), הצורך בחיבור אינטרנט זמין ומהיר מספיק, מגבלות גודל פיזי, חוסר בסטנדרטים וזיוף קודים.

     הפוטנציאל הטמון בטכנולוגיה הוא עצום ואכן, לפי מחקר שנעשה בארצות הברית, חלה עלייה של 1,200% במספר המשתמשים בקודים. עדיין, דרושה עבודה רבה כדי להעלות את המודעות לטכנולוגיה שכן, נכון להיום 53.4% מסורקי הקודים האלה בארצות הברית הם צעירים (18-35) וכמחצית מהקודים נסרקו בעיתונים ובמגזינים, לפי סקר comScore.

      בין החלופות הבולטות אנו מוצאים את הברקוד המוכר אך החלש יותר, טכנולוגיית Near Field Communication (NFC) היעילה להעברת קבצים ולא דורשת חיבור אינטרנט, RFID וואריאציות שונות על הקודים, דוגמת Data Matrix.

      לסיכום - מומלץ להכיר טכנולוגיה מבטיחה זו ולבחון היכן ואיך, היא עשויה לתרום לארגון, לקדם את מטרותיו.

    שאלות מפתח חשובות עליהן עונה התחקיר

    1.       כיצד עובד רעיון ה-QR Code?

    2.       מה הם השימושים השכיחים שנעשים בו בשוק?

    3.       אילו כלים קיימים בשוק ליצירת וקריאת קודים כאלו?

    4.       כמה עולה להשיק קמפיין פרסום מבוסס קודים?

    5.     מה הן המגמות שעשויות להשפיע על כמות הסריקות בעתיד?

    6.       אילו ארגונים כבר השתמשו בקודים לצרכים שונים?

    7.    איזה טיפ למנמ"רים נותן שרון דניאל, מנכ"ל סקאנלייף ישראל?

    8.       מה הוא קצב הגידול המוערך של השוק הזה?

    9.    מאילו חסרונות מזהיר מני בן עדי, לשעבר מנהל מותג מדבקות וסימון של 3M ישראל וכיום יועץ פרסום ושיווק?

    10.   מה הן המגבלות המעכבות את התפשטות הטכנולוגיה?


    טיפים לדוגמא מתוך התחקיר:

    ·   הוראות הפעלה - ייתכן וקהל הסורקים אליו מכוון הקוד מעולם לא ביצע סריקה כזאת ואף על פי שיש בידיו את המכשיר המתאים, הוא לא יודע איך לעשות זאת. מתן הוראות סריקה ליד הקוד תועיל במצב כזה.

    · מה המטרה? - לא כל מטרה מצדיקה קוד. קישור לאתר הארגון למשל, בעיקר אם יש לו כתובת קצרה וקליטה, עדיף שייעשה על ידי רישום הכתובת ולא על ידי קוד ששימוש בו, עלול להוביל לחוויית משתמש גרועה.

    · קריאה לפעולה - סריקה שמובילה ל'לייק' בפייסבוק, ציוצי טוויטר, שליחת SMS, הוראות הגעה מבוססות GPS, התקשרות לסוכן או שליחת מייל, תתקבל ביתר ברכה ותהדק את קשרי הלקוחות עם הארגון.

    ·  אם אין קורא - כדי להגיע גם לאלו הנושאים מכשיר נטול מצלמה או קורא קודים, ניתן לצרף אל תחתית הקוד מספר ששליחת SMS אליו תהווה תחליף לסריקה. דוגמא שנעשתה בחברת Macy's, מובאת כאן -         tinyurl.com/macys42

    ·      הגודל כן קובע - מומלץ להקפיד על גודל קוד של אינץ' מרובע לפחות. גודל קטן מזה, ייתכן ולא ייסרק על ידי המכשירים הישנים. בנוסף, חשוב להקפיד על הדבקה באיזור עם קליטת אינטרנט טובה ולא להפיץ את הקוד בקומות תת קרקעיות.

    ·     זכוכית משקפת - השתקפות זכוכית גורמת לבעיה בסריקה ולו רק במכשירים מסויימים. אם אין ברירה, ההמלצה היא להגדיל את שטח הפנים של הקוד.

    ·       ניגודיות צבעים - לא כל הקודים חייבים בצבעוניות אבל ההמלצה היא שתהיה ניגודיות בין הקוד לרקע ועדיף רקע לבן. אחרת, ייתכן ומכשירים מסויימים לא יוכלו לקרוא אותו.

     


      מה מקבלים?
       
    איך בנויים התחקירים המקצועיים?

    כל התחקירים בנויים במתכונת דומה (לפעמים יש שינויים קלים), שכוללת את המרכיבים הבאים:
    • ידיעה 21 - כוללת סיכום למנהלים שבו עיקרי התחקיר + ריכוז הדגשים המרכזיים.
    • ידיעה 22 - כוללת הסבר על המגמות העיקריות ונותנת רקע לנושא.
    • ידיעה 23 - כוללת מגוון יישומים מעשיים אפשריים או הסבר של מרכיבי הטכנולוגיה.
    • ידיעה 31 - נותנת היבטים כלכליים של הנושא.
    • ידיעה 32 - נותנת שיקולי בחירה ורכש.
    • ידיעה 33 - מפרטת חלופות בולטות ומעניינות של מוצרים ושירותים זמינים, כולל הפניות.
    • ידיעה 41 - מביאה דברים מפי מומחים לנושאים.
    • ידיעה 42 - מספקת טיפים וטריקים של בעלי ניסיון.
    • ידיעה 43 - מציעה הכוונה מעשית ליישום הנושא בארגון.
    • ידיעה 51 - מרחיבה על נושא מרכזי שרלוונטי לנושא.
    • ידיעה 52 - מציגה עוד היבט משמעותי של נושא התחקיר.
    • ידיעה 53 - מתארת את הבעיות, הקשיים, המחסומים והאתגרים בדרך ליישום הנושא.
    • ידיעה 54 - נותנת הכוונה למקורות מידע נוספים או מידע שימושי משלים.
    אנו ממליצים תמיד לקרוא, לפחות את דף המבוא, החדשות השבועיות, הסיכום למנהלים וכן את השימושים האפשריים. מדובר על כשני דפי A4 שקריאתם תיקח דקות ספורות. כך תדע בוודאות שאתה מעודכן בכל החדשות החשובות למנהלי מידע ותוכל להחליט מתי להתעמק ו/או ליישם את הנושא הנדון.

      מה מרוויחים?
    מה יותר כדאי לך?

    שיקולים לבחירה     עדכון עם pCon     עדכון מקובל
    מידע שימושי מקדם + ?
    מיקוד במה שחשוב + ?
    קצר ולעניין + ?
    תמונה כוללת וברורה + ?
    הבנת השלכות + ?
    אובייקטיביות ואמינות + ?
    השקעה נדרשת כ-10 דקות 150 - 50 שעות*

    ועכשיו שאל את עצמך:

    1. כמה חשוב לך לגלות את גורמי ההצלחה הקריטיים שבאמת מביאים תוצאות ממשיות?

    2. איזה אלטרנטיבה מהירה יותר, שלמה יותר ואמינה יותר אתה מכיר... שתקדם אותך יותר?


    *הערה - הערכת הזמן מתייחסת לאיסוף סינון וניתוח המידע בנושא, באופן עצמאי, כדי להתעדכן ברמת עדכון המקבילה לתכנים בתחקיר.

      המלצות
    מה אומרים על pCon מנהלי מידע מובילים במדינת ישראל?


    יחיאל גפנר
    מנמ"ר שרותי בריאות כללית

    מיכאל ליבר
    מנמ"ר יד ושם.

    דורית כהן
    מנכ"ל לשכת מנתחי המערכות

    מאיר אומפלט
    מנמ"ר אלביט תדיראן

      בונוס מיוחד
    קבל במתנה את "חבילת תחקירי הניידות של pCon"

    כל רוכש תחקיר יקבל כבונוס חינם! 3 תחקירים על התחום "החם" והמסקרן של ניידות. החבילה כוללת את התחקירים הבאים:
    • אנדרואיד שחשוב להכיר

    • איך לבחור סמארטפון?

    • איך לאבטח את הסלולר?
    מחיר 3 התחקירים - 741 = 247 X 3 ₪ + מע"מ. יחד עם הזמנת התחקיר תקבל את כל השלושה כמתנה חינם.

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.


      להזמנת התחקיר
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    האם התחקיר שווה 2470 ₪ + מע"מ? ללא ספק! (כמה שוות 50 שעות עבודה לפחות?)

    אנו מבקשים בעדו 247 ₪ + מע"מ בלבד. להזמנה או פרטים, טל' 03-9667939, מייל info@pcon.co.il .

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    איל תמוז
    מנמ"ר פולימר לוגיסטיקס

      שדרג הזמנתך
    הצטרף כמנוי רבעוני לתחקירי pCon, במבצע יוצא דופן!


    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי לתחקירי pCon לשלושה חודשים במחיר מיוחד של 740 ₪ + מע"מ ולקבל 13 תחקירים, במחיר נמוך מרכישה בנפרד של 3 תחקירים!!! וגם לקבל בונוסים ששווים אלפי ₪. כך תוכל לתרום, לקדם ולהשפיע יותר, ו"לצבור נקודות" בהנהלה.

    יתרה מזאת, תוכל לקבל את התחקיר הנוכחי על חשבון אחד התחקירים העתידיים.

    במסגרת הבונוסים תקבל...

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע, מדובר על רווח כולל של כעשרים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 1000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    חבילת "תראה להם כסף" כוללת 5 תחקירים בתחומי הוירטואליזציה, שמראים היכן ואיך ניתן לחסוך כסף רב לטובת הארגון. היא כוללת את התחקירים:


    • ניהול הוירטואליצזיה
    • יישומי וירטואליזציה ברשתות
    • הוירטואליזציה לייעול האחסון
    • וירטואליזציה בתחנות קצה
    • שוק הוירטואליזציה

    חבילת "בלי תקלות ונזקים" כוללת 5 תחקירים בתחומי אבטחה, ניהול סיכונים ואבטחת מערך מחשוב "מתקתק". היא כוללת את התחקירים:


    • איך לאבטח הכי טוב שאפשר?
    • ניהול סיכונים ב-IT
    • כמה הענן בטוח?
    • תפיסת הפיירוולים החדשה
    • איך תחזוקה תמנע תקלות?

    מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - ₪ 1235 = 247 X 5 + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    בסה"כ אתה מקבל:

    • 13 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 13 עדכונים שבועיים.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    שווי הבונוסים - ₪ 2235 = ₪ 1000 + ₪ 1235 וכל זאת תמורת השקעה של 740 ₪ + מע"מ בלבד!!!

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    חיים גנוט
    ממר"מ ותע"א (לשעבר)

      הצטרף כמנוי שנתי
         
    הצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon בתנאים מיוחדים!

    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon ל-52 תחקירים ולקבל הטבה מיוחדת של 26 תחקירי pCon מהחודשים ינואר - יוני 2011. כך תקבל במחיר של מנוי שנתי תוספת של 50%!!! זאת בנוסף לבונוסים הבאים:


    במסגרת הבונוסים תקבל בנוסף...

    התחקיר הנוכחי במתנה!!! מחירו לרוכשים 247 ₪ + מע"מ.

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע. בחישוב שנתי, מדובר על רווח כולל של קרוב לשמונים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 4000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    תוכל לבחור את אחת החבילות שמוצעות למעלה למצטרפים למנוי רבעוני. מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - 247 X 5 = 1235 ₪ + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    מארז 260 תחקירים במחיר מיוחד

    כמצטרף למנוי שנתי תוכל לרכוש בתוספת של 1000 ₪ (במקום 2970 ₪) מארז של 5 תקליטורים מהשנים 2006 - 2010 עם 260 תחקירים על כל נושאי המפתח שהיו בשנים האחרונות. כך תהנה בפחות מ-4 ₪, מתחקיר שיכול לחסוך עשרות ואולי גם מאה שעות עבודה יקרות ויותר!!!
             
    בסה"כ אתה נהנה מ:

    • 52 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 52 עדכונים שבועיים.
    • 26 תחקירי pCon עדכניים מינואר - יוני 2011.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    • התחקיר הנוכחי.
    • הנחה משמעותית ביותר ברכישת מארז 312 תחקירי 2006 - 2011.
    סך הכול שווי הבונוסים (ללא ההנחה של 1900 ₪) שווים 6717 ₪ = 4000 ₪ + 1235 ₪ + 1235 ₪ + 247 ₪ + מע"מ
    וכל זאת תמורת השקעה של 2470 ₪ + מע"מ בלבד!!! מה דעתך?

    כאשר תחשוב על חיסכון ותרומה אפשריים לארגון בשווי של מאות אלפי ₪ + עשרות רבות ואלי גם מאות שעות שיתפנו לך, המסקנה המתבקשת ברורה.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות




    מישל סבג
    מנמ"ר א.ל. מסננים

      הצטרף ל-TechMap
    TechMap- כל מה שחשוב במחשוב - קצר ולעניין


    למידע נוסף - www.TechMap.co.il


      תשובות לשאלות
    תשובות לשאלות שמנהלים שואלים

    pCon מרכז את החדשות העיקריות בתחומי המחשוב, התקשורת ואינטרנט, בארץ ובעולם, יחד עם ריכוז והכוונה לנושאי מפתח מרכזיים, ומציע דרכים מעשיות להתייעל ולחסוך. יחד עם זה, יש ששואלים למה להצטרף לשירות כאשר...

    כבר היום חסר לי זמן?

    pCon עושה עבורך עבודה שאינך חייב לעשות. הוא אינו מבטל לחלוטין את הצורך להתעדכן, הוא כן מאפשר לך להתייעל ולהספיק לעשות יותר באותו הזמן.

    יש את כל המידע באינטרנט ובחינם?

    נכון שיש היום הרבה מידע באינטרנט ובחינם. מצד שני אם זמנך קצר ויקר תוכל להיעזר בשרות שמסנן ומרכז באופן אובייקטיבי ואמין את מה שבאמת עובד ומצליח.

    לא כל הנושאים מעניינים אותי?

    תחקירי pCon מתמקדים אך ורק בנושאים שהם בעלי תועלת מעשית וכאלה שיש אינדיקציות רבות לסיכויי הצלחתם ותרומתם לארגון. כך הם מתדרכים על הנושאים המקצועיים המהותיים והחשובים ביותר, ונותנים לארגון יתרון תחרותי, כלכלי ואמיתי.

    מחיר המנוי אינו נמוך?

    כאשר משקיעים במקור מקצועי, איכותי ואמין שמוכיח עצמו במאות ארגונים ולמעלה מעשרים שנה, ומוסיפים את מחיר הזמן שתפנה לעצמך מעכשיו, מה עדיף? - להחמיץ עשרות הזדמנויות לחיסכון והוספת ערך עסקי משמעותי או להשקיע פחות מ- 1% מכסף זה, וליהנות מ-99% הנותרים?

    אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אלי אישית ואשמח להשיב לך.

    קובי שפיבק
    העורך הראשי של pCon
    טלפון 039667939 - koby@pcon.co.il

      אחריות מלאה
    אחריות מלאה ומוחלטת במילים פשוטות ואותיות גדולות!

       תוכל בדף זה לצפות בסרטון מסכם, להוריד מצגת, להוריד תחקיר דוגמא, לקרוא סיכום מנהלים, לקבל טיפים, להקשיב להמלצות מקולגות מובילים ולהתרשם.

    ביחד עם כל אלה, אנחנו מתחייבים, בהתחייבות כתובה ומפורשת לשביעות רצונך! - תוכל תוך 30 יום מתחילת השירות לבטל את ההזמנה, לא להיות מחויב בתשלום כלשהו,וגם לשמור אצלך במתנה את הגיליונות שתקבל. אין סיכון רק רווח אפשרי!
        
    יוסי לבנון
    מנמ"ר הליקון


      תגיות
    בתחקיר זה מידע על: QR CODES, קוד QR, ברקוד, סמארטפונים, NFC, RFID, Data Matrix, Micro QR, HCCB, URI

      רוצה עוד תחקיר?
    חפש:  בתוך:
     חפש
     בחר
    52 התחקירים האחרונים 260 תחקירי 2011 - 2007 תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
      להצטרפות
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  


      המלץ לחברים       

    © כל הזכויות שמורות לקומרקטינג בע"מ | תנאי שימוש.