SEO וקידום אתרים יעיל  -  10 דקות ותבין מה יקדם אותך
למה לבזבז 100 שעות ויותר, כדי לאסוף מידע... אקראי, חלקי, מגמתי, מעורפל, כשאפשר לקבל כבר היום תחקיר מוכן עם תוכן איכותי מרוכז, מסונן ומתומצת, בפורמט נוח, ולהתעדכן בפחות מ-10 דקות?
 

למה עדיף לקרוא תחקיר מוכן?
  • כדי לקבל תמונה כוללת רחבה ומקיפה.
  • לחסוך שעות ארוכות ויקרות של חיפוש.
  • כדי לקבל מידע מקצועי אובייקטיבי ואמין
  • כדי לא להחמיץ מידע קריטי וחשוב
  • לקבל תשובות מיידיות כבר היום!
  •   צפה עכשיו בתחקיר דוגמא


    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

      מה בתחקיר?
    תחקיר 1050 - SEO וקידום אתרים יעיל
    למה הנושא שימושי וחשוב?

    ב-3 לנובמבר 2011 הציגה גוגל שינוי מהותי באלגוריתם החיפוש, שעשוי להשפיע על 35% מתוצאותיו, לעומת השינוי הקודם - "פנדה", שהשפיע על 12%. לאור חשיבות האתר הארגוני, והנוכחות הגדלה של לקוחות קיימים ופוטנציאליים ברשת, בחרנו לתת תמונה כוללת בנוגע לקידום תחום עסקי חשוב זה. עקב ה"מהפכות" החדשות של סמארטפונים וטבלטים, הרשתות החברתיות והוידאו, ניתן למנף את השימוש באתר בקשת רחבה יותר של הזדמנויות ומכאן גם גדל הצורך לקדם את האתר בהתאם. בשונה מהעבר, שבו התייחסו לקידום האתר בעיקר במסגרת קמפיינים שיווקיים בבאנרים ובמנועי חיפוש, קידום אורגאני (במסגרת SEO - Search Engine Optimization) או פרסום ממומן (PPC), ישנם כיום תחומים חדשים שבהם כדאי לפעול, כמו גם הזדמנויות חדשות שכדאי לנצל, כדי להביא יותר כניסות לאתר.

     

      מהו מגוון ההזדמנויות החדשות לקידום האתר הארגוני? כיצד ניתן למנף את האתר להגדלת הכנסות? כיצד להדק בעזרתו את הקשר עם הלקוחות? על כך ועוד, בתחקיר הנוכחי.


    סיכום מנהלים

    בשנתיים האחרונות עובר נושא קידום האתרים מהפך והוא ממשיך להשתנות באופן שוטף. דוגמא עדכנית, היא השינוי באלגוריתם החיפוש של גוגל, שעשוי להשפיע על 35% מתוצאותיו. אם עד היום המיקוד היה על אופטימיזציה למנועי חיפוש, באנרים ופרסומים ממומנים, כיום יש קשת כלים חדשים, שמסייעים להביא תנועה לאתר העסקי, שניצול חכם שלהם, עשוי להניב תועלות רבות. הימנעות מהם, עלולה להשאיר את האתר עם הוצאות כספיות גדלות ומעט תוצאות.

      המגמות שרואים הן מגמה של גוגל להעדיף בתוצאות מנוע החיפוש שלה, אתרים בעלי תוכן איכותי שמותאם לגולש, על פני אתרים שקידומם מתבסס על שיטות מסורתיות כמו שינויים טכניים בקוד האתר. בנוסף, רואים התחזקות השימוש בוידאו באתרים, שימוש גובר במידע מרשתות חברתיות כדי לקדם אתרים, כניסת "להיט" חדש - חיפוש מבוסס מיקום, ועליית חשיבות התאמת האתר וקידומו בסלולר.

      ישנן משמעויות עסקיות חשובות לאתרים עבור העסק. האתר הוא צומת מרכזי לפעילות העסק ברשת וה"פנים" של העסק. עבור הגולש, הוא זמין ונוח בהרבה מהרמת טלפון לנציג המכירות. ניתן למשוך לקוחות על ידי מכירות מקוונות ומבצעים ברכישה דרך האתר. במקביל, העסק יכול לקבל משוב רב ערך ופידבק על המוצרים מן התגובות באתר.  

      האפשרויות החדשות להבאת כניסות לאתר, הן פעילות במדיה החברתית, קידום דרך ערוץ ביוטיוב, שימוש ב"לייק" או "1+", שימוש במצגות ובוובינרים באתר, פרסום לקהל מפולח בפייסבוק ובניית דף עסק בפייסבוק. כמו כן מומלץ לרשום מבקרים באתר לניוזלטרים, לרבות למנף רשימות תפוצה, ולכתוב תכנים באתרים אחרים, עם קישור לאתר, בבלוגים ובפורומים.

      במקביל, ישנם כמה מגבלות ואתגרים שחשוב לזכור. למרות הרצון להפוך את האתר למושך יותר בעזרת תמונות וסרטונים, חשוב להיזהר מהפרת זכויות יוצרים. גוגל עושה שינויים תכופים באלגוריתם החיפוש שלה ולא תמיד מסבירה מה השינוי ולכן קידום אתרים הוא פעמים רבות "ניסוי וטעייה". עוד חשוב לזכור, שקידום אתרים לוקח זמן, והתוצאות ממנו, אינן תמיד ברורות.

      דו"ח פורסטר גילה ש-85% מאנשי השיווק בארגונים ישימו דגש על SEO במהלך 2011, תוך חיפוש אחר שיטות חדשות שניתן למדוד ביתר קלות, לעומת השיטות המסורתיות. להורדת הדו"ח -     tinyurl.com/forresterdownload-seoin2011

      לסיכום - כדי לקדם את האתר העסקי באופן המוצלח ביותר, מומלץ לשים דגש רב יותר על שימוש ברשימות תפוצה, פעילות במדיה חברתית, שימוש בוידאו, התאמה לסלולר והעדפת תוכן איכותי ומקורי באתר.  

    שאלות מפתח חשובות עליהן עונה התחקיר

    1.      מהי המגמה המשמעותית ביותר במנוע החיפוש גוגל?

    2.      איזה סוג מילות מפתח, נחשב זול יותר?

    3.      כמה עולה השימוש ב-Google AdWords?

    4.      איזה סוג מילות מפתח, מביא את ה-ROI הטוב ביותר?

    5.      מהו יחס המרה ומה הממוצע באתרים ארגוניים, לפי זהר עמיהוד, מומחה קידום אתרים, שיווק ופרסום באינטרנט?

    6.      מהי שיטת ה-Re-targeting?

    7.      כיצד לחיצת "לייק" בפייסבוק מקדמת את האתר בגוגל, לפי אתגר שפיבק, יועץ ומרצה בתחום השיווק באינטרנט?

    8.      מה הולך להיות הדבר הבא ב-SEO ב-Mobile, לדעת פבל ישראלסקי, יועץ קידום אתרים?

    9.      מה אחוז ההקלקות שמקבלות תוצאות החיפוש המציגות סרטוני וידאו, לעומת תוצאות המציגות טקסט?

    10.  מדוע לא כדאי למהר לשים פרסומות באתר?


    טיפים לדוגמא מתוך התחקיר:

    ·          לתת דגש לדפי נחיתה - דף נחיתה הוא הדף הראשון באתר שאליו הגולש מגיע ברגע שלחץ על פרסומת או לינק באתר אחר. בעולם האינטרנטי לגולש אין סבלנות רבה וסיכוייו להמשיך לדפדף באתר קטנים, לכן כדאי שדף הנחיתה יכיל את כל המידע הרלוונטי והאפקטיבי ביותר לצורך סגירת עסקה.

    ·          להמיר תכנים למצגות - מצגות הן דרך נוחה ומעניינת עבור הגולש לצרוך מידע מהאתר העסקי. כדאי לשקול המרת חלק מהמאמרים באתר, במיוחד כאלה המכילים גרפים ותרשימים, למצגת.

    ·          תוכן חינמי - להציע תוכן חינמי מושך, בכדי לקבל את מייל הגולש ולשמור איתו על קשר מתמשך, דרך רשימות תפוצה.

    ·          להשתמש בביטויי "זנב ארוך" - ישנם ביטויים כלליים כמו "רואה חשבון" וישנם ביטויי 'זנב ארוך', שהם ייעודיים יותר, כמו "רואה חשבון בחיפה". בבחירת מילות מפתח כדאי להשתמש בביטויים מסוג זנב ארוך כי הם זולים יותר ומביאים קהל שיווקי איכותי יותר. ניתן לבדוק מהם ביטויי הזנב הארוך הרלבנטיים לך ב-Google Adwords.

    ·          לא למהר לשים פרסומות באתר - פרסומות באתר הן אמנם מקור הכנסה אך לעתים השפעתן דווקא שלילית ומבריחה גולשים - במיוחד אם כמות הפרסומות מוגזמת או אם הפרסומות גורמות לאתר להיות איטי וכבד יותר. כדאי לחשוב על דרכים יצירתיות יותר להפיק הכנסה מהאתר.

    ·          ליצוק תוכן בעל ערך באתר - המגמה המשמעותית ביותר שעוברת על מנוע החיפוש של גוגל היא חיפוש אחר תוכן אמיתי, מקורי ובעל ערך לגולש, וצמצום חשיבות "טריקים" טכניים לקידום אתרים. לכן בבניית האתר כדאי לחשוב יותר איך יוצקים תוכן שיהיה נוח ומועיל ללקוח, לא לרובוט של מנוע החיפוש.  

     

      לקריאת טיפים נוספים חשובים ומעניינים, ראה tinyurl.com/3bc7wry ו-tinyurl.com/seotips-promotion


      מה מקבלים?
       
    איך בנויים התחקירים המקצועיים?

    כל התחקירים בנויים במתכונת דומה (לפעמים יש שינויים קלים), שכוללת את המרכיבים הבאים:
    • ידיעה 21 - כוללת סיכום למנהלים שבו עיקרי התחקיר + ריכוז הדגשים המרכזיים.
    • ידיעה 22 - כוללת הסבר על המגמות העיקריות ונותנת רקע לנושא.
    • ידיעה 23 - כוללת מגוון יישומים מעשיים אפשריים או הסבר של מרכיבי הטכנולוגיה.
    • ידיעה 31 - נותנת היבטים כלכליים של הנושא.
    • ידיעה 32 - נותנת שיקולי בחירה ורכש.
    • ידיעה 33 - מפרטת חלופות בולטות ומעניינות של מוצרים ושירותים זמינים, כולל הפניות.
    • ידיעה 41 - מביאה דברים מפי מומחים לנושאים.
    • ידיעה 42 - מספקת טיפים וטריקים של בעלי ניסיון.
    • ידיעה 43 - מציעה הכוונה מעשית ליישום הנושא בארגון.
    • ידיעה 51 - מרחיבה על נושא מרכזי שרלוונטי לנושא.
    • ידיעה 52 - מציגה עוד היבט משמעותי של נושא התחקיר.
    • ידיעה 53 - מתארת את הבעיות, הקשיים, המחסומים והאתגרים בדרך ליישום הנושא.
    • ידיעה 54 - נותנת הכוונה למקורות מידע נוספים או מידע שימושי משלים.
    אנו ממליצים תמיד לקרוא, לפחות את דף המבוא, החדשות השבועיות, הסיכום למנהלים וכן את השימושים האפשריים. מדובר על כשני דפי A4 שקריאתם תיקח דקות ספורות. כך תדע בוודאות שאתה מעודכן בכל החדשות החשובות למנהלי מידע ותוכל להחליט מתי להתעמק ו/או ליישם את הנושא הנדון.

      מה מרוויחים?
    מה יותר כדאי לך?

    שיקולים לבחירה     עדכון עם pCon     עדכון מקובל
    מידע שימושי מקדם + ?
    מיקוד במה שחשוב + ?
    קצר ולעניין + ?
    תמונה כוללת וברורה + ?
    הבנת השלכות + ?
    אובייקטיביות ואמינות + ?
    השקעה נדרשת כ-10 דקות 150 - 50 שעות*

    ועכשיו שאל את עצמך:

    1. כמה חשוב לך לגלות את גורמי ההצלחה הקריטיים שבאמת מביאים תוצאות ממשיות?

    2. איזה אלטרנטיבה מהירה יותר, שלמה יותר ואמינה יותר אתה מכיר... שתקדם אותך יותר?


    *הערה - הערכת הזמן מתייחסת לאיסוף סינון וניתוח המידע בנושא, באופן עצמאי, כדי להתעדכן ברמת עדכון המקבילה לתכנים בתחקיר.

      המלצות
    מה אומרים על pCon מנהלי מידע מובילים במדינת ישראל?


    יחיאל גפנר
    מנמ"ר שרותי בריאות כללית

    מיכאל ליבר
    מנמ"ר יד ושם.

    דורית כהן
    מנכ"ל לשכת מנתחי המערכות

    מאיר אומפלט
    מנמ"ר אלביט תדיראן

      בונוס מיוחד
    קבל במתנה את "חבילת תחקירי הניידות של pCon"

    כל רוכש תחקיר יקבל כבונוס חינם! 3 תחקירים על התחום "החם" והמסקרן של ניידות. החבילה כוללת את התחקירים הבאים:
    • אנדרואיד שחשוב להכיר

    • איך לבחור סמארטפון?

    • איך לאבטח את הסלולר?
    מחיר 3 התחקירים - 741 = 247 X 3 ₪ + מע"מ. יחד עם הזמנת התחקיר תקבל את כל השלושה כמתנה חינם.

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.


      להזמנת התחקיר
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    האם התחקיר שווה 2470 ₪ + מע"מ? ללא ספק! (כמה שוות 50 שעות עבודה לפחות?)

    אנו מבקשים בעדו 247 ₪ + מע"מ בלבד. להזמנה או פרטים, טל' 03-9667939, מייל info@pcon.co.il .

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    איל תמוז
    מנמ"ר פולימר לוגיסטיקס

      שדרג הזמנתך
    הצטרף כמנוי רבעוני לתחקירי pCon, במבצע יוצא דופן!


    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי לתחקירי pCon לשלושה חודשים במחיר מיוחד של 740 ₪ + מע"מ ולקבל 13 תחקירים, במחיר נמוך מרכישה בנפרד של 3 תחקירים!!! וגם לקבל בונוסים ששווים אלפי ₪. כך תוכל לתרום, לקדם ולהשפיע יותר, ו"לצבור נקודות" בהנהלה.

    יתרה מזאת, תוכל לקבל את התחקיר הנוכחי על חשבון אחד התחקירים העתידיים.

    במסגרת הבונוסים תקבל...

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע, מדובר על רווח כולל של כעשרים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 1000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    חבילת "תראה להם כסף" כוללת 5 תחקירים בתחומי הוירטואליזציה, שמראים היכן ואיך ניתן לחסוך כסף רב לטובת הארגון. היא כוללת את התחקירים:


    • ניהול הוירטואליצזיה
    • יישומי וירטואליזציה ברשתות
    • הוירטואליזציה לייעול האחסון
    • וירטואליזציה בתחנות קצה
    • שוק הוירטואליזציה

    חבילת "בלי תקלות ונזקים" כוללת 5 תחקירים בתחומי אבטחה, ניהול סיכונים ואבטחת מערך מחשוב "מתקתק". היא כוללת את התחקירים:


    • איך לאבטח הכי טוב שאפשר?
    • ניהול סיכונים ב-IT
    • כמה הענן בטוח?
    • תפיסת הפיירוולים החדשה
    • איך תחזוקה תמנע תקלות?

    מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - ₪ 1235 = 247 X 5 + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    בסה"כ אתה מקבל:

    • 13 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 13 עדכונים שבועיים.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    שווי הבונוסים - ₪ 2235 = ₪ 1000 + ₪ 1235 וכל זאת תמורת השקעה של 740 ₪ + מע"מ בלבד!!!

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    חיים גנוט
    ממר"מ ותע"א (לשעבר)

      הצטרף כמנוי שנתי
         
    הצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon בתנאים מיוחדים!

    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon ל-52 תחקירים ולקבל הטבה מיוחדת של 26 תחקירי pCon מהחודשים ינואר - יוני 2011. כך תקבל במחיר של מנוי שנתי תוספת של 50%!!! זאת בנוסף לבונוסים הבאים:


    במסגרת הבונוסים תקבל בנוסף...

    התחקיר הנוכחי במתנה!!! מחירו לרוכשים 247 ₪ + מע"מ.

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע. בחישוב שנתי, מדובר על רווח כולל של קרוב לשמונים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 4000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    תוכל לבחור את אחת החבילות שמוצעות למעלה למצטרפים למנוי רבעוני. מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - 247 X 5 = 1235 ₪ + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    מארז 260 תחקירים במחיר מיוחד

    כמצטרף למנוי שנתי תוכל לרכוש בתוספת של 1000 ₪ (במקום 2970 ₪) מארז של 5 תקליטורים מהשנים 2006 - 2010 עם 260 תחקירים על כל נושאי המפתח שהיו בשנים האחרונות. כך תהנה בפחות מ-4 ₪, מתחקיר שיכול לחסוך עשרות ואולי גם מאה שעות עבודה יקרות ויותר!!!
             
    בסה"כ אתה נהנה מ:

    • 52 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 52 עדכונים שבועיים.
    • 26 תחקירי pCon עדכניים מינואר - יוני 2011.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    • התחקיר הנוכחי.
    • הנחה משמעותית ביותר ברכישת מארז 312 תחקירי 2006 - 2011.
    סך הכול שווי הבונוסים (ללא ההנחה של 1900 ₪) שווים 6717 ₪ = 4000 ₪ + 1235 ₪ + 1235 ₪ + 247 ₪ + מע"מ
    וכל זאת תמורת השקעה של 2470 ₪ + מע"מ בלבד!!! מה דעתך?

    כאשר תחשוב על חיסכון ותרומה אפשריים לארגון בשווי של מאות אלפי ₪ + עשרות רבות ואלי גם מאות שעות שיתפנו לך, המסקנה המתבקשת ברורה.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות




    מישל סבג
    מנמ"ר א.ל. מסננים

      הצטרף ל-TechMap
    TechMap- כל מה שחשוב במחשוב - קצר ולעניין


    למידע נוסף - www.TechMap.co.il


      תשובות לשאלות
    תשובות לשאלות שמנהלים שואלים

    pCon מרכז את החדשות העיקריות בתחומי המחשוב, התקשורת ואינטרנט, בארץ ובעולם, יחד עם ריכוז והכוונה לנושאי מפתח מרכזיים, ומציע דרכים מעשיות להתייעל ולחסוך. יחד עם זה, יש ששואלים למה להצטרף לשירות כאשר...

    כבר היום חסר לי זמן?

    pCon עושה עבורך עבודה שאינך חייב לעשות. הוא אינו מבטל לחלוטין את הצורך להתעדכן, הוא כן מאפשר לך להתייעל ולהספיק לעשות יותר באותו הזמן.

    יש את כל המידע באינטרנט ובחינם?

    נכון שיש היום הרבה מידע באינטרנט ובחינם. מצד שני אם זמנך קצר ויקר תוכל להיעזר בשרות שמסנן ומרכז באופן אובייקטיבי ואמין את מה שבאמת עובד ומצליח.

    לא כל הנושאים מעניינים אותי?

    תחקירי pCon מתמקדים אך ורק בנושאים שהם בעלי תועלת מעשית וכאלה שיש אינדיקציות רבות לסיכויי הצלחתם ותרומתם לארגון. כך הם מתדרכים על הנושאים המקצועיים המהותיים והחשובים ביותר, ונותנים לארגון יתרון תחרותי, כלכלי ואמיתי.

    מחיר המנוי אינו נמוך?

    כאשר משקיעים במקור מקצועי, איכותי ואמין שמוכיח עצמו במאות ארגונים ולמעלה מעשרים שנה, ומוסיפים את מחיר הזמן שתפנה לעצמך מעכשיו, מה עדיף? - להחמיץ עשרות הזדמנויות לחיסכון והוספת ערך עסקי משמעותי או להשקיע פחות מ- 1% מכסף זה, וליהנות מ-99% הנותרים?

    אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אלי אישית ואשמח להשיב לך.

    קובי שפיבק
    העורך הראשי של pCon
    טלפון 039667939 - koby@pcon.co.il

      אחריות מלאה
    אחריות מלאה ומוחלטת במילים פשוטות ואותיות גדולות!

       תוכל בדף זה לצפות בסרטון מסכם, להוריד מצגת, להוריד תחקיר דוגמא, לקרוא סיכום מנהלים, לקבל טיפים, להקשיב להמלצות מקולגות מובילים ולהתרשם.

    ביחד עם כל אלה, אנחנו מתחייבים, בהתחייבות כתובה ומפורשת לשביעות רצונך! - תוכל תוך 30 יום מתחילת השירות לבטל את ההזמנה, לא להיות מחויב בתשלום כלשהו,וגם לשמור אצלך במתנה את הגיליונות שתקבל. אין סיכון רק רווח אפשרי!
        
    יוסי לבנון
    מנמ"ר הליקון


      תגיות
    בתחקיר זה מידע על: קידום אתרים, seo israel, קידום בגוגל, קידום אתר אינטרנט, רישות חברתי, פייסבוק, יוטיוב, חיפוש מבוסס מיקום, סלולאר, רשימות תפוצה

      רוצה עוד תחקיר?
    חפש:  בתוך:
     חפש
     בחר
    52 התחקירים האחרונים 260 תחקירי 2011 - 2007 תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
      להצטרפות
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  


      המלץ לחברים       

    © כל הזכויות שמורות לקומרקטינג בע"מ | תנאי שימוש.