לקדם חדשנות טכנולוגית  -  10 דקות ותבין מה יקדם אותך
למה לבזבז 100 שעות ויותר, כדי לאסוף מידע... אקראי, חלקי, מגמתי, מעורפל, כשאפשר לקבל כבר היום תחקיר מוכן עם תוכן איכותי מרוכז, מסונן ומתומצת, בפורמט נוח, ולהתעדכן בפחות מ-10 דקות?
 

למה עדיף לקרוא תחקיר מוכן?
  • כדי לקבל תמונה כוללת רחבה ומקיפה.
  • לחסוך שעות ארוכות ויקרות של חיפוש.
  • כדי לקבל מידע מקצועי אובייקטיבי ואמין
  • כדי לא להחמיץ מידע קריטי וחשוב
  • לקבל תשובות מיידיות כבר היום!
  •   צפה עכשיו בתחקיר דוגמא


    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

      מה בתחקיר?
    תחקיר 1045 - לקדם חדשנות טכנולוגית
    למה הנושא שימושי וחשוב?

     

     מעל 1200 יישומים חדשים מועלים מדי יום (50 בכל שעה), לאנדרואיד לבדה - www.androlib.com/appstats.aspx. נתון זה ממחיש יותר מכל את הקצב הדינאמי שבו החדשנות מחלחלת לחיינו. כאשר נסתכל על סביבתנו המקצועית, קל להבחין כי אנו מוקפים בשפע רחב של טכנולוגיות. כך שמי שירצה למנף אותן, בעזרת חשיבה יצירתית, יוכל לתרום לארגון ולחברה בכלל, ערך עסקי מוחשי ומשמעותי. אם נסתכל על חברת אפל שיצאה עם שורה של חדשנויות: iPod, iPhone, iPAD, נראה חברה ששינתה את העולם, ובו זמנית הפכה להיות לחברה הגדולה בעולם והכול על בסיס חדשנות טכנולוגית. לאור כל אלה, מנהלי מידע שרוצים להתקדם ולקדם את ארגונם, יכולים בקלות יחסית ל"רכב" על סוס החדשנות ולשבור שיאים. כיוונים, רעיונות השראה ודוגמאות, בהמשך....

     

      כיצד ניתן לקדם את החדשנות בארגון? מהי תרומת הטכנולוגיות השונות להפקת תועלת עסקית? מה אנו צפויים לראות בעתיד בנושא זה? על כך ועוד, בתחקיר שלפניך.

     

      את הגיליון הזה אנו מקדישים לזכרו של סטיב ג'ובס שהלך  לעולמו וגילם בדמותו יותר מכל את המושג - חדשנות!

     


    סיכום מנהלים

    עולם המחשוב משתנה לנגד עינינו בקצב שלא היה לו אח ורע, כאשר הגורם המרכזי שמביא לכך הוא החדשנות שהולכת ומתרחבת. הביטוי הבולט ביותר לכך הוא בפיתוח יישומים חדשים לסמארטפונים בכלל ולאנדרואיד בפרט, כפי שהזכרנו! יתרה מזאת, אנו רואים גם איך סביבת המקרו הטכנולוגית משתנה. כניסת גוגל לתחומי הסמראטפונים ברכישת Motorola Mobility, יציאת HP משוק המחשבים האישיים וזניחת webOS יוצרים קרקע חדשה לעולם חדש.

      אנו חיים בעיצומה של תקופת שינויים טכנולוגיים, וארגונים אשר לא יערכו בהתאם עלולים להישאר מאחור. המגמות המרכזיות שאנו עדים להן הן ריבוי האפשרויות בתעשייה, פתיחות וגישה למקורות מידע יותר מתמיד. האינטרנט, גישה לדעות של מומחים ואחרים, וכמו כן השפעת הקוד הפתוח,  מאפשרים לכל אדם ברחבי העולם לתרום למאמץ החדשנות ושיפור המחשוב הקיים ובכך להאיץ תהליכים, כמו גם לסלול נתיבים חדשים.

      שוק התקני הקצה מתרחב ומשתנה והביטוי לכך היא הכניסה המאסיבית של סמארטפונים וטאבלטים לשוק הארגוני. הזדמנויות נוספות מגיעות מתחומי מחשוב הענן, רשתות חברתיות, מחשוב ירוק המסייע להפחתת נזקים ולחיסכון בהוצאות, וטכנולוגיות חדשניות הצפויות להתפתח ולהשתלב בעתיד כגון מציאות רבודה ומחשוב מבוסס מיקום.

      חשוב לזכור כי יישום החדשנות בארגון כרוך בחשיבה יצירתית משולבת עם טכנולוגיה, ולכן עידוד היצירתיות בארגון בכלל ובגף המחשוב בפרט, תביא לתרומה משמעותית להצלחתו העסקית של הארגון. היבט נוסף שיכול לסייע בכך הוא מעקב אחר טכנולוגיות מהפכניות, Disruptive Technologies. טכנולוגיות מסוג זה, דוגמת המחשב הקוונטי או מסכי תצוגה מתקפלים, משנות את התמונה מהיסוד ופותחות פתח לקשת חידושים רחבה והוספת ערך עסקי למוצרים ושרותים קיימים. 

      אין ספק כי החדשנות היא צורך בסיסי, ויש לה יתרונות רבים כגון ייעול פרודוקטיביות העובדים, שביעות רצון הלקוחות, ויתרון בהתמודדות מול מתחרים. אצל ספקי המחשוב רואים זאת במיוחד, כמו למשל אצל IBM עם חזון Smarter Planet.

      מצדו השני של המטבע, החסרונות הם מחיר השקעה התחלתי גבוה, טכנולוגיות שאין לדעת האם יחזיקו מעמד, קושי בבחירה נכונה כתוצאה מ"התפוצצות טכנולוגיות", בעיות אבטחה, מגבלות זמן המנמ''ר ורצון לשמור על יציבות הארגון.

      95% מהמנהלים מאמינים כי החדשנות יכולה לתרום להתרחבות ורווחיות הארגון, ו-85% מאמינים כי החדשנות מאפשרת לגייס ולשמור על כוח אדם איכותי וליצור מוניטין חיובי לארגון. אך בסתירה מוחלטת לכך, כשנשאלו המנהלים האם הארגון נוקט בצעדים כלשהם לקדם חדשנות, 53% טענו שהארגון לא מטפל בכך. לפי סקר של Harris Interactive.

      לסיכום - החדשנות הטכנולוגית היא ההזדמנות הטובה ביותר להוסיף ערך עסקי עם ה-IT ולכן אנו ממליצים לכל מנמ"ר "להרים את הכפפה".

     

    שאלות מפתח חשובות עליהן עונה התחקיר

     

    1.     כמה מהמנמ"רים משקיעים בחדשנות?

    2.     כיצד נתון זה השתנה ביחס לעבר?

    3.     כיצד מחשבים את הערך הכספי של החדשנות בארגון?

    4.     מה עושה Google כדי לחדש?

    5.     מהי שיטת Mind Mapping וכיצד היא תורמת להעלאת רעיונות?

    6.     מאין נובע הקושי של ארגונים לחדש, לפי פרופ' ליאורה קצנשטיין, מייסדת ונשיאת מכללת אייסמי ליזמות?

    7.     מה ניתן ללמוד מ-Apple על חדשנות?

    8.     כמה זמן עבודה חוסכות תוכנות לסיעור מוחות, על פי ד''ר רון דביר, חוקר, יועץ ויוזם מערכות חדשנות?

    9.     מהי שיטת SIT לחשיבה יצירתית?

    10.  באיזו מהירות יפעלו מחשבי העתיד?

     


    טיפים לדוגמא מתוך התחקיר:

    ·  שיתוף פעולה הכרחי - רצוי לעודד תהליכי חשיבה קבוצתית משום שהסיכוי להגיע לרעיון חדש, גבוה יותר כך. סיעור מוחות בין עובדי הארגון יכול להביא לרעיונות חדשים מכל אדם בארגון, וחשוב לתת לכל עובד הזדמנות שווה לבטא את רעיונותיו בדיון.

    ·  עידוד חדשנות - בסביבה התחרותית הקיימת כיום, חשוב לעודד חדשנות וחשיבה יצירתית באופן קבוע ולהשתמש בכלים רבים ככל האפשר לשם כך (סדנאות, שיטות לחשיבה המצאתית או תוכנות עזר). חשוב לתגמל עובדים שיצליחו בכך, ובדרך זו ליצור רצון מצידם להמשיך לעשות זאת.

    ·  חשיבה מחוץ לקופסא - לעיתים קרובות הפחד הגדול ביותר העומד בפני הארגון הוא לחשוב אחרת, דבר המאיים על היציבות והסטטוס-קוו שהיו קיימים בארגון. חשש זה יכול לגרום לקושי ולנסיגה, הצטברות בעיות וחוסר יכולת להגיע לפתרונות פשוטים. מומלץ להתמודד עם פחד זה ולחשוב  "מחוץ לקופסא".

    ·  הקצבת זמן - מיתוס נפוץ הוא כי לא ניתן להגביל בזמן, תהליך חשיבה המצאתית או יצירתית. בפועל, הקצבת זמן מוגדר להעלאת רעיונות, תניב בהחלט לא מעט רעיונות טובים. 

    ·  חדשנות לשם חדשנות - חדשנות לכשעצמה איננה חשובה, אלא שימוש בטכנולוגיות להפקת ערך עסקי. לעיתים שימוש בטכנולוגיה וותיקה יכול להועיל יותר, אך לא מנצלים אותה מספיק משום שמעדיפים "משהו חדש".

    ·  דף לבן - השיטה הפשוטה, הוותיקה ביותר והמועילה להעלאת רעיונות חדשים. שימוש בדף לבן וריק מאפשר להעלות את כל האסוציאציות העולות מתוך המחשבה והדמיון באמצעות תמונה או מילים. רצוי לשאת באופן קבוע דף לבן (פנקס, סמארטפון או אמצעי רישום אחר) כדי לתעד רעיונות, מייד כשהם צצים.

    ·   "שיטת דיסני" - שיטת חשיבה, בה בשלב הראשון מעלים רעיונות ללא שיפוט וביקורת. בשלב השני בודקים משמעויות של היישום ובשלב השלישי, בודקים האם הרעיון ישים או לא?


      מה מקבלים?
       
    איך בנויים התחקירים המקצועיים?

    כל התחקירים בנויים במתכונת דומה (לפעמים יש שינויים קלים), שכוללת את המרכיבים הבאים:
    • ידיעה 21 - כוללת סיכום למנהלים שבו עיקרי התחקיר + ריכוז הדגשים המרכזיים.
    • ידיעה 22 - כוללת הסבר על המגמות העיקריות ונותנת רקע לנושא.
    • ידיעה 23 - כוללת מגוון יישומים מעשיים אפשריים או הסבר של מרכיבי הטכנולוגיה.
    • ידיעה 31 - נותנת היבטים כלכליים של הנושא.
    • ידיעה 32 - נותנת שיקולי בחירה ורכש.
    • ידיעה 33 - מפרטת חלופות בולטות ומעניינות של מוצרים ושירותים זמינים, כולל הפניות.
    • ידיעה 41 - מביאה דברים מפי מומחים לנושאים.
    • ידיעה 42 - מספקת טיפים וטריקים של בעלי ניסיון.
    • ידיעה 43 - מציעה הכוונה מעשית ליישום הנושא בארגון.
    • ידיעה 51 - מרחיבה על נושא מרכזי שרלוונטי לנושא.
    • ידיעה 52 - מציגה עוד היבט משמעותי של נושא התחקיר.
    • ידיעה 53 - מתארת את הבעיות, הקשיים, המחסומים והאתגרים בדרך ליישום הנושא.
    • ידיעה 54 - נותנת הכוונה למקורות מידע נוספים או מידע שימושי משלים.
    אנו ממליצים תמיד לקרוא, לפחות את דף המבוא, החדשות השבועיות, הסיכום למנהלים וכן את השימושים האפשריים. מדובר על כשני דפי A4 שקריאתם תיקח דקות ספורות. כך תדע בוודאות שאתה מעודכן בכל החדשות החשובות למנהלי מידע ותוכל להחליט מתי להתעמק ו/או ליישם את הנושא הנדון.

      מה מרוויחים?
    מה יותר כדאי לך?

    שיקולים לבחירה     עדכון עם pCon     עדכון מקובל
    מידע שימושי מקדם + ?
    מיקוד במה שחשוב + ?
    קצר ולעניין + ?
    תמונה כוללת וברורה + ?
    הבנת השלכות + ?
    אובייקטיביות ואמינות + ?
    השקעה נדרשת כ-10 דקות 150 - 50 שעות*

    ועכשיו שאל את עצמך:

    1. כמה חשוב לך לגלות את גורמי ההצלחה הקריטיים שבאמת מביאים תוצאות ממשיות?

    2. איזה אלטרנטיבה מהירה יותר, שלמה יותר ואמינה יותר אתה מכיר... שתקדם אותך יותר?


    *הערה - הערכת הזמן מתייחסת לאיסוף סינון וניתוח המידע בנושא, באופן עצמאי, כדי להתעדכן ברמת עדכון המקבילה לתכנים בתחקיר.

      המלצות
    מה אומרים על pCon מנהלי מידע מובילים במדינת ישראל?


    יחיאל גפנר
    מנמ"ר שרותי בריאות כללית

    מיכאל ליבר
    מנמ"ר יד ושם.

    דורית כהן
    מנכ"ל לשכת מנתחי המערכות

    מאיר אומפלט
    מנמ"ר אלביט תדיראן

      בונוס מיוחד
    קבל במתנה את "חבילת תחקירי הניידות של pCon"

    כל רוכש תחקיר יקבל כבונוס חינם! 3 תחקירים על התחום "החם" והמסקרן של ניידות. החבילה כוללת את התחקירים הבאים:
    • אנדרואיד שחשוב להכיר

    • איך לבחור סמארטפון?

    • איך לאבטח את הסלולר?
    מחיר 3 התחקירים - 741 = 247 X 3 ₪ + מע"מ. יחד עם הזמנת התחקיר תקבל את כל השלושה כמתנה חינם.

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.


      להזמנת התחקיר
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    האם התחקיר שווה 2470 ₪ + מע"מ? ללא ספק! (כמה שוות 50 שעות עבודה לפחות?)

    אנו מבקשים בעדו 247 ₪ + מע"מ בלבד. להזמנה או פרטים, טל' 03-9667939, מייל info@pcon.co.il .

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    איל תמוז
    מנמ"ר פולימר לוגיסטיקס

      שדרג הזמנתך
    הצטרף כמנוי רבעוני לתחקירי pCon, במבצע יוצא דופן!


    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי לתחקירי pCon לשלושה חודשים במחיר מיוחד של 740 ₪ + מע"מ ולקבל 13 תחקירים, במחיר נמוך מרכישה בנפרד של 3 תחקירים!!! וגם לקבל בונוסים ששווים אלפי ₪. כך תוכל לתרום, לקדם ולהשפיע יותר, ו"לצבור נקודות" בהנהלה.

    יתרה מזאת, תוכל לקבל את התחקיר הנוכחי על חשבון אחד התחקירים העתידיים.

    במסגרת הבונוסים תקבל...

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע, מדובר על רווח כולל של כעשרים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 1000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    חבילת "תראה להם כסף" כוללת 5 תחקירים בתחומי הוירטואליזציה, שמראים היכן ואיך ניתן לחסוך כסף רב לטובת הארגון. היא כוללת את התחקירים:


    • ניהול הוירטואליצזיה
    • יישומי וירטואליזציה ברשתות
    • הוירטואליזציה לייעול האחסון
    • וירטואליזציה בתחנות קצה
    • שוק הוירטואליזציה

    חבילת "בלי תקלות ונזקים" כוללת 5 תחקירים בתחומי אבטחה, ניהול סיכונים ואבטחת מערך מחשוב "מתקתק". היא כוללת את התחקירים:


    • איך לאבטח הכי טוב שאפשר?
    • ניהול סיכונים ב-IT
    • כמה הענן בטוח?
    • תפיסת הפיירוולים החדשה
    • איך תחזוקה תמנע תקלות?

    מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - ₪ 1235 = 247 X 5 + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    בסה"כ אתה מקבל:

    • 13 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 13 עדכונים שבועיים.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    שווי הבונוסים - ₪ 2235 = ₪ 1000 + ₪ 1235 וכל זאת תמורת השקעה של 740 ₪ + מע"מ בלבד!!!

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    חיים גנוט
    ממר"מ ותע"א (לשעבר)

      הצטרף כמנוי שנתי
         
    הצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon בתנאים מיוחדים!

    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon ל-52 תחקירים ולקבל הטבה מיוחדת של 26 תחקירי pCon מהחודשים ינואר - יוני 2011. כך תקבל במחיר של מנוי שנתי תוספת של 50%!!! זאת בנוסף לבונוסים הבאים:


    במסגרת הבונוסים תקבל בנוסף...

    התחקיר הנוכחי במתנה!!! מחירו לרוכשים 247 ₪ + מע"מ.

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע. בחישוב שנתי, מדובר על רווח כולל של קרוב לשמונים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 4000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    תוכל לבחור את אחת החבילות שמוצעות למעלה למצטרפים למנוי רבעוני. מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - 247 X 5 = 1235 ₪ + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    מארז 260 תחקירים במחיר מיוחד

    כמצטרף למנוי שנתי תוכל לרכוש בתוספת של 1000 ₪ (במקום 2970 ₪) מארז של 5 תקליטורים מהשנים 2006 - 2010 עם 260 תחקירים על כל נושאי המפתח שהיו בשנים האחרונות. כך תהנה בפחות מ-4 ₪, מתחקיר שיכול לחסוך עשרות ואולי גם מאה שעות עבודה יקרות ויותר!!!
             
    בסה"כ אתה נהנה מ:

    • 52 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 52 עדכונים שבועיים.
    • 26 תחקירי pCon עדכניים מינואר - יוני 2011.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    • התחקיר הנוכחי.
    • הנחה משמעותית ביותר ברכישת מארז 312 תחקירי 2006 - 2011.
    סך הכול שווי הבונוסים (ללא ההנחה של 1900 ₪) שווים 6717 ₪ = 4000 ₪ + 1235 ₪ + 1235 ₪ + 247 ₪ + מע"מ
    וכל זאת תמורת השקעה של 2470 ₪ + מע"מ בלבד!!! מה דעתך?

    כאשר תחשוב על חיסכון ותרומה אפשריים לארגון בשווי של מאות אלפי ₪ + עשרות רבות ואלי גם מאות שעות שיתפנו לך, המסקנה המתבקשת ברורה.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות




    מישל סבג
    מנמ"ר א.ל. מסננים

      הצטרף ל-TechMap
    TechMap- כל מה שחשוב במחשוב - קצר ולעניין


    למידע נוסף - www.TechMap.co.il


      תשובות לשאלות
    תשובות לשאלות שמנהלים שואלים

    pCon מרכז את החדשות העיקריות בתחומי המחשוב, התקשורת ואינטרנט, בארץ ובעולם, יחד עם ריכוז והכוונה לנושאי מפתח מרכזיים, ומציע דרכים מעשיות להתייעל ולחסוך. יחד עם זה, יש ששואלים למה להצטרף לשירות כאשר...

    כבר היום חסר לי זמן?

    pCon עושה עבורך עבודה שאינך חייב לעשות. הוא אינו מבטל לחלוטין את הצורך להתעדכן, הוא כן מאפשר לך להתייעל ולהספיק לעשות יותר באותו הזמן.

    יש את כל המידע באינטרנט ובחינם?

    נכון שיש היום הרבה מידע באינטרנט ובחינם. מצד שני אם זמנך קצר ויקר תוכל להיעזר בשרות שמסנן ומרכז באופן אובייקטיבי ואמין את מה שבאמת עובד ומצליח.

    לא כל הנושאים מעניינים אותי?

    תחקירי pCon מתמקדים אך ורק בנושאים שהם בעלי תועלת מעשית וכאלה שיש אינדיקציות רבות לסיכויי הצלחתם ותרומתם לארגון. כך הם מתדרכים על הנושאים המקצועיים המהותיים והחשובים ביותר, ונותנים לארגון יתרון תחרותי, כלכלי ואמיתי.

    מחיר המנוי אינו נמוך?

    כאשר משקיעים במקור מקצועי, איכותי ואמין שמוכיח עצמו במאות ארגונים ולמעלה מעשרים שנה, ומוסיפים את מחיר הזמן שתפנה לעצמך מעכשיו, מה עדיף? - להחמיץ עשרות הזדמנויות לחיסכון והוספת ערך עסקי משמעותי או להשקיע פחות מ- 1% מכסף זה, וליהנות מ-99% הנותרים?

    אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אלי אישית ואשמח להשיב לך.

    קובי שפיבק
    העורך הראשי של pCon
    טלפון 039667939 - koby@pcon.co.il

      אחריות מלאה
    אחריות מלאה ומוחלטת במילים פשוטות ואותיות גדולות!

       תוכל בדף זה לצפות בסרטון מסכם, להוריד מצגת, להוריד תחקיר דוגמא, לקרוא סיכום מנהלים, לקבל טיפים, להקשיב להמלצות מקולגות מובילים ולהתרשם.

    ביחד עם כל אלה, אנחנו מתחייבים, בהתחייבות כתובה ומפורשת לשביעות רצונך! - תוכל תוך 30 יום מתחילת השירות לבטל את ההזמנה, לא להיות מחויב בתשלום כלשהו,וגם לשמור אצלך במתנה את הגיליונות שתקבל. אין סיכון רק רווח אפשרי!
        
    יוסי לבנון
    מנמ"ר הליקון


      תגיות
    בתחקיר זה מידע על: ניהול חדשנות, חדשנות טכנולוגית, חדשנות ויצירתיות, חדשנות בארגונים, חדשנות עסקית, חדשנות, יצירתיות, אפל, Disruptive Technologies, סטיב ג'ובס

      רוצה עוד תחקיר?
    חפש:  בתוך:
     חפש
     בחר
    52 התחקירים האחרונים 260 תחקירי 2011 - 2007 תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
      להצטרפות
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  


      המלץ לחברים       

    © כל הזכויות שמורות לקומרקטינג בע"מ | תנאי שימוש.