הפרטיות והשלכותיה למנמ  -  10 דקות ותבין מה יקדם אותך
למה לבזבז 100 שעות ויותר, כדי לאסוף מידע... אקראי, חלקי, מגמתי, מעורפל, כשאפשר לקבל כבר היום תחקיר מוכן עם תוכן איכותי מרוכז, מסונן ומתומצת, בפורמט נוח, ולהתעדכן בפחות מ-10 דקות?
 

למה עדיף לקרוא תחקיר מוכן?
  • כדי לקבל תמונה כוללת רחבה ומקיפה.
  • לחסוך שעות ארוכות ויקרות של חיפוש.
  • כדי לקבל מידע מקצועי אובייקטיבי ואמין
  • כדי לא להחמיץ מידע קריטי וחשוב
  • לקבל תשובות מיידיות כבר היום!
  •   צפה עכשיו בתחקיר דוגמא


    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

      מה בתחקיר?
    תחקיר 1044 - הפרטיות והשלכותיה למנמ
    למה הנושא שימושי וחשוב?

    מה הסיכון הכרוך בכשל בהגנה על הפרטיות? האם עדיין נותרה פרטיות באינטרנט? כיצד מבטיחים מניעת דליפה קריטית?  שלל מגמות שנראות כיום, מסבכות את נושא זה והופכות אותו לנושא רגיש במיוחד, עבור כל מנמ"ר. התפתחות האינטרנט ועידן השיתופיות שינו  את תפיסת הפרטיות, והביאו משתמשים לוותר במידה רבה על פרטיותם, בתמורה לנוחות וגישה למידע. מדובר בשורת דילמות ארוכה, שמחייבת ארגונים להחליט ולאכוף מדיניות. אין נוסחא ואחת ולכל ארגון יש את השיקולים שלו. יחד עם זאת, הדבר החשוב הוא להכיר את ההיבטים השונים וההשלכות של הפרטיות, ולקבוע מדיניות ברורה שאותה  יש להפיץ ולפעול ליישומה. במסגרת תחקיר זה,  התמקדנו בהצפת ההיבטים השונים, כנקודות ייחוס לחשיבה וגיבוש מדיניות ארגונית.

     

    כיצד ניתן להתמודד עם נושא הפרטיות בארגון? מהן הדילמות המרכזיות העומדות בפני המנמ''ר? מהם ההיבטים המשפטיים והרגולטוריים? התשובות בתחקיר שלפניכם.

      


    סיכום מנהלים

    נושא הפרטיות הופך בשנים האחרונות לנושא מורכב ובעייתי יותר ויותר, והוא מושפע משורת מגמות טכנולוגיות  חדשות. מידע רגיש על הארגון נשמר במקומות שונים, אך הוא לא תמיד מוגן בצורה הטובה ביותר ובהתאם לרגולציות. עוד מרכבות, מגיעה מכיוון ההיבט המשפטי, אשר לעיתים איננו ברור דיו, לגבי מקרי הפרת פרטיות באמצעות טכנולוגיות חדשות. דוגמא פופולארית לכך היא הדילמה לגבי ניטור הדוא''ל של העובדים. השינויים הדרמטיים שחלו בעולם המחשוב בעשרים השנים האחרונות מגדילים את האיומים על הארגון, ובמיוחד סכנות זליגת מידע. בראיית המנמ''ר יש להתחשב במספר היבטים, שכן הוא אחראי על שמירת פרטיות המידע הארגוני, כולל מידע על לקוחות, גופי צד-שלישי (שותפים) ועובדים. עליו גם לתאם את הדברים עם מנהלים רבים אחרים (באחריותו רק התשתית הטכנולוגית של המידע. לא המידע עצמו), להגדיר נהלים, לאכוף אותם, להסבירם (לאור חשיבותו הגדולה של הגורם האנושי בהגנה על הפרטיות) ולנטר לאתר ולמנוע, סיכונים מיותרים בתחום זה.

     מגמות הקונסיומריזציה, הרשתות החברתיות, היבטי הענן והניידות, מעלים את הסיכון לפרטיות. סיכון זה כבר מתבטא במגוון יוזמות טכנולוגיות, שסביבן יש סימני שאלה לגבי הפרטיות: פרשת Wikileaks שממחישה את האיום הפנימי בארגונים, תכונת זיהוי הפנים בפייסבוק או הטענות נגד Google Street View, שקיבל אישור לצלם גם ברחובות ישראל (tinyurl.com/googleIsraelPrivacy). החוק בנושאים אלה תמיד מגיב לשינויים הטכנולוגיים באיטיות, אם בכלל. בישראל, ייכנסו תעודות הזהות החכמות, אשר לצידן ישנה המחלוקת לגבי המאגר הביומטרי, שעשוי לסכן פרטיות אזרחים לתמיד.  

      בין המכשולים לטיפול יעיל בנושא הפרטיות, בולטים במיוחד   ההתנגדות הפנימית של העובדים לכללים מגבילים, מגמת הקונסיומריזציה הגוברת ומאתגרת את גף המחשוב, התפתחויות טכנולוגיות חדשות שיש לעקוב אחריהן, והרשתות החברתיות שמביאות לחשיפת מידע ארגוני באופן קל ומהיר.

      הסכנות שבהן מדובר, כבר מושכות תשומת לב ואזהרות רבות. מחקר משולב של אינטל עם אוניברסיטאות פנסילבניה ו-Duke מאוקטובר 2010, מצא שמחצית מיישומי אנדרואיד לסמארטפונים שנבדקו, שלחו מידע על מיקום המשתמש למפרסמים, ללא ידיעתו. פרופסור מאוניברסיטת קרנגי מלון, הזהיר לאחרונה לגבי סכנות זיהוי הפנים והרישות החברתי, אוניברסיטת סטנפורד מצאה במחקר עדכני, שבקשות גולשים מאתרים שלא לנטר פרטים אישיים שלהם, לעתים קרובות לא מכובדות, 70% ממשתמשי פייסבוק מודאגים מהפרטיות (comScore) וגרטנר צופה ל-2012, החמרה במצב לארגונים.

      לסיכום - מומלץ לטפל בנושא רגיש זה באופן שיטתי ויסודי, בבכדי להבטיח ניהול איכותי של הסיכונים, כולל צמצומם ככל הניתן וצמצום הנזקים, אם וכאשר דברים קורים.

    שאלות מפתח חשובות עליהן עונה התחקיר

    1.     לאן מתקדם המאגר הביומטרי השנוי במחלוקת?

    2.   כמה מיישומי אנדרואיד לסמארטפונים, שולחים מידע על מיקום המשתמש למפרסמים, ללא ידיעתו?

    3.   כשמבקשים מאתרים שלא לנטר פרטים אישיים, באיזו מידה בקשה זו מכובדת?

    4.    מה צופה גרטנר ל-2012 בנושא זה בארגונים?

    5.   מהו הנזק העלול להיגרם לארגון כתוצאה מפגיעה בפרטיות העובדים לפי עו"ד נעמי אסיא?

    6.   כיצד רצוי לפעול במידה והתרחשה דליפה במאגר מידע של העובדים\לקוחות?

    7.  מהי פרטיות בעידן האינטרנט בראייתו של פרופסור שיזף רפאלי, מומחה לאינטרנט?

    8.    מהם החוקים הרלוונטיים לנושא הפרטיות בארגונים?

    9.   למה ואיפה, אישרו לגוגל לצלם אותך בישראל?

    10. אילו עוד מגמות, משפיעות בתחום זה?

     


    טיפים לדוגמא מתוך התחקיר:

     

    · הגדרות פרטיות - במיוחד בזמן גלישה ברשתות חברתיות או במנועי חיפוש, מומלץ להשתמש בהגדרות הפרטיות המובנות, על מנת למנוע חדירה למידע האישי.

    · Scroogle - זה אתר חיפוש ייחודי, שמאפשר לבצע חיפוש במנוע החיפוש של גוגל, ללא חשיפת כתובת              ה-IP וללא "עוגיות" -                               www.scroogle.org

    · Tor - פרויקט שמטרתו היא שימוש ברשת אנונימית אשר תעביר כל בקשה להתחברות לאינטרנט דרך מספר מחשבים (שרתים) בצורה רנדומאלית, ללא אפשרות לזהות את כתובת ה-IP של המחשב -                   www.tinyurl.com/2bwl4d

    ·  הצפנה - הצפנת מידע מספקת שכבת הגנה חיונית נוספת בשמירה על הפרטיות.

    · סיסמאות - לרוב, סיסמא היא הדרך העיקרית למניעת גישה למידע, ומומלץ לנקוט במספר צעדי בטיחות על-מנת שהסיסמא לא תיפרץ. רצוי לקבוע סיסמאות חזקות, לשנות אותן לעיתים תכופות, ולהימנע משימוש באותה הסיסמא לכל החשבונות.

    · פרוקסי - גלישה אנונימית בסיוע שרת Proxy. כתובת ה-IP האמיתית מוסתרת, והשימוש הוא בכתובת שרת הפרוקסי.

    · היסטוריה וגלישה בסתר - על-מנת להימנע ממצב שבו היסטוריית הדפדפן תגיע לגורמים עוינים, מומלץ להשתמש במצב "גלישה בסתר" המאפשר לגלוש באינטרנט ללא הותרת עקבות בהיסטוריית הדפדפן, וללא קבצי "עוגיות".

    · ערבול נתונים - ערבול נתונים, כשיטה להגנה על מידע בבסיסי נתונים -                       www.pc.co.il/?p=60917

     


      מה מקבלים?
       
    איך בנויים התחקירים המקצועיים?

    כל התחקירים בנויים במתכונת דומה (לפעמים יש שינויים קלים), שכוללת את המרכיבים הבאים:
    • ידיעה 21 - כוללת סיכום למנהלים שבו עיקרי התחקיר + ריכוז הדגשים המרכזיים.
    • ידיעה 22 - כוללת הסבר על המגמות העיקריות ונותנת רקע לנושא.
    • ידיעה 23 - כוללת מגוון יישומים מעשיים אפשריים או הסבר של מרכיבי הטכנולוגיה.
    • ידיעה 31 - נותנת היבטים כלכליים של הנושא.
    • ידיעה 32 - נותנת שיקולי בחירה ורכש.
    • ידיעה 33 - מפרטת חלופות בולטות ומעניינות של מוצרים ושירותים זמינים, כולל הפניות.
    • ידיעה 41 - מביאה דברים מפי מומחים לנושאים.
    • ידיעה 42 - מספקת טיפים וטריקים של בעלי ניסיון.
    • ידיעה 43 - מציעה הכוונה מעשית ליישום הנושא בארגון.
    • ידיעה 51 - מרחיבה על נושא מרכזי שרלוונטי לנושא.
    • ידיעה 52 - מציגה עוד היבט משמעותי של נושא התחקיר.
    • ידיעה 53 - מתארת את הבעיות, הקשיים, המחסומים והאתגרים בדרך ליישום הנושא.
    • ידיעה 54 - נותנת הכוונה למקורות מידע נוספים או מידע שימושי משלים.
    אנו ממליצים תמיד לקרוא, לפחות את דף המבוא, החדשות השבועיות, הסיכום למנהלים וכן את השימושים האפשריים. מדובר על כשני דפי A4 שקריאתם תיקח דקות ספורות. כך תדע בוודאות שאתה מעודכן בכל החדשות החשובות למנהלי מידע ותוכל להחליט מתי להתעמק ו/או ליישם את הנושא הנדון.

      מה מרוויחים?
    מה יותר כדאי לך?

    שיקולים לבחירה     עדכון עם pCon     עדכון מקובל
    מידע שימושי מקדם + ?
    מיקוד במה שחשוב + ?
    קצר ולעניין + ?
    תמונה כוללת וברורה + ?
    הבנת השלכות + ?
    אובייקטיביות ואמינות + ?
    השקעה נדרשת כ-10 דקות 150 - 50 שעות*

    ועכשיו שאל את עצמך:

    1. כמה חשוב לך לגלות את גורמי ההצלחה הקריטיים שבאמת מביאים תוצאות ממשיות?

    2. איזה אלטרנטיבה מהירה יותר, שלמה יותר ואמינה יותר אתה מכיר... שתקדם אותך יותר?


    *הערה - הערכת הזמן מתייחסת לאיסוף סינון וניתוח המידע בנושא, באופן עצמאי, כדי להתעדכן ברמת עדכון המקבילה לתכנים בתחקיר.

      המלצות
    מה אומרים על pCon מנהלי מידע מובילים במדינת ישראל?


    יחיאל גפנר
    מנמ"ר שרותי בריאות כללית

    מיכאל ליבר
    מנמ"ר יד ושם.

    דורית כהן
    מנכ"ל לשכת מנתחי המערכות

    מאיר אומפלט
    מנמ"ר אלביט תדיראן

      בונוס מיוחד
    קבל במתנה את "חבילת תחקירי הניידות של pCon"

    כל רוכש תחקיר יקבל כבונוס חינם! 3 תחקירים על התחום "החם" והמסקרן של ניידות. החבילה כוללת את התחקירים הבאים:
    • אנדרואיד שחשוב להכיר

    • איך לבחור סמארטפון?

    • איך לאבטח את הסלולר?
    מחיר 3 התחקירים - 741 = 247 X 3 ₪ + מע"מ. יחד עם הזמנת התחקיר תקבל את כל השלושה כמתנה חינם.

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.


      להזמנת התחקיר
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    האם התחקיר שווה 2470 ₪ + מע"מ? ללא ספק! (כמה שוות 50 שעות עבודה לפחות?)

    אנו מבקשים בעדו 247 ₪ + מע"מ בלבד. להזמנה או פרטים, טל' 03-9667939, מייל info@pcon.co.il .

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    איל תמוז
    מנמ"ר פולימר לוגיסטיקס

      שדרג הזמנתך
    הצטרף כמנוי רבעוני לתחקירי pCon, במבצע יוצא דופן!


    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי לתחקירי pCon לשלושה חודשים במחיר מיוחד של 740 ₪ + מע"מ ולקבל 13 תחקירים, במחיר נמוך מרכישה בנפרד של 3 תחקירים!!! וגם לקבל בונוסים ששווים אלפי ₪. כך תוכל לתרום, לקדם ולהשפיע יותר, ו"לצבור נקודות" בהנהלה.

    יתרה מזאת, תוכל לקבל את התחקיר הנוכחי על חשבון אחד התחקירים העתידיים.

    במסגרת הבונוסים תקבל...

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע, מדובר על רווח כולל של כעשרים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 1000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    חבילת "תראה להם כסף" כוללת 5 תחקירים בתחומי הוירטואליזציה, שמראים היכן ואיך ניתן לחסוך כסף רב לטובת הארגון. היא כוללת את התחקירים:


    • ניהול הוירטואליצזיה
    • יישומי וירטואליזציה ברשתות
    • הוירטואליזציה לייעול האחסון
    • וירטואליזציה בתחנות קצה
    • שוק הוירטואליזציה

    חבילת "בלי תקלות ונזקים" כוללת 5 תחקירים בתחומי אבטחה, ניהול סיכונים ואבטחת מערך מחשוב "מתקתק". היא כוללת את התחקירים:


    • איך לאבטח הכי טוב שאפשר?
    • ניהול סיכונים ב-IT
    • כמה הענן בטוח?
    • תפיסת הפיירוולים החדשה
    • איך תחזוקה תמנע תקלות?

    מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - ₪ 1235 = 247 X 5 + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    בסה"כ אתה מקבל:

    • 13 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 13 עדכונים שבועיים.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    שווי הבונוסים - ₪ 2235 = ₪ 1000 + ₪ 1235 וכל זאת תמורת השקעה של 740 ₪ + מע"מ בלבד!!!

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    חיים גנוט
    ממר"מ ותע"א (לשעבר)

      הצטרף כמנוי שנתי
         
    הצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon בתנאים מיוחדים!

    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon ל-52 תחקירים ולקבל הטבה מיוחדת של 26 תחקירי pCon מהחודשים ינואר - יוני 2011. כך תקבל במחיר של מנוי שנתי תוספת של 50%!!! זאת בנוסף לבונוסים הבאים:


    במסגרת הבונוסים תקבל בנוסף...

    התחקיר הנוכחי במתנה!!! מחירו לרוכשים 247 ₪ + מע"מ.

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע. בחישוב שנתי, מדובר על רווח כולל של קרוב לשמונים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 4000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    תוכל לבחור את אחת החבילות שמוצעות למעלה למצטרפים למנוי רבעוני. מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - 247 X 5 = 1235 ₪ + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    מארז 260 תחקירים במחיר מיוחד

    כמצטרף למנוי שנתי תוכל לרכוש בתוספת של 1000 ₪ (במקום 2970 ₪) מארז של 5 תקליטורים מהשנים 2006 - 2010 עם 260 תחקירים על כל נושאי המפתח שהיו בשנים האחרונות. כך תהנה בפחות מ-4 ₪, מתחקיר שיכול לחסוך עשרות ואולי גם מאה שעות עבודה יקרות ויותר!!!
             
    בסה"כ אתה נהנה מ:

    • 52 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 52 עדכונים שבועיים.
    • 26 תחקירי pCon עדכניים מינואר - יוני 2011.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    • התחקיר הנוכחי.
    • הנחה משמעותית ביותר ברכישת מארז 312 תחקירי 2006 - 2011.
    סך הכול שווי הבונוסים (ללא ההנחה של 1900 ₪) שווים 6717 ₪ = 4000 ₪ + 1235 ₪ + 1235 ₪ + 247 ₪ + מע"מ
    וכל זאת תמורת השקעה של 2470 ₪ + מע"מ בלבד!!! מה דעתך?

    כאשר תחשוב על חיסכון ותרומה אפשריים לארגון בשווי של מאות אלפי ₪ + עשרות רבות ואלי גם מאות שעות שיתפנו לך, המסקנה המתבקשת ברורה.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות




    מישל סבג
    מנמ"ר א.ל. מסננים

      הצטרף ל-TechMap
    TechMap- כל מה שחשוב במחשוב - קצר ולעניין


    למידע נוסף - www.TechMap.co.il


      תשובות לשאלות
    תשובות לשאלות שמנהלים שואלים

    pCon מרכז את החדשות העיקריות בתחומי המחשוב, התקשורת ואינטרנט, בארץ ובעולם, יחד עם ריכוז והכוונה לנושאי מפתח מרכזיים, ומציע דרכים מעשיות להתייעל ולחסוך. יחד עם זה, יש ששואלים למה להצטרף לשירות כאשר...

    כבר היום חסר לי זמן?

    pCon עושה עבורך עבודה שאינך חייב לעשות. הוא אינו מבטל לחלוטין את הצורך להתעדכן, הוא כן מאפשר לך להתייעל ולהספיק לעשות יותר באותו הזמן.

    יש את כל המידע באינטרנט ובחינם?

    נכון שיש היום הרבה מידע באינטרנט ובחינם. מצד שני אם זמנך קצר ויקר תוכל להיעזר בשרות שמסנן ומרכז באופן אובייקטיבי ואמין את מה שבאמת עובד ומצליח.

    לא כל הנושאים מעניינים אותי?

    תחקירי pCon מתמקדים אך ורק בנושאים שהם בעלי תועלת מעשית וכאלה שיש אינדיקציות רבות לסיכויי הצלחתם ותרומתם לארגון. כך הם מתדרכים על הנושאים המקצועיים המהותיים והחשובים ביותר, ונותנים לארגון יתרון תחרותי, כלכלי ואמיתי.

    מחיר המנוי אינו נמוך?

    כאשר משקיעים במקור מקצועי, איכותי ואמין שמוכיח עצמו במאות ארגונים ולמעלה מעשרים שנה, ומוסיפים את מחיר הזמן שתפנה לעצמך מעכשיו, מה עדיף? - להחמיץ עשרות הזדמנויות לחיסכון והוספת ערך עסקי משמעותי או להשקיע פחות מ- 1% מכסף זה, וליהנות מ-99% הנותרים?

    אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אלי אישית ואשמח להשיב לך.

    קובי שפיבק
    העורך הראשי של pCon
    טלפון 039667939 - koby@pcon.co.il

      אחריות מלאה
    אחריות מלאה ומוחלטת במילים פשוטות ואותיות גדולות!

       תוכל בדף זה לצפות בסרטון מסכם, להוריד מצגת, להוריד תחקיר דוגמא, לקרוא סיכום מנהלים, לקבל טיפים, להקשיב להמלצות מקולגות מובילים ולהתרשם.

    ביחד עם כל אלה, אנחנו מתחייבים, בהתחייבות כתובה ומפורשת לשביעות רצונך! - תוכל תוך 30 יום מתחילת השירות לבטל את ההזמנה, לא להיות מחויב בתשלום כלשהו,וגם לשמור אצלך במתנה את הגיליונות שתקבל. אין סיכון רק רווח אפשרי!
        
    יוסי לבנון
    מנמ"ר הליקון


      תגיות
    בתחקיר זה מידע על: פרטיות, חוק הגנת הפרטיות, ביומטריה, המאגר הביומטרי, תעודות זהות חכמות, Chief Privacy Officer, פייסבוק, Wikileaks, גוגל, Google Street View

      רוצה עוד תחקיר?
    חפש:  בתוך:
     חפש
     בחר
    52 התחקירים האחרונים 260 תחקירי 2011 - 2007 תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
      להצטרפות
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  


      המלץ לחברים       

    © כל הזכויות שמורות לקומרקטינג בע"מ | תנאי שימוש.