צמצום נזקי האינטרנט  -  10 דקות ותבין מה יקדם אותך
למה לבזבז 100 שעות ויותר, כדי לאסוף מידע... אקראי, חלקי, מגמתי, מעורפל, כשאפשר לקבל כבר היום תחקיר מוכן עם תוכן איכותי מרוכז, מסונן ומתומצת, בפורמט נוח, ולהתעדכן בפחות מ-10 דקות?
 

למה עדיף לקרוא תחקיר מוכן?
  • כדי לקבל תמונה כוללת רחבה ומקיפה.
  • לחסוך שעות ארוכות ויקרות של חיפוש.
  • כדי לקבל מידע מקצועי אובייקטיבי ואמין
  • כדי לא להחמיץ מידע קריטי וחשוב
  • לקבל תשובות מיידיות כבר היום!
  •   צפה עכשיו בתחקיר דוגמא


    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

      מה בתחקיר?
    תחקיר 1040 - צמצום נזקי האינטרנט
    למה הנושא שימושי וחשוב?

      לבזבוז יותר משעתיים ביום עבודה, יכולה להגיע תופעת ה-Cyber-loafing - גלישה מוגזמת באינטרנט למטרות פרטיות ובזמן העבודה. פעילות זאת גורמת לנזקים לארגון מכמה היבטים: בזבוז זמן ופגיעה בפרודוקטיביות, סכנת דליפת מידע (למשל אם כותבים בפייסבוק מידע רגיש על הארגון), כניסת נוזקה (למשל אם מורידים קבצים מאתרים בלתי מורשים) והסתבכויות שונות שעלולות לפגוע במוניטין העסקי (לדוגמא גלישה לאתרי הימורים מתוך מחשב בארגון). הבעיה החמורה יותר היא שלאור המגמות הקיימות, פעילות זאת צפויה להתרחב יותר יותר. מצד שני, יש כיום כלים ושיטות יעילות, שמסוגלים לתת לכך מענה מקיף. מעבר להם, חיוני להגדיר וליישם מדיניות ברורה וחכמה, בשיתוף פעולה של כל המעורבים בנושא. 

     

      באילו היקפי נזק מדובר? מהן המגמות שיגדילו את הנזקים עוד יותר? כיצד מתמודדים איתן? על כל אלה ועוד, בתחקיר שלפניך. 


    סיכום מנהלים

    גלישה באינטרנט בזמן העבודה, שלא לצרכי העבודה, הולכת ונהיית בעיה מרכזית עבור ארגונים. מדובר במצב בו העובד משתמש במחשב בארגון בזמן בו הוא אמור לעבוד, כדי לעשות דברים שאינם קשורים לעבודה, כמו כניסה לפייסבוק למטרות אישיות, הורדת מוזיקה, משחקים און-ליין וחיפוש מידע אחר לצרכים אישיים (למשל התעדכנות לגבי מניות). עיסוקים כאלה, מזיקים לארגון משלושה היבטים עיקריים: בזבוז זמן שפוגע בפרודוקטיביות, סכנות אבטחה ופגיעה במוניטין ובנכסי הארגון האחרים.

    כיום נוצרות בעיות חדשות בנושא זה, כאשר שתי דוגמאות בולטות, הן השלכות הקונסיומריזציה (כמו יותר עובדים שגולשים בזמן העבודה ובתחומי הארגון ממכשירים אישיים) ומצב בו בן משפחה משתמש במחשב נייד של הארגון, שנלקח הביתה ועקב כך המחשב נפגע מנוזקה. עוד מגמות שמשפיעות במיוחד על הצורך בצמצום נזקי האינטרנט, הן התחזקות הרשתות החברתיות, נגישות גדולה יותר לרשת בזכות המכשירים הניידים, התרחבות הפשיעה באינטרנט והתרחבות סוגי האתרים, באופן שבו כל אחד יכול למצוא ברשת משהו שמעניין אותו ומתאים לו.

    הנזקים שיכולים להיגרם לארגון, הם... [ההמשך בתחקיר]



    מול כל אלה, יש לא מעט כלים לבקרה ולפיקוח. שילוב מושכל של מדיניות ברורה, הגיונית ומעשית, שתיעשה בשיתוף ובתיאום עם העובדים, יחד עם שימוש בטכנולוגיות לניטור, הוא הפתרון האופטימאלי. טיפול שיטתי בנושא זה טוב לכולם. לארגון וגם לעובדים, שיעדיפו לדעת בבירור מה המדיניות - מה מותר ומה אסור. כך הם יגלשו במידת הסביר בידיעה שזה בסדר ויבינו היטב, מה ה"גבול" בעיני הארגון מבחינה זו.

    טיפול מסודר בצמצום נזקי האינטרנט והשקעה בתוכנת ניטור, יביאו לחסכון כספי ולמניעת נזקים. הגלישה היא דבר שניתן לנטר (ולהגביל) בקלות, ובכך יתרונה.

    האתגרים העומדים בפני גף המחשוב, מתחילים בכך שלא מדובר בעבודת גף המחשוב לבדו. יותר מאשר טכנולוגיה, מדובר בתרבות ארגונית, שכדי להשפיע עליה, צריך שיתוף של ההנהלה וצוות מומחים ממגוון תחומים, לא רק מהצד הטכני. בנוסף, קשה מאד לפקח על הכל, ואף אם ניתן, יש להיזהר מפגיעה בפרטיות העובד. בנוסף, יש להיזהר מבניית מדיניות דרקונית, שתיצור תחושת מרמור ותגובת "דווקא" מצד העובדים.

    כללי מדיניות שימוש מותר באינטרנט, עשויים לכלול נקודות כמו עמידה בחוקי המדינה (לשם התזכורת וההדגשה), הימנעות מגלישה לאתרים מפוקפקים, זהירות מיצירת סיכון או מבוכה לארגון בדיונים (פורומים או רשתות חברתיות) ומחשיפת מידע רגיש, הימנעות מהורדת תוכנות ללא תיאום עם גף המחשוב, זהירות מבזבוז רוחב פס למטרות פרטיות (כקבלת קובץ גדול במיוחד לאימייל בעבודה לצרכים אישיים).

    סקר Salary.com, מגלה כי העובד האמריקני הממוצע מבזבז עד 2.09 שעות מתוך יום עבודה טיפוסי על דברים שאינם קשורים לעבודה, כאשר 44.7% מהנשאלים דירגו שימוש אישי באינטרנט, כגורם הראשי לבזבוז הזמן.

    לסיכום - הגלישה באינטרנט לצרכים אישיים בזמן העבודה, מפתה יותר מאי-פעם, לכן, צריך להפעיל כלי ניטור ואכיפה ולהגדיר מדיניות מושכלת, כדי להקטין נזקים אפשריים, מבלי לגרום להתמרמרות העובדים.

    שאלות מפתח חשובות עליהן עונה התחקיר

    1.       כמה זמן בממוצע, מבזבזים עובדים באינטרנט?

    2.       כמה כסף בשנה עולה גלישה שלא לצרכי עבודה, לארגונים קטנים ובינוניים באירלנד?

    3.       לאיזה סוגי אתרים שלא קשורים לעבודה, נכנסים עובדים?

    4.       מה אומר בית המשפט על כניסת מעביד לאימייל של עובד?

    5.       כיצד הגבלת יתר של הגלישה, יכולה להחריף את הבעיה?

    6.       אילו מגמות מגבירות את הנזקים, לפי אבי ויסמן, מנכ"ל שיא סקיוריטי וראש הפורום הישראלי לאבטחת מידע?

    7.       מהן הסיבות הגורמות לעובדים לגלוש על חשבון העבודה?

    8.       איזו דוגמא מאינטל, מביא מנסיונו נתן זלדס, יועץ עצמאי לאפקטיביות של עובדי ידע?

    9.       מדוע התמודדות עם הנושא איננה משימה למנמ"ר בלבד?

    10.   מה אומר פרופסור ניב אחיטוב, נשיא מרכז אקדמי דן, על סיכונים למוניטין מגלישת העובדים?


    טיפים לדוגמא מתוך התחקיר:

     ·      לא להגביל לגמרי - כבר ב-2009 מצא מחקר אוניברסיטת מלבורן, שעובדים שגולשים לשם ה"כיף", פרודוקטיביים יותר ב-9%, אם זה בהיקף קטן מ-20% מזמנם. לכן, בדיוק כפי שיש הפסקות סבירות לעישון או לארוחת צהריים או למנוחה, אין סיבה שלא תהיה הפסקה סבירה לשימוש באינטרנט.

     ·    לבדוק את התוצר שמופק - אם עובד לא גולש בפרופורציה חריגה במיוחד, כדאי להסתכל על "חצי הכוס המלאה", שהיא העבודה שהפיק בסוף היום. יתכן שמרווח הנשימה הזה, יהיה בדיוק זריקת המוטיבציה שהוא צריך, ובכל מקרה, זה עדיף על פני "שיטור", אשר יעורר התנגדות ומרירות, ורק יגביר גלישה שלא לצרכי עבודה.  

     ·   לא להגיב בחריפות יתר - במקרה הפרה, לא חייבים מייד "להוציא את הגיליוטינה מהבוידעם". אפשר לשלוח מייל תזכורת לכל העובדים בנוגע למדיניות, ולציין שבקרוב תתבצע בדיקה.  

     ·    להשתמש בעמדה הטובה בה נמצא גף המחשוב - גף המחשוב מצד אחד מנטר ומפקח ומצד שני נתפס כקרוב לעובד הממוצע ופחות כ"הנהלה". לכן הוא נמצא בעמדה טובה לגשת לעובד שמפר את הכללים, ולתת לו עצה ידידותית בנידון.

     ·    לתעד חילופי דברים - אם נראה שמדובר בעניין מתמשך או בעובד לא אמין, כדאי לתעד את הפניות החוזרות אליו, שכרגע לא מועלות להנהלה. זה יכול להיות, למשל, אימייל בין איש המחשוב לעובד, שבינתיים נשמר בצד.  

     ·   להגביל אתרים - לרוב, עובד ניגש למספר אתרים קבועים, לכן ניתן להגביל גלישה רק לרשימת אתרים מורשים. 

     ·   ליישם תוכנות לניטור גלישה - לתוכנות אלו יכולות להיות תועלות משנה, כמו זיהוי פעילויות גלישה שהן כן לצרכי עבודה אך אינן יעילות וגוזלות זמן רב מדי.

     ·  טיפ ממומחה - אבי ויסמן, מנכ"ל שיא סקיוריטי, מבקש לתקן את הקונספציה הנפוצה בארגונים, לפיה טכנאי המתקין חומת אש, מגן בכך על הארגון. לדבריו, חומת אש מגינה מפני 99% מההתקפות, שהן וירוסים אקראיים, אך לא מפני התקפות מכוונות בעלות מטרה. האקר, לדבריו, הוא "אדריכל התקפה" ולא טכנאי התקפה, ולכן יריבו צריך להיות אדריכל הגנה ולא טכנאי - אדם שמכיר לעומק את כל עולם אבטחת המידע. 


      מה מקבלים?
       
    איך בנויים התחקירים המקצועיים?

    כל התחקירים בנויים במתכונת דומה (לפעמים יש שינויים קלים), שכוללת את המרכיבים הבאים:
    • ידיעה 21 - כוללת סיכום למנהלים שבו עיקרי התחקיר + ריכוז הדגשים המרכזיים.
    • ידיעה 22 - כוללת הסבר על המגמות העיקריות ונותנת רקע לנושא.
    • ידיעה 23 - כוללת מגוון יישומים מעשיים אפשריים או הסבר של מרכיבי הטכנולוגיה.
    • ידיעה 31 - נותנת היבטים כלכליים של הנושא.
    • ידיעה 32 - נותנת שיקולי בחירה ורכש.
    • ידיעה 33 - מפרטת חלופות בולטות ומעניינות של מוצרים ושירותים זמינים, כולל הפניות.
    • ידיעה 41 - מביאה דברים מפי מומחים לנושאים.
    • ידיעה 42 - מספקת טיפים וטריקים של בעלי ניסיון.
    • ידיעה 43 - מציעה הכוונה מעשית ליישום הנושא בארגון.
    • ידיעה 51 - מרחיבה על נושא מרכזי שרלוונטי לנושא.
    • ידיעה 52 - מציגה עוד היבט משמעותי של נושא התחקיר.
    • ידיעה 53 - מתארת את הבעיות, הקשיים, המחסומים והאתגרים בדרך ליישום הנושא.
    • ידיעה 54 - נותנת הכוונה למקורות מידע נוספים או מידע שימושי משלים.
    אנו ממליצים תמיד לקרוא, לפחות את דף המבוא, החדשות השבועיות, הסיכום למנהלים וכן את השימושים האפשריים. מדובר על כשני דפי A4 שקריאתם תיקח דקות ספורות. כך תדע בוודאות שאתה מעודכן בכל החדשות החשובות למנהלי מידע ותוכל להחליט מתי להתעמק ו/או ליישם את הנושא הנדון.

      מה מרוויחים?
    מה יותר כדאי לך?

    שיקולים לבחירה     עדכון עם pCon     עדכון מקובל
    מידע שימושי מקדם + ?
    מיקוד במה שחשוב + ?
    קצר ולעניין + ?
    תמונה כוללת וברורה + ?
    הבנת השלכות + ?
    אובייקטיביות ואמינות + ?
    השקעה נדרשת כ-10 דקות 150 - 50 שעות*

    ועכשיו שאל את עצמך:

    1. כמה חשוב לך לגלות את גורמי ההצלחה הקריטיים שבאמת מביאים תוצאות ממשיות?

    2. איזה אלטרנטיבה מהירה יותר, שלמה יותר ואמינה יותר אתה מכיר... שתקדם אותך יותר?


    *הערה - הערכת הזמן מתייחסת לאיסוף סינון וניתוח המידע בנושא, באופן עצמאי, כדי להתעדכן ברמת עדכון המקבילה לתכנים בתחקיר.

      המלצות
    מה אומרים על pCon מנהלי מידע מובילים במדינת ישראל?


    יחיאל גפנר
    מנמ"ר שרותי בריאות כללית

    מיכאל ליבר
    מנמ"ר יד ושם.

    דורית כהן
    מנכ"ל לשכת מנתחי המערכות

    מאיר אומפלט
    מנמ"ר אלביט תדיראן

      בונוס מיוחד
    קבל במתנה את "חבילת תחקירי הניידות של pCon"

    כל רוכש תחקיר יקבל כבונוס חינם! 3 תחקירים על התחום "החם" והמסקרן של ניידות. החבילה כוללת את התחקירים הבאים:
    • אנדרואיד שחשוב להכיר

    • איך לבחור סמארטפון?

    • איך לאבטח את הסלולר?
    מחיר 3 התחקירים - 741 = 247 X 3 ₪ + מע"מ. יחד עם הזמנת התחקיר תקבל את כל השלושה כמתנה חינם.

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.


      להזמנת התחקיר
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    האם התחקיר שווה 2470 ₪ + מע"מ? ללא ספק! (כמה שוות 50 שעות עבודה לפחות?)

    אנו מבקשים בעדו 247 ₪ + מע"מ בלבד. להזמנה או פרטים, טל' 03-9667939, מייל info@pcon.co.il .

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    איל תמוז
    מנמ"ר פולימר לוגיסטיקס

      שדרג הזמנתך
    הצטרף כמנוי רבעוני לתחקירי pCon, במבצע יוצא דופן!


    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי לתחקירי pCon לשלושה חודשים במחיר מיוחד של 740 ₪ + מע"מ ולקבל 13 תחקירים, במחיר נמוך מרכישה בנפרד של 3 תחקירים!!! וגם לקבל בונוסים ששווים אלפי ₪. כך תוכל לתרום, לקדם ולהשפיע יותר, ו"לצבור נקודות" בהנהלה.

    יתרה מזאת, תוכל לקבל את התחקיר הנוכחי על חשבון אחד התחקירים העתידיים.

    במסגרת הבונוסים תקבל...

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע, מדובר על רווח כולל של כעשרים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 1000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    חבילת "תראה להם כסף" כוללת 5 תחקירים בתחומי הוירטואליזציה, שמראים היכן ואיך ניתן לחסוך כסף רב לטובת הארגון. היא כוללת את התחקירים:


    • ניהול הוירטואליצזיה
    • יישומי וירטואליזציה ברשתות
    • הוירטואליזציה לייעול האחסון
    • וירטואליזציה בתחנות קצה
    • שוק הוירטואליזציה

    חבילת "בלי תקלות ונזקים" כוללת 5 תחקירים בתחומי אבטחה, ניהול סיכונים ואבטחת מערך מחשוב "מתקתק". היא כוללת את התחקירים:


    • איך לאבטח הכי טוב שאפשר?
    • ניהול סיכונים ב-IT
    • כמה הענן בטוח?
    • תפיסת הפיירוולים החדשה
    • איך תחזוקה תמנע תקלות?

    מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - ₪ 1235 = 247 X 5 + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    בסה"כ אתה מקבל:

    • 13 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 13 עדכונים שבועיים.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    שווי הבונוסים - ₪ 2235 = ₪ 1000 + ₪ 1235 וכל זאת תמורת השקעה של 740 ₪ + מע"מ בלבד!!!

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    חיים גנוט
    ממר"מ ותע"א (לשעבר)

      הצטרף כמנוי שנתי
         
    הצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon בתנאים מיוחדים!

    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon ל-52 תחקירים ולקבל הטבה מיוחדת של 26 תחקירי pCon מהחודשים ינואר - יוני 2011. כך תקבל במחיר של מנוי שנתי תוספת של 50%!!! זאת בנוסף לבונוסים הבאים:


    במסגרת הבונוסים תקבל בנוסף...

    התחקיר הנוכחי במתנה!!! מחירו לרוכשים 247 ₪ + מע"מ.

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע. בחישוב שנתי, מדובר על רווח כולל של קרוב לשמונים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 4000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    תוכל לבחור את אחת החבילות שמוצעות למעלה למצטרפים למנוי רבעוני. מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - 247 X 5 = 1235 ₪ + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    מארז 260 תחקירים במחיר מיוחד

    כמצטרף למנוי שנתי תוכל לרכוש בתוספת של 1000 ₪ (במקום 2970 ₪) מארז של 5 תקליטורים מהשנים 2006 - 2010 עם 260 תחקירים על כל נושאי המפתח שהיו בשנים האחרונות. כך תהנה בפחות מ-4 ₪, מתחקיר שיכול לחסוך עשרות ואולי גם מאה שעות עבודה יקרות ויותר!!!
             
    בסה"כ אתה נהנה מ:

    • 52 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 52 עדכונים שבועיים.
    • 26 תחקירי pCon עדכניים מינואר - יוני 2011.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    • התחקיר הנוכחי.
    • הנחה משמעותית ביותר ברכישת מארז 312 תחקירי 2006 - 2011.
    סך הכול שווי הבונוסים (ללא ההנחה של 1900 ₪) שווים 6717 ₪ = 4000 ₪ + 1235 ₪ + 1235 ₪ + 247 ₪ + מע"מ
    וכל זאת תמורת השקעה של 2470 ₪ + מע"מ בלבד!!! מה דעתך?

    כאשר תחשוב על חיסכון ותרומה אפשריים לארגון בשווי של מאות אלפי ₪ + עשרות רבות ואלי גם מאות שעות שיתפנו לך, המסקנה המתבקשת ברורה.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות




    מישל סבג
    מנמ"ר א.ל. מסננים

      הצטרף ל-TechMap
    TechMap- כל מה שחשוב במחשוב - קצר ולעניין


    למידע נוסף - www.TechMap.co.il


      תשובות לשאלות
    תשובות לשאלות שמנהלים שואלים

    pCon מרכז את החדשות העיקריות בתחומי המחשוב, התקשורת ואינטרנט, בארץ ובעולם, יחד עם ריכוז והכוונה לנושאי מפתח מרכזיים, ומציע דרכים מעשיות להתייעל ולחסוך. יחד עם זה, יש ששואלים למה להצטרף לשירות כאשר...

    כבר היום חסר לי זמן?

    pCon עושה עבורך עבודה שאינך חייב לעשות. הוא אינו מבטל לחלוטין את הצורך להתעדכן, הוא כן מאפשר לך להתייעל ולהספיק לעשות יותר באותו הזמן.

    יש את כל המידע באינטרנט ובחינם?

    נכון שיש היום הרבה מידע באינטרנט ובחינם. מצד שני אם זמנך קצר ויקר תוכל להיעזר בשרות שמסנן ומרכז באופן אובייקטיבי ואמין את מה שבאמת עובד ומצליח.

    לא כל הנושאים מעניינים אותי?

    תחקירי pCon מתמקדים אך ורק בנושאים שהם בעלי תועלת מעשית וכאלה שיש אינדיקציות רבות לסיכויי הצלחתם ותרומתם לארגון. כך הם מתדרכים על הנושאים המקצועיים המהותיים והחשובים ביותר, ונותנים לארגון יתרון תחרותי, כלכלי ואמיתי.

    מחיר המנוי אינו נמוך?

    כאשר משקיעים במקור מקצועי, איכותי ואמין שמוכיח עצמו במאות ארגונים ולמעלה מעשרים שנה, ומוסיפים את מחיר הזמן שתפנה לעצמך מעכשיו, מה עדיף? - להחמיץ עשרות הזדמנויות לחיסכון והוספת ערך עסקי משמעותי או להשקיע פחות מ- 1% מכסף זה, וליהנות מ-99% הנותרים?

    אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אלי אישית ואשמח להשיב לך.

    קובי שפיבק
    העורך הראשי של pCon
    טלפון 039667939 - koby@pcon.co.il

      אחריות מלאה
    אחריות מלאה ומוחלטת במילים פשוטות ואותיות גדולות!

       תוכל בדף זה לצפות בסרטון מסכם, להוריד מצגת, להוריד תחקיר דוגמא, לקרוא סיכום מנהלים, לקבל טיפים, להקשיב להמלצות מקולגות מובילים ולהתרשם.

    ביחד עם כל אלה, אנחנו מתחייבים, בהתחייבות כתובה ומפורשת לשביעות רצונך! - תוכל תוך 30 יום מתחילת השירות לבטל את ההזמנה, לא להיות מחויב בתשלום כלשהו,וגם לשמור אצלך במתנה את הגיליונות שתקבל. אין סיכון רק רווח אפשרי!
        
    יוסי לבנון
    מנמ"ר הליקון


      תגיות
    בתחקיר זה מידע על: אינטרנט, עובדים, גלישה, פרודוקטיביות, ניטור, internet abuse, Cyber loafing,Time Theft , קונסיומריזציה, מוניטין

      רוצה עוד תחקיר?
    חפש:  בתוך:
     חפש
     בחר
    52 התחקירים האחרונים 260 תחקירי 2011 - 2007 תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
      להצטרפות
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  


      המלץ לחברים       

    © כל הזכויות שמורות לקומרקטינג בע"מ | תנאי שימוש.