מוניטין באינטרנט - יזיק או ירומם?  -  10 דקות ותבין מה יקדם אותך
למה לבזבז 100 שעות ויותר, כדי לאסוף מידע... אקראי, חלקי, מגמתי, מעורפל, כשאפשר לקבל כבר היום תחקיר מוכן עם תוכן איכותי מרוכז, מסונן ומתומצת, בפורמט נוח, ולהתעדכן בפחות מ-10 דקות?
 

למה עדיף לקרוא תחקיר מוכן?
  • כדי לקבל תמונה כוללת רחבה ומקיפה.
  • לחסוך שעות ארוכות ויקרות של חיפוש.
  • כדי לקבל מידע מקצועי אובייקטיבי ואמין
  • כדי לא להחמיץ מידע קריטי וחשוב
  • לקבל תשובות מיידיות כבר היום!
  •   צפה עכשיו בתחקיר דוגמא


    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

      מה בתחקיר?
    תחקיר 1054 - מוניטין באינטרנט - יזיק או ירומם?
    למה הנושא שימושי וחשוב?

    עם פריחת האינטרנט, כולל שלל סוגי אתרים שבהם הגולשים מבטאים את דעתם: רשתות חברתיות, בלוגים או אתרי קניות, מוניטין הארגון, השבחים או ההשמצות, מסוגלים להתפשט במהירות האינטרנט לכל העולם, וגם התוצאות העסקיות, עשויות להשתנות בין לילה. קיימת היום שורת דרכים שבהן ניתן לעקוב אחר "מקרי קיצון" ולנצל אותם לטובה (במקרה של פידבק חיובי) או להגיב במהירות (להשמצות וביקורת שלילית) ולצמצם נזקים. כמו כן, ניתן לזהות לקוחות שמצהירים על כוונת נטישת שירות (לדוגמא חברה סלולארית). כלי עזר שיסייעו לעקוב אחר מוניטין הארגון, מוצריו ושירותיו, יוכלו להוסיף ערך עסקי אמיתי ומשמעותי לכל ארגון. הם מהווים כיום הזדמנות נוספת עבור מנהלי המידע, שרוצים להראות כיצד ה-IT תורם לארגון, ובכך לקדם את מעמד גף המחשוב.

     

      מהם הכלים התורמים לשמירת המוניטין? מהם הצעדים שיש לנקוט בהם על-מנת לנהלו כראוי? מהו הנזק העלול להיגרם במידה והתדמית תפגע? זאת ועוד, בתחקיר שלפניך.


    סיכום מנהלים

    שם טוב לארגון הוא נכס יקר שנובע מאמינותו לאורך שנים. הנזק כאשר הלקוחות מאבדים בו אמון עלול להיות גדול ואף קריטי והוא יכול להתרחש תוך זמן קצר, לפעמים אפילו מספר ימים. הדוגמאות לכך הן רבות, כאשר בארץ ראינו זאת עם מחאת הקוטג' ובעולם עם פרשת שונות סביב חברות ענק כמקדונלדס,United Airlines וסוני.

      התפתחות האינטרנט יצרה תחום ביטוי חדש עבור מוניטין ארגוני, המציג אתגרים חדשים של מעקב אחריו ושליטה בו. הפתרון, הוא התחום המכונהOnline Reputation Management, ORM או ניהול מוניטין באינטרנט.

      ההיבט המרכזי בניהול מוניטין הארגון, שרלבנטי למנמ"ר, הוא ניטור התייחסויות ברשת האינטרנט לארגון ולמוצריו ומתן תגובה מהירה לביקורת. התחומים העיקריים בהם הדבר מתבטא, הם המדיה החברתית (רשתות חברתיות, בלוגים, פורומים ופידבקים למוצרים); במנועי החיפוש (הרבה לקוחות נוטים קודם לבדוק ביקורות על הארגון באינטרנט לפני בחירת מוצר), אתרי וידאו ותמונות אשר צוברים פופולאריות רבה בתקופה האחרונה ומלאים בתוכן שמעלים הגולשים; אתרים פרטיים שמופיעים במקומות בולטים במנועי חיפוש ואתרי חדשות.

      מלבד ניטור וניהול המוניטין באינטרנט, ניתן לראות מגמות נוספות מרכזיות המשפיעות על התחום, כמו פריחת הרשתות החברתיות (עם השפעה מיוחדת על המוניטין, של גוגל+), שילוב הנושא בעולם ה-CRM (sCRM), קניית ובדיקת מוצרים באינטרנט, והשפעות הסלולאר (חשיפה גדולה יותר לתכני האינטרנט ותגובות מהשטח בזמן אמת). 

      בין האתגרים העומדים בפני המנמ"רים בבואם להתמודד עם נושא זה, בולטים היקפו האדיר של התוכן המצוי באינטרנט, אתגר מדידת המוניטין, עלויות הטיפול, תכנים פרטיים שאליהם אין גישה, היבטי חוק של הפעילות באינטרנט שאינם מגובשים דיים, ופעילות מתחרים שמתחזים לגולשים אנונימיים.

      40% מהצרכנים מעריכים שיש סבירות גבוהה שיגיבו באינטרנט לגבי מוצר שהם לא מרוצים ממנו. במקביל, 70% ישקלו בחיוב הצעה לסקור מוצר, שמגיעה מהיצרן עצמו. נתוני RatePoint.  

      לסיכום - ניהול המוניטין בכלל ובאינטרנט בפרט, הוא תחום משמעותי ואחד הגורמים לשימור הצלחת הארגון. לכן חשוב להכירו ולהשתמש בכלים הדרושים, לבנייתו ושמירתו.

    שאלות מפתח חשובות עליהן עונה התחקיר

    1.     מדוע חשוב שיהיה בארגון מנהל על, לתחום המוניטין או Chief Reputation Officer?

    2.     כמה מהצרכנים מעריכים שיש סבירות גבוהה שיגיבו באינטרנט לגבי מוצר שהם לא מרוצים ממנו?

    3.      מי התאגיד בעל דירוג המוניטין הגבוה ביותר?  

    4.     על איזו מגמה בולטת מצביע אתגר שפיבק, יועץ ומרצה בתחום השיווק באינטרנט?

    5.     כמה מהצרכנים משתמשים במידע המצוי באינטרנט לגבי מוצרים ולומדים עליהם כך, לפני החלטה על קנייה?

    6.     כמה ישקלו בחיוב הצעה מהיצרן עצמו, לסקור מוצר?

    7.     אילו תחומים יש לנטר?

    8.     במה הכי כדאי להשקיע? ומהיכן להתחיל?

    9.     מה אומרות מיכל דון-יו פדרמן ואדית שטיינברג, מנכ"ליות ניהול מוניטין, על ניטור מוניטין בסלולאר?

    10.  איך נפגעה תדמית United Airlines בגלל סרטון אחד ביוטיוב וגיטרה שבורה?


    טיפים לדוגמא מתוך התחקיר:

    ·     מומחה מוניטין - רצוי שבכל ארגון יהיהChief Reputation Officer, שממונה על תחום המוניטין בארגון, המקדיש את הזמן הדרוש לבנייה ולשמירת המוניטין המקוון, באמצעות אסטרטגיה, ניטור ברשת, SEO ושיטות נוספות.

    "תמונה אחת שווה אלף מילים" - גולשים מחפשים פעמים רבות דווקא תמונות וסרטונים בנושא שבחרו. לכן, חשוב לתייג נכון תמונות שהארגון מפרסם.

    ·    מהירות התגובה - חיונית לניהול המוניטין היכולת להגיב במהירות וביעילות, כאשר ביקורות שליליות עולות. חוסר מודעות לגבי הביקורות עלול להוביל לנזק מצטבר רב, לכן חשוב להשתמש בשירותי ניטור תכנים.

    ·     העסקת בלוגרים וכותבים - תוכן הכתוב בצורה לא מקצועית ולא אטרקטיבית, יביא לריחוק הקוראים והלקוחות מהאתר, ללא קשר לטיב ולאיכות המוצרים, וכמו-כן ישאיר רושם לא חיובי.

    ·     ההגנה הכי טובה היא ההתקפה - הפיתרון הטוב ביותר לניהול מוניטין באינטרנט הוא להיות במצב 'התקפה' ולא 'הגנה'. מומלץ ליצור ולאסוף תוכן חיובי על הארגון (סרטונים, דעות של לקוחות מרוצים וכדומה) ולפרסם אותו. בנוסף, מומלץ לעודד שותפים ולקוחות להמליץ על הארגון ולהציע להם דרכים לפרסם זאת במדיה חברתית, כך שההמלצות יגיעו לקהל הרחב. 

    ·     אחידות בתכנים - מעבר לעקביות ואיכות סגנונית בתכני הארגון המקוונים, שמשפיעה על תדמית, חיוני לוודא עקביות במידע עצמו שמוצג ללקוחות. כלומר, שלא יהיה מצב, בו אתר הארגון איננו מעודכן למשל, ביחס לשינויי המחיר האחרונים. חשוב לשמור גם על אחידות גרפיות ככל הניתן, ב"שלוחות"  הארגון במדיה החברתית.  


      מה מקבלים?
       
    איך בנויים התחקירים המקצועיים?

    כל התחקירים בנויים במתכונת דומה (לפעמים יש שינויים קלים), שכוללת את המרכיבים הבאים:
    • ידיעה 21 - כוללת סיכום למנהלים שבו עיקרי התחקיר + ריכוז הדגשים המרכזיים.
    • ידיעה 22 - כוללת הסבר על המגמות העיקריות ונותנת רקע לנושא.
    • ידיעה 23 - כוללת מגוון יישומים מעשיים אפשריים או הסבר של מרכיבי הטכנולוגיה.
    • ידיעה 31 - נותנת היבטים כלכליים של הנושא.
    • ידיעה 32 - נותנת שיקולי בחירה ורכש.
    • ידיעה 33 - מפרטת חלופות בולטות ומעניינות של מוצרים ושירותים זמינים, כולל הפניות.
    • ידיעה 41 - מביאה דברים מפי מומחים לנושאים.
    • ידיעה 42 - מספקת טיפים וטריקים של בעלי ניסיון.
    • ידיעה 43 - מציעה הכוונה מעשית ליישום הנושא בארגון.
    • ידיעה 51 - מרחיבה על נושא מרכזי שרלוונטי לנושא.
    • ידיעה 52 - מציגה עוד היבט משמעותי של נושא התחקיר.
    • ידיעה 53 - מתארת את הבעיות, הקשיים, המחסומים והאתגרים בדרך ליישום הנושא.
    • ידיעה 54 - נותנת הכוונה למקורות מידע נוספים או מידע שימושי משלים.
    אנו ממליצים תמיד לקרוא, לפחות את דף המבוא, החדשות השבועיות, הסיכום למנהלים וכן את השימושים האפשריים. מדובר על כשני דפי A4 שקריאתם תיקח דקות ספורות. כך תדע בוודאות שאתה מעודכן בכל החדשות החשובות למנהלי מידע ותוכל להחליט מתי להתעמק ו/או ליישם את הנושא הנדון.

      מה מרוויחים?
    מה יותר כדאי לך?

    שיקולים לבחירה     עדכון עם pCon     עדכון מקובל
    מידע שימושי מקדם + ?
    מיקוד במה שחשוב + ?
    קצר ולעניין + ?
    תמונה כוללת וברורה + ?
    הבנת השלכות + ?
    אובייקטיביות ואמינות + ?
    השקעה נדרשת כ-10 דקות 150 - 50 שעות*

    ועכשיו שאל את עצמך:

    1. כמה חשוב לך לגלות את גורמי ההצלחה הקריטיים שבאמת מביאים תוצאות ממשיות?

    2. איזה אלטרנטיבה מהירה יותר, שלמה יותר ואמינה יותר אתה מכיר... שתקדם אותך יותר?


    *הערה - הערכת הזמן מתייחסת לאיסוף סינון וניתוח המידע בנושא, באופן עצמאי, כדי להתעדכן ברמת עדכון המקבילה לתכנים בתחקיר.

      המלצות
    מה אומרים על pCon מנהלי מידע מובילים במדינת ישראל?


    יחיאל גפנר
    מנמ"ר שרותי בריאות כללית

    מיכאל ליבר
    מנמ"ר יד ושם.

    דורית כהן
    מנכ"ל לשכת מנתחי המערכות

    מאיר אומפלט
    מנמ"ר אלביט תדיראן

      בונוס מיוחד
    קבל במתנה את "חבילת תחקירי הניידות של pCon"

    כל רוכש תחקיר יקבל כבונוס חינם! 3 תחקירים על התחום "החם" והמסקרן של ניידות. החבילה כוללת את התחקירים הבאים:
    • אנדרואיד שחשוב להכיר

    • איך לבחור סמארטפון?

    • איך לאבטח את הסלולר?
    מחיר 3 התחקירים - 741 = 247 X 3 ₪ + מע"מ. יחד עם הזמנת התחקיר תקבל את כל השלושה כמתנה חינם.

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.


      להזמנת התחקיר
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    האם התחקיר שווה 2470 ₪ + מע"מ? ללא ספק! (כמה שוות 50 שעות עבודה לפחות?)

    אנו מבקשים בעדו 247 ₪ + מע"מ בלבד. להזמנה או פרטים, טל' 03-9667939, מייל info@pcon.co.il .

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    איל תמוז
    מנמ"ר פולימר לוגיסטיקס

      שדרג הזמנתך
    הצטרף כמנוי רבעוני לתחקירי pCon, במבצע יוצא דופן!


    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי לתחקירי pCon לשלושה חודשים במחיר מיוחד של 740 ₪ + מע"מ ולקבל 13 תחקירים, במחיר נמוך מרכישה בנפרד של 3 תחקירים!!! וגם לקבל בונוסים ששווים אלפי ₪. כך תוכל לתרום, לקדם ולהשפיע יותר, ו"לצבור נקודות" בהנהלה.

    יתרה מזאת, תוכל לקבל את התחקיר הנוכחי על חשבון אחד התחקירים העתידיים.

    במסגרת הבונוסים תקבל...

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע, מדובר על רווח כולל של כעשרים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 1000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    חבילת "תראה להם כסף" כוללת 5 תחקירים בתחומי הוירטואליזציה, שמראים היכן ואיך ניתן לחסוך כסף רב לטובת הארגון. היא כוללת את התחקירים:


    • ניהול הוירטואליצזיה
    • יישומי וירטואליזציה ברשתות
    • הוירטואליזציה לייעול האחסון
    • וירטואליזציה בתחנות קצה
    • שוק הוירטואליזציה

    חבילת "בלי תקלות ונזקים" כוללת 5 תחקירים בתחומי אבטחה, ניהול סיכונים ואבטחת מערך מחשוב "מתקתק". היא כוללת את התחקירים:


    • איך לאבטח הכי טוב שאפשר?
    • ניהול סיכונים ב-IT
    • כמה הענן בטוח?
    • תפיסת הפיירוולים החדשה
    • איך תחזוקה תמנע תקלות?

    מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - ₪ 1235 = 247 X 5 + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    בסה"כ אתה מקבל:

    • 13 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 13 עדכונים שבועיים.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    שווי הבונוסים - ₪ 2235 = ₪ 1000 + ₪ 1235 וכל זאת תמורת השקעה של 740 ₪ + מע"מ בלבד!!!

    שים לב - ההצעה לזמן מוגבל. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק המבצע, ללא הודעה מוקדמת.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות


    חיים גנוט
    ממר"מ ותע"א (לשעבר)

      הצטרף כמנוי שנתי
         
    הצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon בתנאים מיוחדים!

    אנו מציעים לך להצטרף כמנוי שנתי לתחקירי pCon ל-52 תחקירים ולקבל הטבה מיוחדת של 26 תחקירי pCon מהחודשים ינואר - יוני 2011. כך תקבל במחיר של מנוי שנתי תוספת של 50%!!! זאת בנוסף לבונוסים הבאים:


    במסגרת הבונוסים תקבל בנוסף...

    התחקיר הנוכחי במתנה!!! מחירו לרוכשים 247 ₪ + מע"מ.

    תמצות החדשות החשובות

    כולל תדרוך תמציתי ומרוכז של החדשות החשובות למנהלי מידע בדף A4 בודד, עם הפניות להרחבות והעמקה. כך ניתן ב-3 דקות, לצמצם את הזמן המוקצה לסינון ומיון חדשות. בהנחה של חיסכון של שעה וחצי בשבוע. בחישוב שנתי, מדובר על רווח כולל של קרוב לשמונים שעות עבודה יקרות, ששוות לפחות 4000 ₪.

    חבילת תחקירי "תראה להם כסף" או "בלי תקלות ונזקים"

    תוכל לבחור את אחת החבילות שמוצעות למעלה למצטרפים למנוי רבעוני. מחיר 5 התחקירים ברכישה בודדת - 247 X 5 = 1235 ₪ + מע"מ. עם ההצטרפות, תקבל במתנה את החבילה שתבחר.

    מארז 260 תחקירים במחיר מיוחד

    כמצטרף למנוי שנתי תוכל לרכוש בתוספת של 1000 ₪ (במקום 2970 ₪) מארז של 5 תקליטורים מהשנים 2006 - 2010 עם 260 תחקירים על כל נושאי המפתח שהיו בשנים האחרונות. כך תהנה בפחות מ-4 ₪, מתחקיר שיכול לחסוך עשרות ואולי גם מאה שעות עבודה יקרות ויותר!!!
             
    בסה"כ אתה נהנה מ:

    • 52 תחקירים מקצועיים על הנושאים הכי חמים שיש.
    • 52 עדכונים שבועיים.
    • 26 תחקירי pCon עדכניים מינואר - יוני 2011.
    • חבילת תחקירים מקצועית כדי להראות כסף או להרגיש בטוח.
    • התחקיר הנוכחי.
    • הנחה משמעותית ביותר ברכישת מארז 312 תחקירי 2006 - 2011.
    סך הכול שווי הבונוסים (ללא ההנחה של 1900 ₪) שווים 6717 ₪ = 4000 ₪ + 1235 ₪ + 1235 ₪ + 247 ₪ + מע"מ
    וכל זאת תמורת השקעה של 2470 ₪ + מע"מ בלבד!!! מה דעתך?

    כאשר תחשוב על חיסכון ותרומה אפשריים לארגון בשווי של מאות אלפי ₪ + עשרות רבות ואלי גם מאות שעות שיתפנו לך, המסקנה המתבקשת ברורה.

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  

      עוד המלצות




    מישל סבג
    מנמ"ר א.ל. מסננים

      הצטרף ל-TechMap
    TechMap- כל מה שחשוב במחשוב - קצר ולעניין


    למידע נוסף - www.TechMap.co.il


      תשובות לשאלות
    תשובות לשאלות שמנהלים שואלים

    pCon מרכז את החדשות העיקריות בתחומי המחשוב, התקשורת ואינטרנט, בארץ ובעולם, יחד עם ריכוז והכוונה לנושאי מפתח מרכזיים, ומציע דרכים מעשיות להתייעל ולחסוך. יחד עם זה, יש ששואלים למה להצטרף לשירות כאשר...

    כבר היום חסר לי זמן?

    pCon עושה עבורך עבודה שאינך חייב לעשות. הוא אינו מבטל לחלוטין את הצורך להתעדכן, הוא כן מאפשר לך להתייעל ולהספיק לעשות יותר באותו הזמן.

    יש את כל המידע באינטרנט ובחינם?

    נכון שיש היום הרבה מידע באינטרנט ובחינם. מצד שני אם זמנך קצר ויקר תוכל להיעזר בשרות שמסנן ומרכז באופן אובייקטיבי ואמין את מה שבאמת עובד ומצליח.

    לא כל הנושאים מעניינים אותי?

    תחקירי pCon מתמקדים אך ורק בנושאים שהם בעלי תועלת מעשית וכאלה שיש אינדיקציות רבות לסיכויי הצלחתם ותרומתם לארגון. כך הם מתדרכים על הנושאים המקצועיים המהותיים והחשובים ביותר, ונותנים לארגון יתרון תחרותי, כלכלי ואמיתי.

    מחיר המנוי אינו נמוך?

    כאשר משקיעים במקור מקצועי, איכותי ואמין שמוכיח עצמו במאות ארגונים ולמעלה מעשרים שנה, ומוסיפים את מחיר הזמן שתפנה לעצמך מעכשיו, מה עדיף? - להחמיץ עשרות הזדמנויות לחיסכון והוספת ערך עסקי משמעותי או להשקיע פחות מ- 1% מכסף זה, וליהנות מ-99% הנותרים?

    אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אלי אישית ואשמח להשיב לך.

    קובי שפיבק
    העורך הראשי של pCon
    טלפון 039667939 - koby@pcon.co.il

      אחריות מלאה
    אחריות מלאה ומוחלטת במילים פשוטות ואותיות גדולות!

       תוכל בדף זה לצפות בסרטון מסכם, להוריד מצגת, להוריד תחקיר דוגמא, לקרוא סיכום מנהלים, לקבל טיפים, להקשיב להמלצות מקולגות מובילים ולהתרשם.

    ביחד עם כל אלה, אנחנו מתחייבים, בהתחייבות כתובה ומפורשת לשביעות רצונך! - תוכל תוך 30 יום מתחילת השירות לבטל את ההזמנה, לא להיות מחויב בתשלום כלשהו,וגם לשמור אצלך במתנה את הגיליונות שתקבל. אין סיכון רק רווח אפשרי!
        
    יוסי לבנון
    מנמ"ר הליקון


      תגיות
    בתחקיר זה מידע על: מוניטין, ניהול מוניטין, ORM, Online reputation management, Reputation management, enterprise reputation management, רישות חברתי, פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, אינטרנט

      רוצה עוד תחקיר?
    חפש:  בתוך:
     חפש
     בחר
    52 התחקירים האחרונים 260 תחקירי 2011 - 2007 תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
      להצטרפות
    תוך 10 דקות תבין מה יקדם אותך

    רוצה עוד פרטים? מלא פרטיך עכשיו או התקשר לטל' 03-9667939
     
    דוא"ל: שם: טלפון: ארגון:

    כן, אני מעוניין במידע נוסף
      *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.
    להורדת הצעת מחיר
    לחץ כאן ועכשיו
          
    לרכישה באשראי/PayPal
    לחץ כאן ועכשיו
                  


      המלץ לחברים       

    © כל הזכויות שמורות לקומרקטינג בע"מ | תנאי שימוש.