תוכנות חיזוי עסקי   - 10 דקות ותבין מה יקדם אותך

למה לבזבז 100 שעות ויותר, כדי לאסוף מידע... אקראי, חלקי, מגמתי, מעורפל, כשאפשר לקבל כבר היום תחקיר מוכן עם תוכן איכותי מרוכז, מסונן ומתומצת, בפורמט נוח, ולהתעדכן בפחות מ-10 דקות?
למה הנושא שימושי וחשוב? - שורה של אירועים מהעת האחרונה בהם חזינו כולנו: "אפקט הדומינו" בעולם הער...קרא עוד


לקבלת התחקיר - שלח הזמנה על סך 247 ₪ + מע"מ, לפקס 03-9660310
מייל sub@pcon.co.il ו/או טלפן אלינו טל' 03-9667939 ותקבל את התחקיר במייל חוזר. לחילופין, מלא את פרטיך עכשיו, בתיבת המידע משמאל.

מלא הפרטים והזמן תחקיר ותקבל 3 תחקירים מתנה בחינם!


לקבלת מידע נוסף +

3 תחקירים בחינם!

(למזמיני התחקיר)
מלא את פרטיך עכשיו.

דוא"ל:
שם:
טלפון:
ארגון:

כן, שלחו המידע עכשיו!
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

  רוצה עוד תחקיר?
חפש:  בתוך:
 חפש
 בחר
52 התחקירים האחרונים 260 תחקירי 2011 - 2007 תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
  מה בתחקיר?

תוכנות חיזוי עסקי
למה הנושא שימושי וחשוב?
שאלות מפתח חשובות, עליהן עונה התחקיר:

שורה של אירועים מהעת האחרונה בהם חזינו כולנו: "אפקט הדומינו" בעולם הערבי, השריפה בכרמל, ההשתלטות על "מרמרה", המחישו עד כמה העתיד יכול להיות לא צפוי ולאיזה נזקים הוא עלול להביא. בעולם העסקי שנתון לתחרות מתמדת, החשיבות של הערכות לעתיד הולכת וגדלה, במקביל לחוסר הוודאות, "שפולש" ליותר ויותר תחומים בחיינו. תוכנות חיזוי אינן מגדת עתידות שמציגה עתיד וודאי, אלא כלי עזר שימושי שמסייע לרכז ולארגן פיסות מידע חלקי, לעתידיים אפשריים והסתברות לקיומם. כך ניתן להיערך מראש למצבים לא צפויים, לנצל הזדמנויות ולהפחית סיכונים. למנמ"ר שרוצה להוסיף עוד ערך עסקי עם ה-IT, מדובר על עוד תחום מבטיח.

 

  כיצד משתלבות תוכנות החיזוי עם כלי תובנה עסקית וגיליונות אלקטרוניים? מה כרוך ביישומן? מה מידת יעילותן וממה הן מושפעות? על כל זאת ועוד, תקרא בתחקיר שלפניך.

1.     כמה מהארגונים עוסקים בחיזוי, במסגרת ניתוח מידע?

2.     באיזו מידה, מדוייקות תחזיות כלי החיזוי?

3.     באילו תחומים מתבטא החיזוי?

4.     מה כלול ביישומים אלה?

5.     כמה מהמנמ"רים נעזרים בניתוח מידע?

6.  איזו מיומנות דרושה לכך, על פי צבי צוויג מנכ"ל מיה מחשבים?

7.     על סמך מה, תוכנות אלה מבצעות את החיזוי?

8.     מה אומר חוקר העתידים פרופ' דוד פסיג, על השימוש בהן בישראל?

9.     כיצד מסייעת בנושא זה, "חוכמת ההמונים"?

10.  איזה פתרון מיוחד, פותח עבור שירותי בריאות כללית?

תוכן העניינים
טיפים לדוגמא מתוך התחקיר:

תמצית החדשות בעולם המחשוב

 ·           חדשות בקצרה

 ·           מעולם האינטרנט

 ·           חדש בסלולאר

 ·           הפרטיות מתערערת

להתמקד בעיקר

 ·           תכנון מושכל לעתיד

 ·           המגמות שמשפיעות

 ·           השימושים הבולטים

תועלות, הזדמנויות והיבטי רכש

 ·           התועלת והמחיר

 ·           מה מציעות התוכנות?

 ·           בולטים בשוק

המיוחד ביישומי מחשב בישראל

 ·           מומחים צופים

 ·           טיפים להטמעה

 ·           לשלב חיזוי בארגון

להעמיק בנושאי מפתח

 ·           מה הבסיס לחיזוי?

 ·           סיפורי הצלחה

 ·           אתגרים וסכנות

 ·           עוד מקורות ברשת

·  יישום רחב - מפתח למיצוי - החזר ההשקעה בתוכנות, תלוי במידה, בה מנהלים שונים יישתמשו בהן. מאחר שחיזוי רלבנטי לענפים רבים בכל ארגון, יש חשיבות מיוחדת, להטמעת הנושא בקרב כמה שיותר מנהלים.

·  להתאים מוצר לצרכים - חשוב מאוד לדעת מה אתה מתכוון להפיק מהתוכנה, בטרם תרכוש אותה. יש  תוכנות חיזוי שונות, שמתמחות בתחום ספציפי מסויים ולעתים משתלם להשקיע יותר, בתוכנה ייעודית כזו.

·  להתייעץ עם מומחים - חשוב להתייעץ עם מומחים כבר בתחילת התהליך. נושא החיזוי הוא נושא רחב ומומחה יכול "לחתוך דרך ים המידע", היישר אל החוף בו מתמקדים הפתרונות הנכונים עבורך.

·  שיווק ההצלחה - חשוב להציג הצלחות של התוכנה באופן מאיר עיניים. כך יוכלו גם אחרים בארגון להתרשם מעבודה מוצלחת עם תוכנת חיזוי.

·  שיפור מכירות - חיזוי יעיל, עשוי לרמוז לגבי העדפות נוספות של הלקוח. בכך, הוא עשוי לקדם מכירות מסוג Cross-Selling - מכירה של מוצר נוסף ללקוח, בעקבות רכישת מוצר קודם.

·  קידום אטרקטיביות ללקוח - ניתן להסתייע בתוכנות חיזוי, גם במסגרת תכנון אופטימאלי של מכירות, באמצעות זיהוי האלמנטים שישפרו ככל הניתן, את סיכויי המכירה. 

·  הרצת מבחן - בקש מהספקיות להריץ את תוכנות החיזוי שלהן על מידע "ישן" של הארגון שהעתיד שלו כבר ידוע, וראה האם התחזית שהתקבלה, תואמת את התוצאות שהושגו בפועל.


  קבל התחקיר בחינם
קבל את תחקיר זה בחינם!!!

קבל התחקיר בחינם + 2 תחקירים נוספים לפי בחירתך, ובסה"כ הטבה בשווי ₪ 741 = 3 X 247 + מע"מ, במידה ותחליט תוך שבוע מהזמנת התחקיר, להצטרף לשירות המנויים של תחקירי pCon. לפרטים טלפן 03-9667939.

במידה ותחליט לרכוש את ריכוז 52 תחקירי שנת 2010 או 260 תחקירי 2006 - 2010, תוך שבוע מרכישה זאת, תקבל זיכוי מלא על הרכישה הנוכחית. התקשר לפרטים לטל' 03-9667939.

  למידע נוסף
  • נושאים נוספים לבחירתך - ראה רשימה של נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך.
  • קובי שפיבק - תעודת זהות מקצועית.
  • שירותים נוספים של פיסיאון - ראה שירותים נוספים למקבלי החלטות מחשוב.
  • שירותים בחינם - ראה שירותים בחינם למתעניינים בטכנולוגיות מידע עסקיות.

  •   תגיות
    בתחקיר זה מידע על: חיזוי, BI, SAS, SPSS, BMC, מיקרוסופט, Oracle, SAP, TIBCO, NICE