איך לשפר את חויית המשתמש?  - 10 דקות ותבין מה יקדם אותך

למה לבזבז 100 שעות ויותר, כדי לאסוף מידע... אקראי, חלקי, מגמתי, מעורפל, כשאפשר לקבל כבר היום תחקיר מוכן עם תוכן איכותי מרוכז, מסונן ומתומצת, בפורמט נוח, ולהתעדכן בפחות מ-10 דקות?
למה הנושא שימושי וחשוב? - אם היינו נדרשים לתמצת את סוד הצלחתו של סטיב ג`ובס ברעיון אחד, היינו מצ...קרא עוד


לקבלת התחקיר - שלח הזמנה על סך 247 ₪ + מע"מ, לפקס 03-9660310
מייל sub@pcon.co.il ו/או טלפן אלינו טל' 03-9667939 ותקבל את התחקיר במייל חוזר. לחילופין, מלא את פרטיך עכשיו, בתיבת המידע משמאל.

מלא הפרטים והזמן תחקיר ותקבל 3 תחקירים מתנה בחינם!


לקבלת מידע נוסף +

3 תחקירים בחינם!

(למזמיני התחקיר)
מלא את פרטיך עכשיו.

דוא"ל:
שם:
טלפון:
ארגון:

כן, שלחו המידע עכשיו!
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

  רוצה עוד תחקיר?
חפש:  בתוך:
 חפש
 בחר
52 התחקירים האחרונים 260 תחקירי 2011 - 2007 תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
  מה בתחקיר?

איך לשפר את חויית המשתמש?
למה הנושא שימושי וחשוב?
שאלות מפתח חשובות, עליהן עונה התחקיר:

אם היינו נדרשים לתמצת את סוד הצלחתו של סטיב ג'ובס ברעיון אחד, היינו מצביעים על... שיפור חויית המשתמש. היכולת להציע לאנשים חוויות שימוש חדשות במחשבי Mac לסוגיהם, באייפון, אייפד ואייפוד, הביאו לשינוי דרמטי במצבה של אפל, מחברה שעמדה על סף פשיטת רגל לחברת ה-IT בעלת שווי השוק הגבוה ביותר. המסקנה המתבקשת, היא פשוטה - יש ערך כלכלי אמיתי ומשמעותי בשיפור חווית המשתמשים בארגון, כמו גם של הלקוחות שנעזרים במערכות המידע שלו. חויית המשתמש במערכות המחשוב, היא נושא מהותי, שמשפיע ישירות על מידת השימוש במערכות ושביעות רצונם של המשתמשים. הבנת החשיבות והפוטנציאל שגלום בתחום זה, יכולה לעורר טריגר למחשבה ולהציע תחום נוסף, שבו מנהל המידע יכול לתרום לארגון ולהשפיע.

 

  באיזה תחומים ספציפיים באה חוויית המשתמש לידי ביטוי? איך ניתן לשפרה? מה המשמעויות של פעילות מעשית בתחום זה? על כך ועוד, מרחיב התחקיר שלפניך.

1.     כיצד חוויית המשתמש מתבטאת, במסגרת פיתוח?

2.     מה הוא Natural User Interface?

3.     כיצד מתבטא נושא זה, במסגרת רישות חברתי?

4.     מה מחדש קינקט של מיקרוסופט ואיזה שיא הוא שבר?

5.     מה מיוחד בסמארטפון Atrix 4G?

6.     מה הם "אוואטרים"? מה הם מחדשים?

7.     גוגל - פורצת דרך בתחום זה או שזה אינו התחום שלה?

8.   כמה ממשתמשי שרפוינט, מגדירים אותו כמציע חויית משתמש מצויינת, "היישר מהקופסא"?

9.   כיצד וירטואליזציית דסקטופ משפרת חויית משתמש?

10.  היכן עומד נושא הממשקים ההולוגרפיים?

תוכן העניינים
טיפים לדוגמא מתוך התחקיר:

תמצית החדשות בעולם המחשוב

       ·     חדשות בקצרה

       ·    מכנס  STKI 2011

       ·    מכנס  SmartBI

       ·    מכנס CloudCon

להתמקד בעיקר

       ·     חיים נוחים למשתמשים

       ·     התמורות בשימושיות

       ·     היכן ניתן לתרום?

תועלות, הזדמנויות והיבטי רכש

       ·     היבטים כספיים

       ·     ערוצים לשיפור החוויה

       ·     מוצרים ושרותים מסייעים

המיוחד ביישומי מחשב בישראל

       ·     חוויות מהשטח

       ·     עוד טיפ למיישם

       ·     צעדים מעשיים לפעולה

להעמיק בנושאי מפתח

       ·     המלצות למפתחים

       ·     7 עובדות מעניינות

       ·     מהמורות בדרך

       ·     מרחיבים ברשת

·        קצר דרך - קיצורי דרך בתוכנות שונות, עשויים לחסוך זמן רב ולשפר את חוייית השימוש בתוכנות.the Shortcut Library מציעה כלי עזר לנושא זה -                    shortcutlibrary.com

·        גלישה מהירה - לשם נגישות מהירה לאתרים שימושיים במיוחד, ניתן להגדיר אצל המשתמשים קיצורי דרך בדסקטופ או במועדפים או במסגרת דף בית מותאם אישית. באופן זה, תעודד את השימוש בהם.

·    לשים דגש על פשטות - מניסיונו של עמיר זבולוני מנהל Aman UI & Design, יש פעמים רבות נטיה להוסיף פונקציות שוליות למערכת ולסבך אותן שלא לצורך. פונקציה שמשלבים במערכת, לא תצא ממנה לעולם. עדיף להתחיל עם פחות ולהוסיף בהמשך אם צריך.

·       Click To Call - אייקון של לחצן שמשולב כיום באתרים רבים, מאפשר לדבר עם נציג שרות, ובלחיצה אחת. מקל על האינטראקציה של המשתמש עם האתר ומקדם מכירות.

·        מדידה - לא ניתן לשפר מה שלא ניתן למדוד. רצוי לנסות להעריך את הדברים בערכים מדידים, שיאפשרו אחר כך גם להגדיר אם מאמצי שיפור אכן הצליחו ובאיזו מידה. לדוגמא - מדידת היקף זמני השימוש במערכת מסויימת. 


  קבל התחקיר בחינם
קבל את תחקיר זה בחינם!!!

קבל התחקיר בחינם + 2 תחקירים נוספים לפי בחירתך, ובסה"כ הטבה בשווי ₪ 741 = 3 X 247 + מע"מ, במידה ותחליט תוך שבוע מהזמנת התחקיר, להצטרף לשירות המנויים של תחקירי pCon. לפרטים טלפן 03-9667939.

במידה ותחליט לרכוש את ריכוז 52 תחקירי שנת 2010 או 260 תחקירי 2006 - 2010, תוך שבוע מרכישה זאת, תקבל זיכוי מלא על הרכישה הנוכחית. התקשר לפרטים לטל' 03-9667939.

  למידע נוסף
  • נושאים נוספים לבחירתך - ראה רשימה של נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך.
  • קובי שפיבק - תעודת זהות מקצועית.
  • שירותים נוספים של פיסיאון - ראה שירותים נוספים למקבלי החלטות מחשוב.
  • שירותים בחינם - ראה שירותים בחינם למתעניינים בטכנולוגיות מידע עסקיות.

  •   תגיות
    בתחקיר זה מידע על: שימושיות, חויית משתמש, צגי מגע, Natural User Interfaces, NUI, קינקט, ממשק משתמש, אוואטאר, אפל, ארגונומיה