להיערך לתגובה בזמן אמת  - 10 דקות ותבין מה יקדם אותך

למה לבזבז 100 שעות ויותר, כדי לאסוף מידע... אקראי, חלקי, מגמתי, מעורפל, כשאפשר לקבל כבר היום תחקיר מוכן עם תוכן איכותי מרוכז, מסונן ומתומצת, בפורמט נוח, ולהתעדכן בפחות מ-10 דקות?
למה הנושא שימושי וחשוב? - האם אתה מסוגל לצפות היום, כיצד יראו פני המזרח התיכון עוד חודש ימים (כן...קרא עוד


לקבלת התחקיר - שלח הזמנה על סך 247 ₪ + מע"מ, לפקס 03-9660310
מייל sub@pcon.co.il ו/או טלפן אלינו טל' 03-9667939 ותקבל את התחקיר במייל חוזר. לחילופין, מלא את פרטיך עכשיו, בתיבת המידע משמאל.

מלא הפרטים והזמן תחקיר ותקבל 3 תחקירים מתנה בחינם!


לקבלת מידע נוסף +

3 תחקירים בחינם!

(למזמיני התחקיר)
מלא את פרטיך עכשיו.

דוא"ל:
שם:
טלפון:
ארגון:

כן, שלחו המידע עכשיו!
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

  רוצה עוד תחקיר?
חפש:  בתוך:
 חפש
 בחר
52 התחקירים האחרונים 260 תחקירי 2011 - 2007 תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
  מה בתחקיר?

להיערך לתגובה בזמן אמת
למה הנושא שימושי וחשוב?
שאלות מפתח חשובות, עליהן עונה התחקיר:

האם אתה מסוגל לצפות היום, כיצד יראו פני המזרח התיכון עוד חודש ימים (כן, רק חודש ימים)? התשובה לשאלה זאת היא אולי ההמחשה הטובה ביותר לשינוי הדרמטי שעובר העולם בימים אלה. שפע תמורות דרמטיות ומשמעותיות שמשפיעות על מדינות, קרוב לוודאי שישפיעו בסופו של דבר גם עלינו. רגיעה ביטחונית ופתיחת שווקים חדשים, מול הגברת המתיחות ויצירת מציאות כלכלית קשה, הן שתי חלופות קוטביות שעומדות כיום על הפרק, לשתיהן סבירות דומה ושתיהן קרוב לוודאי שישפיעו כמעט על כל ארגון. לכן יש להתחיל ולהיערך לכך, וסביר שלא יהיה זמן רב לעשות זאת. ארגון בזמן אמת (או Real Time Enterprise) הוא נושא ותיק, שהיום הופך להיות תקף מתמיד. הרעיון המרכזי, הוא לאפשר לארגון להגיב מהר ככל האפשר לנסיבות ולאירועים שקורים מסביב, כאשר למערכות המידע יש חלק מרכזי ומשמעותי בכך. לאור ההתפתחויות בטכנולוגיות השונות, ניתן לראות כיום עוד ועוד פתרונות, שמסייעים להגיב במהירות למציאות החדשה שנוצרת.

 

  מה אומר בפועל, ארגון בזמן אמת? כיצד מממשים זאת? איך מקדמים את אימוץ הנושא בארגון? תשובות בתחקיר שלפניך.

1.     מה הן השלכות הארועים האחרונים, על מנהלי IT?

2.     אילו תמורות מרכזיות, משפיעות על עליית חשיבות נושא זמן האמת?

3.     כיצד חסכה חברת פורד, 1.2 מיליארד דולר בשנה?

4.     מי מציע כלי עזר, לניהול החלטות בזמן אמת?

5.     איך ארגון מרוויח (או מפסיד) בקלות 200,000$?

6.     כיצד מקדמים, שרות לקוחות בזמן אמת?

7.     כיצד ארגון עלול להיות "מהיר מדי"?

8.   אילו דוגמאות יישום מעניינות, מעולם המחשוב הדינאמי של חברות התקשורת, מביא דורון פלח, מנמ"ר סלקום?

9.     כיצד גובים תשלומים באינטרנט בקלות, ללא כל הטרחה הכרוכה בהקמת מערכת למכירה וגבייה?

10.  על איזה פתרון מעניין, מספר שי רוזוב, מומחה לתשתיות מחשוב ברזאל אינטגרציה וטכנולוגיות?

תוכן העניינים
טיפים לדוגמא מתוך התחקיר:

תמצית החדשות בעולם המחשוב

       ·     חדשות בקצרה

       ·     הכרזות בולטות

       ·     חשוב ומעניין באבטחה

       ·     תובנות ממחקרים

להתמקד בעיקר

       ·     תגובה מהירה

       ·     12 מגמות שמשפיעות

       ·     היכן זה מתבטא?

תועלות, הזדמנויות והיבטי רכש

       ·     מחיר ההתעלמות מול החלופה

       ·     יישומים מסייעים

       ·     דוגמאות על המדף

המיוחד ביישומי מחשב בישראל

       ·     מדברים מהשטח

       ·     טיפים לשיפור

       ·     צעדים לקידום הנושא

להעמיק בנושאי מפתח

       ·     לא לרוץ מהר מדי

       ·     התשתית שמקדמת

       ·     האתגרים שבדרך

       ·     קישורים מרחיבים

·    מחשוב נייד - המחשוב הנייד מספק כיום עזרים יוצאים מהכלל, עבור מחשוב בזמן אמת, מהדרכים. זמן מחוץ למשרד, שבלעדיהם הוא זמן אבוד, הופך לעוד הזדמנות לבדוק מיילים, לעבוד במשותף וכן הלאה.  

·  חיפוש ארגוני מהיר - חיפוש ארגוני ניתן להאיץ, באמצעות מנגנוני אחסון מהירים יותר. למשל, דיסקים במצב מוצק (Solid State Disks). רלבנטית לכך, גם הכנת המידע - איכותו, תיוגו, מטה דאטה, עדכניותו וכן הלאה.

· שיפור החיפוש המקוון - גם באינטרנט, היכן שמהירות הצגת תוצאות במנועי חיפוש היא בפועל כמעט מיידית מבחינת המשתמש, ניתן להוסיף ולשפר זאת. למשל בעזרת התכונה החדשה של מנוע החיפוש של גוגל, שמציגה תוצאות, תוך כדי הקלדה.

·    ועידות וידאו - מאפשרות לתקשר בזמן אמת, בצורה יעילה במיוחד, בה ניתן להציג מידע ויזואלי (למשל הצגת דגם חדש) ובמקביל, להעביר קבצים שונים ולעבוד במשותף, על יישומים.

·   ניהול פרוייקטים - בתחום זה, נראית כיום נטייה להעדפת פרוייקטים קצרים ומהירים, לפני פרוייקטים ארוכי טווח ומורכבים במיוחד.

·    עמדות שרות / קיוסקים - אמצעים שמסייעים לאספקת שרותים בזמן אמת, ללקוחות הארגון. ראה הרחבה על כך, בתחקיר 1009 - קיוסקים - עוד ערוץ ללקוח.

·    וובינרים - אמצעי זמין ומבוסס, להעברת הדרכות מקוונות, בזמן אמת, שחוסך חלק מהזמן הרב, שמתבזבז סביב הדרכות בארגונים. הרחבנו עליו, בתחקיר 996 - וובינרים - אינטראקציה רחבה ומהירה.


  קבל התחקיר בחינם
קבל את תחקיר זה בחינם!!!

קבל התחקיר בחינם + 2 תחקירים נוספים לפי בחירתך, ובסה"כ הטבה בשווי ₪ 741 = 3 X 247 + מע"מ, במידה ותחליט תוך שבוע מהזמנת התחקיר, להצטרף לשירות המנויים של תחקירי pCon. לפרטים טלפן 03-9667939.

במידה ותחליט לרכוש את ריכוז 52 תחקירי שנת 2010 או 260 תחקירי 2006 - 2010, תוך שבוע מרכישה זאת, תקבל זיכוי מלא על הרכישה הנוכחית. התקשר לפרטים לטל' 03-9667939.

  למידע נוסף
  • נושאים נוספים לבחירתך - ראה רשימה של נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך.
  • קובי שפיבק - תעודת זהות מקצועית.
  • שירותים נוספים של פיסיאון - ראה שירותים נוספים למקבלי החלטות מחשוב.
  • שירותים בחינם - ראה שירותים בחינם למתעניינים בטכנולוגיות מידע עסקיות.

  •   תגיות
    בתחקיר זה מידע על: זמן אמת, Real Time Enterprise, Zero Latency Enterprise, BI, גרטנר, וירטואליזציה, מחשוב ענן, CRM, רישות חברתי