קיוסקים - עוד ערוץ ללקוח  - 10 דקות ותבין מה יקדם אותך

למה לבזבז 100 שעות ויותר, כדי לאסוף מידע... אקראי, חלקי, מגמתי, מעורפל, כשאפשר לקבל כבר היום תחקיר מוכן עם תוכן איכותי מרוכז, מסונן ומתומצת, בפורמט נוח, ולהתעדכן בפחות מ-10 דקות?
למה הנושא שימושי וחשוב? - הקיוסקים למידע מאפשרים לארגונים ליצור עוד ערוץ תקשורת עם הלקוחות ולהצי...קרא עוד


לקבלת התחקיר - שלח הזמנה על סך 247 ₪ + מע"מ, לפקס 03-9660310
מייל sub@pcon.co.il ו/או טלפן אלינו טל' 03-9667939 ותקבל את התחקיר במייל חוזר. לחילופין, מלא את פרטיך עכשיו, בתיבת המידע משמאל.

מלא הפרטים והזמן תחקיר ותקבל 3 תחקירים מתנה בחינם!


לקבלת מידע נוסף +

3 תחקירים בחינם!

(למזמיני התחקיר)
מלא את פרטיך עכשיו.

דוא"ל:
שם:
טלפון:
ארגון:

כן, שלחו המידע עכשיו!
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

  רוצה עוד תחקיר?
חפש:  בתוך:
 חפש
 בחר
52 התחקירים האחרונים 260 תחקירי 2011 - 2007 תחקירים לפי קטגוריות תחקירים לפי שנים
  מה בתחקיר?

קיוסקים - עוד ערוץ ללקוח
למה הנושא שימושי וחשוב?
שאלות מפתח חשובות, עליהן עונה התחקיר:

הקיוסקים למידע מאפשרים לארגונים ליצור עוד ערוץ תקשורת עם הלקוחות ולהציג חדשנות, בה גלומים שלל יתרונות עסקיים. באמצעות עמדות אינטראקטיביות אלה, ארגונים יכולים לספק מענה לצרכים רבים של הלקוחות, שלא נענו בצורה מסורתית עד היום כגון: קיצור תורים, חשיפתם בדרך קלה למוצרים חדשים, הנעמת זמנם וקבלת משוב מהלקוחות, בכדי לאפשר מתן שירות טוב יותר בהמשך. באמצעות הקיוסקים, ניתן לפנות לקהל שאינו נגיש לאינטרנט, כמו גם לספק או לקבל מידע במיקום נבחר (כמו ליד סניף), במהלך פעילות מוגדרת (כהמתנה בתור) או 24X7 (כשהסניף סגור). במילים אחרות - יש להם פוטנציאל לקשת הזדמנויות עסקיות, חדשה ורחבה. 

  מהם השימושים האופיניים, שארגונים עושים בקיוסקים? מהן התועלות שמופקות מהם? עם אלו אתגרים יש להתמודד, בדרך ליישום מוצלח? על כך ועוד, בתחקיר שלפניך.

1.     באילו שיטות ניתן למצות את יכולות קיוסקי המידע?

2.     כיצד יכולים קיוסקים לסייע, ליישום BI?

3.     איזה דוגמאות יש ליישום קיוסקים חדשניים ויוצאי דופן?

4.     כיצד יראו הקיוסקים העתידיים?

5.     אילו סיכוני אבטחה מיוחדים, עולים ביישום תחום זה?

6.     מהי הטמעה מוצלחת, לפי נאוה גולד, מנהלת תחום קופות ועמדות מידע ב-IBM ישראל?

7.     כיצד משתלבת מציאות רבודה, בקיוסקי המידע?

8.     אילו טיפים שימושיים, מציע מיקי בן שטרית, מנכ"ל פוקוס מדיה ממוקדת?

9.     כיצד הם יכולים לסייע לארגונים להפוך ל"ירוקים" יותר?

10.  מה הקשר בין אייפד לקיוסקי מידע? 

תוכן העניינים
טיפים לדוגמא מתוך התחקיר:

תמצית החדשות בעולם המחשוב

       ·     חדשות בקצרה

       ·     הכרזות בולטות

       ·     חדש באינטרנט

       ·     עדכוני אבטחה

להתמקד בעיקר

       ·     כלי ייחודי - יתרונות ייחודיים

       ·     קידמו את הקיוסק

       ·     קשת השימושים

תועלות, הזדמנויות והיבטי רכש

       ·     תורמים כסף ותדמית

       ·     המרכיבים

       ·     קיוסקים למכירה

המיוחד ביישומי מחשב בישראל

       ·     מרחיבים אופקים

       ·     למצות את הפוטנציאל

       ·     מבחירה למימוש

להעמיק בנושאי מפתח

       ·     יישומים מעניינים במיוחד

       ·     היבטי ופתרונות אבטחה

       ·     חסמים בדרך להצלחה

       ·     להרחיב ולהעמיק

·     מבצעים - הקיוסק מתאים מאוד לפרסום ולשיווק ולשילובו במסגרת מבצעים אינטראקטיביים שונים. היתרון הגדול שלו במבצעים ממוחשבים, הוא שניתן להודיע באמצעותו לזוכה על זכייתו, בזמן אמת.   

·      שני צגים - תועלת כפולה - מעל צג השרות הראשי של הקיוסק, תוכל למקם צג שני, בו יוצגו פרסומות. למשל, על מבצעים עדכניים. בזמן שהעומד בראש התור לקיוסק משתמש בצג הראשי, שאר הממתינים בתור וכן האנשים שסביבם, חשופים לתכנים, שמוצגים בצג העליון.  

·      להתחיל בקטן - לארגונים שעדיין לא הטמיעו קיוסק מידע מומלץ להתחיל בקטן ולרכוש קיוסק בסיסי וסטנדרטי. היתרון בכך, הוא עלות נמוכה יחסית, עבור שלב הנסיון הראשוני. 

·      מודולריות - קשה להעריך את מגוון השימושים שהקיוסק  יצטרך לענות עליהם, ולכן מומלץ לרכוש קיוסק הניתן להרחבה. כך ניתן להתחיל בקטן ולהוסיף התקנים ושירותים לפי הצורך.

·      להכיר את המתחרים - חשוב לבדוק היטב, מה עושים המתחרים באותו תחום של הארגון, מבחינת שימוש בקיוסקים. חשוב במיוחד, ללמוד היטב את היכולות המתקדמות יותר, שהם מציעים בצורה זו. 

·      OpenSource Interactive Kiosk System - OSIKS היא תוכנת קיוסק מידע בקוד פתוח, מבוססת לינוקס שמגיעה עם דפדפן אופרה המותאם לגלישה מקיוסק ומקלדת וירטואלית מבוססת ג'אווה -                                        sourceforge.net/projects/osiks


  קבל התחקיר בחינם
קבל את תחקיר זה בחינם!!!

קבל התחקיר בחינם + 2 תחקירים נוספים לפי בחירתך, ובסה"כ הטבה בשווי ₪ 741 = 3 X 247 + מע"מ, במידה ותחליט תוך שבוע מהזמנת התחקיר, להצטרף לשירות המנויים של תחקירי pCon. לפרטים טלפן 03-9667939.

במידה ותחליט לרכוש את ריכוז 52 תחקירי שנת 2010 או 260 תחקירי 2006 - 2010, תוך שבוע מרכישה זאת, תקבל זיכוי מלא על הרכישה הנוכחית. התקשר לפרטים לטל' 03-9667939.

  למידע נוסף
  • נושאים נוספים לבחירתך - ראה רשימה של נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך.
  • קובי שפיבק - תעודת זהות מקצועית.
  • שירותים נוספים של פיסיאון - ראה שירותים נוספים למקבלי החלטות מחשוב.
  • שירותים בחינם - ראה שירותים בחינם למתעניינים בטכנולוגיות מידע עסקיות.

  •   תגיות
    בתחקיר זה מידע על: קיוסק, KIOSK, Self checkout, שרות לקוחות, עמדות אינטראקטיביות, כספומט, מסכי מגע, אינטרנט, ממשל זמין, קופה ממוחשבת