נטוורקינג עסקי היא שיטה בה משתמשים לקידום מטרות הארגון באמצעות יצירת רשתות חברתיות וקשרים עם האנשים והגורמים המתאימים. נטוורקינג יכול להתבצע במגוון אופנים והזדמנויות, בהם חברות בארגונים ומועדונים (טכנולוגיים או לא טכנולוגיים), רשתות חברתיות וקבוצות - כינוסים וכנסים, אתרים המעודדים אינטראקציה חברתית, פורומים, בלוגים, דוא"ל, מסרים מידיים, שימוש שגרתי בכרטיסי ביקור ואף פעילויות פנאי. למעשה, כל מקום וכל מפגש, מהווים הזדמנות להכיר מישהו שיכול לעזור לך ושאתה יכול לעזור לו - מאחר והמפתח לנטוורקינג מוצלח הוא הדדיות, ולא ניצול אחרים למטרותיך.