כספומט. מכשיר משעמם, שאמור לשרת אותך ביעילות ולשחרר אותך לדרכך עם קצת מזומנים מהר ככל האפשר, אבל לא אם אתה לקוח של בנק אוגאקי קיוריטסו ביפן. במסגרת מלחמות הבנקים שם על ליבו וכיסו של הלקוח, החלו הבנקים להציג חידושים גם בתחום המשעמם הזה. כך, למשל, לקוח של הבנק האמור שזקוק לשירותיו של הכספר הממוחשב, יקבל על מסך הכספומט תצוגה של מכונת הימורים, דומה לאחיותיה מלאס וגאס, להנאת האדם הממתין למזומנים. ויש גם
פרסים. קיבלת שלוש פעמים שבע - אין עמלת משיכה. שלוש פעמים זהב יזכו אותך באלף ין (כ-40 ש``ח) וכך הלאה. גם בנקים אחרים ביפן שינו את כללי המשחק. בנק טוקיו מיצובישי הציג כספומטים עם יכולות זיהוי ביומטריות, ועובד על מערכות אבטחה מתקדמות יותר שיסרקו את הורידים בידיו של הלקוח, בעוד המתחרה, בנק רסונה, מציב כספומטים במקומות בלתי שגרתיים כגון חנויות לממכר אטריות... בארץ, עמדות הכספומט מיושנות, מאוד. אולי בגלל הרווחים הקטנים של הבנקים...
לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של
קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.
מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.
אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו.
אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור.
תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.