מה יש לאנשים נגד שפתונים המונעים יובש? כמו בכל דבר, מדובר בשאלה של איזון. אם הפכתם למשתמשים כפייתיים, הרי שהתמכרתם לשפתונים נגד יובש. אבל אל דאגה – אתם לא לבד. באתר המוזר של היום תוכלו לקרוא כמה טיפים ועצות טובות להיגמל מההתמכרות, ועוד כל מיני ``עובדות`` על הקנונייה של יצרני השפתונים להפוך אתכם למכורים, ואותם - לעשירים יותר.
12 שלבים
כמו באלכוהוליים אנונימיים, גם ב``מכורים-לשפתונים-נגד-יובש אנונמיים`` יש 12 שלבים בדרך לגמילה והחלמה, הכוללים גם התעוררות רוחנית, תפילות ומדיטציה, בתקווה שיעזרו לכם להיגמל כמה שיותר מהר. ולא לשכוח - להתנצל בפני כל האנשים בהם פגענו במהלך ההתמכרות לשפתונים.
האתר גם חושפים את שיטות השיווק המרושעות של יצרני השפתונים, כך שתדעו ממה להיזהר. מסתבר כי מאחר ושוק השפתונים הגיע לרוויה, החליטו יצרני השפתונים להתחיל לשווק גם לילדים. כמה נורא. היזהרו לכם משפתונים נגד יובש המשווקים כחלק מחבילות דיסני, ומוצרים אחרים המספרים לילדים כמה זה ``קול`` להשתמש בשפתונים נגד יובש.
בדיחה או רעיון שיווקי?
לא הצלחנו להבין אם מדובר באתר רציני (סביר להניח שלא), בבדיחה של כמה אנשים משועממים, או בהברקה שיווקית של יצרני שפתונים נגד יובש. אם אכן מדובר בהברקה שיווקית, אנחנו ממליצים להקים אתר חדש המזהיר מכורים מפני האתר של היום...
לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של
קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.
מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.
אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו.
אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור.
תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.