הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום שלישי 22 אוגוסט 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  מחקרים מחדשים

סקר אקסנצ
 
ליישם טכנולוגיות דיגיטליות חדשות
סקר אקסנצ'ר: השוק הדיגיטלי יהווה את עיקר הגידול בהכנסות תעשיית הבידור והמדיה בחמש השנים הקרובות; חברות שאינן רוצות להישאר מאחור צריכות למהר וליישם טכנולוגיות דיגיטליות חדשות.
15/06/2008

תגיות:  






בסקר שערכה חברת אקסנצ'ר, חברת הייעוץ העסקי והשירותים הטכנולוגיים הגלובלית, עולה כי בין חברות הבידור והמדיה יש הסכמה רחבה באשר להתפתחותו העתידית של השוק הדיגיטלי, ההזדמנויות הטמונות בו והגורמים שיניעו רווחים במהלך חמש השנים הקרובות.

בסקר תכני המדיה הגלובלי של אקסנצ'ר לשנת 2008 (שנה שלישית בה נערך הסקר) השתתפו יותר ממאה מנהלים בכירים בתעשיית הבידור והמדיה. בסקר בוחנת החברה את אסטרטגיות הצמיחה של חברות במגוון תחומים, ביניהם פרסום, קולנוע, מוסיקה, מו"לות, רדיו, אינטרנט, משחקי ווידיאו וטלוויזיה.

הגורמים שיניעו את הגידול

מהסקר עולה כי יש קונצנזוס רחב בעניין הגורמים שיניעו את הגידול בעתיד. רוב רובם של המשיבים (70%) ציינו שחלק מהכנסותיהם כיום (גם אם פחות מ-10%), נגזרות מצורות חדשות שונות של מדיה, כמו הורדת תוכניות טלוויזיה או "תשלום לפי שימוש" (Pay Per Play), פרסום דיגיטלי או תכנים שיוצר המשתמש. חלקם השיבו כי הם אינם יכולים לקבוע בדיוק כמה מההכנסות שלהם מגיעות ממקורות חדשים אלה. בהתבסס על החברות שלקחו חלק בסקר, אחוז קטן זה של הכנסות מייצג גידול עצום וזרמי הכנסות אדירים הנגזרים מצורות חדשות אלה של מדיה.

המקורות לגידול בהכנסות

ארבעה מהמקורות העיקריים לגידול בהכנסות, שצוינו על-ידי המשיבים בסקר של שנה זו, זהים למקורות שזוהו בסקר אשתקד, מה שמלמד על קונצנזוס הולך וגדל באשר לפוטנציאל הטמון בפלטפורמות החדשות הללו. המקורות לגידול בהכנסות, הצפויים להפוך למודל עסקי דומיננטי בעוד חמש שנים, הם: הפצת תכנים ע"י פלטפורמות רבות, וידאו בגרסה מקוצרת, תכני מדיה חברתיים/תכנים ביצירת המשתמש ופרסום.

• הפצה מרובת פלטפורמות- כשהמשיבים לסקר נתבקשו לזהות את המניעים הבולטים ביותר לגידול בהכנסות במהלך חמש השנים הקרובות, שני-שלישים (66%) מהם ציינו פלטפורמות חדשות או דרכים חדשות לספק תכנים. מדובר במספר גבוה יותר באופן משמעותי מאלו שציינו סוגים חדשים של תכנים (24%) או כניסה לאזורים גיאוגרפיים חדשים (10%). כמעט שני-שלישים (63%) מהמשיבים אמרו שבכוונתם לנקוט באסטרטגיה מרובת-מסכים, הכוללת טלוויזיה, רשת והתקנים ניידים.

• וידאו בגרסה מקוצרת- כשהמשיבים לסקר נשאלו איזה סוג של תוכן יחולל את הגידול הגבוה ביותר, המספר הגדול ביותר של משיבים (38%) הזכירו את הוידיאו בגרסה מקוצרת. במקום השני (23%) היו הוצאה לאור/פורטלים מקוונים, ובמקום השלישי (18%) היו משחקי וידיאו.

• מדיה חברתית ותכנים ביצירת המשתמש הם הזדמנויות לגידול- שני שלישים (68%) מהמשיבים זיהו את המדיה החברתית ואת התכנים ביצירת המשתמש כהזדמנויות טובות לגידול, ויותר ממחצית (56%) אמרו שהם כבר מעורבים באיזושהי פעילות של מדיה חברתית.

• פרסום- כשנתבקשו המשיבים לזהות מה לדעתם יהיה המודל העסקי הדומיננטי בעוד חמש שנים, כמעט שני-שלישים (62%) בחרו במודלים עסקיים הנתמכים על-ידי פרסום, בהשוואה ל-25% שציינו שירותים מבוססי מנוי, ו-11% הזכירו שירותי PPP (תשלום לפי שימוש).

"העובדה שארגוני מדיה מפתחים ראייה אסטרטגית עקבית באשר לתחומי הגידול העיקריים היא בגדר חדשות נהדרות, אבל הביצוע איטי", אומר גאווין מאן, מנהל תחום המדיה הדיגיטלית בחטיבת המחקר Accenture Media & Entertainment. "אין ספק שיידרש עוד מאמץ עצום כדי להגיע ליכולות הנדרשות, ומובן שמימדיה של המשימה עדיין אינם ברורים. אינני טוען
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

שקל לשנות את צורת החשיבה של כמה מארגוני המדיה הגדולים בעולם, אבל אני מאמין שזה חיוני עבורם אם הם רוצים להמשיך ולהישאר גדולים".

בעוד שמחצית (50%) מהמנהלים שהתראיינו אמרו שהם יודעים אילו יכולות יידרשו להם כדי לנצל את יתרונותיו של העולם הדיגיטלי החדש, באקסנצ'ר סבורים שלרבים מהם יש תחושה שגויה באשר ליכולות שלהם היום. ל66% מהמשיבים יש פחות מ-40% מהיכולות הנדרשות, מספר שלא השתנה מאז הסקר אשתקד, מה שמלמד שהחברות צריכות למהר וליישם טכנולוגיות דיגיטליות חדשות אם אינן רוצות לפגר מאחור.

לדוגמה, כמעט 80% מהמנהלים אמרו שלארגונים שלהם יש השקפה עקבית בנושא של זכויות קניין רוחני (כלומר, כולם בארגון חושבים באותה צורה ומבינים באותה דרך את סוגיית הזכויות הקשורות לקניין רוחני כלשהו). על-פי הניסיון של אקסנצ'ר, המספר אינו מציאותי, ובשטח, להרבה פחות ארגונים יש באמת את הגמישות הנדרשת כדי לנצל הזדמנויות לפיתוח מהיר. "ראיינו מנהלים בכירים ביותר בארגוניהם, וברמה הזו אולי נראה שלכולם עמדה עקבית גמישה בנושא של קניין רוחני", אומר מאן. "עם זאת, במקרים רבים אנחנו סבורים שבסוגיה זו יידרשו למעשה יוזמות לא מסודרות ונקודתיות, או דרכי עקיפה, בכל הארגון כולו, בכל פעם שערוץ הפצה חדש יושק. הבעיה היא שמבנה עלויות כזו אינו בר-קיימא לאורך זמן".

בין הממצאים הנוספים בסקר:

• הפרסום הדיגיטלי יניע אחוז גדול מההכנסות בעתיד- כמעט כל חברת מדיה מנסה להתאים עצמה למציאות שבה הפרסום הדיגיטלי הוא מקור הרווחים העיקרי. 52% מהמשיבים אמרו שלדעתם הפרסום הדיגיטלי יאפיל על הפרסום המסורתי תוך חמש שנים, ו-62% אמרו שהם מאמינים שהתכנים ייתמכו על-ידי מגוון שיטות של פרסום דיגיטלי, לרבות תכנים ממותגים, חיפוש, חסות, ביצועים ותמהיל של כל אלה, בתוך חמש שנים.

• תופעת ה-Web 2.0 כאן כדי להישאר- שני-שלישים (66%) מהמשיבים אמרו שאין כל סבירות שבועת ה-Web 2.0 תתנפץ במהלך השנתיים הקרובות, ואילו 71% אמרו שלא נראה להם שהם נוטלים סיכון כלשהו כשהם מקשרים בין המותגים שלהם לבין מדיה חברתית.

• חוסר ודאות באשר למועד נסיקתו של שוק הניידים- כשנשאלו המשיבים לסקר מתי לדעתם שוק הניידים, המצוי עדיין בחיתוליו, עתיד להפוך לשוק המוני, הם נחלקו לשתי קבוצות, קצת יותר ממחציתם (55%) אמרו שתוך שלוש שנים, ומעט פחות ממחצית (45%) אמרו שלדעתם זה ייקח יותר זמן.

• יש כמה מחסומים העומדים בדרכו של שוק הניידים- המוכנות של הצרכנים ממשיכה להיות המחסום הגדול ביותר בדרכו של שוק הניידים להפוך לשוק המוני, כך לפי כמחצית (51%) מהמשיבים בסקר. בנוסף הזכירו המשיבים מכשולים נוספים, לרבות יכולתן של חברות - או נכון יותר היעדר היכולת – לספק חווית משתמש עקבית (כך לפי 42% מהמשיבים), וכן היעדר המוכנות בקרב בעלי תכנים ובקרב מפעילות/רשתות ניידות כאחד (37%).


אודות אקסנצ'ר

אקסנצ'ר היא חברה גלובלית, המעניקה ייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ומיקור-חוץ. החברה, המחויבת לחדשנות, מסייעת ללקוחותיה , עסקים וממשלות, להשיג ביצועים גבוהים. עם מומחיות עמוקה בתהליכים תעשייתיים ועסקיים, משאבים גלובליים רחבים ומוניטין מוכח, אקסנצ'ר מניידת את כוח האדם, הטכנולוגיות והכישורים הנחוצים, כדי לסייע ללקוחותיה לשפר את ביצועיהם.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד במחקרים מחדשים
התפרסם ב-25/12התפרסם ב-22/12התפרסם ב-24/11 לריכוז הארכיונים
גרטנר: ההכנסות ממוליכים למחצה גדלוהעתיד לפי יבמגרטנר: ההוצאות על אבטחה יגיעו ל-35.1 לארכיון מחקרים מחדשים

  פרסום בטקסט

   באתר pCon-line למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון סרטון מומלץ
מיקרוסופט ניסתה לרכוש את יאהו, או חלקים ממנה, אך כעת נראה שהמגעים הסתיימו לחלוטין, לפחות עד הודעה חדשה. הסיבה: יאהו וגוגל חותמות על הסכם לשיתוף פעולה ביניהן. מה כולל ההסכם? האם גוגל ויאהו בדרך למיזוג? ומה באמת תעשה מיקרוסופט?אתר think os מציע מערכת הפעלה מקוונת שתוכננה עבור משתמשי myspace. רוצים ליהנות מפרופיל ב-myspace שאין לאף אחד אחר? זה המקום. והחדשות הטובות ביותר הן...מטריקס, השיקה את המובילון, מילון מונחי המובייל המלא, בשיתוף גלובס. מעל 100 מונחים בתחום המובייל כולל המובילון ומיועד ל-digital immigrants שבינינו. מי אלה? במטריקס מסבירים.כריס אנג`ל אחד הקוסמים היותר מוכשרים בארצות הברית, חוצה בסרטון הבא אישה לשניים. נראה כל כך אמיתי עד שזה מפחיד, אבל אל תדאגו, זו רק קוסמות. לא מומלץ לבעלי לב חלש.
עסקת גוגל-יאהו - ומי בחוץ?למשתמשי MySpaceהמובילון - מילון מונחי המובייל איך חותכים אדם לשניים?

  קצר ולעניין
שימושי ה-Mobile analytics



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב