הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום חמישי 21 ספטמבר 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  מחקרים מחדשים

האנליסטים של דטמוניטור ו-STKI: היקף מכירות תוכנות לניהול קשרי לקוחות (CRM) בעולם יוכפל ל-6.6 מיליארד דולר בסוף 2012, בישראל צפויה התעוררות מתונה.
 מכירות תוכנות CRM יוכפלו
 
מכירות תוכנות CRM יוכפלו
האנליסטים של דטמוניטור ו-STKI: היקף מכירות תוכנות לניהול קשרי לקוחות (CRM) בעולם יוכפל ל-6.6 מיליארד דולר בסוף 2012, בישראל צפויה התעוררות מתונה.
25/12/2007

תגיות:  






עם הגידול במספרם של ארגונים המבינים את החשיבות של חוויות לקוח חיוביות וקשרי לקוחות חזקים, ממשיך השוק של יישומי ניהול קשרי לקוחות (CRM) להתרחב. בשנת 2006 היה היקפו של שוק תוכנות ה-CRM הגלובלי קצת פחות מ-3.6 מיליארד דולר בהכנסות מרישיונות בלבד.

התעוררות בשוק הישראלי

בדוח חדש צופה חברת ניתוח השוק העצמאית דטמוניטור המיוצגת בישראל על ידי STKI, כי שוק זה יגיע ל-6.6 מיליארד דולר בסוף 2012, עם קצב גידול שנתי מצטבר של 10.5 אחוז. דטמוניטור מייחסת את הצמיחה העולמית החזויה על הגברת פריסת CRM במגזרים ורטיקליים חדשים, כמו גם לגמישות חדשה באופני הפריסה וההטמעה. עם זאת, דטמוניטור צופה כי ב-18 החודשים הבאים יהיו ספקי CRM לפי דרישה (On-demand) תחת לחץ בעקבות הפיכת זירת ה-CRM ליותר תחרותית.

עינת שמעוני, סמנכ"לית ואנליסטית בכירה ב-STKI, אומרת כי גם בשוק הישראלי ישנה התעוררות מסוימת בשוק ה-CRM אולם ההתעוררות תהיה מתונה יותר. התעוררות זו בשוק ה CRM נובעת משני מניעים:

מניעים להתעוררות

 יישומים יותר גדולים ורחבי היקף: במהלך 2006 ותחילת 2007 ראינו בעיקר פרויקטי CRM קטנים וממוקדים, ומספר די קטן של פרויקטי CRM גדולים. במחצית השנייה של 2007 החלו להופיע צרכי CRM גדולים ובמהלך 2008 צפויים כמה פרויקטי CRM גדולים יחסית שנובעים בעיקר מהצורך בהחלפת מערכות קודמות ישנות. במקביל, פרויקטי CRM קטנים וממוקדים צפויים להמשיך.

 הרחבת יישומי CRM קיימים: יש לזכור כי רוב יישומי ה-CRM (אף הגדולים ביניהם) שיושמו עד כה בישראל כללו בעיקר מודולים תפעוליים באופיים. חלק מהארגונים כבר מיישמים מודולים אנליטיים ורבים מהם עוסקים בקישור תחום ה-CRM האנליטי לCRM התפעולי. כבר לא ניתן (ולא כדאי) לדבר על פרויקט CRM חדש ללא רכיב BI משולב בתוכו. יוזמות אלה משפרות משמעותית את התהליכים הפנימיים של הארגון בכל נקודות האינטראקציה מול לקוחותיו (מכירה, שירות, שיווק). הבעיה היא שארגונים עוד לא החלו לטפל בתהליכי ההתקשרות של הלקוח עם הארגון – איך הלקוח עובד מול הארגון? מהי חוויית הרכישה שלו? איך הוא מעדיף שהארגון יתקשר עמו? איך לשווק לו? השלב הבא ביוזמות ה-CRM יהיה חייב להתייחס לחוויית הלקוח, וזה יניב הרבה פרויקטים של שימוש בערוצים שונים מול הלקוחות (וביניהם SMS, אימייל, שיפור וחיזוק השירותים דרך אתר האינטרנט, זיהוי קולי וכד') מעבר לערוצים הקלאסיים שקיימים בכל ארגון "מוקד טלפוני", IVR וכד'. חברות בתחום השירותים הפיננסיים והטלקום ימשיכו להשקיע בתחום השיווק, דבר שיתבטא בפרויקטי תכנון וניהול קמפיינים שיווקיים ויוזמות CRM אנליטי.

בין אם עבור רכישת לקוחות חדשים, שירות לקוחות קיימים או שמירה על קשר עם לקוחות ותיקים, הארגון חייב להתייחס לכל בסיס לקוחותיו. CRM הנה מתודולוגיה המאפשרת אינטראקציה כזאת וכוללת את כל התהליכים, גישות וטכנולוגיות התומכות במתודולוגיית ה-CRM. הטמעת CRM צריכה לאפשר לארגונים לחזק את האינטראקציות עם הלקוחות דרך טיפוח הקשרים איתם, תמיכה בתהליכי מכירות, חקר התנהגות לקוחות, ותפירת שירות לקוחות בהתאם למשוב המתקבל ומגבלות עלויות.

תעשיית הטלקום - המשקיעה הגדולה

תעשיות
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

חדשות וארגונים קטנים יותר מטמיעים CRM בתדירות גוברת על פי מחקר דטהמוניטור, תעשיית הטלקום תמשיך להיות המשקיעה הכבדה ביותר בטכנולוגיות CRM, לצד תחומי אנרגיה ותשתיות ושירותים פיננסיים. עם זאת, דטמוניטור צופה כי השקעות ב-CRM בתחומי שירותי בריאות והמגזר הציבורי ומדעי החיים יעלו על קצב הגידול בתחום הטלקום (בעיקר משום שההשקעות הקיימות כיום בסקטור זה הנן מינימליות), מה שיקודם על ידי האימוץ של גישה יותר מכוונת לקוח בשירותי מגזר ציבורי, וההצלחה היחסית של יישומים התומכים בגישה מבוססת קשרים (ולא טרנזקציות) ללקוחות. על פי STKI, בישראל מאמצות ה-CRM הבאות צפויות להיות חברות הביטוח אשר צריכות להדביק פער משמעותי בתחום זה אל מול מתחרותיהן בשוק השירותים הפיננסי.

הרכב השוק משתנה

הרכב שוק ה-CRM משתנה גם במונחי גודל טיפוסי של ארגונים המטמיעים CRM. בעוד שבעבר זו הייתה נחלתם של ארגונים גדולים מאוד, דטמוניטור מעריכה כי ההוצאה של ארגונים בעלי פחות מ-1,000 עובדים על יישומי CRM תגדל מ33% משוק הרישיונות ב-2006 ל-42%. "למרות שהמשמעות הנה כי פתרונות מורכבים עבור ארגונים גדולים עדיין יהוו את מרבית ההכנסות מ-CRM, הרי הטמעות CRM קטנות יותר יהיו יותר ויותר נפוצות ולכן גם יותר חשובות עבור הספקים שיתאמצו להתאים עצמם לצרכים אלה", אומרת עינת שמעוני.

CRM לפי דרישה יישאר, אך הנוף יהיה יותר ויותר תחרותי CRM לפי דרישה (On-demand או תוכנה כשירות – SaaS) משחרר עסקים מהצורך בתחזוקה ותפעול טכני שוטף של התוכנה ומציע להם את האופציה לצרוך את התוכנה כשירות, כאשר גוף אחר מתחזק ומתפעל את התוכנה עבורם.

דטמוניטור רואה את תחום ה-CRM לפי דרישה כרכיב חשוב של אסטרטגיית CRM, מאחר שרישוי מבוסס-מנויים וארכיטקטורה מתארחת יכולים לבטל הרבה מהגורמים המונעים אימוץ CRM.

המשמעות של הצלחות עדכניות של ספקי CRM לפי דרישה, כמו גם העובדה שלמרבית היצרנים הגדולים יש אסטרטגיית On-demand מסוימת, הנה כי מתכונת חדשנית זאת תמשיך להיות בשטח. דטמוניטור מעריכה כי בסוף 2007 יגיע היקפו של שוק ה-CRM לפי דרישה הגלובלי למיליארד דולר, ויישומים כאלה יקדמו אימוץ CRM בעיקר בקרב ארגונים קטנים ובינוניים (SME).

עם זאת, על פי דטמוניטור בתוך 18 החודשים הבאים השוק יהיה הרבה יותר תחרותי: חברות מתמחות מבוססות ב-CRM לפי דרישה, ימצאו עצמן תחת לחץ גובר הן מספקי פתרונות מתארחים קטנים יותר, והן מהיצרנים הגדולים שיציעו גרסאות On-demand ליישומיהם. ההשלכות הנן שמחירי המנוי ירדו, במיוחד בקרב הפתרונות חסרי הבידול. יצרנים המציעים פתרונות CRM לפי דרישה ייצרו לעצמם בידול על ידי השקעה במערכי תכונות מתקדמים, יעילות באירוח מרכזי מחשבים, ויהיו גם כאלה שישקיעו ביכולות אינטגרציה בין גרסאות On-demand ליישומי CRM המותקנים באתר (On Premise) כך שלקוחותיהם יוכלו לעבור בשקיפות בין המהדורות המתארחות והמסורתיות יותר של אותו יצרן.


אודות STKI

חברת אנליסטים ישראלית המספקת ללקוחותיה מידע אסטרטגי וטאקטי, המותאם למציאות הישראלית בתחום ה-IT, תוך שיתוף פעולה עם מספר חברות ייעוץ מובילות בעולם.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד במחקרים מחדשים
התפרסם ב-25/12התפרסם ב-22/12התפרסם ב-24/11 לריכוז הארכיונים
גרטנר: ההכנסות ממוליכים למחצה גדלוהעתיד לפי יבמגרטנר: ההוצאות על אבטחה יגיעו ל-35.1 לארכיון מחקרים מחדשים

  פרסום בטקסט

   באתר pCon-line למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון סרטון מומלץ
ב-fbi מתכוונים להשקיע מיליארד דולר בבסיס נתונים ביומטרי, בפרוייקט שיאפשר לממשל האמריקני לעקוב אחר חשודים ואזרחים יותר בקלות. מה היתרונות ומה החסרונות בבסיס נתונים שכזה? ומה קורה בישראל?היום נתמקד במחשבון במתחם ``כמכסף?`` באתר ``מתחתנים`` המאפשר לך לחשב מה הסכום הראוי להביא לכל אירוע, לפי קרבה ומאפיינים אחרים. מה ההבדל בין אירועים באפריל לאירועים בינואר? ולמה אירוע בגן עדיף (לבעל השמחה) על אירוע בחצר?
אתר jobnet מציע שירות חדש: איוש משרות צוואר בקבוק, כלומר איוש משרות ספציפיות שאיושן דורש מאמץ מיוחד. מה התועלת בשירות מעבר לשירותים רגילים של אתרי דרושים? בהמשך...
ב-FBI משקיעים בביומטריהכמכסף?איוש משרות צוואר בקבוקלדרוג המוצר

  קצר ולעניין
ביג דאטה ואנליטיקה



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב