הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום ראשון 17 דצמבר 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  מחקרים מחדשים

מחקר עולמי של יוניסיס מגלה כי טכנולוגיה צרכנית מקדמת חדשנות עסקית ודורשת יותר שירותי IT. הסקר אומר כי חברות מחפשות ומוצאות דרכים חדשות להסבת הוצאות תמיכה להשקעות פרודוקטיביות. 
 טכנולוגיה צרכנית ##מקדמת חדשנות עסקית
 
טכנולוגיה צרכנית מקדמת חדשנות עסקית
מחקר עולמי של יוניסיס מגלה כי טכנולוגיה צרכנית מקדמת חדשנות עסקית ודורשת יותר שירותי IT. הסקר אומר כי חברות מחפשות ומוצאות דרכים חדשות להסבת הוצאות תמיכה להשקעות פרודוקטיביות.
17/10/2007

תגיות:  






מחקר חדש שהוזמן על ידי חברת המחשוב יוניסיס, מגלה כי הפיכתה הגוברת של טכנולוגיית מידע לצרכנית והשימוש בה על ידי עובדים ניידים, הנה גורם מרכזי המעצב את שירותי תמיכת ה-IT שארגונים מספקים לעובדיהם.

מידה אחת מתאימה לכולם

יותר אנשים עובדים עבור עסקים המשתמשים בטכנולוגיות צרכניות כמו מחשבים ניידים, סייענים אישיים (PDAs) וטלפונים חכמים במקום העבודה. המחקר מראה כי כאשר זה קורה, ארגונים עוברים יותר ויותר משירותי תמיכה סטנדרטיים בנוסח "מידה אחת מתאימה לכולם", ומאמצים אסטרטגיות שירות גמישות הנותנות את העדיפות הגבוהה ביותר למענה לצרכי אנשים שעובדים ישירות עם לקוחות ומקדמים הכנסות. המחקר גם מגלה כי גופי IT ארגוניים פתוחים יותר להשתמש בשותפי מיקור חוץ לאספקת שירותים אלה.

תוצאות המחקר, אשר בוצע על ידי שירותי המחקר של IDG עבור יוניסיס, התבססו על ראיונות עם כמעט 700 מקבלי החלטות IT ברחבי העולם. המשיבים ציינו כי 34 אחוז מעובדיהם הנם ניידים, מרוחקים – או גם וגם. כתוצאה, יותר אנשים משתמשים במספר גדול יותר של מכשירי מחשוב ותקשורת.

91 אחוז מהמשיבים דיווחו כי עובדיהם הגדילו את שימושם במחשבים, בממוצע, ב-57 אחוז במהלך חמש השנים האחרונות. 49 אחוז מהעובדים משתמשים עתה במספר מכשירים - בעיקר ניידים - במהלך יום עבודה טיפוסי. מאחר שעובדים אלה מפוזרים יותר, יישומים ניידים וטכנולוגיות כמו יישומי CRM עבור שירות לקוחות, מחשבים ניידים ו-PDAs הופכים לבסיס החדש עבור פרודוקטיביות עובדים וגידול חברות ורווחיותן.

"ריבוי הצרכנים והמכשירים הניידים בארגון, מציב אתגר מיוחד לארגוני IT", אומר מנחם בוסטין, מנכ"ל יוניסיס ישראל. "הם חייבים להשקיע בתהליכים חדשים העוזרים לעובדים הניצבים מול לקוחות לנצל את הטכנולוגיה עבור פרודוקטיביות גדולה יותר וערוצי הכנסות חדשים".

"על ידי הטמעת פרדיגמות שירות חדשות יכולים מנכ"לים ומנמ"רים להפוך את מה שבאופן מסורתי היו עלויות תמיכה, להשקעה עבור צמיחה תאגידית עתידית והשפעה בכלכלת הידע", מוסיף מנחם בוסטין.

כלים חדשים ותהליכים חדשים

המחקר של יוניסיס מציין כי מנהלי IT ארגוניים מאמצים תהליכים חדשים וחדשניים יותר למימוש ערך נוסף מטכנולוגיות הדור הבא. הם מספקים תמיכת IT רציפה ליותר עובדים ניידים, ומאמצים תמהיל משולב של אופציות שירות מיועדות למשתמשים על בסיס תפקיד והשפעה על הכנסות. אפשרויות אלה משלבות מוקדי תמיכה (Call Center) ותמיכה באתר, עם כלים מבוססי ידע מתקדמים יותר - כמו אלה המשתמשים במידע על פתרון אירועי שירות קודמים - העוזרים לעובדים להשלים ביעילות את עבודתם בכל מקום ובכל זמן.

התמהיל המגוון של גישות לשירותי משתמשי קצה המשמשים כיום את הארגונים שהשיבו לסקר, כולל מוקדי תמיכה (53 אחוז), הדרכה משתמשי קצה (49 אחוז), תמיכה 24 שעות, 7 ימים בשבוע (48 אחוז), תמיכה לפי עדיפויות (45 אחוז), והשקעות בהדרכת IT (40 אחוז).

מנחם בוסטין מציין כי המגמה לכיוון תמיכה
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

לפי עדיפויות מייצגת שינוי תרבותי משמעותי. כמעט מחצית מהמשיבים מאמצים מתכונות הנותנות עדיפויות תמיכה על בסיס של תרומת עובדים מסוימים לשורה העליונה או התחתונה של הארגון, ולא לפי תפקידם בהיררכיה התאגידית. "תמיכה לפי עדיפויות מיטיבה עם המשתמשים שיכולים להפיק את המירב מחדשנות", אומר בוסטין.

חברות אלה אופיינו על ידי המשיבים כידידותיות יותר לטכנולוגיה צרכנית, ובעלות אחוז גבוה יותר של עובדים מרוחקים (47 אחוז לעומת 34 אחוז בסך הכול), ואשר עובדיהן משתמשים בהתקני מחשוב מרובים (67 אחוז מול 49 אחוז בסך הכול). חברות אלה נוטות יותר להכניס תהליכים חדשים לתמיכה במשתמשי הקצה שלהן.

בנוסף, ארגונים גלובליים מכירים בבירור בצורך להתאים בהתמדה שירותים למגוון גדל של טכנולוגיות, הסלמת דרישות תמיכה של משתמשי קצה ודרכים עסקיים משתנים. בנוסף לאופציות שירותים קיימות הנמצאות בשימוש כיום, המשיבים ציינו כי בעתיד המיידי - בתוך 6 חודשים - הם מתכננים לשפר את יכולות שירות משתמשי הקצה שלהם על ידי הכנסת או הרחבת השימוש בבסיסי ידע (29 אחוז) ושירות עצמי (20 אחוז), כמו גם מיקור חוץ של שירותי תמיכה (18 אחוז), השקעות גדלות בהדרכת IT (29 אחוז), והגדלת הדרכת משתמשי קצה (21 אחוז).

מקבלי החלטות IT רואים מיקור חוץ כדרך מרכזית לאספקת חדשנות

אספקת מגוון רחב של שירותי תמיכה חדשים וחדשניים, עלולה להטיל עול כבד על משאבים פנימיים של IT ארגוני. מחקר יוניסיס מראה כי קבוצות IT כבר חושבות על ניהול של שירותים אלה במיקור חוץ, והעברתם לשותף מומחה במטרה לממש יתרונות תפעוליים וכספיים נוספים.

לפי הסקר, 20 אחוז מהמשיבים אמרו כי הם כבר הגדילו מיקור חוץ של תמיכה בשירותי משתמשי קצה, בעוד 18 אחוז מתכננים להרחיב מיקור חוץ בתוך 6 החודשים הבאים, ו- 20 אחוז נוספים מתכננים לעשות זאת בתוך שנתיים.

מרבית החברות המשיבות שפונות למיקור חוץ אמרו כי הן עשו זאת לחיזוק שירות 24X7 שלהן ותהליכיהן העסקיים, ולשיפור אבטחה. הן הכירו בכך ששיטת "עשה זאת בעצמך" אינה ישימה כאשר מנסים ליצור הרמוניה בין צורכי מחשוב משתמשי קצה עם הגל הנמשך של טכנולוגיות מתפתחות.


אודות יוניסיס

יוניסיס מסייעת בידי חברות לאבטח את פעילויותן העסקיות. החברה עושה זאת על ידי יצירת שקיפות רוחבית בענפים השונים בתוך הארגון: חשיפת יחסי גומלין ותוצאה בין אסטרטגיות, תהליכים עסקיים, יישומים ותשתיות. החברה מספקת פתרונות במגוון רחב של טכנולוגיות ושירותים, המשולבים יחד על ידי מומחי החברה. פתרונות החברה מבוססים על חומרה ותכנה מתקדמים, המהווים את הבסיס למערכות רחבות ההיקף.

יוניסיס פועלת בכ-100 מדינות , ומעסיקה למעלה מ-30,000 עובדים. יוניסיס פעילה בישראל משנת 1969, וכהכרה בעצמת המשק הישראלי פתחה החברה, בשנת 1999, סניף עצמאי בישראל, אשר מטרתו לחזק את מעורבות החברה בשוק בישראל.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד במחקרים מחדשים
התפרסם ב-25/12התפרסם ב-22/12התפרסם ב-24/11 לריכוז הארכיונים
גרטנר: ההכנסות ממוליכים למחצה גדלוהעתיד לפי יבמגרטנר: ההוצאות על אבטחה יגיעו ל-35.1 לארכיון מחקרים מחדשים

  פרסום בטקסט

   באתר pCon-line למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון סרטון מומלץ
אינטל מכריזה על diamondville, שבב בעלות נמוכה עבור מחשבים ניידים ומחשבי-מחברת. אתר whatsonwhen הוא מדריך למטייל בעולם, המאתר עבורך אירועים מעניינים בתחומים שונים לפי העיר אליה אתה נוסע.
סימנטק מודיעה על זמינותו של הדור הבא של הגנת נתונים, veritas netbackup 6.5, פלטפורמת הגנת נתונים המובילה בשוק מאחדת טכנולוגיות הגנת נתונים מבוססת-דיסק.
שבב זול למחשבים ניידיםWhatsOnWhenהדור הבא של הגנת נתונים לדרוג המוצר

  קצר ולעניין
למה ואיך ליישם למידת מכונה?



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב