הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום שני 21 אוגוסט 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  הבמה המקצועית

מאת: מיטל שרון מאתר easynet. קידום אתרים חדשים
 
קידום אתרים חדשים
מאת: מיטל שרון מאתר easynet.
15/05/2007

תגיות:  






קידום אתרים חדשים היא אחת מההזדמנויות והאתגרים הגדולים ביותר של אופטימיזציה למנועי חיפוש. בעבודת קידום אתרים חדשים זוכים אנשי שיווק במנועי חיפוש להיות חלק מאפיון ועיצוב האתר ובתוך כך לספק את המלצות שימושיות בראיית מנועי חיפוש, עוד בטרם נסתיימה עבודת הפיתוח והעיצוב, ולפני עליית האתר לאוויר.

בכתבה זו יפורטו כמה גורמים שעומדים בבסיס תהליכי המחשבה שיש לבצע בזמן אפיון האתר:

ארכיטקטורת מידע – הקשר שבין תכלית האתר לבין המבנה שלו.

אסטרטגיית מילות מפתח – מחרוזות החיפוש העיקריות שדרכן שואף בעל האתר למשוך תנועה ממנועי החיפוש.

קישורים חיצוניים – רישום האתר בספריות ובאתרים שקשורים אליו בצורה נושאית, לקידום הדירוגים במחרוזות מפתח מרכזיות.

ארכיטקטורת מידע: צעד ראשון

תכליתו של אתר תהווה בסיס למבנה האתר. כלומר, אם האתר מיועד להוות פלטפורמה מקוונת למכירת מוצרים, הרי שהגישה למוצרים בכלל ולמוצרים מובילים בפרט צריכה להיות נוחה ובולטת, בעזרת שימוש בתפריטי ניווט, בקישורים מן הטקסט ובכפתורים. לעומת זאת, אם תכלית האתר היא יצירת התקשרות עם לקוחות פוטנציאליים, הרי שהטופס ליצירת קשר צריך להיות לבו של האתר ובו צריכה להיות ממוקדת תשומת לב הגולש.

אחרי שהוגדרה מטרת האתר, כדאי לחשוב על ארכיטקטורת המידע בו. ובמילים אחרות, כיצד תבוא מטרת האתר לידי ביטוי במבנה שלו. ההמלצה החשובה ביותר בשלב זה היא יצירת היררכיה שטוחה ככל האפשר. פירוש הדבר שעלינו ליצור אתר שבו אפשר להגיע בכמה שפחות קליקים לכל דף . כלומר, אם מדובר באתר למכירת מכונות קפה, עדיף לשים את קטלוג המוצרים כבר בבר הניווט, וממנו להגיע, בקליק אחד, לכל חלק בקטלוג.

המלצה חשובה נוספת בנוגע למבנה האתר היא יצירת שביל ניווט (Bread Crumb Trail) אשר יופיע בכל דף פנימי. שביל הניווט מבהיר לגולשים היכן הם נמצאים בכל רגע נתון וממחיש את היררכיית האתר בצורה "שטוחה". אם תסתכלו בראש עמוד זה ממש למשל, תוכלו לראות כי אתם נמצאים בעמוד "אופטימיזציה למנועי חיפוש של אתרים חדשים" בתוך ספרית המאמרים של שיווק במנועי חיפוש. שביל הניווט מסייע לגולשים להבין את מיקומם היחסי באתר ומסייע למנוע החיפוש להגיע לכל דף באתר בקלות יחסית.

אסטרטגיית מידע: צעד שני

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך שמושפע מזיהוי מילות המפתח הרלוונטיות לכל אתר. פורטל תיירות של ירושלים, למשל, לאו דוקא יפיק תועלת מהופעת דפיו כתוצאות חיפוש במיקומים גבוהים עבור מחרוזת חיפוש כמו 'משכנתא לבית בירושלים '. אסטרטגיית מילות מפתח קובעת, בעזרת מחקר מילים מקיף, באילו מילים משתמשים הגולשים כשהם מחפשים את סוג התוכן אותו אנו מקדמים. כלומר, מה הן המילים החשובות להגשמת מטרתו של האתר הנתון. למשל, אם האתר בו מדובר הוא פורטל היהלומים הישראלי, כדאי לבדוק מהי מחרוזת החיפוש הפופולארית יותר בקרב הגולשים: diamond trade או diamond suppliers.

לאחר שנקבעו מילות המפתח החשובות, אסטרטגיית מילות המפתח מפרטת דרך להוצאה לפועל של קידום דפי
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

מטרה ספציפיים כלפי מחרוזת חיפוש שאותרו בשלב המחקר הראשוני. לאחר בניית אסטרטגיית מילות מפתח אפשר לטפל באלמנטים טקסטואליים שונים של דפים ספציפיים:

כותרת (Title) העמוד.

תיאור (Description) העמוד.

הכותרת הראשית וכותרות הביניים.

הטקסט עצמו.

אסטרטגיית מילות המפתח צריכה להיות משולבת בבחירת הניסוח של כל אחד מן האלמנטים האלו . למשל, אם מחרוזת המטרה היא "לוח רכב", יש לוודא כי המילה הזו מופיעה בכותרת העמוד (למשל, לוח רכב לוח פוקוס) , בתיאור העמוד (לוח רכב הגדול באינטרנט, מציע מכוניות למכירה מסוגים שונים: רכב יד שניה , קניית רכב , מכירת רכב , רכב משומש ועוד) וכן בכותרת הטקסט (H1).

קישורים חיצוניים: צעד שלישי

לאחר שהאתר תוכנן ופותח, ולאחר שהוזן בו תוכן רלוונטי וייחודי, הגיע הזמן לדאוג לכך שיהיו אתרים שמקשרים אליו. הצעד הראשון הוא רישום האתר לספריות חשובות ובעלות השפעה כמו DMOZ, Yahoo directory, Business.com ואחרות. יש לחשוב היטב על המילים שעליהן מופיע הקישור ועל תיאור האתר, ולנסח אותן לפי אסטרטגית מילות מפתח. חלק מן הספריות דורשות תשלום עבור הוספת האתר, ויש לקחת את התשלום הזה בחשבון בתקציב שמוקצב לאתר חדש.

אמצעי נוסף וחשוב לא פחות ליצירת פופולריות קישורים הוא הוספת לינקים מאתרים הקשורים קונטקסטואלית (נושאית). כלומר, מאתרים שעוסקים שבאותו תחום שבו עוסק האתר, או בתחום קרוב לתחום בו עוסק האתר. למשל, אם האתר עוסק בטיסות לחו"ל, כדי לבדוק מקורות קישורים שכוללים: פורטלי תיירות, פורומים של תיירות, סוכנויות תיירות, או כל אתר שקשור בתעשיית הטיסות לחו"ל.

פופולאריות הקישורים היא אחד הגורמים החשובים ביותר בקביעת דירוגו של אתר עבור מחרוזות חיפוש תחרותיות, ולכן יש להרבות ככל האפשר בקישורים מאתרים מתאימים. עם זאת, חשוב להיזהר מחוות לינקים או מאתרים שמכילים ספאם, משום שקישור מהם יכול להזיק לדירוגי האתר.

תופעת ארגז החול

על אף העבודה הרבה והציפייה העצומה לראות את כתובת האתר מתנוססת בדפי תוצאות החיפוש של גוגל ושאר המנועים, תוצאות עבודת האופטימיזציה אינן מורגשות מייד עם עליית האתר לאוויר. זאת משום שאתרים חדשים, ללא הפניות (Redirects) מאתר קיים או הסטוריית נוכחות רשת קודמת, סובלים מתופעת ארגז החול (Sand Box). תופעת ארגז החול הינו כינוי לפרק הזמן שבו גוגל בודק כי מדובר באתר רציני ובעל תוכן איכותי, ולא באתר שעלה לאוויר לצרכי ספאם בלבד. הזמן שבו שוהה אתר בארגז החול משתנה בין אתר לאתר ונע בין כחודשיים עד לכשנה במקרים מסויימים. רק לאחר אותה תקופת מבחן, כאשר הקישורים שמפנים אל האתר מתבררים כיציבים (תהליך שנקרא בשפת האופטימיזציה: Link Aging), מתחיל גוגל להציג את דפי האתר כתוצאות חיפוש למחרוזות פופולריות.

בהצלחה.


אודות easynet

איזינט מספקת פתרונות משולבים של שיווק במנועי חיפוש (SEM), המובילים לתוצאות עסקיות מובהקות. איזינט מציעה ייעוץ אסטרטגי בסביבה התחרותית והרב-לשונית של שוק מנועי החיפוש.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בבמה המקצועית
התפרסם ב-25/12התפרסם ב-11/12התפרסם ב-5/12 לריכוז הארכיונים
מהפכת הרשתות החברתיות הגיעה לארגוניםפשיעה מקוונת והעולם האמיתישימור המותג על גבי מוצרי תוכנה לארכיון הבמה המקצועית

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
ענקית החיפוש, גוגל, משנה מוטו. הסיסמא החדשה: `חיפוש, פרסומות ויישומים מקוונים`, תוך התמקדות ביישומים ושירותים מקוונים. מיקרוסופט מנסה לתת מענה הולם. אתר לאיתור השם והכתובת של מנוי לפי מספר הטלפון שלו. שירות הפוך (ומשלים) ל-144.ibm משקיעה מיליארד דולר בשנה ב-``project big green``, אשר נועד להתמודד עם העלייה בצריכת החשמל במרכזי מחשוב, ולתרום לאיכות הסביבה.הבעיהאתם מעוניינים למצוא בטבלת אקסל גדולה את הנתונים הקשורים לנושאים ספיציפיים בלבד, למשל, רק את שמות העובדים שמשכורותיה
גוגל מתמקדת (גם) בתוכנה441ilיבמ תשקיע בחסכון באנרגיהסינון מידע מהיר באקסל 2010

  קצר ולעניין
שימושי ה-Mobile analytics



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב