הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום ראשון 20 אוגוסט 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  הבמה המקצועית

מאת: אופיר גולדשמידט, ממציא ומפתח שיטת QLM - מודל הלמידה האיכותית, מנכ"ל פ.ל.א. הדרכה.
 מודל הלמידה האיכותית (QLM)
 
מודל הלמידה האיכותית (QLM)
מאת: אופיר גולדשמידט, ממציא ומפתח שיטת QLM - מודל הלמידה האיכותית, מנכ"ל פ.ל.א. הדרכה.
21/05/2007

תגיות:  






תפיסת מודל הלמידה האיכותית

רוב הארגונים במשק, פועלים במציאות טכנולוגית ועסקית המחייבת שינויים, עדכונים ושדרוגים של הידע הקיים, ויוצרת צורך שוטף בהחלפת הידע באמצעות תהליכי למידה. אפשר לומר שכל עובד שרוצה להמשיך לשבת בקרונות הרכבת הטכנולוגית של המאה העשרים ואחת, חייב להישאר חניך במשך כל ימי חייו.

הפתרון האיכותי והיעיל ביותר לשיפור רמתם המקצועית של העובדים ולשימור רמה זו, הוא הפקה מהירה, פשוטה וזולה של יחידות לימוד מתוקשבות מקצועיות ייעודיות לתוכני הארגון, שפותחו והופקו בתוך הארגון, על ידי אנשי ההדרכה או בסיוע של מומחי התוכן של הארגון. לומדות אלה אשר מאפשרות לכל עובד ללמוד בכל זמן ובכל מקום, ובהתאמה אישית לצרכיו המקצועיים, מהוות את פתרון המרכזי ליצירת יתרון תחרותי משמעותי בדרך למימוש מטרות הארגון.

Quality e-Learning Model (או QLM), מודל הלמידה האיכותית, הוא שיטה ייחודית לפיתוח והפקת לומדות מחשב אינטראקטיביות, בעלוֹת תוצרי למידה משופרים, המיועד למגוון רחב של תוכני למידה וקהלי יעד. המודל המהווה פריצת דרך מהפכנית בתחום הלמידה המתוקשבת, פותח במשך כחמש שנים על ידי אופיר גולדשמידט, מנכ"ל פ.ל.א. הדרכה, במטרה להוות פתרון יישומי, קל ופשוט לפיתוח הפקה וניהול הדרכה ארגונית מתוקשבת. המודל מציג לראשונה פתרון מתודולוגי, יישומי וכולל עבור רוב נקודות התורפה הקיימות בתהליכי למידה מתוקשבת, כגון: בעיות מוטיבציה, קשב, זיכרון ותפיסה – הנוצרים כתוצאה מאי-הלימה בין שיטות ההדרכה לסגנונות הלמידה ולניסיונו הקודם של כל לומד. מתודולוגית המודל מאופיינת ביכולת התאמה אוטומטית של שיטות הלמידה לסגנונות למידה של כל לומד, לצרכיו המקצועיים ולניסיונו האישי, תוך שמירה על רמת מוטיבציה וקשב גבוהים. אחד היתרונות של המודל הוא נמצא בפשטות יישומו, כלומר בעזרת המודל יכול כל בעל ידע (מומחה התוכן) בארגון לפתח ולהפיק בעצמו יחידות לימוד מתוקשבות עבור מגוון רחב של תחומי דעת וקהלי יעד, ובכך לבזר ולשתף את הידע בתוך ומחוץ לארגון.

מטרת מודל הלמידה האיכותית היא לייצר תהליך למידה א-סינכרוני מתוקשב, המעצב בצורה אוטומטית מסלול למידה אישי לכל לומד ולומד מקהל היעד, על פי נתוני יכולת הלמידה שלו וניסיונו הקודם, תוך שמירה על רמת הנעה פנימית חיובית גבוהה לאורך כל תהליך הלמידה. מודל הלמידה האיכותית מיועד בעיקר לעובדים בארגונים ומוסדות הנדרשים לבצע תהליכי למידה, שיתוף וניהול ידע פנים וחוץ ארגוניים – בעזרת הדרכות פרונטליות (קבוצתיות ואישיות), מצגות ללמידה עצמית, חוברות הדרכה וכמובן גם למידה מתוקשבת.

תוכני הלימוד המתאימים למודל רבים ומגוונים, כגון: הכשרות בנושאים מקצועיים, הדרכות בהפעלת מערכות מחשב, למידה והטמעת נהלים ותהליכי עבודה, הדרכות בהפעלת ציוד/מכשור טכני, ביצוע רענונים בנושאים מקצועיים, הקניית מיומנויות ואימון לצורך שיפור ביצועים, תרגול באמצעות סימולציות של מקרים ותגובות, ועוד.

יתרון משמעותי נוסף של המודל הוא בכך שניתן להפיק את הלומדות באמצעות כלי עבודה זמינים וידידותיים כגון: תוכנת Power Point, Flash או כל מחולל לומדות/מצגות מתקדם אחר. כמו כן, גם ניהול הלמידה יכול להתבצע באמצעות כל שיטה קיימת של מעקב אחר למידה, כגון: Excel, Access, או באמצעות כל מערכת לניהול ידע/למידה (LMS) קיימת.

תפיסת המושג 'למידה האיכותית'

ברוב תהליכי הלמידה, סוג ההנעה (המוטיבציה) של הלומד וחוזקה משפיעים מאוד על איכות הלמידה. ההנעה הקיימת בתהליכי למידה ארגוניים נובעת בדרך כלל מתוך צורך ללמוד (הנעה חיצונית) ולא מתוך רצון ללמוד (הנעה פנימית). כמו כן, נהוג להניח כי העובדים הלומדים הם בעלי נתוני יכולת למידה אוניברסליות, המתאימים ללמידת מגוון תכנים רחב ובכל שיטת למידה.

שני הגורמים הללו הם הסיבה העיקרית לכישלון או לאי-עמידה מלאה במטרות של תהליכי למידה ארגוניים רבים. לעומת זאת, מרכיב 'הלמידה האיכותית' של המודל מגדיר ומעצב תהליך למידה אישי שבמהלכו הלומד יכול ורוצה ללמוד – פשוטו כמשמעו.

אין ספק שקיימים יתרונות רבים בתהליכי למידה מבוססי מחשב בהשוואה לכל תהליך למידה אחר. היתרון הבולט והחשוב ביותר הוא כמובן האפשרות ללמוד בכל זמן ובכל מקום הנוחים ללומד, אך היתרון הייחודי של שיטה זו הוא היכולת לשלב בקלות יחסית, אמצעי המחשה טכנולוגיים חזותיים וקוליים, כגון: קול (קריינות, הדגמות קול וכדומה), תמונות, אנימציות דו-ממדיות ותלת-ממדיות, סרטוני וידיאו, עיצוב גרפי מתקדם של ממשק הלמידה, איורים, גרפים, טבלאות, כפתורי ניווט חכמים, שילוב קישורים למאגרי מידע באינטרנט, קישורים לפורומים רלוונטיים, דואר אלקטרוני, צ'טים והרשימה עוד ארוכה.

כל אלו אכן עשויים לשפר בצורה ניכרת את איכות הלמידה עבור כמעט כל סוג של תוכן, אך לצערנו, כמו הרבה דברים בחיים, גם בתהליך למידה מבוסס מחשב "צריך שניים לטנגו...". חשוב להבין שאם לא נשקיע לפחות את אותה תשומת הלב גם בצד האנושי בתהליך הלמידה כפי שאנו משקיעים בטכנולוגיה – נקבל מצב הדומה למרוץ מכוניות שמתחרָה בו המכונית המהירה בעולם, ומאחורי ההגה שלה יושב נהג שאינו יודע כיצד מעבירים הילוכים!

לכן, כל היתרונות הטכנולוגיים, המחזקים ומשפרים רק צד אחד בתהליך למידה מבוסס מחשב – לא יבטיחו את הצלחת התהליך ואת מימוש מטרות הלמידה אם לא נדאג לטפל גם בגורם האנושי המשתתף בתהליך. מודל הלמידה האיכותית מגדיר אמנם תנאי סף טכנולוגיים, ארגוניים ומתודולוגיים עבור תהליך הלמידה, אך בראש ובראשונה הוא מתרכז
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

בנתוני היכולות ובצרכיו של הלומד עצמו.

הפתרון שמציע המודל מורכב מארבעה גורמים החייבים להתקיים במקביל לאורך כל תהליך הלמידה:

1. התאמה מתודולוגית לסגנונות הלמידה של הלומד.

2. התאמה דידקטית לניסיונו הקודם של הלומד.

3. יצירת הנעה פנימית חיובית – לאורך כל תהליך הלמידה.

4. תמיכה ארגונית (טכנולוגית ותרבותית) לתהליך הלמידה.

פתרון המודל ליצירת 'למידה איכותית'

מודל הלמידה האיכותית הוא כלי העבודה בידי מפתחי הלומדות ותפקידו הוא לטפל ברכיבי היכולת וההנעה בתהליך הלמידה – בעזרת 'שיטת הרמזורים' של המודל. לומדות א-סינכרוניות אינטראקטיביות סטנדרטיות (שאינן מבוססות על שיטת המודל), מנהלות בדרך כלל את הקשר עם הלומד באמצעות דו-שיח תוך כדי הלמידה, באמצעות שאלות או משימות המוצגות ללומד לאחר קטע למידה מסוים, ושהלומד יכול להמשיך בתהליך הלמידה רק אם תשובתו נכונה. לעתים מוצגות התשובות לשאלות גם כציון מילולי או כמותי בסוף הלמידה או מיד לאחר התשובה, לצד חיזוק חיובי או שלילי. במקרים אלו אפשר להניח כי אם קיימת הנעה חיובית, היא עשויה לשפר את איכות הלמידה, ואילו נתוני יכולת הלמידה של הלומד עשויים להגביל את איכות הלמידה.

לעומת זאת, בלומדה המבוססת על מודל הלמידה האיכותית מתקיימים שני קשרי גומלין חדשים, הנוצרים באמצעות מנגנון ייחודי הקיים במודל (שיטת הרמזורים):

1. קשר בין הלומדה להנעה: כל לומדה המבוססת על מודל הלמידה האיכותית יודעת כיצד להשפיע על רמת ההנעה הפנימית של הלומד ולשמור אותה ברמה גבוהה לאורך כל תהליך הלמידה, ביחס ישר למורכבות התוכן. ככל שרמת התכנים גבוהה יותר – כך רמת ההנעה ללמידה חזקה יותר.

2. קשר בין היכולת ללומדה: נתוני יכולת הלמידה של הלומד משפיעים על הלומדה, ולכן הלומדה יודעת להציג תכנים המותאמים לנתוני יכולת הלמידה האישיים של הלומד.

על פי שיטת המודל מנהל הלומד אינטראקציה שוטפת עם הלומדה, והלומדה יודעת לזהות ולתקן כל חריגה מגבולות נתוני יכולות הלמידה האישיים של הלומד, ולתקן ולהעלות את רמת ההנעה הפנימית שלו בהתאם למורכבות התוכן ולהתקדמותו בתהליך הלמידה.

עקרונות שיטת הרמזורים של Q.L.M.

שיטת הרמזורים היא המנגנון הייחודי של מודל הלמידה האיכותית, ומטרתה לשמור על רמת קשב וריכוז גבוהים של הלומד, תוך כדי ביצוע בקרה קבועה על איכות הלמידה שלו – לאורך כל תהליך הלמידה. אחד ההבדלים המהותיים בין לומדה סטנדרטית ללומדה שפותחה על פי המודל הוא שילוב שיטת הרמזורים בתהליך הלמידה. שיטת הרמזורים היא המנגנון הייחודי המייצר את האינטראקציה המתנהלת באופן קבוע ורציף בין הלומד ללומדה בתהליך הלמידה.

תפקידיה של שיטת הרמזורים הם לעצב מסלול למידה אישי לכל לומד, על פי נתוני היכולת וסגנונות הלמידה שלו, לשמור על רמת קשב, הנעה פנימית וביטחון עצמי של כל לומד לאורך כל תהליך הלמידה, ולבצע "הערכה מעצבת" לאחר כל נושא, רעיון או קטע לימוד – במטרה לשפר את תהליכי התפיסה והזיכרון.

במשך כל תהליך הלמידה, מנהלת שיטת הרמזורים של המודל מערכת אינטראקציות ייחודית בין הלומד ללומדה, באמצעות שימוש בתדירות גבוהה בגירויים ייחודים ובתגובות המלוות בחיזוקים חיוביים, הניתנים ללומד לאחר תגובותיו, גם אם בחירת התגובה לגירוי לא הייתה מדויקת ב-100%. לשרשרת הגירוי-תגובה הזו נקרא – "אינטראקציה חיובית" או רמזור:

• לאחר כל קטע לימוד, מציגה הלומדה ללומד גירוי בצורת שאלה סגורה או תרגיל, אשר מזמינה אותו להגיב על ידי בחירת תשובה אחת מתוך כמה אפשרויות, הנכונה ביותר לדעתו.

• לאחר תגובתו של הלומד לגירוי תחזיר לו הלומדה חיזוק חיובי והסבר הדרכתי התואם את התגובה לגירוי (התשובה שבחר הלומד).

• החיזוק החיובי שיקבל הלומד ידרבן אותו להמשיך בתהליך הלמידה, בשמירה על רמת קשב גבוהה, על ידי העלאת רמת ההנעה הפנימית שלו וביטחונו העצמי.

יישום מודל הלמידה האיכותית בפועל:

מודל הלמידה האיכותית מציג מתודולוגיה כוללת לתהליך הפיתוח והפקת הלומדות. המתודולוגיה מכילה שמונה שלבי עבודה הניתנים לביצוע על ידי כל מומחה תוכן או איש הדרכה:

1. זיהוי הצורך/הפער ההדרכתי, הגדרת קהל היעד וניסוח מטרת העל.

2. ניסוח מטרות הביניים ותמהיל הלמידה של יחידות הלימוד.

3. איסוף וזיקוק חומרי הגלם (תוכן) עבור תהליך הלמידה.

4. פיצוח הדרכה (על פי בנק מתודות) לכל מטרה בתמהיל הלמידה.

5. עיצוב ממשק משתמש על פי תבניות בסיס ורכיבים קיימים.

6. כתיבת התסריט והזנת התכנים היישר לתוך שקופיות PPT.

7. שילוב שיטת הרמזורים בלומדה ויצירת מסלולי הלמידה.

8. סגירת מארז הלמידה, נעילת הממשק והפצה לקהל היעד.

לסיכום

התרופה להתחדשות והתפוצצות הידע נמצאת בפיתוח שיטות למידה איכותיות, מהירות, זולות ופשוטות לעדכון. Q.L.M. - מודל הלמידה האיכותית, מציג בנוסף לפתרון זה גם כלי עבודה יישומי ופשוט להפקת סיטואציות למידה בעלות תוצרי למידה משופרים, בהן מנהל הלומד אינטראקציה שוטפת עם הלומדה, והלומדה יודעת לזהות ולתקן כל חריגה מגבולות נתוני יכולות הלמידה האישיים של הלומד, ולתקן ולהעלות את רמת ההנעה הפנימית שלו בהתאם למורכבות התוכן ולהתקדמותו בתהליך הלמידה.


אודות פ.ל.א

פ.ל.א. הדרכה נוסדה בשנת 2004 על ידי אופיר גולדשמידט ומעסיקה היום צוות מומחים המספק פתרונות הדרכה כוללים, איכותיים ומדויקים לצורכי הלקוח. הצוות מכיל מומחים מהתחומים הבאים: פיתוח הדרכה קלסית ומתוקשבת, הדרכה פרונטאלית והטמעה, גרפיקה ואנימציה, עיצוב ממשקים, תכנות, עריכה לשונית, פסיכולוגיה,חינוך ועוד.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בבמה המקצועית
התפרסם ב-25/12התפרסם ב-11/12התפרסם ב-5/12 לריכוז הארכיונים
מהפכת הרשתות החברתיות הגיעה לארגוניםפשיעה מקוונת והעולם האמיתישימור המותג על גבי מוצרי תוכנה לארכיון הבמה המקצועית

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
טכנולוגיית אחסון חדשה תציע מהירות הגבוהה במאות אחוזים מהקיים, תוך שילוב יתרונות דיסק במצב מוצק ודיסק קשיח. אמינות, מהירות ופחות שחיקה.אתר המציע מידע וקישורים רבים לאתרים מובילים בתחום ה-erp. נקודת פתיחה לכל מי שמתעניין ב-erp ומעוניין לעקוב אחר החידושים בתחום.סיטריקס ו-sap משתפות פעולה במטרה להאיץ זמן תגובה ברשת הארגונית. לפי בדיקות sap במוצרי סיטריקס, נמצא כי תשתיות העברת האפליקציות שלה יכולות להגדיל זמן תגובה עבור משתמשי אפליקציות sap בעד 99%, לצד שיפור ביעילות השרתים והרשתות.realnetworks הכריזה על realone, תוכנה המשלבת גרסאות חדשות של realplayer ו-realjukebox עם מנוי לתכנים מאינטרנט. המוצר מאפ
גם SSD, גם דיסק קשיחERP Fan Clubהאצת זמן תגובהRealOne מתקמבקת

  קצר ולעניין
שימושי ה-Mobile analytics



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב