הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום ראשון 20 אוגוסט 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  הבמה המקצועית

מדוע חשוב להשקיע באתרי אינטרנט של חברות וארגונים? מאת : ערן לסר וזיו מנדל, מנכ"לים משותפים בג
 
מדוע חשוב להשקיע באתרי אינטרנט
מדוע חשוב להשקיע באתרי אינטרנט של חברות וארגונים? מאת : ערן לסר וזיו מנדל, מנכ"לים משותפים בג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס.
10/04/2007

תגיות:  






בשיחה שלנו עם אחד המנמ"רים של אחד הארגונים הגדולים במשק, שאלנו אותו מה הוא עושה לקידום אתר האינטרנט של הארגון שלו. הופתענו מאוד לקבל תגובה קרירה עד לא אכפתית. המנמ"ר אמר לנו שתפקידו לבנות את האתר הטוב ביותר (כולל עיצוב ידידותי וביצועים מעולים), אבל קידום האתר במסגרת האינטרנט והגדלת התנועה של הגולשים לאתר לא שייך לתחום האחריות שלו אלא לתחום האחריות של השיווק. בהמשך השיחה שהתגלגלה למקומות אחרים, סיפר לנו המנמ"ר שהוא מחפש כל הזמן את הדרכים לייצר תרומה וערך עסקי לארגון, ושלצערו הארגון נוטה להתייחס ל-IT רק ברמה התפעולית והטכנולוגית ולא מעבר לכך.

אין ספק שאחד מהמקומות שה-IT יכול לתרום ברמה העסקית בצורה המשמעותית ביותר לארגון, הנו בתחום יישומי האינטרנט ובתחום בניית אתר אינטרנט שמייצר עסקים. על מנת לייצר את הערך העסקי מאתר האינטרנט של הארגון, יש חשיבות רבה ליצירת תנועה חזקה לכיוון האתר ולקידום האתר בתוך המרחב הקיברנטי של האינטרנט. קידום האתר באינטרנט היום, כבר איננו עניין של מזל אלא מקצוע ומיומנות אותם צריך לרכוש. במסגרת הכתבה היום נדון בדרכים לטיפול בהגדלת התנועה לאתר האינטרנט של ארגונך.

אסטרטגיית הגברת קצב התנועה לאתר מבוססת על שלושה מרכיבים: הרכיב הראשון - הגדלת התנועה שמבוצעת מתוך מנועי החיפוש (ובעיקרם כמובן מנוע החיפוש של גוגל). הרכיב השני - הגדלת התנועה על בסיס תנועת הגולשים באינטרנט, והרכיב השלישי - הגדלת התנועה על בסיס תוכניות שותפים והגדלת התנועה על בסיס מקורות חיצוניים לאינטרנט.

הגדלת התנועה שמבוצעת מתוך מנועי החיפוש, מבוססת על ההצלחה שלנו להכניס את האתר שלנו בשליפה של תוצאות החיפוש של מילים רבות ככל האפשר הקשורות לשירותים אותם אנחנו מציעים. כמובן שניתן תמיד לשלם ולהופיע במימונים המקושרים (ואנחנו בהחלט ממליצים לעשות זאת על בסיס הניסיון שלנו), אבל מעבר לכך יש לראות איך האתר שלנו מופיע גם בצורה "טבעית" באותן מילות חיפוש רלבנטיות. ההופעה של האתר שלנו במנועי החיפוש בתוצאת החיפוש, תלויה רבות בצורה שבה נבנה את האתר ובצורה שבה יופיעו התכנים.

כך לדוגמה, ארגונים רבים מקימים אתרי אינטרנט דינאמיים עם תכנים דינאמיים שמנוע החיפוש איננו מקטלג ולכן גם לא מקשר אותם למילות חיפוש רלבנטיות. דוגמה נוספת קשורה לבניית התוכן של האתר ולמילים בהן נשתמש בתיאור השירותים שאותם אנו מספקים. פעמים רבות אנו לא משתמשים בכל המילים הרלבנטיות בתיאור השירות (מילים נרדפות וכדומה), וכתוצאה מכך האתר שלנו לא יופיע בתוצאת החיפוש של אותן מילים.

במאמץ להגדיל את החשיפה של האתר ננסה גם לגרום לשם האתר שלנו להופיע גבוה ככל האפשר בתוצאת החיפוש. גם בנושא זה קיימים טיפים ועצות רבות שיגרמו לאתר שלנו לקבל ציון גבוה יותר ולזכות לחשיפה ולתנועה מוגברת יותר של הגולש. חשוב להדגיש שתורת קידום האתר במנוע החיפוש, הנה תורה מתעדכנת ומשתנה מכיוון שקיים תמיד המאבק בין מפתחי מנועי החיפוש, המחפשים שיטות אובייקטיביות להגדרת תוצאת החיפוש לבין בוני האתרים המחפשים לעלות את ציון התאמת החיפוש של האתר שלהם גם במילות חיפוש ובנושאים, שיתכן שאתרים אחרים היו צריכים להופיע
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

בהם לפני אותם אתרים.

קידום האתרים במנועי החיפוש הנו גם מאבק בין הארגונים וכמו באליפות, יכולה להיות רק אלופה אחת, ולכן תמיד יהיה רק אתר אחד שיצליח לזכות בבכורה ורק מספר אתרים מצומצמים יצליחו לשבת במקומות הראשונים המופיעים בתוצאת החיפוש הראשונה. תרגיל מעניין ופשוט שכל אחד מכם יכול לעשות (ועדיף שאתם תעשו אותו לפני שהמנכ"ל שלכם יעשה אותו), בודק בצורה שבועית באיזה מקום אתם מופיעים בתוצאת החיפוש (קרי אם אני מחפש את המילה בנק מי הבנק הראשון במנוע החיפוש ואם אני מחפש מסך טלוויזיה, מי יהיו האתרים שיופיעו ראשונים בחיפוש כספקי טלוויזיה).

הגדלת התנועה על בסיס תנועת הגולשים באינטרנט ועל בסיס תוכניות שותפים, מבוססת על ההצלחה שלנו לייצר רשת של קשרים וקישורים מאתרים אחרים לתוך האתר שלנו. יש לנסות ולראות איך אנחנו מייצרים את תוכנית הקישורים והקשרים על בסיס הצבעות הדדיות מצד אחד, ומצד שני יצירת תוכנית שותפים שמעודדת שותפים ברשת לייצר תנועה לתוך האתרים שלנו. מומלץ להקצות גם תקציב לביצוע קמפיין אינטרנט שיכול לנוע מהשיטות המסורתיות של קמפיין באנרים שמפנה לאתר שלנו, תפוצות אי-מיילים, עשיית קמפיין חדשני יותר שיהיה מבוסס על יצירת תנועה מתוך בלוגים, טוקבקים ועוד.

הגדלת התנועה על בסיס מקורות חיצוניים לאינטרנט הנה שלב מאוד חשוב בהצלחה שלנו לייצר מובילות ומודעות לאתר האינטרנט שלנו. גם גוגל ה"גדולה" יצאה לאחרונה למדיה הפרסומית הכללית מחוץ לאינטרנט בקידום המטרות והעסקים שלהם. אנו ממליצים שבכל פרויקט הקמה של שירות חדש באתר נקצה חלק מהתקציב למסע פרסום מחוץ לרשת באמצעי התקשורת הפרסומיות שנוגעות בלקוחות של הארגון. חשוב גם לייצג את האתר והיכולות שלו בכל מקום שבו יש נגיעה בלקוח (פרסומות, סניפי קבלת קהל, הצעות מחיר וכדומה). ככל שנכניס לתודעה של הלקוחות את מה שהאתר שלנו יכול לתת להם, כך נייצר ערך אמיתי גדול יותר לארגון.

חשוב מאוד להשקיע בפרסום גם ברמת התקשורת הפנים ארגונית של הארגון, ולעדכן בצורה שוטפת את עובדי הארגון ביכולות ובשירותים שמציע האתר של הארגון. מכירה ושיווק חיצוני מתחילה פעמים רבות משיווק ומכירה פנים ארגונית. בסופו של דבר השליחים האפקטיביים ביותר של הארגון הנם העובדים שלו.

לסיכום, החזר ההשקעה מהמחשוב והחזר ההשקעה מאתרי האי-ביזנס שאנו בונים תלוי רבות בכמות התנועה שאנו יכולים לייצר לתוך האתר שלנו. למנהל מערכות המידע אסור להתעלם מההיבט הכי חשוב בהצלחה של האתר, ולהעביר את האחריות לספקים או לחילופין לאגף השיווק של הארגון. אנחנו חייבים לקחת את ההובלה גם בנושא זה ומי שישכיל לעשות זאת ולבנות אסטרטגיה לקידום האתרים והתנועה ייצר ערך עסקי אמיתי לארגון שלו.


אודות ג'ון ברייס

ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה של מטריקס הנה חברת הדרכה בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיית המידע, ובתחום הדרכת מיומנויות ניהול, שירות ומכירות. לג'ון ברייס הדרכה פעילות ומרכזי הדרכה בכל רחבי אירופה. ג'ון ברייס הדרכה בע"מ, מכללת הי-טק הדרכה טכנולוגית בע"מ ומכללות הי-טק, מדיאטק (2002) בע"מ, הנן בבעלות מלאה של מטריקס אי.טי בע"מ והן חלק מקבוצת מטריקס.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בבמה המקצועית
התפרסם ב-25/12התפרסם ב-11/12התפרסם ב-5/12 לריכוז הארכיונים
מהפכת הרשתות החברתיות הגיעה לארגוניםפשיעה מקוונת והעולם האמיתישימור המותג על גבי מוצרי תוכנה לארכיון הבמה המקצועית

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
google voice local search, שירות חיפוש חדש של גוגל מאפשר חיפוש אחר עסקים מקומיים דרך טלפון נייד. השירות חינמי ולא כולל פרסומות. גרסה מקוונת של העיתון הפופולארי ה-wall street journal (וול סטריט ג`ורנל). מה ניתן למצוא באתר? אלו חידושים מיוחדים הוא כולל לעומת הגרסה הפיזית? האם כל הכתבות בו זמינות בחינם?דיינסק הישראלית מציעה לבנקים ולגופים פיננסיים את מודול באזל ii, פלטפורמת ניהול סיכונים תפעוליים.realnetworks הכריזה על realone, תוכנה המשלבת גרסאות חדשות של realplayer ו-realjukebox עם מנוי לתכנים מאינטרנט. המוצר מאפ
גוגל מציגה שירות חיפוש למכשירי טלפוןוול סטריט ג`ורנלניהול סיכונים תפעוליים - הפתרון הפשוטRealOne מתקמבקת

  קצר ולעניין
שימושי ה-Mobile analytics



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב