הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום שישי 24 נובמבר 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  הבמה המקצועית

מאיפה מגיעים הלקוחות הטובים ביותר? מה הוא פרסום נכון? מה הוא פרסום שמתאים לכל אחד ולאף אחד? על היחסים המורכבים והמתפתחים, בין האינטרנט למחשוב הארגוני ועל חשיבותם העסקית, מרחיב זהר עמיהוד, מומחה קידום אתרים, שיווק ופרסום באינטרנט. מינוף האינטרנט לתועלת עסקית - איזו גישה עובדת?
 
מינוף האינטרנט לתועלת עסקית - איזו גישה עובדת?
מאיפה מגיעים הלקוחות הטובים ביותר? מה הוא פרסום נכון? מה הוא פרסום שמתאים לכל אחד ולאף אחד? על היחסים המורכבים והמתפתחים, בין האינטרנט למחשוב הארגוני ועל חשיבותם העסקית, מרחיב זהר עמיהוד, מומחה קידום אתרים, שיווק ופרסום באינטרנט.
07/04/2011

תגיות:  






האינטרנט ובכלל טכנולוגיית המיחשוב (חומרה: מכשירים ניידים, טבלטים... תוכנה ומערכות משולבות של תוכנה, סאונד, וידאו, קורא ברקוד...) תופסות חלק מרכזי הגדל והולך, בפעילותם של ארגונים. מרבית התהליכים המרכזיים של ארגון נשענים יותר ויותר על טכנולוגיה בין אם היא אינטרנטית או לא. בכל תהליך שתיגע בארגון, בין אם זה תהליך פנימי או חיצוני, הטכנולוגיה מעורבת חזק ומשולבת, בצורה שלא ניתן להפרידה. לתהליכים שמתחילים באינטרנט, יש המשך והטמעה במערכות הארגון השונות, שצריכות ל"דבר" ולתקשר עם האינטרנט. איי המידע כבר לא יכולים לעבוד לבד והם צריכים להיות מקושרים האחד עם השני: מערכת ה-CRM הארגונית צריכה לא רק לשלוח מיילים אלא גם לדעת מי פתח אותם, מי לחץ, ומה הוא עשה בעקבות המייל שקיבל ואת המשוב הזה לנתח ולהציג מסקנות.

האינטרנט מאפשר לנו להתייחס ללקוח, כל אחד בפני עצמו. הלקוח הממוצע כבר חלף עבר מהעולם – אין דבר כזה. בעולם מקוון כמו שלנו הארגון צריך לפתוח כמה שיותר ערוצי תקשורת עם הלקוח שלו ולדעת מה מתרחש שם כדי למטב את אותם ערוצים מול הלקוח הספציפי. קל להשוות את מה העולם הישן לעולם החדש, אם נסתכל על עולם הפרסום. אני יודע, שפרסום לא מעניין את המנמ"ר (ואולי כן?) אבל חשוב איך להעביר את המסר (ולא חשוב מה תוכנו) אל הלקוחות. במדיית הפרסום הישנה היה מסר אחד טוב לכולם. לא צריך להתאמץ, אלא פשוט לשבת מול הטלויזיה ולצפות במסרים של העולם הישן, שמכוונים לכולם ולא לאף אחד. שב מול הטלויזיה וצפה בתוכנית האהובה עליך ולפתע, בעוד אתה מנסה להתרכז ברגליה המדהימות של השחקנית הבלונדית המטופפות על רחבת הריקודים, מופיע גברת מבוגרת וכלתה הצעירה ומנסות למכור לך איזו חתיכת שניצל או סבון לשטיפת כלים. מיד לאחר מכן מופיע זה עם הצלקות אצל משפחה פולנית וחוקר אותם על הניקיון שעשו לאחת מרשתות השיווק. מה זה? מי ביקש את זה? ולמה להפריע לי באמצע? זהו הפרסום בעולם הישן: מתאים לכולם ולא מתאים לאף אחד. מה חושב הפרסומאי? שברגע שאני רואה את הפרסומת אני אסגור את הטלויזיה וארוץ ישר לחנות הקרובה? הפרסום או אם נרצה להרחיב את היריעה, הפצת המידע בעולם דיגיטלי, בנויה על תקשורת אחד-על-אחד. בערוץ המתאים, בזמן המתאים ולפי דרישה. אני זוכר שהנרי הזקן (הנרי פורד, 1925) אמר, בתרגום חופשי, "לא איכפת לי איזה מכונית הם רוצים העיקר שתהיה בצבע שחור". מאז עברו כ-90 שנה והעולם שינה פניו. הצרכים של הלקוחות השתנו והטכנולוגיה היא שעוזרת לארגונים לעמוד בשינויים התכופים.

נחזור רגע ללקוח ולאינטרנט. מרגע שהבאתי את הלקוח לאתר וגרמתי לו להתקשר לחברה, מפה ואילך מתחיל קשר אחד-על-אחד. הלקוח רוצה קשר אישי, הוא רוצה קשר שמתוזמן אליו ליום העבודה שלו, למכשיר שלו ולמדיה העדיפה עליו. אתם זוכרים טפסי צור קשר שבהם ניתן היה לבחור
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

האם לקבל דואר פשוט plain ודואר עשיר html. אחר כך נוסף עוד שדה: באיזה שעה את הרוצה שניצור איתך קשר. ואחר כך עוד שדה: איך אתה מעדיף שניצור איתך קשר: מייל, מסרון, צ'ט אוןליין, טלפון... והרשימה הזאת רק הולכת וגדלה. היא הולכת וגדלה כי הלקוחות רוצים קשר איתנו בכל רגע ובכל מקום. לא מעניין אותם שאתה פיזית נמצא באזור זמן אחר. הם רוצים שירות, הם רוצים מידע, הם רוצים... ואם הם לא יקבלו שירות אצלך הם ילכו למישהו אחר והכל בלחיצת עכבר. כמה זה פשוט להם הלקוחות וכמה זה מורכב עבורך המנמ"ר, האחראי על מערכות המיחשוב של הארגון.

האינטרנט הוא מנוע צמיחה של עסקים בהם השירות הינו מרכיב מרכזי. עכשיו, תראו לי עסקים שלא עונים למשפט שזה עתה קראתם? לא חשוב אם אתה מנמ"ר של ארגון קטן, בינוני או גדול אתה צריך להיות מעודכן במה שקורה בתחום כדי שתוכל להציע לארגון שלך את הטכנולוגיה המתאימה. נכון, שיפור טכנולוגי שלעצמו ואימוץ טכנולוגיות חדשות לא יביא את השיפור אם הוא לא נתמך במהלכים ארגוניים/ניהוליים של כל המערכת. נניח ויש לך עסק קמעוני בפריסה ארצית המספק שירות משלוחים עד הבית. ציידת את השליחים שלך במיכשור הקצה המשוכלל ביותר שלא רק מראה להם את הדרך, אלא מאפשר להם לדווח בשעת אמת על מועד הגעת המשלוח ללקוח כמו גם לערוך סקר שביעות רצון ישר במקום – נהדר! האם המערכת תעבוד? כן. אין פה פריצת דרך טכנולוגית והכל ישים מבחינת החומרה והתוכנה. אבל האם יהיה פה יתרון לארגון? כדי שיהיה יתרון לארגון צריך לגייס מערכות נוספות בארגון: את כח אדם, את התפעול ואולי גם מחלקות נוספות כדי לגרום לכך שאימוץ טכנולוגיה חדשה ישרת את הארגון.

אתה חייב להיות מעודכן, במיוחד אם אתה בענין טכנולוגיה, כי הטכנולוגיה משתנה בקצב מסחרר שאם פיספסת מייל אחד או שניים, אתה כבר ממש לא מעודכן.

מתברר לי, שהלקוחות הטובים ביותר מגיעים מתוצאות החיפוש. השערתי היא שהם חיפשו, הם היו אקטיביים בפעולתם ולכן כאשר הם הגיעו לאתר שהופיע גבוה בתוצאות החיפוש זה היה בינגו. Win-Win לשני הצדדים. המחפש (הלקוח) מצא את מבוקשו ובעל העסק מכר את שירותיו או מוצריו. באחוזים גבוהים לקוחות החיפוש טובים יותר במובן הכנסה למבקר מלקוחות שהגיעו מפרסום בפייסבוק, למשל. וזה מחזיר אותי לנושא הפרסום במסה או "פרסום בהפרעה", שטוב לכולם ולא טוב לאף אחד, כמו אותה פרסומת בטלויזיה. פרסום שהגיע בזמן הנכון לאדם הנכון – במקרה זה הגולש שעורך עכשיו חיפוש – הוא הפרסום היעיל ביותר. קוראים לזה פרסום באמצעות גוגל או בקיצור Google AdWords.


זהר עמיהוד הוא מומחה קידום אתרים, שיווק ופרסום באינטרנט. בעל תואר שני במינהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב, יועץ קידום אתרים לחברות גדולות ובינוניות.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בבמה המקצועית
התפרסם ב-25/12התפרסם ב-11/12התפרסם ב-5/12 לריכוז הארכיונים
מהפכת הרשתות החברתיות הגיעה לארגוניםפשיעה מקוונת והעולם האמיתישימור המותג על גבי מוצרי תוכנה לארכיון הבמה המקצועית

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
חברת הוט הודיעה אתמול לבורסה כי היא הגישה בקשה לפריסת כבל תת-ימי ובכך היא מצטרפת לחברת בזק שכבר החלה בפריסה כבל משלה. כיצד הצרכן הישראלי ירוויח מכך ומי הם המתחרים של הוט?רוצים להאזין לשירי הפופ המצליחים ביותר בעולם באופן חופשי ובחינם? מעוניינים לצפות בקליפים החמים ביותר ברגע שהם יוצאים? ערוץ הוידיאו vevo של תאגיד המוזיקה universal music group, מספק פתרון.ג`ון ברייס הדרכה משיקה סרגל כלים ייחודי להדרכה ותמיכה ביישומי אופיס 2010פריצות מוצלחות לאתרי ה-cia, המוסד ושירות הביון הבריטי (mi6) הוכיחו שאין אתר חסין. משיקולי מגבלות תקציב וידע, קשה ואולי ג
בדרך לאינטרנט מהיר וזול?VEVO - כל השירים בחינםג'ון ברייס: סרגל כלים למעבר חלק וקל לאופיס 2010הגנה על אתר הארגון

  קצר ולעניין
מניעת הונאות ומעילות



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב