הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום ראשון 20 אוגוסט 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  הבמה המקצועית

מה הן טעויות השיווק הנפוצות? מאת רועי קיש, מבעלי חברת שיווק פשוט. תודעת שירות  - איך לא להבריח את הלקוח
 
תודעת שירות - איך לא להבריח את הלקוח
מה הן טעויות השיווק הנפוצות? מאת רועי קיש, מבעלי חברת שיווק פשוט.
21/06/2010

תגיות:  






אז כבר עשיתם שיווק, בניתם קמפיין, שילמתם כספים וקיבלתם לקוחות. מצויין. עד פה הכל תקין, אך בעלי עסקים רבים מפספסים רבים מהעסקים החוזרים שלהם ומעסקאות שלא ממריאות בעקבות תודעת שירות לא הולמת, שלא נאמר גרועה במקרים מסויימים.

אם תבין שהתדמית שלך בעיני הלקוח חשובה, וההמלצה שלו יכולה להביא לך לקוחות רבים נוספים – בתנאי שהוא יהיה מרוצה ממך ויאמין בך – אזי תודעת השירות שלך תקבל מימד חדש לחלוטין.

קחו דוגמא: האם אי פעם חיכיתם לנותן שירות (אינסטלטור, חשמלאי, מוביל)? שאלה רטורית. אך מתי התחלתם להתעצבן באמת? רק כאשר עברה השעה היעודה מזמן ההגעה שלו על פי מה שהוא הבטיח. רק אז אנו מתחילים להתעצבן, לקלל ולאחל לאמא שלו דברים לא נעימים. אז כלל ראשון וקריטי ביותר בתודעת שירות: תמיד תעמוד במילתך, ולא משנה מהן הנסיבות! כמובן שאסונות טבע לא צפויים הם יוצא הכלל, אך כמה פעמים כבר פוקד את ישראל הוריקן או צונאמי? אל תאחר בכלל ותמיד תתכנן את היום שלך בצורה נכונה, כך שאתה מגיע ללקוח 5 דקות לפני הזמן. אולי אתה חושב שזה חכם "לדחוף" עוד עבודה בין 2 פגישות, לאחר לשתיהן ולהתנצל ו"לצאת מזה" איכשהו, אך הנזק התדמיתי גדול יותר לטווח הארוך. אם כבר נתקעת בפקק תנועה לא צפוי, התקשר ללקוח במהירות האפשרית (לא 5 דקות אחרי השעה היעודה) והסבר לו את המצב ותן צפי ריאלי
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

לזמן הגעה חדש.

קחו דוגמא נוספת: אתם מחכים בתור לבנק והפקיד נותן שירות, אפילו יעיל ומהיר, אבל לא מחייך פעם אחת. נראה שהוא עצוב, או טרוד בנושא כל שהוא. התחושה לא נעימה ולא מזמינה, ובאופן כללי לא ממש בא לך לקבל שירות מהאדם הזה, ולהבא אתה תישתדל ללכת לפקיד אחר. אז כלל שני חשוב: תמיד תיתן תחושה טובה ללקוח והרגשה שאתה עושה עבודתך בכייף! חיוך לא עולה כסף בפעם האחרונה שבדקתי, אך הוא נותן תחושה טובה ללקוח – וזה שווה הרבה כסף!

דוגמא שלישית ואחרונה להיום: האם יצא לך אי פעם לסנן משהו? ספק או לקוח – זה לא משנה. המזכירה העבירה לך פנייה, נאמר מלקוח "נודניק" ואתה אומר לה למסור לו שאתה בפגישה ומעולם לא חוזר אליו. זאת טעות מאוד חמורה בתודעת שירות. אנחנו בטוחים שאתה עסוק, אך תמצא את הזמן בהקדם האפשרי לחזור ולדבר עם הלקוח, או לכל הפחות, שלח את המזכירה להתקשר אליו ולקבוע איתו פגישה עתידית. אז הכלל השלישי הוא: תמיד תיתן ללקוח תחושה שהוא לקוח מועדף ואהוב עלייך! אם יש לך לקוח שאתה מתקשה איתו, מקצועית או ברמה האישית, אמור לו את זה והיפרד ממנו בצורה מכובדת. זה עדיף על עוגמות הנפש והשם הרע שהוא עושה לך כשאתה מסנן אותו.



הכותב הינו רועי קיש, מבעלי חברת שיווק פשוט.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בבמה המקצועית
התפרסם ב-25/12התפרסם ב-11/12התפרסם ב-5/12 לריכוז הארכיונים
מהפכת הרשתות החברתיות הגיעה לארגוניםפשיעה מקוונת והעולם האמיתישימור המותג על גבי מוצרי תוכנה לארכיון הבמה המקצועית

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
מיזוג מעניין נוסף נרשם השבוע בתעשיית ה-it הישראלית – חברת one1 הגיעה להסכם על רכישת השליטה בכלנית כרמון, אחת מחברות ה-it הגדולות בישראל. מה המשמעות?אם אתם מעוניינים להתעדכן בדברים המעניינים והמדליקים ביותר שיצאו ברשת לאחרונה, הבלוג `המשקיף על הרשת` של הגולש יובל שושן הוא בשבילכם. מה תוכלו למצוא בו?אפסון משיקה מדפסת מקצועית בגודל a3, המיועדת למשרדים קטנים ובינוניים: חיסכון בעלויות, בדיו ובזמן.realnetworks הכריזה על realone, תוכנה המשלבת גרסאות חדשות של realplayer ו-realjukebox עם מנוי לתכנים מאינטרנט. המוצר מאפ
one1 רוכשת את השליטה בכלנית כרמוןהמשקיף על הרשת - הבלוג של יובל שושןאפסון: מדפסת "ירוקה" וחסכוניתRealOne מתקמבקת

  קצר ולעניין
שימושי ה-Mobile analytics



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב