הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום שני 25 ספטמבר 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  הבמה המקצועית

גישה חדשה למיקור חוץ (Outsourcing) בתחום הרגיש ביותר בתקשורת בארגונים – הסכמי סלולר. גישה שנולדה מניתוח מצב השוק והצורך לחסוך בהוצאות. מאת: מיכאל פנחס, סמנכ"ל הנדסה וטכנולוגיות באגינקס תקשורת ומחשוב. ניהול הסכמי סלולר במיקור חוץ לעסקים
 
ניהול הסכמי סלולר במיקור חוץ לעסקים
גישה חדשה למיקור חוץ (Outsourcing) בתחום הרגיש ביותר בתקשורת בארגונים – הסכמי סלולר. גישה שנולדה מניתוח מצב השוק והצורך לחסוך בהוצאות. מאת: מיכאל פנחס, סמנכ"ל הנדסה וטכנולוגיות באגינקס תקשורת ומחשוב.
25/05/2010

תגיות:  







רקע: הגברת התחרות בשוק הסלולארי:

כניסת חברת פלאפון לדור 3.75 המתקדם ביותר ברשת HSUPA בטכנולוגיית ה- GSM, הגבירה משמעותית את התחרות בשוק הסלולר בכלל ובמגזר העסקי בפרט. בעבר, לעסקים שבחנו את השוק הנייד, יתרונות טכנולוגיית ה – GSM, מבחינת אפשרויות לנדידה לחו"ל עם אותו מכשיר ללא החלפתו, תפעול ושירות שוטפים נוחים באמצעות החלפת כרטיס SIM, רכש עצמאי ומגוון רחב של מכשירים, הכריעו את הכף לטובת התקשרות עם חברות סלקום ופרטנר בלבד, שפעלו ברשת GSM. אולם, כיום התחרות האמיתית היא בין 3 מפעילים חזקים מובילים.

שינוי זה, שהחל מתחילת שנת 2009 יוביל להגברה משמעותית של התחרות בשוק התקשורת הסלולארית, כולל ירידה צפויה במחירי השירותים לעסקים, כאלו שינהלו היטב את המהלך לבחירת הספק הסלולארי לאורך תקופת ההתקשרות החדשה. מניסיוננו בשוק התקשורת, מעל 90% מהעסקים מאריכים את ההתקשרות עם הספק הקיים מבלי לבחון באופן רציני חלופות קיימות בשוק ומבלי לתחר את הספקים בשוק. זאת, מתוך הנחה (מוטעית) שלא קיימת תחרות אמיתית בשוק. או לחילופין, הם מסתפקים בתהליך של מו"מ מול הספקים בתהליך קצר ולא מקיף, כאשר לספק הקיים יתרונות רבים בכל תהליך הבחירה.

תהליך קצר שכזה אינו מתמודד עם שינוי התעריפים התכוף והתמחור המורכב של חברות הסלולר, שמכיל לא רק מחיר לדקת שיחה, אלא גם מרכיבים של שירותי ערך מוסף רבים לרבות גלישה באינטרנט, מרכיבים שעלותם עולה לעיתים על עלות השיחות. כאשר מפעילי הסלולר המתחרים מבחינים שמתנהל מולם תהליך לא ענייני לבחירת ספק סלולארי, שכל מטרתו להוזיל את העלויות מהספק הקיים, הם כלל לא מגישים הצעה או שמגישים הצעה לא רצינית בהתאם. בכך לא מושגת מטרת החברה להוזלה משמעותית יותר של הוצאות הסלולר ולהתאמת השירותים הסלולאריים לצרכים האמיתיים של החברה ועובדיה.

מודל התקשרות ספק לקוח – מצב קיים בארגונים:

במצב הקיים בכל ארגון או עסק גדול, שמחזיק מאות מכשירים סלולאריים ויותר, מועסק עובד במשרה חלקית או מלאה לצורך טיפול שוטף בשירותים הסלולאריים. שכן בכל יום עבודה קיימים עשרות אירועים הדורשים טיפול בין הלקוח לספק וכמובן אישור של איש הקשר מטעם הלקוח לכל אירוע חריג. בהסכמים ללקוחות אסטרטגיים גדולים של ספקי הסלולר, הספק הסלולארי מעסיק במקרים מסוימים עובד במשרה מלאה או חלקית על חשבונו, שמספק את השירותים הסלולאריים ישירות באתר הלקוח. העובד המועסק ע"י הספק הסלולארי יושב באופן קבוע באתר הלקוח וזאת לצורך טיפול בתפעול השוטף של ההסכם וכן בבעיות השוטפות בין הספק הסלולארי ללקוח.

מהן הבעיות במצב הקיים ?

העסקת עובד מתוך החברה, שאין ברשותו את הכלים הממוחשבים או את המומחיות בתחום ההסכמים הסלולאריים והמידע העסקי הרלוונטי בתחום, לא תביא לשיפור תנאי ההסכם הקיים וקרוב לוודאי לא תוזיל באופן משמעותי את הוצאות התקשורת הסלולארית של החברה.

העובד המועסק ע"י החברה, ללא כלים מתאימים לניהול ובקרה על הוצאות הסלולר וללא ההכשרה המתאימה והמידע העסקי הרלוונטי, לא יכול לספק תשובות לנושאים כמו:

• מידע מדויק וממוחשב
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

על כמות המכשירים הפעילים והשימוש שלהם.
• מידע מעודכן על כל הזכויות, ההסדרים, המדיניות והתנאים של כל עובד או קבוצות עובדים, ובני משפחותיהם (אם נכללים בהסדר עם חברת הסלולר).
• מידע על יש ציוד או שירות מיותר שאינו בשימוש ובכל זאת משלמים עליו.
• מידע עסקי שוטף על מבצעים ומחירי שוק חדשים לשירותים הסלולאריים.
• כלים ממוחשבים לבדיקת חשבונות הסלולר (ולא הסתפקות רק בבדיקה מדגמית).
• מערכת ממוחשבת לאיתור חיובים שגויים בחשבונות הסלולר של הספק.
• ניהול מערך אבטחת המידע ואי זליגת מידע עסקי רב הקיים במכשירים הסלולאריים החכמים (בעקר עם חיבור המכשירים הסלולאריים החכמים לשרת ה - Exchange של החברה), מכשירים הכוללים מידע סודי רב של החברה.
• ביצוע אופטימיזציה של מסלולי שימוש / תוכניות תמחור על בסיס נתוני שימוש של המשתמשים עפ"י הצריכה בפועל.

גם העסקת עובד מיומן ומקצועי על חשבון החברה הסלולארית המשלמת לו גם את שכרו, אינה פותרת את הבעיות המפורטות לעיל. פרט לעובדה, שהמחלקה הכלכלית של החברה הסלולארית מעמיסה את עלות העסקת העובד על רווחיות ההסכם, וזאת על חשבון קבלת הטבות אחרות שוות ערך כספי ללקוח, העובד למעשה מייצג את האינטרסים של הספק הסלולארי המשלם לו את שכרו. לכן, פרט לעניין שיפור השירות, העובד לא יפעל לחיסכון בהוצאות הסלולר של החברה, וגם אין לו כל אינטרס לעשות כך. להיפך. מטרתו הסמויה היא להגדיל את הוצאות התקשורת הניידת של הארגון. התוצאה: ארגונים ועסקים רבים מוצאים את עצמם, די מהר, בסיטואציה שבה הם מאבדים את הפיקוח ויכולת השליטה על הוצאות הסלולר שלהם ("Moving from "hard to control" to "out of control). רבים מטמינים את הראש בחול, בהנחה (שגויה) שזה בלתי אפשרי לשלוט בהוצאות הסלולר.

מהו המודל המוצע ע"י אגינקס תקשורת ומחשוב לעסקים?

חברת אגינקס תקשורת ומחשוב מציעה מודל חדש שלא היה קיים עד היום בשוק לניהול הסכמי סלולר במיקור חוץ לעסקים גדולים. מדובר במיקור חוץ מלא לתחום הסלולר בארגון. אנו מתחייבים להעסיק עובד מקצועי מיומן בשיטת עלות (COST) + תועלת, כאשר התועלת מחושבת עפ"י החיסכון שמושג בפועל בהוצאות התקשורת של החברה. זאת, בשיטת של חלוקת הכנסות – Revenue Sharing.
ההכנסות במקרה שלנו מחושבות עפ"י החיסכון שיושג בפועל בעקבות פעילותו הישירה של העובד ומחלקת בקרת עלויות תקשורת באגינקס, שמספקת לעובד את הסיוע והגיבוי המקצועי וכמובן את הכלים להתמודד מול מפעילי הסלולר.

ההסכם למיקור חוץ של השירותים הסלולאריים כולל כמובן גם אפיון הצרכים של הלקוח, והכנת מפרט טכני / RFP לספקים לקבלת הצעות מחיר, שהנו תהליך ארוך ומשמעותי ביותר. שכן השירותים הסלולאריים לעסקים גדולים הופכים להיות מורכבים ומקיפים יותר ויותר, וכוללים אפליקציות DATA ויישומים ניידים נוספים שבעבר היו שוליים יחסית בהיקפם הכספי.

מיותר לציין שמודל החדש המוצע הנו מסוג Win – Win מלא, לכל הצדדים בעסקה. מודל אשר מספק פתרונות מלאים לכל הכשלים והבעיות במצב ההתקשרות הנוכחי, כפי שקורה כיום בפועל במרבית העסקים הגדולים.







  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בבמה המקצועית
התפרסם ב-25/12התפרסם ב-11/12התפרסם ב-5/12 לריכוז הארכיונים
מהפכת הרשתות החברתיות הגיעה לארגוניםפשיעה מקוונת והעולם האמיתישימור המותג על גבי מוצרי תוכנה לארכיון הבמה המקצועית

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
hp הודיעה על כוונתה להשיק את מחשב הלוח החדש שלה slate עם מערכת ההפעלה webos של פלאם, אותה רכשה לפני כשלושה שבועות. מה יהיה עם הגרסה הקודמת של המכשיר, שהוצגה עם windows 7?מחפש עובדים זמניים לפרויקטים ספציפיים? העובד שלך לא הגיע היום לעבודה ואתה חייב מחליף כבר כעת? אתר today job מספק פתרון מיידי. איך הוא עובד?אפסון משיקה מדפסת הזרקת דיו עסקית שלטענתה חוסכת לעסק כ-70 אחוז מעלויות ההדפסה בצבע. אילו תכונות נוספות היא מציעה?
הבעיהאתם מעוניינים למצוא בטבלת אקסל גדולה את הנתונים הקשורים לנושאים ספיציפיים בלבד, למשל, רק את שמות העובדים שמשכורותיה
HP בוחרת ב- WebOSToday Job - עובדים ברגעאפסון: לחסוך 70% בעלויות ההדפסהסינון מידע מהיר באקסל 2010

  קצר ולעניין
ביג דאטה ואנליטיקה



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב