הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום שישי 24 נובמבר 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  הבמה המקצועית

מאמר מאת: איציק לוי, סמנכ"ל השיווק בקבוצת
 
העמדות האינטראקטיביות - פלטפורמת הפרסום הבאה?
מאמר מאת: איציק לוי, סמנכ"ל השיווק בקבוצת 'כדורי עיצוב בתעשייה'.
23/03/2010

תגיות:   עמדות האינטראקטיביות | כדורי עיצוב בתעשייה






בטוח קרה לכם פעם אחת לפחות, שרגע לפני שביטוח הרכב שלכם עמד להסתיים, פתאום נתקלתם בטלוויזיה בפרסומת לביטוח או כאשר נכנסתם לכתבה העוסקת ברכבים באחד הפורטלים ברשת, פתאום הופיעה באנר עם פרסומת לצמיגים, וגם כאשר פתחתם מדור בריאות, הופיעה על עמוד שלם פרסומת לויטמינים. הפרסום נמצא בכל מקום והוא הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו, שכן אם לא יהיה, יחסר לנו בנוף הסביבתי והחברתי. לא רק שהפרסום חודר אט אט לאפיקים חדשים הוא משתכלל ומפתיע בכל פעם מחדש ולאו דווקא לרעה.

בשנים האחרונות תחום הפרסום עובר מהפכה. יותר ויותר פיתוחים חדשים נכנסים אל עולם הפרסום וגורמים לו לשנות את פניו. מאז מודעת הפרינט הראשונה דאז במאה ה-19, חווה עולם הפרסום לא מעט שינויים.

זו כבר לא אותה פרסומת שפונה לכלל האנשים ולא אותו מסר המוני. הפרסום הופך לאישי יותר, פרטי יותר ונוגע בכל אחד מאיתנו באופן אינדיווידואלי. המפרסמים מנסים להיכנס למוחו של הצרכן ולהציע לו בדיוק את מה שהוא צריך, היכן שהוא צריך בזמן שהוא צריך. בתת המודע של הצרכן נמצאים כל אותם הגירויים הפרסומים שמשפיעים עליו בעת הליך קבלת ההחלטות.

כתוצאה מכך, פותחו פלטפורמות פרסום חדשות, בין היתר מסכי ענק בצמתים, פרסומות בתוך תאי השירותים במועדונים, שלטי ענק על גבי בנייני מגורים ועוד. הטלוויזיה שתמיד נתפסה כשטח הפרסום הנעלה ביותר, בשלוש השנים האחרונות, מאבדת את מקומה לטובת פלטפורמות פרסום אחרות בראשן נמצא הוידיאו האינטרנטי. לצד הבאנרים והפופ אפים ברשת האינטרנט, נוספו גם פרסומות וידיאו המופיעות בשלל האתרים ברשת.

פלטפורמה נוספת שהפכה עם השנים לפופולארית לא פחות היא פרסום על גבי מסכים שטוחים במוסדות, בארגונים ובמקומות הפנאי. כיום ניתן לראות מסכי טלוויזיה עם פרסומות מובנות בכל מקום אליו נלך החל מבתי הקפה, דרך חנויות הבגדים ועד לקופות החולים והבנקים.

הרעיון שעומד מאחורי פיתוחי פלטפורמות הפרסום החדשות הוא כי יש לפנות באופן ישיר ומדויק אל קהל היעד. כפי שלומדים כבר באקדמיה ביסודות הפרסום, פילוח נכון ומדויק של קהל המטרה יביא למרב התוצאות עבור המפרסם. כל טכנולוגיה חדשה שזוכה לאהדה והופכת לפופולארית, הופכת להיות מקום פוטנציאלי עבור אנשי השיווק והפרסום. רשת האינטרנט הינה הדוגמא הבולטת ביותר לתופעה הזו. האינטרנט מאיים על אמצעי הפרסום החזק ביותר שהיה קיים עד כה, הטלוויזיה.

בדומה לרשת האינטרנט שעד מהרה המפרסמים הפכו אותה לאפיק פרסום מוכח, נוח ומפולח, כך גם העמדות האינטראקטיביות הופכות להיות פלטפורמה פוטנציאלית לפרסום.
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.



מידיי יום נחשפים כחצי מיליון איש לעמדות האינטראקטיביות במוסדות השונים: בבנקים, סניפי הדואר, רשות שדות התעופה, הביטוח הלאומי ואפילו לשכות התעסוקה הממשלתיות. מוסדות אלו ועוד רבים אחרים, הבינו את היתרון הגלום בהפעלת עמדות אינטראקטיביות עצמאיות והציבו אותן כעמדות ממוחשבות שבאמצעותן ניתן לקבל מידע חיוני, כמו גם לבצע את תהליך ההחתמה בלשכות התעסוקה וזאת על ידי זיהוי של מספר תעודת הזהות וזיהוי ביומטרי.

הפרט מבלה במהלך היום פרק זמן, שיכול להגיע במצטבר אפילו לשעות, מול עמדת השירות האינטראקטיבית אליה ניגש על מנת לקבל מידע. בזמן שהוא עומד מול העמדה הוא נמצא ברמת ריכוז גבוהה מולה. להבדיל מהטלוויזיה אשר הצופה אינו מרוכז, מול העמדה האינטראקטיבית האדם נמצא כמעט בשיא הריכוז, כיוון שהוא מקבל מידע חיוני. כך למשל בבנק הוא מקבל באמצעות העמדה פרטים אודות מצב החשבון שלו לרבות פירוט עסקאות, מצב חשבון עדכני, הזמנת פנקסי צ'קים, סיסמא לאינטרנט ועוד. הוא למעשה מנהל שיחה וירטואלית עם העמדה. הוא בוחר אילו פעולות ברצונו לבצע, אילו שירותים חדשים המפורסמים בעמדה, מעניינים אותו וכמה זמן להיחשף. עובדה זו הופכת את העמדה לאפיק פרסום פוטנציאלי לשם העברת מסרים, בין היתר, מורכבים לקהל המטרה.

העמדות האינטראקטיביות הן למעשה אמצעי פרסום משוכלל. המסר שמועבר ללקוח מגיע כחלק מטקסט מסוים, משירות, מה שיוצר מצב לפיו הפרסום אינו בא לעצבן את הלקוח, כדוגמת הבאנרים והפופ-אפים שקופצים על הגולש ברשת בעת הגלישה. הפרסום בעמדות הללו מעורר פחות רתיעה וזעם בקרב הנחשפים זאת בהשוואה לפרסום בטלוויזיה שהשפעתו והחשיפה אליו פוחתת בשלוש השנים האחרונות באופן משמעותי. מומחי פרסום מעריכים כי בעתיד הפרסום יהיה מפולח יותר, אישי יותר וכמובן פחות מטריד. זאת כחלק מהתפתחותן של פלטפורמות פרסום חדשות לרבות ברשת, בעמדות המכירה, במוסדות הציבוריים ועוד, כאשר המטרה שעומדת מאחוריהן היא לנסות ולהגיע בצורה המדויקת ביותר לקהל המטרה. העמדה האינטראקטיבית היא פלטפורמה מצוינת לפרסום מפולח, מותאם אישית שפונה לצרכן בצורה פחות אגרסיבית וטורדנית, שכן האינטראקטיביות מאפשרת לצרכן לבחור אם להיחשף לתוכן הפרסומי או שמא לא.

המפרסמים רק עכשיו החלו להבין את הפוטנציאל הגלום בפרסום בעמדות הללו. העמדות האינטראקטיביות בעלות מספר יתרונות חשובים בתחום הפרסום לרבות חשיפה, פילוח מדויק, רמת קשב גבוהה ואינטראקטיביות. יתרונות אלו הן שילוב של פרסום ברשת יחד עם מדיום הטלוויזיה והעיתון.



הכותב איציק לוי, הינו סמנכ"ל השיווק בקבוצת 'כדורי עיצוב בתעשייה'.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בבמה המקצועית
התפרסם ב-25/12התפרסם ב-11/12התפרסם ב-5/12 לריכוז הארכיונים
מהפכת הרשתות החברתיות הגיעה לארגוניםפשיעה מקוונת והעולם האמיתישימור המותג על גבי מוצרי תוכנה לארכיון הבמה המקצועית

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
משרד התקשורת משיק רפורמה חדשה שתאפשר אולי לפתוח סוף סוף את שוק מכשירי הסלולאר לתחרות אמיתית. מה מציעה הרפורמה? איך היא תפעל?רוצים לשפר בצורה משמעותית את התוצאות של העסק שלכם? מעוניינים ליהנות מפרודוקטיביות גדולה יותר של העובדים? האתר morebusiness הוא בדיוק המקום בשבילכם. מה הוא מציע?אתר הוידאו flix מבית פורטל תפוז השיק אפליקציית וידאו לאייפון. אילו אפשרויות היא מציעה? היכן ניתן להוריד אותה?פריצות מוצלחות לאתרי ה-cia, המוסד ושירות הביון הבריטי (mi6) הוכיחו שאין אתר חסין. משיקולי מגבלות תקציב וידע, קשה ואולי ג
תחרות אמיתית בשוק מכשירי הסלולאר – ממתי?MoreBusiness - איך לשפר תוצאות עסקיות?מה מציעה אפליקציית האייפון של פליקס?הגנה על אתר הארגון

  קצר ולעניין
מניעת הונאות ומעילות



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב