הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום שני 21 אוגוסט 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  הבמה המקצועית

כל מה שצריך לדעת על נתב שיחות כדי שיעשה עבורך כסף. מאת: נדב פופלבסקי, מנכ"ל חברת קומפון. כל מה שצריך לדעת על נתב שיחות
 
כל מה שצריך לדעת על נתב שיחות
כל מה שצריך לדעת על נתב שיחות כדי שיעשה עבורך כסף. מאת: נדב פופלבסקי, מנכ"ל חברת קומפון.
11/11/2009

תגיות:   נתב






נתב שיחות נמצא בשימוש בעסקים רבים, הנתב למעשה עוזר למתקשר למצוא את האדם אותו הוא מחפש או את המידע המבוקש. כאשר הלקוח של אורנג', לדוגמא, מעוניין להגיע לשירות לקוחות, מנחה אותו קול מונוטוני להקיש מספרים שונים שבסופם הוא אמור להגיע ליעד המבוקש, זהו שימוש בנתב שיחות.

בדומה לטכנולוגית המחשוב שמתפתחת כעת, גם בתחום התקשורת הטלפונית נכנסים חידושים כמו נתבי שיחות וירטואליים ושירותים מתקדמים לשליטה מקסימאלית בשיחות הטלפון הנכנסות - כאלה שנענות ואף פתרונות מתקדמים לכאלה שלא.

נתב שיחות טוב מייעל ומשפר באופן משמעותי את תפקודו של כל עסק. כדאי להשיג הבנה טובה ושליטה בנושא כדי להטמיע שיפורים אלה.

חיסכון בזמן ומשאבים אנושיים

על פי נתונים מחברת קומפון, בחברה גדולה המקבלת כ-1200 שיחות בחודש לשלוחה אחת מרכזית, מופקדת מזכירה, הממלאת בנוסף מספר פונקציות, על המענה לכל השיחות והפנייתן ליעד הרצוי. כאשר אין איש בשלוחה אליה היא העבירה את השיחה, היא נאלצת לכתוב הודעה שתישלח במייל או תועבר על גבי דף נייר. המזכירה לא מסוגלת לענות לכל השיחות הנכנסות בשעות הלחץ ולפיכך, אובדות שיחות ואיתן גם לקוחות. נתב שיחות היה מקבל את כל השיחות הנכנסות, גם אם נכנסו כמה במקביל, מפנה אותן ליעד המתאים ואם העמדה לא מאוישת או תפוסה, המתקשר יכול להשאיר הודעה לתא קולי (במקרה הטוב, אם יש). בעזרת נתב שיחות נפח השיחות המגיע לאותה מזכירה ירד משמעותית ויפנה לה זמן לעסוק בפונקציות נוספות.

ניתן לנצל את הפלטפורמה של נתב השיחות הוירטואלי להוריד עומסים בשיחות המגיעות לעסק, על ידי מתן אינפורמציה מדויקת ועדכנית ללקוח (בצורת הקלטה או SMS ).

שירות טוב

לקוחות המתקשרים ולא מקבלים מענה, יכולים בהחלט להתמרמר – שירות מענה טלפוני זמין ומקצועי הוא חלק משירות טוב וכמו שאנו יודעים שירות טוב מוביל לעוד לקוחות. ברור שהעסק לא תמיד יכול להיות זמין אבל לקוח שלא נענה יכול להוות נזק רציני. עסקים משקיעים בשיווק ופרסום אך אם לא דואגים לקבל ולטפל נכון בזרם המתעניינים בעקבות מסע הפרסום, יהיה זה בזבוז משאבים והפסד לקוחות פוטנציאליים. נתב שיחות פותר חלק מהבעיה על-ידי כך שהוא זמין 99% מהזמן, גם כאשר המשרדים סגורים ונותן מענה כלשהו גם אם הוא מענה אוטומטי.

שירותי נתב שיחות מתקדמים יכולים לקשר למערכות של שליחת הודעת SMS עם הטבה ללקוחות שלא נענו.

חיזוק מסעות פרסום

לאחר שמשקיעים משאבים במסע פרסום כל אחד היה רוצה לדעת אם הוא היה משתלם, האם התקבלו יותר פניות מבעבר? האם המוצר או השירות המפורסם אכן זכה להרבה יותר התעניינות?

חברת קומפון מדווחת על מנהלת פרסום באחד ממותגי הרכב הגדולים בארץ המודדת את האפקטיביות של מסעות הפרסום על-ידי שימוש בקובצי אקסל שהיא שולפת ממאגר הנתונים של נתב השיחות אשר מכילים פרטים על כל מתקשר כמו מתי התקשר, כמה פעמים, האם נענה או לא ומה הוא בחר מתוך התפריט. בדוחות אלו רואים את המספר ממנו התקשר וגם את המספר הנייד שהוא הקיש לבקשת המערכת. זו אחת מכמה דרכים בודדות למדוד את יעילותו של מסע פרסום ולהחליט אם
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

להשקיע כספים נוספים באותו הכיוון או שיש לחפש אפיק חדש.

יעילות הגדרות הנתב

נקודות מרכזיות לשים לב אליהן בעת הטמעת נתב שיחות חדש:

1. באמצעות הגדרה נכונה של הנתב ניתן לחלק את הלקוחות המתקשרים לחדשים ולקיימים.לדוגמא, ללקוחות החדשים ניתן להציע מיד הטבה מפתה ובכך להגביר את הסיכוי לסגירת העסקה.

2. על פי נתב השיחות אפשר לראות באיזו שלוחה / מחלקה / סניף יש עומס של מתקשרים, ולהקצות כוח אדם נוסף למענה ושירות טוב יותר.

3. כמו כן, אפשר להגדיר את נתב השיחות על פי המוצרים והשירותים ולדעת אילו הפופולאריים ביותר, לנקוט בפעולות ניהוליות ושיווקיות מתאימות ולהגביר את המכירות.

4. לנתב בעל 3-4 אופציות יש יתרון על פני הקראה ארוכה ומייגעת שתגרום לנטישת הלקוח.

5. רצוי מאוד לשים לב להקראה עצמה, כך שתשמע מלאת חיים ולא תהיה מונוטונית או משעממת.

התקנה ותפעול

עומדות בפני הצרכן שתי אפשרויות מרכזיות להטמעת נתב שיחות בעסק:

רכישה של המרכזיות והנתבים הפיזיים – רכיבים בעלות של עשרות אלפי שקלים. ללא הדרכה של איש מקצוע זה יהיה כמעט בלתי אפשרי להתקין רכיבים אלה.
את הרכיבים הפיזיים יהיה צורך להתאים עם הגדרות, הקלטות והטמעה נכונה כך שיעבדו ביעילות ויהיה שירות לטיפול בתקלות – חברות תקשורת שונות מספקות את השירותים האלה וגובות דמי תפעול גבוהים למדי המוערכים בעשרות אלפי שקלים.

האופציה הזולה היא רכישת שירות של נתב שיחות וירטואלי. מוצר זה אינו "קופסא" פיזית בעסק, אלא שירות המסופק לעסק מרחוק דרך האינטרנט. העבודה הוירטואלית מורידה את העלויות באופן משמעותי, אין צורך לרכוש רכיבים יקרים והתשלום הוא עבור השימוש בלבד. כמו כן, החברות המספקות שירותי נתב וירטואלי מספקות לרוב שירותי הקלטה ויעוץ מלאים.

סיכום

נתב שיחות הוא אמצעי שמסייע לעסקים לייעל ולשפר את התקשורת הנכנסת אליהם ועל ידי כך לשפר את השירות בעסק, להגדיל את המכירות ואת הביצועים העסקיים.

את נתב השיחות ניתן לחבר כחלק אינטגראלי במערכת התקשורת הפנימית של העסק (נתב פיזי שנמצא בעסק ומחובר פיזית למרכזיית הטלפון) או כנתב חיצוני (וירטואלי) אשר אינו דורש התקנה והרכבה של רכיבי תוכנה יקרים בעסק.

את הנתב יש לתכנן ולאפיין בהתאם לצרכיי המכירה והתפעול של העסק וברוח הקו השיווקי שלו.

יעילות הנתב ורמת התרומה שלו לעסק תלויה באופן כמעט מוחלט בהתאמה ובתכנון הנתב לפי העסק המדובר.

ישנן חברות המתמחות בהתאמה ותכנון הנתב בהתאם לצרכי העסק תוך שילוב יכולות של שליחת מסרים שיווקיים, ניהול ומעקב אחר שיחות נכנסות (ואחר שיחות שלא נענו) ומדידה ובקרה על יעילות קמפיינים פרסומיים.



המאמר נכתב על-ידי נדב פופלבסקי, מנכ"ל חברת קומפון, המשווקת הבלעדית של שירות פון-פלוס, שירות מתקדם למתן ערך מוסף למענה הטלפוני בעסק. השירות מאפשר לעסקים למנוע נטישה של שיחות וכך מגדיל את רווחיות העסק ופוטנציאל המכירה שלו ואת רמת השירות המוענק למתקשרים.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בבמה המקצועית
התפרסם ב-25/12התפרסם ב-11/12התפרסם ב-5/12 לריכוז הארכיונים
מהפכת הרשתות החברתיות הגיעה לארגוניםפשיעה מקוונת והעולם האמיתישימור המותג על גבי מוצרי תוכנה לארכיון הבמה המקצועית

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
לא להאמין איך שהזמן עובר - השבוע חוגגת קרן מוזילה חמש שנים מלאות לדפדפן האינטרנט שלה פיירפוקס. איך יהיו חמש השנים הבאות של הדפדפן? אלו אתגרים מאיימים על הצמיחה שלו?יש לכם ילד חדש במשפחה? נפצעתם בעבודה? אתם פורשים לגמלאות? בכל אחד משלבי החיים אתם עלולים להידרש לשירותיו של המוסד לביטוח לאומי. איך תדעו מה הם זכויותיכם בדיוק?מוטורולה מכריזה על טלפון האנדרואיד (2.0 androidtm) הראשון באירופה - milestone. מכשיר האנדרואיד החדש הוא הסליידר עם מקלדת qwerty מלאה הדק בעולם הכולל מסך `3.7 עם תכונות מולטי-טאץ` וצביטה.הבעיהאתם מעוניינים למצוא בטבלת אקסל גדולה את הנתונים הקשורים לנושאים ספיציפיים בלבד, למשל, רק את שמות העובדים שמשכורותיה
פיירפוקס בן חמשביטוח לאומי - דע את זכויותיךמוטורולה: טלפון האנדרואיד הראשון באירופהסינון מידע מהיר באקסל 2010

  קצר ולעניין
שימושי ה-Mobile analytics



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב