הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום ראשון 20 אוגוסט 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  הבמה המקצועית

המחשב האישי, בבית ובמשרד, הפך את חיינו למהירים יותר, וקלים יותר מהרבה סיבות. אתר לורק, פורטל נשים עיסקי, מציג כיצד השפיע המחשוב על הגדלת מספר הלקוחות החדשים, ושימור לקוחות. כיצד משפר המחשב את שירות הלקוחות
 
כיצד משפר המחשב את שירות הלקוחות
המחשב האישי, בבית ובמשרד, הפך את חיינו למהירים יותר, וקלים יותר מהרבה סיבות. אתר לורק, פורטל נשים עיסקי, מציג כיצד השפיע המחשוב על הגדלת מספר הלקוחות החדשים, ושימור לקוחות.
12/01/2009

תגיות:  






זמינות המידע ומהירות החלפת המידע – שינתה את פניהם של רבים מתחומי חיינו: לימודים ואקדמיה, ניהול משק הבית- חשבונות מסמכים התנהלות מול הבנק, ניהול עסקים ועוד.

אחת התרומות העיקריות של המחשב האישי המחובר לרשת המחשבים והמידע העולמית, היא ההתפתחות העסקית, והתרומה לחיבור ללקוחות חדשים:

שתי סביבות עיקריות משפיעות על התפתחות זו: רשת האינטרנט והזירה העולמית מחד, והסביבה המשרדית הממוחשבת, מאידך. לרשת כמובן יתרונות רבים, ההולכים ותופסים כיוונים חדשים מידי יום, 'עולם מקביל' של אפשרויות בלתי מוגבלות.

איך זה השפיע עלינו? Lorak הוא פורטל אינטרנטי. המאגד מידע ושירותים. ובהתאם רוב פעילויות השיווק המכירות נעשות דרך האינטרנט:

הרשת:

1. אתר אינטרנט:
הוא בעצם סניף העסק, הפועל 24 שעות, 7 ימים בשבוע ומספק ללקוחות פוטנציאליים, מידע על העסק ומוצריו הכולל אפשרויות אינטרנטיות וטלפוניות ליצירת קשר. לקוח פוטנציאלי משאיר פרטיו- ונציג המכירות חוזר אליו במהירות האפשרית. כך ניתן להגיע אל לקוחות גם בשעות שאינן שעות פעילות סטנדרטיות. מעבר לשעות הפעילות, יש לאתר אינטרנט יתרונות רבים אחרים בהגעה אל לקוחות חדשים: לקוח יכול לבלות כמה זמן שהוא רוצה בקריאה והפנמה של חומרים שיווקים, יכול להתרשם מגלריה או קטלוג מוצרים, יכול לבצע השוואת מחירים ותמורות דרך הרשת. אתר אינטרנט הבנוי היטב- מעביר מסרים ותדמית של בעל העסק או החברה, בצורה אחידה- הדבר חוסך זמן יקר של איש מכירות, הוא מייצר מצע ונותן חומר רקע ללקוח, כך שאיש המכירות יכול להשלים המכירה יחסית בקלות.
ההגעה לאתר היא הן על ידי לקוחות מזדמנים- שחיפשו באינטרנט את סוג השירות והגיעו לאתר, והן ע"י הפניה של לקוחות פוטנציאלים ע"י אנשי המכירות.

2. "פרסום חוצות" ברשת

אתרים רבים, כגון אתרי חדשות ותקשורת, מאגדים בתוכם מספר רב של גולשים מידי שעה, גולשים מרחבי הארץ והעולם. קמפיין פרסום באנרים באתרים כאלו, יכול להביא הרבה יותר תועלת משלטי חוצות ברחובות. במקרים כאלו, כמות הצופים במודעה ניתנת למדידה, וכאמור הפניה מופנה גם לאוכלוסיות הגולשות בבתים, במשרדים, בחו"ל ולא תמיד חשופות לפרסום במדיות התקשורת האחרות. פרסום ממוקד יותר אפשרי כאשר מפרסמים באתר "נישה" – לקהל לקוחות ממוקד, למשל פרסום מוצרים לנשים באתרים המיועדים ומכוונים לנשים כגון אתר lorak. אנחנו לא מרבות להשתמש באופציה זו – שכן היא יקרה ופחות מתאימה לעסקים קטנים.

3. Google ו google adds
גוגל, שהפך למנוע החיפוש הפופולארי ביותר, מפעיל טכנולוגיה החושפת את הגולשים לפרסומות על-פי מילות החיפוש. זה בהחלט עוזר למציאת לקוחות חדשים ממוקדים לעסק שלך. לקוח שמחפש "חימום הבית" לקראת החורף ונתקל במודעות פרסומת וקידום אתרים של חברות הסקה וחימום- סביר להניח שילחץ על הלינק הרלוונטי ויגיע לאתר המפרסם.

4. רשתות חברתיות ופורומים
הרשתות החברתיות אופנתיות ביותר מאחר והן מאפשרות לגולשים להכיר זה את זה, ליצור חברויות חדשות, לחדש חברויות ישנות ובכלל לשמור על קשר. פרסום בקהילה כזו- נותן חשיפה עצומה, במיוחד אם הקהילה והרשת החברתית ממוקדות. למשל: פרסום מוצרים מעולם חיות המחמד (מזון תכשירים וכו') ברשת חברתית או פורום של חובבי חיות מחמד יכולה להניב הרבה לקוחות פוטנציאלים.
זה קל, זה זמין, זה בחינם, זה פתוח לכולם – אז בעצם למה לא?

5. אתרי וידאו – חינמייים
עוד עזרים ברשת להגעה אל לקוחות פוטנציאלים וסגירת עסקאות, הגעה לגולשים רבים והצגת ה"סחורה": מוצרים או שירות להמונים תוך שימוש במראה עיניים.

6. סליקה דרך הרשת
אם הפרסומות באינטרנט במגוון האתרים, הפורומים והרשתות החברתיות עבדו, והאתר משכנע ויצר תדמית טובה, עם קטלוג מעניין, כל שנשאר הוא- לרכוש. כאשר מוצרי החברה ניתנים למכירה דרך האינטרנט- סגירת העסקה מתאפשרת ע"י סליקה בכרטיס אשראי דרך הרשת: רמת האבטחה כיום גבוהה. אמינות אספקת המוצרים ברוב המקרים מובטחת והנה- סגרנו עסקאות- בלי לצאת מהבית.

מה קורה מחוץ לרשת?
איך המחשב עוזר לנו להגיע ללקוחות חדשים בסביבתנו הקרובה?

1. מסמכים וחומרים שווקים: soft copy:
היכולת להעביר ללקוחות פוטנציאלים חומרים שיווקיים, מסמכים, הצעות מחיר, חוזים, מקצר את זמן המכירה ומגדיל את היכולת לסגור עסקה. גם האפשרות להעביר חומרים שווקים ופרסומו לדפוס, לעיתון, לחברים, בניוזלטר מגדילה את החשיפה ללקוחות פוטנציאלים. כמעט ללא
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

עליות, בלי להתרוצץ ודי בקלות – בלחיצת כפתור.

2. רשימות התפוצה שלנו:

אנחנו כאינדיבידואלים מחוברים לעשרות אנשי קשר (משפחה, חברים, עמיתים) שהם מחוברים לעשרות אנשים וכן הלאה. שווק המוצרים, החברה, מבצעים מיוחדים וכו', בצורה אישית, דרך תיבת הדואר האישית שלנו – קלה, נוחה, ולא עולה לנו.

3. תהליך המכירה ע"י איש מכירות

אף הוא עלה מדרגה: המחשב מאפשר לנו להקרין מצגת מרשימה בפגישת מכירה, להביא גלריה של תמונות אל הלקוח, להראות demo בתהליך המכירה, דברים המקלים על התהליך ויוצרת רושם אצל לקוחות פוטנציאליים.

4. המחשוב עוזר לחברה גם לבצע סקרי שוק,

להבין את מגמות השוק והרגלי הצריכה של הלקוחות בקלות אם ע"י ביצוע סקרים בקרב קבוצות ממוקדות או בתפוצות רחבות דרך הרשת, אם על-יד תגובות גולשים בפורומים, תגובות לכתבות ועוד.

5. לידים:

לא חוקי אבל קיים...: דרך נוספת להגיע ללקוחות פוטנציאלים היא רכישת רשימות תפוצה ומאגרי נתונים. חברות בעלי מאגרי נתונים של אנשים רבים, מוכרות את רשימת הלקוחות הזו על פי פילוח שלהם. הפילוח על-פי מין, גיל, תחומי עניין, מצב משפחתי ועוד, נעשה לפי דרישת החברה הרוכשת את רשימות התפוצה. כך היא מקבלת רשימה של לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים מאוד עבורה.

6. בסיס הנתונים העסקי כמייצר לקוחות:

בסיס הנתונים העסקי, הממוחשב, מכיל נתונים על לקוחות קיימים, סוגי רכישות, שביעות רצון, הרגלי צריכה, גיל, מצב משפחתי ועוד. פילוח נכון של בסיס נתונים כזה, יכול ליצור רשימה חדשה של לקוחות פוטנציאלים למוצרים נוספים אותם החברה מספקת. כמו למשל: מכירה משלימה של שירות, ביטוח, אחריות ותמיכה למוצרים שכבר נרכשו. גם חברות המשתפות פעולה באופן עסקי, ממוזגות או מתנהלות כחברות בנות של חברה אחרת - חולקות בסיסי נתונים זו של זו ומגדילות את מספר הלקוחות הפוטנציאלים בצורה הדדית.

7. דרך המחשב אנו מגיעים ללקוחות שלא תמיד מרבים לצאת מהבית:

נשים הרות או בחופשת לידה, אוכלוסיה מבוגרת – שגם הם צרכנים לא קטנים.

8. שמירה על קשר עם לקוחות קיימים או פוטנציאלים

שלא השלימו רכישה: על מנת ליצור קשר עתידי בניסיון מכירה נוסף.

9. המחשב כמעודד וחושף פעילות מחוץ לרשת:

מידע על אירועים עסקיים מפגשי רישות, כנסים בנושאים ממוקדים כגון "כנס משתחררים" מיצר התקהלות של לקוחות פוטנציאליים ממוקדים (תלוי בכנס ותלוי מה רוצים למכור) מחוץ לרשת. המידע זמין ברשת: איזה כנס נערך, איפה ומתי, וכל שצריך לעשות הוא להיות נוכח בכנס כזה- להרצות או להקים דוכן מכירות קטן, על מנת לפנות לקהל היעד הספציפי המעניין אותנו.

10. הפצה ויראלית והמלצות לקוחות:

אחד הדברים החשובים ביותר בכל תהליך ההגעה אל לקוחות חדשים בעזרת המחשב, היא היכולת של לקוחות להמליץ, לקבל המלצות ולחלוק חוות דעת עם חברים. המלצה מחבר, חזקה יותר מכל פרסומת וחומר שיווקי. לקוח מרוצה שמעביר את המסר החיובי, מביא אחריו לקוחות נוספים. ומה יותר פשוט מלהפיץ את הבשורה דרך המייל... בלי לזוז מהכיסא ההמלצה עוברת "מפה לאוזן" או מ outbox ל inbox... (וגם ב טוקבקים ופורומים ובלוגים...)

לסיכום:
המחשב, הן בסביבתנו המיידית והן על ידי רשת האינטרנט, יצר הרבה ערוצים נוספים של הגעה ללקוחות פוטנציאליים, פניה ללקוחות כאלו, העברת חומרי שווק ומכירה וסגירת עסקאות. המוכרים מגיעים לתפוצות רחבות הרבה יותר, בזמן קצר יותר ויכולים להיחשף חשופים לקהלים מגוונים וממוקדים, מו כן לשמור על קשר עם לקוחות קיימים, ולתת שירות בקלות ובמהירות. שלא לדבר על הורדת העלויות והתייעלות התהליכים הנ"ל.
הדבר נכון לגבי מוצרים שונים ומגוונים: שירות, אמנות, טיפול, מוצרי צריכה, מזון, תרבות, מתנות ועוד...
שהרי כל סוגי הלקוחות היום חיים בסביבה ממוחשבת ובהתאם כל סוגי "המוכרים".

לאתר LoRak


אודות LoRak

קרן קמינסקי וטלי נעים, נשות משפחה, מתחומי עיסוק שונים בעולם ההייטק, חברו יחד לאחר היכרות במסע "מלכת המדבר" לתורכיה בשנת 2006. המפגש הוליד את פורטל LORAK.

האתר פועל להרחבת הפעילות והמודעות לצורך בשינוי, ומעודד נשים להיכנס למעגל העבודה, להתפתח בתחום הקריירה ולפתח עסקים עצמאיים, כדי לתפוס את מקומן בחברה ולהגיע לעמדות השפעה. בדרך זו ניתן להגיע למעמד שווה וזכויות שוות.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בבמה המקצועית
התפרסם ב-25/12התפרסם ב-11/12התפרסם ב-5/12 לריכוז הארכיונים
מהפכת הרשתות החברתיות הגיעה לארגוניםפשיעה מקוונת והעולם האמיתישימור המותג על גבי מוצרי תוכנה לארכיון הבמה המקצועית

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
סקייפ השיקה גרסה חדשה לתוכנת ה-voip שלה, הפעם, עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד (android) של גוגל לטלפונים ניידים חכמים. מה היתרונות שלה?מתלבטים באיזה מנוע חיפוש להקליד את מילת החיפוש הבאה שלכם? גוגל, יאהו! או ask.com? באמצעות האתר הבא לא תצטרכו עוד להתלבט. אפסון משיקה בארץ מדפסת חדשה בעלת שמונה צבעים, עבור צלמים מקצועיים וחובבים. כמה היא עולה והיכן ניתן לרכוש אותה?realnetworks הכריזה על realone, תוכנה המשלבת גרסאות חדשות של realplayer ו-realjukebox עם מנוי לתכנים מאינטרנט. המוצר מאפ
סקייפ – גרסת ביטא לאנדרואידלחפש בכל מנועי החיפושאפסון - מדפסת + 8 מחסניות צבעRealOne מתקמבקת

  קצר ולעניין
שימושי ה-Mobile analytics



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב