הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום שישי 18 אוגוסט 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  הבמה המקצועית

האם אתם חוששים להפעיל טלפוניה ללא מרכזיה? "מיקור חוץ" בתקשורת נראה לכם רעיון טיפשי? הפתרון טמון בהבנת הצרכים של העסק מול הפתרון הטכנולוגי. בכל מקרה, זה הרבה יותר זול, גם במבט ראשון. מאת: מיכאל פנחס, סמנכ"ל הנדסה וטכנולוגיות  באגינקס. IP Centrex - תקשורת העתיד או בור ללא תחתית?
 
IP Centrex - תקשורת העתיד או בור ללא תחתית?
האם אתם חוששים להפעיל טלפוניה ללא מרכזיה? "מיקור חוץ" בתקשורת נראה לכם רעיון טיפשי? הפתרון טמון בהבנת הצרכים של העסק מול הפתרון הטכנולוגי. בכל מקרה, זה הרבה יותר זול, גם במבט ראשון. מאת: מיכאל פנחס, סמנכ"ל הנדסה וטכנולוגיות באגינקס.
26/10/2008

תגיות:  






מנהלי תקשורת ומנהלי מערכות מידע רבים מתחבטים היום בשאלה באיזו חלופה טכנולוגית לבחור במעבר מטכנולוגיית ה-TDM הישנה שלהם, שרבים מהיצרנים הכריזו עליה כטכנולוגיית סוף דור או EOL (ר"ת: End Of Life), ללא אפשרות מתן תמיכה ושירות שוטף וללא חלקי חילוף למרבית מרכיבי המרכזייה ולציוד הקצה.

הקשיים אליהם נקלעה חברת טלרד-קונג'י לאחרונה, יצרנית מרכזיות הכוכב, שמותקנות באלפי אתרים של לקוחות עסקיים מכל המגזרים בשוק (עסקים קטנים, בינוניים וגדולים), לרבות מגזרים מוסדיים גדולים כמו משרדי ממשלה, גופי הביטחון ובמגזר הבריאות (סניפים ומרפאות קופות החולים), לא מוסיפים נחת לגבי הצעדים וההיערכויות שיש לנקוט לקראת יישום תוכנית אב לתקשורת לשנים הבאות. זאת, בפרט בכל הקשור לתוכנית עבודה לשנת 2009 המבוצעת בימים אלו.

פרסמנו בעבר סדרת מאמרים, שסקרה את מגוון הטכנולוגיות והחלופות הקיימות בארץ ובעולם, ופרטה בקצרה את האפשרויות למעבר מטכנולוגיה ספרתית המבוססת על TDM (או Time Division Multiplexing) לטכנולוגיה המבוססת על IP.

פתרון ה-IP Centrex

חלופת יישום פתרון IP Centrex עולה היום על סדר היום בעקבות הקמפיין הפרסומי הרחב של חברת בזק להחדרת המוצר למגזר העסקי במחירי חדירה מוזלים, תוך שחרור העסקים מעלויות השקעה חד פעמית, עלויות אחזקה ותפעול שוטף באחזקת מערכת הטלפוניה וכמובן חיסכון בעלויות שדרוג המרכזייה בעתיד. למעשה, כולל הפתרון של בזק לשירות IP Centrex שירות מלא מקצה לקצה המקיף: תשתית, קווי חוץ, ציוד קצה, תחזוקה ותמיכה שוטפת.

לא רק חברת בזק משווקת את פתרון IP Centrex לעסקים. למעשה, 012-סמייל מציעה את פתרון ה-IP Centrex כבר למעלה משנה, עם לא מעט התקנות בעסקים מכל המגזרים קטנים וגדולים כאחד. גם חברת 013 נטוויז'ן משווקת מזה מספר שנים שירותי מרכזייה במיקור חוץ במודל Hosted IPT שנסקר בהרחבה במידעונים הקודמים. גם חברות סלקום ו-HOT וכנראה בהמשך גם חברת פרטנר תצענה בקרוב "שירותי מרכזייה במיקור חוץ" במודלים שונים של אספקה, תפעול ושירות. השוק הזה יהפוך לתחרותי כמו כל שוק התקשורת העסקי.

לפני שמתחילים לבחון את השירות צריך להבין קודם מה כולל שירות IP Centrex

למעשה, מדובר במרכזייה חכמה ומתקדמת בטכנולוגיית IP שמהווה תחליף מלא למרכזייה בעסק, שמקנה יעילות עסקית ברמות שלא היו בעבר. שירות IP-Centrex מבטיח, שהמרכזייה והשירותים הנלווים סביבה, יהיו תמיד בקדמת הטכנולוגיה, עם מגוון תכונות, שמתאים לדרישות המתפתחות של העסק, בעלות חודשית קבועה וידועה מראש.

יתרונות:

• אין עלויות של ציוד לעסק. אין עלויות של תחזוקה בעסק. אין צורך באנשי טלפוניה בעסק.

• המחיר החודשי מאד נוח וזול. שיחות פנים ארגוניות, בכל אתר, סניף או שלוחה, הן ללא עלות ותלות במרחק
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

ובמיקום) בשלב זה לא ניתן לבזק היתר לשיחות פנים ארגוניות חינם מאתרים שונים).

• הלקוח יכול להחליף חבילות חיבור בכל עת לפי צרכיו.

• יכולת גידול (או קיטון) ללא כל מגבלות.

• עלויות שדרוגים ועדכונים הן על הספק של השירות.

• הגירה מהירה וחלקה מהעולם הישן לעולם ה-IP.

מגבלות:

• מגוון היכולות הקיימות של הטלפוניה יחסית מוגבל. היקף התכונות קטן יותר מול מרכזיית IP שמותקנת בתוך העסק.

• אמינות קווי התמסורת של כל הספקים מוגבלת ולכן קיימת סבירות גבוהה יחסית לתקלות. נפילת תמסורת משמעותה שאין טלפוניה, כך שנושא הגיבויים מאוד קריטי לעסקים, שתלויים בטלפוניה שלהם.

• פרוטוקול ה-SIP נמצא בהתפתחות ובתחילת דרכו, מול פרוטוקול ה-SS7 הבשל, שפועל עשרות שנים בשוק, ולכן הוא לא סגור דיו וחשוף לפרצות אבטחה, נפילות וחסימות.

• תלות בספק שירות אחד ותופעת "החתונה הקתולית".

• אין תאימות מלאה בין מתגי הספקים לבין טלפוני ה SIP שבקצה, דבר הדורש השקעות רבות באינטגרציה. לכן, הלקוחות מקבלים כיום עושר תכונות מצומצם יחסית למה שהמשתמשים מורגלים בשימוש במרכזיות טלפון.

• לא כל הספקים נותנים SLA (הסכם רמת שירות) ברור עםQoS (איכות שירות מובטחת).

סיכום

הדרך הנכונה והמומלצת על ידינו למעבר לשירותי מיקור חוץ בתקשורת טלפונית, ובפרט בשירותי IP-Centrex, היא ללכת באופן מדורג. בתחילה, מוצע לנסות ולהתנסות בשירות בסניפים קטנים או מרוחקים. כשהשירות משביע רצון, ניתן לגשת להרחבה, או לחילופין להחליף ספק תקשורת (אם לא מרוצים). רק בשלב שני מוצע לבחון הכנסת השירות לסניפים המרכזיים והחלפת המרכזייה הארגונית בשירות מרוחק.

השגת התוצאה הכלכלית הטובה ביותר עבור העסק \ הארגון יכולה להיות פרי תכנון נכון של מהלכי הצטיידות, רכש וידע בתחום שבו עוסקים. מדובר בתהליך לא פשוט, כשייעוץ חיצוני איננו מילה מגונה, והוא בבחינת Must. מכאן, הצורך בניהול מו"מ מקצועי, שימוש בכלים ממוחשבים לניתוח הוצאות התקשורת וטיפול מקצועי במערכות התקשורת, הפכו להיות חיוניים יותר מתמיד לכל עסק או ארגון, שרוצה לשלוט בהוצאות התקשורת שלו.


מיכאל פנחס הנו מהנדס תקשורת במקצועו, משמש בתפקיד סמנכ"ל הנדסה וטכנולוגיות בחברת הייעוץ "אגינקס תקשורת". מיכאל הוא ממקימי החברה וממייסדיה. מאז שנת 1991, מוביל בחברה ומנהל את מכלול התהליכים הטכנולוגים בדגש על עולם התשתיות, הטלקום והסלולר תוך התמחות אף בעולם בקרת העלויות והכלכלה התקשורתית.

אודות אגיניקס תקשורת

חברת אגינקס תקשורת בע"מ הנה חברה רב תחומית למתן שרותי ייעוץ, תכנון, פיקוח, אינטגרציה ושרותי Outsourcing לפרוייקטים בתחומי מיחשוב, Datacom, Telecom, תקשורת סלולארית, אבטחת מידע, בקרה, בטחון ומתח נמוך.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בבמה המקצועית
התפרסם ב-25/12התפרסם ב-11/12התפרסם ב-5/12 לריכוז הארכיונים
מהפכת הרשתות החברתיות הגיעה לארגוניםפשיעה מקוונת והעולם האמיתישימור המותג על גבי מוצרי תוכנה לארכיון הבמה המקצועית

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
באג נוסף במערכת ההפעלה חלונות של מיקרוסופט התגלה לא מזמן, ובימים האחרונים הספיקו האקרים לנצלו. הבעיה העיקרית: המשתמש לא צריך לעשות כלום בשביל שהקוד הזדוני יופעל! מה עושים? מעדכנים.אתר spampal מציע תוכנה מועילה במיוחד, המפרידה את הספאם מהדואר. למי זה מתאים? למי זה לא מתאים? איך התוכנה עובדת? כל התשובות מיד.netapp מכריזה כי היא מתחייבת שלקוחותיה יוכלו לחסוך 50% בשטחי האחסון בסביבות הוירטואליות שלהם. במידה ולא, החברה תספק להם את שטחי האחסון הנוספים הדרושים להם על מנת לגשר על המחסור, ללא עלות נוספת, עד ל-50% מהיקף האחסון שנקנה במקור.פריצות מוצלחות לאתרי ה-cia, המוסד ושירות הביון הבריטי (mi6) הוכיחו שאין אתר חסין. משיקולי מגבלות תקציב וידע, קשה ואולי ג
באג בחלונות מנוצל ע"י האקריםהחבר שלך בדוא``לNetApp - חסכון של 50% בנפח האחסון!הגנה על אתר הארגון

  קצר ולעניין
שימושי ה-Mobile analytics



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב