הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום רביעי 22 נובמבר 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  הבמה המקצועית

חשיבות מרכז התמיכה הפנימי, הרבה יותר קריטי מכפי שמתייחסים אליו בארגונים מסוימים. "טעות חמורה היא לראות במרכז התמיכה רק חבורה של אנשים צעירים ומוכשרים, שיודעים לתת תשובות לבעיות של המשתמשים בארגון". מאת: דורון הראל, מנהל אגף מרכזי תמיכה בכלנית כרמון. הליבה הקריטית של המשולש הארגוני
 
הליבה הקריטית של המשולש הארגוני
חשיבות מרכז התמיכה הפנימי, הרבה יותר קריטי מכפי שמתייחסים אליו בארגונים מסוימים. "טעות חמורה היא לראות במרכז התמיכה רק חבורה של אנשים צעירים ומוכשרים, שיודעים לתת תשובות לבעיות של המשתמשים בארגון". מאת: דורון הראל, מנהל אגף מרכזי תמיכה בכלנית כרמון.
07/09/2008

תגיות:  






לא סתם בנו המצרים הקדמוניים את הפירמידות בצורת משולש. בנוסף לצד ההנדסי, שהוא יציב יותר מכל גוף אחר - יש מייחסים לליבת המשולש, כוחות שאינם נוצרים באף מבנה אחר. מבחינה זו, מרכז התמיכה בארגון – השוכן בשכבה המרכזית של משולש, שבחזיתו הרחבה משתמשי הארגון המשרתים את הלקוחות שבחוץ, ובעורפו המחודד אגף ה-IT וההנהלה - מזכיר במידה רבה את כוחו המאגי של המשולש, ואת חשיבות המרכז לארגון כולו.

מבט חדש

"בארגונים רבים נוטים להמעיט בחשיבות מרכז התמיכה, וביכולתו לתרום לתפעול העסקי של הארגון", אומר דורון הראל, מנהל אגף מרכזי תמיכה בכלנית-כרמון. "בעיני רבים מרכז התמיכה נתפס כמחלקה שבה משרתים, בדרך כלל, אנשים צעירים ומוכשרים, שנמצאים בתחילת הקריירה שלהם בתחום ההיי טק, ושתפקידם הוא לפתור במהירות בעיות חומרה ותוכנה של המשתמשים בארגון..."

הראל מציע מבט חדש על מרכז התמיכה. "כמחלקה ששוכנת בין כלל עובדי הארגון, לבין אגף ה-IT וההנהלה – למרכז התמיכה תפקיד חשוב. תפקידו הוא לקלוט את המידע שמגיע מאותם אנשי שירות, תפעול ודומיהם אשר נמצאים במגע עם ציבור הלקוחות - לעבדו, ולהעביר את התובנות לאחור, אל אנשי ה-IT וההנהלה, כדי להשתמש בהן כבסיס לקבלת החלטות שיביאו בסופו של דבר לשיפור השירות ולקידום המטרות העסקיות של הארגון", מסביר הראל.

חלון הראווה של ה-IT

זאת ועוד. מרכז התמיכה הפך למעשה לחלון הראווה של מחלקת ה-IT, כלפי עובדי הארגון ובכללם גם נציגי שירות הלקוחות. דרכו האחרונים קולטים ומבינים את המסרים העסקיים של הארגון, את התרבות העסקית שלו, ואת ההיענות שלו לבעיות ולתקלות שיש
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

לפתור ללא הרף, כדי לשמור על המהלכים העסקיים. "מרכז תמיכה יעיל לא מסתפק בפתרון בעיות אישיות של משתמשים, אלא מסב את תשומת לב אנשי ה-IT לצווארי בקבוק, לאפשרות פיתוח ותיקון של תהליכים, ולתובנות אחרות שעולות מתוך תגובות עובדי החברה המצויים לרוב בחזית מול הלקוחות..."

מידע זה, לאחר שהוא מעובד בידי אנשי מרכז תמיכה מקצועיים – מועבר על ידי אגף ה-IT להנהלה הבכירה, במטרה לקבל החלטות לשיפור. "מרכז התמיכה אינו עוד גוף קיקיוני, אלא שכבה קריטית בארגון", מדגיש הראל. "כדי לקבל מסקנות עסקיות נכונות, על אנשי התמיכה להכיר היטב את כל תוכנות המדף והתוכנות הייעודיות שמשמשות את הארגון. זאת במיוחד כאשר אנשי שירות הלקוחות משתמשים כיום במגוון מוצרים – החל ממחשבי פיסי, דרך תוכנות תמלילים, אקסל ו-CRM, וכלה בהתקנים היקפיים כמו רשתות, אינטרנט, מודמים, פקסים, מדפסת ועוד. זאת בנוסף לתדירות הגבוהה של החלפת מוצרים וקישוריות בעייתית ביניהם".

מסקנה סופית?

המסקנה של הראל: לפי שמקימים מרכז תמיכה בסיוע גורם אאוטסורסינג, יש לבדוק היטב אם אותו גורם אכן מעמיד לרשות הארגון אנשים שיודעים להפיק מתוך נתוני היום יום, גם את המסקנות העסקיות הנכונות, ולעמוד על המשמר שההליך הזה יתרחש בכל רגע ורגע, כדי למנף את המטרות העסקיות של הארגון.


אודות כלנית-כרמון

חברת כלנית כרמון הוקמה בשנת 1995 ומתמחה באספקת שירותים מנוהלים בסביבת IT לארגונים גדולים ובינוניים. בכלנית כרמון מועסקים כ-700 עובדים מקצוענים במגוון תחומי IT, הינם האנשים המובילים, הותיקים והמוכרים ביותר בשוק הישראלי בתחומיהם.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בבמה המקצועית
התפרסם ב-25/12התפרסם ב-11/12התפרסם ב-5/12 לריכוז הארכיונים
מהפכת הרשתות החברתיות הגיעה לארגוניםפשיעה מקוונת והעולם האמיתישימור המותג על גבי מוצרי תוכנה לארכיון הבמה המקצועית

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
תוכנית `קנה מחשב, תרום מחשב` של ה-olpc זכתה להצלחה מסחררת, וכעת עוברים בפרוייקט למכור את מחשב ה-xo שלהם גם דרך אתר amazon. האם ב-olpc יעמדו בקצב ההזמנות? ומה כדאי לדעת בקשר למערכת ההפעלה?אתר free backup מציע לכם את כל המידע הנחוץ בנוגע לגיבוי, ובעיקר גיבוי בחינם. למה גיבוי נתונים הוא סיוט? כיצד דואגים שהגיבוי לא יהיה יקר מדי? ואיזה טיפים יעזרו לכם לגבות מהר?חברת sas מקימה חטיבה חדשה בתחום אופטימיזצית רווחים שתסייע לארגונים לשפר ולהעלות הכנסות. מגזרים רבים בתעשייה מביעים התעניינות בטכניקות החדשות מבית sas.הבעיהמחירי הדלק בישראל, בשונה משאר העולם, מרקיעים שחקים בעקבות המיסוי האדיר שמטילה המדינה. איך בכל זאת, תוכלו לצמצם בהוצ
מחשבי OLPC למכירה ב-Amazonמידע, תוכנות, טיפיםSAS מסייעת לארגונים באופטימיזציית רווחיםFullTank - מהי תחנת הדלק הזולה ביותר?

  קצר ולעניין
פתרונות טכנולוגיים לצמיחה מואצת



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב