הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום שלישי 26 ספטמבר 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  הבמה המקצועית

מנהל יקר! אם אתה חושב שהחברה שלך עושה כסף טוב ושהיא בכיוון הנכון, תמשיך לקרוא. מאת: אביב רונן, מייסד ומנכ"ל ארפס שירותי אינטרנט. האם החברה שלך באמת מרוויחה?
 
האם החברה שלך באמת מרוויחה?
מנהל יקר! אם אתה חושב שהחברה שלך עושה כסף טוב ושהיא בכיוון הנכון, תמשיך לקרוא. מאת: אביב רונן, מייסד ומנכ"ל ארפס שירותי אינטרנט.
11/06/2008

תגיות:  






נו, אז החברה שלך עושה מלא מכירות באינטרנט? האם אתה בטוח?

נו, אז לחברה שלך יש המון Affiliates שמפנים אליה מלא מכירות? האם אתה בטוח?

נו, אתם מפציצים בבאנרים ואנשים מכירים אתכם? האם אתה בטוח? נו, יש לך אחלה חנות מקוונת שעושה כסף מעולה והמון גולשים מגיעים? האם אתה בטוח?

שיווק מקוון זה לא מכירות, וזה ממש לא פירסום. ואם זה נשמע מוזר, אז אתה בטוח לא בכיוון הנכון.

הגיע הזמן לעשות בדק בית. בשביל לעשות שיווק מקוון, צריכים להשקיע הרבה משאבים, הרבה אנרגיה, אל תתפשר על עובד שהוא בסדר, או על עובד שהוא טוב, אתה חייב את ההכי טוב בשיווק מקוון, לא אחד עם ניסיון בטלפונים, ולא אחד עם ניסיון במכירות, אחד תותח והכי טוב בשיווק מקוון.

שיווק מקוון כולל:

*SEO

*PPC

*Directory Submission

*Linking Partnerships

*Press Release

*Copywriting

*Online Yellow Pages

*Design

*Online Promotions

*Email marketing (Newsletter, auto responses, email campaigns)

*Banners

*Ezines

*Blogging

אם אחד מאלו מריח לך מוזר, ולא מריח לך בטוח, אתה לא בכיוון הנכון, והחברה שלך מפסידה מזומנים.

האם אתה יודע כמה שווה לקוח ממוצע שלך?

הרי איך תדע כמה להשקיע בשיווק מקוון אם אתה לא יודע כמה שווה לך כל לקוח, חובה עליך לדעת בדיוק כמה עולה לך להביא לקוח לאתר וכמה הוא שווה לך בסה"כ.

האם אתה יודע מהי המכירה הממוצעת ללקוח?

הרי איך תדע מה התשקיף לרווחים אם אינך יודע מהו היקף המכירה הממוצעת באתרך, ואיך תדע כמה להשקיע בשביל לגייס את אותו לקוח לאתרך אם אינך יודע כמה הוא מכניס לחשבון המזומנים בשנה, בשנתיים וכמה במחזור לקוח שלם?

האם אתה יודע להגיד כמה גולשים אתה צריך להביא לאתר בשביל שתהיה מכירה?

אתה חייב לדעת בדיוק כמה גולשים עליך להביא לאתר בשביל לקוח שקונה, לא תוכל לחשב אחרת את ההשקעה הנכונה הנדרשת, לא תוכל לעולם למנף את התקציב תוך ניצולו במאת אחוזי הרווח האפשריים.

גם אם אתה מרוויח היום, אם אינך יודע את התשובה, אתה יורה באוויר, לפעמים פוגע, לרוב מפספס, והעסק שלך נשאר רעב.

האם אתה מתייחס לגולשים שלא ביצעו קנייה באתר כאל הפסד ושוכח מהם?

גם לקוח שלא קנה מסיבה זו או אחרת הינו נכס חשוב במיוחד ואפילו יותר מלקוח אחר, רק הוא יוכל לספר לך מה הוא לא אוהב, ולמה פיספסת אותו, איך תוכל לבקר את עצמך? איך תוכל לדעת היכן אתה טועה?

עליך לקבל את כל המידע הנדרש מלקוח אשר סירב לבצע רכישה, רק כך תוכל למנף את ההשקעה שלך בצורה הטובה ביותר. רק כך תוכל ללמוד ולהתאים את עצמך לתנאי השוק המשתנים באגרסיביות חסרת רחמים.

אם אתה נותן לגולש הפוטנציאלי לברוח מבלי ששאלת אותו לפחות שאלה אחת, ומבלי שנתת לו לפחות מתנה אחת על כך שביקר באתרך, הרי חטאת פעמיים, גם סירבת לדלות ממנו מידע אשר כמעט בוודאות היה מוכן לתת בשמחה, וגם השארת לו טעם רגיל ומר בפה כאשר הלך, הרי, איך תוכל לשמור איתו על קשר לאחר הביקור? בוודאי יהיה כדאי ליצור עמו קשר בעוד חצי שנה לאחר שביצעת את השינויים הנדרשים ולהזמינו לנסות אותך בשנית? הרי בוודאות כמעט מוחלטת יש לו חברים אשר אולי אלו יימצאו את אתרך רלוונטי ומעניין יותר.

כמה עולה לך להביא גולש לאתר?

כמה אתה צריך להשקיע בשביל להביא גולש לאתרך? אתה חייב לדעת תשובה מדוייקת לשאלה זו, רק כך תוכל לתכנן את תקציב השיווק בצורה נכונה, רק כך תוכל לדעת איפה להשקיע – כיום, באינטרנט יש כמעט אין סוף מקומות והזדמנויות שיווק, עליך לברור היטב היכן כדאי לפרסם, וכמה כדאי להשקיע.

אין פה קסמים, יש פה נוסחאות ברורות הידועות מראש כבר מזמן לכל המתחרים שלך, אל תישאר מאחור, ברר מיידית את המספרים האלו, תהיה חכם.

גם אם אתה חושב שאתה מרוויח כסף טוב, אל תתן להשליה לסנוור אותך מהאמת המרה.

כמה עולה לך להביא גולש שקונה לאתר?

להביא גולשים לאתר זאת לא חכמה גדולה, רבים וטובים עושים זאת עוד לפני שאתה חשבת שהתחיל היום, עם כל כך הרבה גולשים פוטנציאלים , כל ילד יודע להביא תנועה לאתרו, וסביר להניח שהוא עושה זאת כבר מזמן טוב מהחברה שלך, משקיע פחות ומקבל יותר, תברר, תשאל, תחשב, תקבל מספר מדויק.

כמה עולה לך מתן השירות לאותו קונה?

האם מדובר באמת בשגר ושכח? כמה עולה לך מתן השירות לאותו לקוח במחזור חייו? כמה עולה לך לספק לו את המוצר, כמה עולה לך התמיכה הטכנית לאותה רכישה, כמה השקעה במונחים כספיים נדרשת בשביל לשמור על הלקוח מרוצה.

מאילו מדינות רוב הלקוחות שלך? מאילו איזורים במדינה? מה הם רוצים ממך לעומת האחרים?

הרי, לא תוכל לדעת מה לספר להם אם לא תדע מהיכן הם, האם ייתכן שגולשים מסוימים מצפים ממך למידע ושירות שונה מאחרים? בוודאי שכן! כל לקוח הוא בפני עצמו, אבל גם הוא שייך לקולקטיב מסוים של
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

אזור מגוריו, כבר מזמן לא מספיק לספק לו את האתר בשפת האם שלו (את זה, כולם כבר עושים מזמן), אם אתה רוצה לשרוד, ולהרוויח באמת, עליך להתאים את האתר לחלוטין בהתאם לרצון המוחלט שלו.

כמה אתה באמת משלם על "שיווק באינטרנט"?

כמה אתה משקיע בשבוע, חודש, שנה, מחזור חיים? כמה אתה מקבל בחזרה, כמה אתה מפסיד? הרי אתה מפסיד אם אינך אוכל את כל העוגה שאתה משלם עבורה והשאריות נזרקות לפח.

החברה שלך רעבה עד אין סוף לכסף, המשקיעים רעבים והתברכו בתאבון בלתי מוגבל, כתהום שאין לה תחתית, אל תזרוק את השאריות לפח, שים לב, הייתכן שאתה זה שאוכל למעשה את השאריות, ואת נתח הבשר נותן לכלבים?

האם אתה מפרסם או משווק?

שיווק מקוון זה ממש לא פירסום, וממש לא מכירות, שיווק מקוון זה לגרום לגולש להתעניין, לגרום לו לרצות לרכוש את המוצר / שירות שלך, לגרום לו להרגיש רע עם עצמו על כך שלא עשה זאת כבר אתמול, לתת לדחפים הטבעיים והאימפולסיביות שלו לקחת שליטה על החלטותיו, ולתת לטבע לעשות את שלו.אל תמכור לו, אל תסבן אותו, תשווק לו, תעשה לו חשק, תיגרום לו לחשוב שהוא יהיה טיפש גמור שלא למסור את כרטיס האשראי שלו. תן לו לסמוך עליך.

כמה affiliates יש לך?

איך תדע להעריך כמה שווה מחלקת השותפים שלך בלי מידע זה? כמה שווה לך כל שותף? האם אתה באמת מממש את הפוטנציאל המלא של כל שותף אשר מוכן לעשות עמך עסקים? האם אתה מאכזב אותו בכך שאתה לא נותן לו את תשומת הלב המלאה לה הוא ראוי? איך תדע כמה להשקיע בגיוס שותפים אם אינך יודע למנף אותם כמו שצריך?

אם אחראי השותפים שלך לא מציק לך לפחות אחת ליום על כך שהמערכות שנתת לו לא מספיק גמישות, ושהוא צריך עוד כוח אדם, ומתווכח איתך בצורה בלתי פוסקת על מדיניות וצורת ההתנהלות מול השותפים, כנראה, שהוא ממש לא יודע מה הוא עושה, וחבל.

אם ההכנסות של תחום השותפים בחברה שלך לא צומחות בצמיחה של לפחות 100% בשנה, משהו מסריח, והחברה מפספסת בגדול.

שותף טוב, לא ייתן לך הזדמנות שנייה, שותפים קטנים כן, הם גם יודעים לספר אחד לשני באופן כמעט מיידי על הזדמנות עסקית טובה, פספסת אותו? פספסת את כל השותפים והמכרים שלו גם.

כמה שותפים אתה מפספס ביום? האם יש לך תוכנית מסודרת? האם המתחרים שלך כבר מזמן למדו מהשגיאות שאתה רק עכשיו מתחיל לעשות?

מה הגולשים אוהבים באתר שלך? מה הם ממש לא אוהבים ובורחים ממנו כמו מאש? האם שאלת אותם, האם עקבת ובדקת? האם אתה באמת קשוב להם?

אם לא, גורלך נגזר מראש, והצלחת החברה שלך הינה זמנית לחלוטין, לא משנה אם אתה חושב שאתה מצליח עכשיו, העניין נסגר , גם אם זה לוקח זמן, אפילו הבורסה כמובן תרגיש את זה, גם השותפים, אבל המתחרים שלך יהיו הראשונים להריח את הפצע המדמם, והם יימשכו אליך כמו דגי פיראנה לטרף, ולא יהיה לך איך להתגונן, לא יהיה לך זמן תגובה, למעשה, לא יהיו לך כוחות, והחברה שלך תוותר כבר בשבילך, תרים ידיים ותיכנע.

האם אתה באמת מנצל הזדמנויות חדשות? האם אתה מבריח ממך אותם?

אם יש לך פחות מ-2 אנשים מומחים בתחומם אשר כל סדר יומם הוא חיפוש הזדמנויות חדשות בשוק האינטרנט אזי אתה מפספס משהו בגדול, כי המתחרים שלך כבר שם, מתצפתים, משקיפים מרחוק, עם לוויינים וריטואלים ומרגלים, הם יגיעו לשם לפניך, והם לא יחכו.הם חוקרים עולמות חדשים, ומתיישבים שם , אל תתן להם לכבוש את השטח.

האם אתה שם לב להזדמנויות שיושבות ממש מתחת לאף? האם אתה בטוח שאתה יודע לעשות שיווק מקוון כאשר למעשה אתה חושב שאתה עושה אותו ובעצם לא עושה כלום כמו שצריך?

מספיק, אין לך זמן, אתה לא רואה מה קורה? אל תפחד להשקיע כסף, אבל תדע, שכסף זה לא הכל, תקיף את עצמך מיידית בטובים בתחומם, כי כל הביזנס מתקדם לכיוון האינטרנט, אתה לא רוצה להיות מאלו שהחברה שלהם כמעט הצליחה, וכמעט עשתה את זה בגדול, אתה לא רוצה לגמור כמו זה שהיה שם והיה עיוור, אל תאמין למה שאומרים לך, תדרוש מספרים, תפשפש ותדחוף להצלחה, ולמתחרים תשאיר מסך ערפל סמיך ורק כך הצלחתך תהיה מובטחת.

אם הכנסות החברה משיווק מקוון לא צומחות לפחות במאה אחוז בשנה, אז הלו, תתעורר, הכל כבר נגמר עוד לפני שהתחלת.


אביב רונן, יועץ אסטרטגי, עסקי ושיווקי בכיר לתאגידים, מומחה שיווק מקוון, מפתח PHP בכיר ומייסד ומנכ"ל ארפס שירותי אינטרנט המתמחה בשירותי אינטרנט, גיוס Affiliates ופיתוח עסקי WEB.

אודות ארפס שירותי אינטרנט

A.R.P.S בניית אתרים וסחר אלקטרוני הנו בית עסק המתמחה במתן שירותים מגוונים לסביבת המסחר, השיווק ושירותי האינטרנט השונים.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בבמה המקצועית
התפרסם ב-25/12התפרסם ב-11/12התפרסם ב-5/12 לריכוז הארכיונים
מהפכת הרשתות החברתיות הגיעה לארגוניםפשיעה מקוונת והעולם האמיתישימור המותג על גבי מוצרי תוכנה לארכיון הבמה המקצועית

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
ה-roadrunner, מחשב על חדש מהיר פי 2 מה-blue gene, ישמש בקרוב את משרד העבודה האמריקני. איך מחשבים חישובים של 46 שנים ביום אחד? כמה עולה מחשב על שכזה? וכמה זיכרון הוא מכיל?אתר viewat מאפשר לצפות בתמונות מכל העולם ב-360 מעלות. איך נראית העיר העתיקה בירושלים מזווית פנורמית? ומה עם תל-אביב, ניו-יורק ואפילו פטרה שבירדן? משנים את חוויית הצפייה.
יופי, עוצמה וכייף של קיץ: מצלמת olympus mju 850 sw – עתה ביותר צבעים. מתכננים טיול לקוטב הצפוני? מצלמת הקיץ תתאים גם לכאן. מה עוד בערכה? כל מה שצריך לקיץ.אם נושא ההיגיינה מאוד חשוב לכם ואתם גם אוהבים חידושים טכנולוגיים, המוצר שבקישור הבא הוא בשבילכם. מדובר במתקן סבון מיוחד
ה-Roadrunner: מחשב העל המהיר בעולם!ב-360 מעלותמצלמה לקיץ - לים ולקוטב הצפונירוצה מתקן סבון אוטומטי?

  קצר ולעניין
ביג דאטה ואנליטיקה



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב