הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
שבת 16 דצמבר 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  הבמה המקצועית

איך להתגבר על המתחרים שמוכרים בדיוק את מה שאתה מוכר ברשת? מומחית המסחר האלקטרוני, נטע וולף מחברת מרקדו, מספקת מספר טיפים חמים לשיווק באינטרנט. בלי כפפות
 
בלי כפפות
איך להתגבר על המתחרים שמוכרים בדיוק את מה שאתה מוכר ברשת? מומחית המסחר האלקטרוני, נטע וולף מחברת מרקדו, מספקת מספר טיפים חמים לשיווק באינטרנט.
27/12/2007

תגיות:  






כשהמאבק על מכירת מוצרים ברשת בעיצומו, צריך לחשוב מקורי. אתר מעוצב ועגלת קניות מקוונת כבר לא מספיקים כדי להשיג את אותו יתרון תחרותי שיגרום ללקוח שלך לשלוף את כרטיס האשראי שלו ולבצע את הרכישה דווקא אצלך.

יותר ויותר מוכרים ברשת מבינים כי נחוצות להן אסטרטגיות שיווקיות משומנות היטב כדי להשאיר את הקונים מרוצים ומחוייבים, ולא רק כדי לעלות את יחסי ההמרה אלא כדי להשיג הזמנות יותר גדולות. ומילה מקדימה על "יחס המרה": יחס ההמרה (conversion rate) מהווה מדד לכמות הלקוחות שביצעו רכישה בפועל של מוצר ברשת מתוך כמות סה"כ המבקרים/גולשים אשר נחשפו אל המוצר. לדוגמה: כלומר אם מתוך 100 אנשים שגלשו אל האתר שלכם, 80 אנשים יבצעו רכישה, יעמוד יחס ההמרה על 80%.

מכאן עולה השאלה, איך למקסם את המכירה? איך נגרום ללקוח להזמין יותר ממה שייעד מלכתחילה?

אסטרטגיות מכירה ברשת הן שונות ורבות, כאשר ניתן לטעון שמוכר של מכשירים ביתיים ברשת לא יכול לאמץ לעצמו אותה גישה ואסטרטגיות מכירה של מוכר הלבשה תחתונה למידות גדולות. אחד הדברים שחשוב הוא להבין את המטרות של המוכרים. לאחר מכן תבוא עבודה משותפת לפיתוח תוכנית להשגת אותן מטרות.

אך מעבר לאותן מטרות מותאמות למוכר, ישנן כמה אסטרטגיות ופרקטיקות שאני ממליצה עליהם בחום:

1. אל תשאיר את הלקוחות עומדים בדלת.

אז השקעת בפירסום בערוץ 2, בשלטי חוצות, בעיתונים הראשיים, אבל כל זה לא שווה כלום, אם צוות המוכרים שלך אינו מספיק מקצועי, בקיא-בחומר ובעל אוריינטציה שירותית-מכירתית. כך זה גם ברשת.

זה לא משנה אם אתה מוכר באימפריה רב-ערוצית או מוכר בחנות קמעונאית, הזרימה היא שחשובה. ככל שיותר קונים פוטנציאליים יגלשו לחנותך, כך גוברים הסיכויים שתגיע למטרה שהצבת לעצמך. אסטרטגיות לשיווק אתרים ואופטימיזציה של מנועי חיפוש חיוניות לכל עסק ששואף להשיג תנועה זורמת וקבועה לאתר. אך השאלה היא האם אתה מצליח גם לסגור עסקאות ולעלות את כמות ההזמנות? אסטרטגיה מומלצת לכך מכונה אופטימיזציה של עמוד נחיתה Landing Page Optimization (LPO) שמשמעותה היא הדגשת תוכן שיווקי שאינו טיפוסי לעמוד המוצרים, הרחבת היקף המכירה up-selling על-ידי שינוע הקונה מהמוצר האורגינלי לדגם יותר רווחי או יותר יקר ומכירה צולבת cross-selling של מוצרים נוספים שיכולים להיות משלימים או פשוט אטרקציה אימפולסיבית לקנייה.

כדי לפשט את הדברים, הנה כמה דוגמאות: בעמוד מוצרים המשווק מצלמות סוני, ניתן להקפיץ ולעלות באנר מתאים של סוני. אם הקונה הפוטנצייאלי מחפש מצלמה מדגם מסויים עם אפשרויות לצילום באיכות גבוהה בתנאי שטח קיצוניים, ניתן להציע לו מצלמות מדגמים נוספים, יותר יקרים המציעים את אותן אפשרויות צילום ומעבר להן. כמובן שלאחר שסיים הלקוח לבחור את המצלמה הרצויה, חושב להציע לו תיק נישא למצלמה, מטען נישא או כל אמצעי עזר נלווה אחר שיכול להתאים למוצר.

2. גרום לחיפוש למכור

כן, כן, גם מנגנון החיפוש יכול למכור. מנגנון החיפוש הוא הדבר הראשון שהלקוחות העתידים שלך ניצבים מולו עם כניסתם לאתר. שימו לב: בשיווק רשתי, כל לחיצת עכבר וכל שאילתא היא הזדמנות למכור. אבל כדי לנצל את ההזדמנות, יש צורך בפונקציות חיפוש שמאזנות את איכות החיפוש, ז"א את הדירוג והרלוונטיות של תוצאות החיפוש, עם היכולת לשלוט באילו מוצרים יופיעו ובאיזה מקום ברשימה. למשל, אם אתה רוצה למכור את המוצרים החדשים שנכנסו לשוק, דרג את התוצאות לפי תאריך היציאה לאור של המוצר.

ישנה אפשרות כמובן לעזור גם לקונים/גולשים באתרך בביצוע החלטות. דפדפן דינאמי מאפשר לך
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

לקחת אותם ביד ולהדריך אותם דרך החדרים הוירטואלים. אם נקח לדוגמא משתמש שמחפש טלפון סלולרי, אך אינו מכיר את המונח המדוייק של מה שהוא מחפש, ויבצע חיפוש אחר טלפון, הוא יקבל תוצאות כלליות שקשורות לתכונות מכשיר הטלפון: כמו חברה, מחיר, צבע. אך בנוסף לתוצאות, יופיעו גם קישורים רלוונטיים לטלפון, כמו סוגי טלפונים: משרדי, שלחני, מרכזייה, נייד, סלולרי. דרך הקישור לטלפון סלולרי יוכל למעשה המשתמש, להגיע לחברות טלפונים סלולרים ואל סוגי מכשירים שעונים לו על הצרכים.

האפשרות של הקונים לצמצם את החיפוש על-ידי תכונות, עוזרות להם למצוא את המוצרים שמתאימים לקריטריוני הקנייה שלהם ובכך מזרזות את החלטות הרכישה. במקום מיליון האפשרויות שתעלנה, עבור חיפוש מכשיר טלפון, צמצום על-ידי תכונות רלוונטיות למכשיר ממקדות את החיפוש ומקצרות את זמן ההגעה למטרת החיפוש.

3. תמכור, תמכור, תמכור

כשאתה נכנס לחנות, הדבר האחרון שאתה מצפה לשמוע זה "מצטערים, אין במלאי." מה שכן מצפים אליו זה לקבל הצעות נוספות ורבות, קשורות או פחות קשורות למוצר שאתה מחפש. קח בחשבון שכאשר קונים פוטנציאלים נכנסים לאתרך, יש להם כוונה לקנות. אם הם לא יקנו ממך את הגאדג'ט שהם מחפשים, הם יקנו אותו מהמתחרה שלך.

חוש הסקרנות, הוא מאפיין נוסף של קונה פוטנציאלי, אשר תמיד יתהה מה עוד הוא יוכל לקבל אילו רק ישקיע עוד קצת כסף. לכן מומלץ לנצל זאת ולהציע אפשרות להשוואת מוצרים באתר. כדי להעלות מכירות, מומלץ תמיד להציע מוצרים נלווים, ולקראת חיסול המלאי, דילים וחבילות הוא שם המשחק. אם בכל זאת אין לך במלאי, את המוצר המבוקש, אל תאמר אין, אלא הצע אלטרנטיבות.

4. דבר אלי במספרים

אסטרטגיות מכירה שמבוססות על נתונים מספריים הן חלק בסיסי ממדע השיווק. למעשה, נעשה שימוש בנתונים חיצוניים כדי לתת ציון למוצרים ולהשפיע על תוצאות החיפוש. הנתונים הללו מגיעים ממקורות שונים כמו: ניתוחים של יחסי ההמרה ברשת (כמה מתוך הגולשים באתר מסויים, באמת מבצעים רכישה), מוצרים נוספים, המוצרים הכי נמכרים, ביקורות של לקוחות ועוד. הנה דוגמא לשימוש נבון בכל הנתונים הללו, בעת הצגת תוצאות החיפוש: מוכר פריטים עונתיים, כמו בגדי חורף, שרוצה למכור כמה שיותר סוודרים, יוכל להשתמש בדירוג לפי תאריך הגעת המוצר החדש לפני תחילת העונה כדי להעלות את הסוודר לראש הרשימה של תוצאות החיפוש. במהלך העונה הוא יוכל להשתמש בנתונים חיצוניים וסטטיסטיקות על "המוצר הכי נמכר", כדי לקדם את הסוודר שלו, ובסיום העונה עם המבצעים וההנחות של חיסול המלאי, יוכל להשתמש בנתוני המחיר הזולים או לחילופין לקדם מוצרים שנמצאים ברשימת המלאי הכי הרבה זמן.

אנחנו כאן כדי למכור

אתה רוצה להיות מוכר מוצלח, למשוך המון לקוחות ולהרוויח הון, אמץ לעצמך את פילוסופיית השיווק, וזכור שכל פעם שקונים נכנסים לאתרך, הם פותחים מולך דו-שיח. זו ההזדמנות שלך להפוך את הדפדפן לדרך משיכה של לקוחות חדשים מחד, והשארתם לקוחות נאמנים מאידך.


אודות מרקדו

מרקדו היא ספקית פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני לשוק העסקים הקטנים והבינוניים (SMB), חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B. מטה החברה, שהוקמה בשנת 1997, ממוקם בקליפורניה ומרכז הפיתוח בהרצליה. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בבמה המקצועית
התפרסם ב-25/12התפרסם ב-11/12התפרסם ב-5/12 לריכוז הארכיונים
מהפכת הרשתות החברתיות הגיעה לארגוניםפשיעה מקוונת והעולם האמיתישימור המותג על גבי מוצרי תוכנה לארכיון הבמה המקצועית

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
חוקרים מאוניברסיטת סטנפורד פיתחו טכנולוגיה המאפשרת הארכת חיי הסוללה במחשבים ניידים פי עשר. על מה מבוססת הטכנולוגיה החדשה? מה זה בכלל nanowires? ומי בעיקר צפוי ליהנות מהחידוש?זוכרים את קלטות האוסף משנות השמונים? אתר finetune מאפשר לכם להכין קלטת אוסף ממש כמו אז, דרך האינטרנט. איך זה עובד? למה האתר מושלם לעצלנים?whitesmoke משחררת את גרסת 2008 החדשה שלה. ממשק משתמש יעיל משפר את התוכנה המתקדמת ביותר לשיפור טקסטים באנגלית. איך ניתן לחסוך זמן יקר, וגם לשפר את האנגלית? בהמשך...פריצות מוצלחות לאתרי ה-cia, המוסד ושירות הביון הבריטי (mi6) הוכיחו שאין אתר חסין. משיקולי מגבלות תקציב וידע, קשה ואולי ג
Nanowires להארכת חיי סוללהFineTuneWhiteSmoke לשיפור האנגליתהגנה על אתר הארגון

  קצר ולעניין
למה ואיך ליישם למידת מכונה?



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב