הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום שני 21 אוגוסט 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  הבמה המקצועית

על ה-CSR, התפקיד של נציג שירות לקוחות IT. מאת: גלית פיין, סמנכ"ל ואנליסטית בכירה, STKI. נציג שירות לקוחות IT
 
נציג שירות לקוחות IT
על ה-CSR, התפקיד של נציג שירות לקוחות IT. מאת: גלית פיין, סמנכ"ל ואנליסטית בכירה, STKI.
15/11/2007

תגיות:  






ה-CSR (נציג לקוח, איש קשר למשתמש, נקודת קשר יחידה – SPOC, או יהיה המונח אשר יהיה), אחראי לקידום יחסים בין IT ולקוחותיו. נציגי שירות לקוחות מבצעים את המשימות הבאות:

• עובדים עם חברים מרכזיים בתחום העסקי אליו הם מוצמדים, כדי לזהות הזדמנויות לשימוש בטכנולוגיה לטובת העסק.

• עוזרים בקביעת עדיפויות להזדמנויות אלה, מתקצבים עבורן ומקבלים את המשאבים ההכרחיים לניצול הזדמנויות אלה.

• עובדים עם ראשי הפונקציה העסקית כדי לחזות, לקבוע אסטרטגיה, ולתכנן את השימוש העתידי בטכנולוגיה עבור פונקציה זאת.

• מתאמים צרכים וביקושים עבור שירותי IT עם נציגי שירות לקוחות IT אחרים, מנהלי פרויקטים וספקי שירותי IT, כדי להבטיח את השימוש היעיל במשאבי IT.

• מתקשרים ומפרשים דרישות לקוחות עבור ספקי שירות IT ואז עובדים עם ספקים אלה (פיתוח מערכות, תחזוקת מערכות, תשתיות, ושירותי לקוחות IT) כדי להבטיח איכות שירות ושביעות רצון לקוחות מהתוצרים.

כישורים בין-אישיים

מיסוד פונקצית CSR בתוך IT הנו תגובה נפוצה למצבים בהם מזוהות בעיות תקשורת עם לקוחות, כמו גם כדי להקל על יחסים מתוחים עם לקוחות או לטפל בצורך לשפר שירות לקוחות. לרוע המזל, הניסיון גילה מכשולים רבים בניסיונות שאינם מתוכננים כהלכה ליצור פונקצית CSR המיועדת לתקן סימפטומים אלה. שגיאה נפוצה היא מינוי אנשים בעלי כישורים טכניים חזקים לתפקיד זה, אשר אינם בעל כישורים בין-אישיים חזקים באותה מידה.

כתוצאה, CSRs אלה הופכים למנהלנים טכניים יקרים בעלי דימוי עצמי גבוה ומעט מיתרונות שירות לקוחות המתוכננים אכן מתקבלים בפועל. לחילופין, הממונים לתפקיד יכולים להיות בעלי ידע פונקציונלי אודות עסקי הלקוח, אך חלשים מבחינה טכנית והופכים במהירות לעסוקים באיתור יום-יומי של תקלות פונקציונליות.

זן חדש

מה שנדרש במקום זאת הנו זן חדש של עובד IT, כזה עם כישורים ויכולות ממוקדים במכירות, תחכום פוליטי, ונטייה טכנית מתאימה. תוכנות IT CSR המתוכננת, ממומנת ומוטמעת כהלכה, יכולה לשרת כדי לזכות באמון לקוחות, לשפר תדמית IT, לתאם טוב יותר בין שירותי IT לצרכי לקוחות, ולשפר את היעילות והתפוקה של IT. לאור כל זאת, לפניכם מספר נקודות חשובות:

1. CSRs חייבים לדווח ישירות למנמ"ר ולא למנהל הפונקציה העסקית שהם מייצגים – CSRs הם זרוע שיווק של IT. אם ידווחו לפונקצית הלקוח שהם מייצגים, הארגון יאבד אותם באופן בלתי נמנע למצבי חירום ולצרכים של הלקוח שאינם קשורים ל-IT. דיווח של CSRs למנהלי פיתוח מערכות IT או לכל פונקצית IT מהדרג השני, ימנע מהם את החשיפה והסמכות שהם זקוקים להן
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

כדי לשרת כהלכה את לקוחותיהם.

2. קידום מתוך IT לתפקיד CSR מצליח רק לעתים רחוקות – מה שנדרש הם עובדי IT בעלי זן חדש של כישורים: אישיות מכירות עם הרקע המתאים, מוטיבציה, והדרכה. בעת גיוס לתפקיד יש לחפש אנשים הנהנים מכך ויש להם ניסיון בעבודה עם אנשים לפתרון בעיות מורכבות דרך יצירת קונצנזוס. גיוס מתוך ארגון הלקוח יכול להצליח אם המועמדים לתפקיד CSR יזכו להערכה גבוהה מקהילת הלקוחות, יוכלו להשיג קונצנזוס בין אנשים עם עדיפויות שונות, וגם יהיו בעלי יכולת וידע טכניים. מקור טוב אחר של CSRs מצליחים הם נציגי לקוחות של ספקי טכנולוגיה אשר מכרו פתרונות חומרה או תוכנה לתחומים דומים, ולכן מכירים את העסק והצרכים הטכניים של הלקוח המיועד.

3. CSRs חייבים לדבר בתוך IT עם סמכות המנמ"ר – בלי סמכות ברורה כזאת הניתנת להם, אל תנסו להקים את הקבוצה. ה-CSR המצליח נפגש עם המנהלים ומקבלי ההחלטות של הארגונים העסקיים שהוא מייצג, כדי להגיע לקונצנזוס או לקבוע מחדש עדיפויות של פרויקטי ויוזמות IT במטרה לעמוד בתנאים עסקיים משתנים. אם אחרי חזרה מפגישה עם לקוח, ה-CSR אינו מסוגל לכוון מחדש הוצאת משאבים המוקצים ללקוח, הוא יאבד את אמינותו בעיני הלקוחות, והם יתעלמו ממנו בעתיד.

4. יש ליצור "דרישת משיכות" עבור CSRs להטמעת התוכנית – התחילו בקטן: אחד או שני CSRs המייצגים תחום לקוח אחד או שניים. כאשר תחומי לקוחות בלי CSR יראו את היתרונות של תחומים בהם CSRs מקבלים ודורשים את שלהם, הם יוסיפו עוד משאבים. התחלה בגיוס או מינוי מערך מלא של CSRs, אחד עבור כל פונקציה עיקרית בעסק, הנו מזכרת לגישת המפץ הגדול הישנה להטמעת מערכת. זה יקר, עובד לעתים נדירות, ויכול לבוא לביטוי בכשלים מרהיבים.

5. יש לעודד פגישות תקופתיות של CSRs כדי לחלוק ביניהם ניסיון. החברות והחניכה ההדדית הנובעות מכך יכולות להיות בעלות תועלת רבה. על ידי הכללת חברי מפתח אחרים של IT, כמו ראש משרד הפרויקטים, ראש פיתוח מערכות והמנמ"ר בפגישות של ה-CSRs, ניתן לחזות דרישה לשירותי IT, למנוע סיכונים, ולשחרר מגבלות ואילוצים.

על ידי עבודה יחד, ניהול מהדורות הופך למעשי והפרודוקטיביות משופרת.


אודות STKI

חברת אנליסטים ישראלית המספקת ללקוחותיה מידע אסטרטגי וטאקטי, המותאם למציאות הישראלית בתחום ה-IT, תוך שיתוף פעולה עם מספר חברות ייעוץ מובילות בעולם. צוות האנליסטים הבכירים של STKI מלווה את הלקוחות בתהליכי קבלת ההחלטות השונים.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בבמה המקצועית
התפרסם ב-25/12התפרסם ב-11/12התפרסם ב-5/12 לריכוז הארכיונים
מהפכת הרשתות החברתיות הגיעה לארגוניםפשיעה מקוונת והעולם האמיתישימור המותג על גבי מוצרי תוכנה לארכיון הבמה המקצועית

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
ב-ibm שחררו גרסא חדשה ל-lotus symphony productivity suite, חבילת יישומים משרדיים חינמית המשמשת כחלופה לאופיס של מיקרוסופט.האזנה לשירים באינטרנט? מוזיקה בסגנון מסויים? מנגינות מהמחשב? אתר musicovery מאפשר לך ליהנות ממוזיקה אהובה, הוא מוצא עבורך שירים לפי הטעם, בהתאם למידע שהזנת. ב-lg מציגים: טלוויזיית פלזמה בגודל 32 אינץ`, ה-32pc51, המבוססת על טכנולוגיית 100 hz המקלה על הצפייה ומונעת התעייפות העיניים. הבעיהאתם מעוניינים למצוא בטבלת אקסל גדולה את הנתונים הקשורים לנושאים ספיציפיים בלבד, למשל, רק את שמות העובדים שמשכורותיה
IBM מציעה גרסא שנייה ל-Symphony MusiCoveryטלוויזיית פלזמה בגודל 32 אינץ`סינון מידע מהיר באקסל 2010

  קצר ולעניין
שימושי ה-Mobile analytics



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב