"אחת הדילמות הגדולות של המנמ"ר, היא השאלה עד כמה מרכזית עבודתו ועבודת המחשוב בארגון. מצד אחד - כשהכל דופק כמו שצריך, החשיבות לא ברורה. מצד שני, כשיש "צרות" במחשוב, מתחילים להבין כמ...
"מבלי להשתמש בסיסמאות, אנו מוצאים את עצמנו מתפשרים לא מעט בדרכי העבודה. לכל פשרה, מחיר יקר יותר מההוצאה עצמה, בין אם לטווח הארוך ובין אם לטווח הקצר."...
יש להבין היטב את התהליכים העיסקיים בארגון, לדעת לדבר גם עם ההנהלה וגם עם המשתמשים בשפה עיסקית ולא טכנולוגית.
לא נכנסים לטכנולוגיה חדשה רק בגלל החדשנות שבנושא, לכל ישום יש לבצע בח...
"החזון שלי הוא יצירת יתרון אסטרטגי לחברה ע"י שימוש בכלים של מערכות מידע. דבר זה נעשה על ידי הקטנת עלויות בדרך של יצירת כלים ממוחשבים לייעול תהליכי עבודה בחברה. אנו גם פועלים לזיהוי...
"אנו רואים כמשימתנו העיקרית, העמדת מערך תקשוב זמין, מודרני וגמיש, תוך תמיכה ושותפות ביצירת הכנסות לרשות, וקיומו של ערך מוסף גבוה לכל שירות אותו מספקת רש"ת, 24 שעות ביממה, 7 ימים בש...
חשוב להבין את התהליכים העסקיים בארגון, פתרונות צריכים להיות פשוטים למימוש, לא ללכת שבי אחרי Buzzword חדשים, לא ללכת בחזית רחבה מידי אלא ליישם בשלבים ותוך ראייה כוללת של הצרכים לטוו...
"החזון שלי הוא לתמוך באופן יעיל במטרות וביעדים של החברה ובתוכנית העבודה שלה, תוך חתירה למיקצועיות ומצוינות בשרות. חשוב לזכור שהטכנולוגיות ומערכות המידע הן לא מטרה בפני עצמה אלא אמצ...
"נסו לפשט את העבודה כמה שיותר. אל תרבו בפלטפורמות מאחר ועומס העבודה הופך אחר כך לבלתי נסבל והמערכת עובדת בצורה בלתי יעילה. ריבוי פלטפורמות יכול לגרום להוצאות רבות ומיותרות".
...
"אני מכוון ומתמקד בבניה וטיפוח של התהליכים במפעל, כך שהם יהיו מחושלים, חסונים ויציבים. המטרה היא ליצור תהליכים יעילים ומהירים מצד אחד, וללא נקודות כשל, מצד שני."...
חשוב למדוד את ההחלטות שלנו על-פי האפקטיביות שלהן. כדאי תמיד לשמור על קשר עם כל משתמשי המחשב בתוך הארגון ולהיות קשוב לצרכיהם – קולם הוא הקול של הארגון....
אחת הבעיות העיקריות של ארגון IT הוא המיצוב שלו בחברה. בחברה בה ה-IT אינו שותף מלא ושווה ברמה האסטרטגית של הארגון הוא ימצא את עצמו רץ אחרי הזנב של עצמו בכדי לתמוך בארגון והנתק בין ה...
"עד כמה שהדבר מתאפשר יש ל"ישר" את התהליכים ולהכניסם למסגרות עליהם חשב מי שבנה את האפליקציה מתוך הנחה שהבניה לקחה בחשבון את מרבית האפשרויות הסבירות לתחום המטופל."
...
סוד ההצלחה הוא לתת מענה טכנולוגי מתקדם ובלוחות זמנים קצרים. בארגונים בכלל ובארגון שאינו הי-טק, בפרט, חשוב ביותר לתת את הדעת לנושא ליווי המשתמשים ולהטמעת המערכות....
מנמ"ר חייב להיות בראש ובראשונה מחובר לאסטרטגיה של הארגון, ללמוד ולהבין את הצרכים ומטרות הארגון בו הוא עובד ומהם לגזור את הטכנולוגיה והתהליכים הממחשובים שימקסמו ויביאו תועלת וערך ...
סוד ההצלחה למנמ"ר המקצוען הוא: "היכולת להבחין מראש היכן ישנם מוקשים, ומתן פיתרון לפני שהמוקש מתפוצץ. יכולת קבלת החלטות יעילה, והעברת מסרים אמינה ועדכנית"....
"חלק מסוד ההצלחה של מנהל מערכות המידע הוא לדעת להכיר את הפרטים "הקטנים" במערכות גדולות כמו שלנו, וזאת למרות הדעה הרווחת שניהול שכזה הינו "ניהול בקטן". הדבר פשוט מאפשר למנהל הבנה כ...
"ממשלת ישראל הפכה בשנים האחרונות לגוף הקובע סטנדרטים בעולם ה-IT הישראלי ומוביל אחריו גופים רבים בשוק הציבורי והעסקי. החשיפה לנושא אבטחת מידע בכלל, והגברת השימוש הצפוי באתר GOV.IL, ...
"הקשבה פעילה לצרכים המשתנים של הנהלת החברה, היא סוד ההצלחה החשוב ביותר של המנמ"ר המקצוען. הבנת האתגרים העסקיים, היא זו שצריכה לכוון את האסטרטגיה של אגף טכנולוגיות מידע."...
"בארגונים רבים עדיין לא הופנמה חשיבות תפקיד המנמ"ר ויש לתת לו את המקום הראוי גם בתהליך קבלת ההחלטות וגם בהקצאת המשאבים הארגוניים – תקציבים, כ"א וכו'. באחריותנו להוביל את השינוי בת...
"המשאב האנושי הוא החשוב מכל. הענקת תחושת השייכות, המשפחה, החום, והחשיבות לכל אחד ואחד מעובדיך, הוא המפתח להישגים גבוהים לפרט ולארגון, גם בימים קשים ובתקופות של חוסר יציבות. "...
סוד ההצלחה הוא לתת למשתמשים תחושה שהמערכות עובדות איתם ולטובתם, בצורה שוטפת, דרך מענה מהיר ומקצועי לכל הבעיות שצצות, ושמירה על רמה מקצועית גבוהה ועדכנית....
"חשוב להקשיב, להיות צנוע ולא לחשוב שאתה יודע הכל. הרעיונות הגדולים באים הרבה פעמים ממשפטים אקראיים של אנשים "פשוטים". להאציל סמכויות ולתת לאנשים תחושה שאתה באמת סומך עליהם."...