חזון ה- IP שסיסקו הובילה במשך שנים, הפך להיות האלטרנטיבה העיקרית לספקי תקשורת או חזון הרשת המכונסת שנגזר ממנו, וכך גם תכנית ה- AVVID שיוצרת תאימות בין מוצריהם של עשרות יצרנים מוביל...
"ריכוז ניהול הזהויות וההרשאות על אמצעי פיזי אחד, משפר את האבטחה, תוך פישוט הניהול וצמצום התמיכה הנדרשת (ניהול סיסמאות, הלפ דסק, מצבי שכיחת סיסמאות)."...
הראייה שלנו בפתרונות ללקוחות היא לטווח הארוך – גישה זו מיישמת את מודל ה-TCO של חברת גרטנר אשר מודד את עלות הבעלות הכוללת על פני אורך חיי המוצר ולא רק במעמד הקנייה....
"היתרון הכלכלי המשמעותי טמון ביכולת למקד את משאבי הארגון בפעילויות הליבה שלו, תוך הפקדת המשימות הקשורות בתשתית המיחשוב בידיים מקצועיות, האמונות על כך ברמה גבוהה ובהסכמי רמת שירות (...
" המסר העיקרי שלנו הוא לעזור לחברות להגיע ל-ROI מוכח, באמצעות אימוץ תרבות איכות. במילים אחרות, באמצעות שימוש בכלי איכות תוכנה, במשולב עם מפת"ח, אנו מאמינים שלקוחותינו יחסכו זמן וכס...
יותר מקבלי החלטות בארגונים נחשפים לטכנולוגיה בחיי היום יום, מבינים כיצד לרתום אותה או לפחות מוכנים להתנסות בעלויות לא גדולות בפרויקטים חדשניים, שמשרתים טוב יותר את הלקוחות....
בשנים הקרובות ימשיך מהלך שכבר החל - המעבר מבניה של מערכות BI קלאסיות (קוביות ומאגר דוחות או דשבורד) לכוון בניית אפליקציות BI, המתוכננות להעצים את חוויית המשתמש והקלת הניווט בין האפ...
המנמ"ר יכול, וצריך להיות, חלק מתהליך קבלת ההחלטות ברמה הארגונית ולא רק בנישה הטכנולוגית. מנמ"ר המשתתף בתהליך קבלת ההחלטות יכול לתרום הרבה מעבר ליישום הטכנולוגי.
...
"מקצוע המנמ"ר הולך ונהיה מורכב בכל שנה, ואתם מוכרחים להתבסס על ידע עולמי. אי אפשר להמציא את הגלגל מחדש, ולכן כדאי מאוד להשקיע הרבה בהשתלמויות למנהלים, בייעוץ מכל הסוגים וכן הלאה. א...
"עצתי ללקוחות היא, להתמקד בביצוע אינטגרציה של פתרונות שיתנו מענה כולל, ולא להשקיע באסופה של פתרונות, אשר כל אחד יהיה מספק שונה. ישנם לקוחות שמחליפים ספק בתדירות גבוהה רק בגלל הצעת ...
"אנשים נוטים להסתכל מסביבם ולראות רק את "מה שכתוב על הקופסא". חשוב להבין, שכל עולם ההייטק מורכב משני מרכיבים עיקריים, שצירופם נותן את הכל - ה"סיליקון" והתוכנה. לכן כדאי לדעת שאת הח...
"בעתיד, כך על פי תפיסתי, כל מעביד יוכל לדעת תמיד היכן נמצאים עובדיו, במשרד או בחוץ, דיווחי השעות יעשו ישירות ע"י תקשורת סלולארית או תקשורות אחרות, וכל הדיווחים על השכר יעשו אוטומט...
"כולם זוכרים איך היה פעם השימוש באינטרנט. המצב הקיים היום לא חייב להימשך. אפשר להחזירו חזרה למצב בו האינטרנט היה נקי יותר. יש פה הזדמנות אמיתית שתלויה רק במנהלים שיעשו את הנדרש."...
"בישראל מיישמים טכנולוגיות ווב מתקדמות, ומאפשרים לארגונים להתייעל אך גם להחשף לסיכונים אפליקטיביים. בואו לא נשען על תרבות ה"סמוך", ונמנע את משבר ה"סוס הטרויאני" הבא."...
"קבלת החלטות מהירה מכל מקום, על ידי נגישות תמידית לכל אינפורמציה רצויה בעזרת גישה לאינטרא-נט הארגוני או לכל תוכן אינטרנט אחר, מכל מקום, בכל רגע, גם כשהמחשב האישי אינו נמצא ליד מקבל...
"העולם העסקי כיום נעשה דינאמי יותר ויותר ,ובמציאות הזו על כל ארגון להצטייד בפתרונות גמישים ודינאמיים שיאפשרו להם להסתגל לשינויים בצורה הטובה ביותר – פתרונות On Demand נותנים את התש...
לא קונים מכונית שמכסה המנוע שלה מרותך ואי אפשר לראות מה יש מתחת למכסה המנוע. על אותו משקל: חשוב לבדוק מה יש מתחת ל"מכסה המנוע" של התוכנה בה משתמשים....
"בהינתן זמן, טכניקה, וחשיבה יצירתית - לא קיימת מערכת שלא ניתן לפרוץ. ... בדיקות מוקדמות יצביעו על מה שנדרש וניתן לתקן בארגון, על מנת שמתקפת האקרים אמיתית תימנע או לא תזיק לו."...
"ההמלצה שלי למנהלי המחשוב היא לבדוק למה באמת זקוק הארגון, וכיצד ניתן לפתור את הבעיות האסטרטגיות של הארגון באמצעות אימוץ מערכת מתאימה לניהול המידע של הארגון.
יש לאמץ גישה של פתרון ...
בארגון ממוצע, נעות הוצאות התקשורת לעובד לשנה בטווח שבין 7,000 ל- 12,000 ₪ והן כוללות את עלויות הסלולר, עלויות השיחות דרך בזק ואחזקת קווים, עלות שיחות בינלאומיות, קישוריות לאינטרנט ...
"תהליכי בחירת מערכת המושפעים מדרישות משתמשי קצה בלבד ולא של מנהלים, מובילים לפתרונות רדודים התואמים קלות שימוש רגעית וראייה צרה וקצרת טווח של צרכי הארגון. הקושי בשימוש במערכת חדשה ...
"ניהול על פי יעדים ושכר על פי הישגים הינם מנוף אפקטיבי לשיפור ביצועי העובד והשותף העסקי לטובת העצמת ביצועי הארגון. התוכנה שפתחנו מאפשרת ליישם אסטרטגיה כזו ברמה הפרקטית ולמכסם את ה-...
"אסטרטגיית BSM מקשרת ישירות בין משאבי ה-IT ליעדים העסקיים של הארגון. מטרתה לאפשר לחברות להתקדם מעבר לניהול IT מסורתי ולנהל את שירותיהם העסקיים הקריטיים מנקודות המבט של מערכות מידע ...
"בעולם הטכנולוגיה (ובעולם בכלל) מותגים מובילים את התחום ומן הסתם – עולים יותר. אבל, גם אם הם עולים יותר, הם שווים הרבה יותר – אם בתפעול שוטף, באחזקה לאורך זמן ועוד. בקניה הראשונה א...
החזון שלנו נגזר מבשורת מיקור החוץ הרחבה יותר, אנו רואים לנגד עינינו עולם עתידי בו כל ארגון המבוסס על מערכות מחשוב מוציא את המערכות האלו מהמשרד, ממקם אותם במתקנים ייעודיים הבנויים ל...
מהפיכת ה-VOIP אמנם החלה, אבל למרות שהטכנולוגיה זמינה, רמת התשתיות עדיין לא מושלמת. כשמסתכלים קדימה הייתי ממליץ לבדוק טוב מה הצרכים ומה העלויות הנלוות מעבר לטכנולוגיה....
"BenefIT Technologies מחברת את הצרכים הטכנולוגיים של ה-IT עם הצרכים העסקיים של הארגון כולו והשאיפה המתמדת לייעול תהליכים וחסכון בעלויות. במילים אחרות, הקטנת ה-ROI וה-TCO באופן מתמי...
"חשוב לעבוד עם חברה ומוצרים שמתמקדים בלקוח מההיבט של אתגר עסקי ולא אתגר טכנולוגי. נקודה זו הנה חשובה, מכיוון שרוב המנמ"רים בגופים בסדרי גודל בינוני ומעלה הנם חברי הנהלה, אשר חייבים...
"מטרתנו לעזור לארגונים לבנות לעצמם את שולחן העבודה הארגוני. שולחן עבודה ארגוני הוא הביטוי העדכני למה שהיה מכונה בעבר אינטרא-נט או פורטל והוא מאפשר לעובד להגיע לכל התהליכים העסקיים ...
המעבר שביצענו מיוניקס ללינוקס מבטא את היותנו קשובים לצרכי לקוחותינו. אנו החברה היחידה המביאה לשוק המסחרי את יכולותיה מתחום ה- HPC ומספקת מערכות לינוקס עתירות ביצועים אמינות וסקלביל...
אנחנו מאמינים, בצורך במניעת התחזות ובזיהוי ודאי, בכל מקום בו יש נגיעה לכסף, בטחון ומערכות מידע. בעיית גניבת הזהויות היא בעיה שצריך למצוא לה פתרון, וחברת IQS שמה לעצמה למטרה להצטרף ...
אבן פינה מרכזית במימוש ההבטחה הבסיסית של הטכנולוגיה – להציע יותר בפחות – היא פעילות הקונסולידציה – איחוד שרתים – המתבססת על יכולותיהם הייחודיות והמוכחות של שרתי העל ES7000...
"צריך להבין היטב מהם הסיכונים העסקיים ולהיערך אליהם על כל המשתמע מכך. לבדוק מה הפוטנציאל לנזק שעשוי לקרות בעקבות ניצול נקודות חולשה בארגון. לבדוק ולבצע הצלבה מה יקרה כאשר הנזק אכן ...