הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום חמישי 14 נובמבר 2019  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

   חזון המנכ``ל

משה אלון - מנכ`ל כלנית כרמון - מוקד תמיכה יכול להיות לב המנגנון המייעל של הארגון, בתנאי שמפעילים אותו  נכון. מרכז התמיכה כפי שכלנית כרמון רואה אותו – הוא מוקד לחסכון ולשביעות רצון וגם מרכז שליטה ובקרה על כל מה שקורה בארגון. זהו מרכז שיכול להפיק המלצות לעתיד ולשמש לשירותים נוספים כמו הטמעה, בדיקות תוכנה, ומאגר עצום לשימור המידע של הארגון.
 
מוקדי תמיכה כלב הארגון
משה אלון - מנכ"ל כלנית כרמון - מוקד תמיכה יכול להיות לב המנגנון המייעל של הארגון, בתנאי שמפעילים אותו נכון. מרכז התמיכה כפי שכלנית כרמון רואה אותו – הוא מוקד לחסכון ולשביעות רצון וגם מרכז שליטה ובקרה על כל מה שקורה בארגון. זהו מרכז שיכול להפיק המלצות לעתיד ולשמש לשירותים נוספים כמו הטמעה, בדיקות תוכנה, ומאגר עצום לשימור המידע של הארגון.
04/04/2008

תגיות:   שירותים |






מהו החזון הטכנולוגי העיקרי שהחברה שלך דוחפת?

החזון שלנו הוא חזון השירות, שבזכותו יכולה הטכנולוגיה לתת את מיטב הביצועים שלה. כלנית כרמון מספקת ללקוחות מכל המגזר העסקי – החל מבנקים, דרך חברות היי טק וכלה במפעלים ביטחוניים – את מרכזי התמיכה הטכנית לעובדים מבית וללקוחות מחוץ. המוטו של כלנית כרמון מתבסס על הפתגם האנגלי, שאומר: Put your money where your mouth is. דהיינו: אל תסתפק בהבטחות. התחייב עליהן כספית.

אמנת השירות של כלנית כרמון מבטיחה ללקוח שרות לאורך זמן, עם התחייבות לתוצאות. כלנית כרמון מתחייבת לספק ללקוח לא רק את התמיכה הטכנית, אלא גם את השקט הנפשי לעסוק במוצר הליבה שלו, ולהגביר את המכירות. הגדלת שביעות הרצון של לקוחות הארגון שעבורו אנו מאיישים את מרכז התמיכה – היא ההתחייבות המרכזית שלנו.

כיצד מממש החזון שלכם את ההבטחה הבסיסית של הטכנולוגיה – להציע יותר תמורת פחות ?

החזון שלנו ממלא בדיוק את המטרה הזאת. טכנאי שיוצא לשטח לטפל בתקלות, יכול לבקר לכל היותר אצל 10 לקוחות ביום שתקועים עם בעיה. תומך שיושב ליד הטלפון במרכז התמיכה, יכול לפתור בעיות של 30 איש ביום, ותוך זמן הרבה יותר קצר. התוצאה המיידית: שביעות רצון של הלקוח, וחסכון בהוצאות לארגון.

וכשמדובר בחסכון בהוצאות, אין הכוונה רק לחסכון בנסיעות של טכנאים למקום התקלה. מדובר גם בהפסד שנוצר אצל הלקוח שהמחשב שלו מושבת. כל ארגון יכול היום לחשב בקלות אובדן הכנסה שנגרם ממערכת מחשוב מושבתת. לא פעם מדובר בסכומים אדירים. לכן, שרות התמיכה שמספקת כלנית-כרמון לא רק מקטין את העלויות לארגון הלקוח, אלא גם חוסך לו את כספי ההכנסות שלא מתממשות בגלל מחשב תקול.

מעבר להיבט הכלכלי, מה תוכל להבטיח אישית לכל מנמ"ר שיאמץ את הפתרונות שאתה מציע?

קודם כל: שביעות רצון. וזה המון. שביעות רצון שמרכז התמיכה הטכנית לעובדי הפנים וללקוחות החוץ - נתון בידיים טובות ומקצועיות. זה מאפשר למנמ"ר להקדיש את זמנו להרחבת ההיקף העיסקי של הארגון. אחרי הכול, התומכים של כלנית-כרמון שיושבים בארגון הלקוח, עוסקים
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

במטרדים היומיומיים, שלא מרפים מהמנמ"ר ולא מאפשרים לו לעסוק בדברים חשובים אחרים. העברת האחריות לידי האנשים של כלנית-כרמון, מורידה למנמ"ר כאב ראש גדול.

אילו מגמות ושינויים משמעותיים אתה רואה בתחומי הפעילות העיקריים של ארגונך, בשנים הקרובות?

שתי מגמות מסתמנות בתחום שאנו עוסקים בו: הרחבה של סל השירותים ומעבר לתמיכה פרו-אקטיבית. דהיינו: יש לנו את היכולת לראות בעיות שחוזרות על עצמן או עומדות לקרות, לדווח על כך מבעוד מועד ללקוח, ולהציע לו מיד פתרון מונע כדי שלא יגיע למצבים מאיימים.

מה היית ממליץ למנהלי המחשוב לעשות, בהתבסס על החזון של החברה שלך?

להרים אלי טלפון - 09-7711175 – ותוך 30 יום הם ישתחררו מכאב ראש גדול!

איזה מיתוס מקובל בתחומי המחשוב והאינטרנט, תוכל להפריך על סמך ניסיונך?

את המיתוס כאילו שיפור שביעות רצון הלקוחות, עולה הרבה כסף. בדיוק ההיפך הוא הנכון. שיפור שביעות הרצון של לקוחות – חוסך כסף. אם לקוח מזמין טכנאי והוא מגיע אחרי 4 שעות – גם הלקוח לא מרוצה וגם זה עלה לארגון הרבה כסף. מרכז תמיכה, שמשיב מיד לטלפון ופותר עד 80 אחוז מהבעיות כבר בקו הראשון – יוצר לקוחות מרוצים וחוסך כסף.

מהם יתרונותיהם היחסיים של המוצרים שלכם, לעומת מוצרי מתחרים מקבילים בארץ?

היתרון הגדול שלנו על פני המתחרים, הוא שכלנית כרמון מאיישת מרכזי תמיכה בגופים לכל רוחב הקשת – מיצרני תוכנה וחומרה ועד מוסדות פיננסים וחברות תקשורת סלולרית. עובדה זו מאפשרת לנו לצבור ידע וניסיון שלא יסולאו בפז, בתחומים רבים.



פרטים ביוגרפיים

משה אלון בן 54, נשוי + שלוש בנות. נמצא כ-36 שנים בענף המחשבים. בוגר בר אילן בכלכלה ומדעי המחשב. בוגר ממרמ, התגורר שלוש שנים בלונדון ושש שנים בניו יורק, ממייסדי אנשים ומחשבים, ממייסדי כלנית וכלנית כרמון,

חברת כלנית כרמון הוקמה בשנת 1995 והינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לני"ע בתל-אביב. החברה מתמחה באספקת שירותים מנוהלים בסביבת IT לארגונים גדולים ובינוניים.


מנכ''לים של חברות IT שמעוניינים להתראיין במסגרת מדור זה, מוזמנים לפנות לעורך.




  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בחזון המנכ''ל
התפרסם ב-29/2התפרסם ב-8/2התפרסם ב-25/1 לריכוז הארכיונים
עבודת הנמלים של אבטחת המידעליסינג תפעולי לציוד מחשובמערכות BI אנליטיות - לשיפור הביצועים והפחתת עלויות לארכיון חזון המנכ''ל

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
סוף סוף, לאחר תהליך ארוך וממושך, זכה פורמט המסמכים ooxml של מיקרוסופט למעמד סטנדרט, לאחר אישור של ארגון התקנים הבינלאומי (iso). זמן לשמוח? יש מי שחושב שמדובר בטעות מצערת.אתר jgog הוא מעין סקין לגוגל, המציע לאנשים תוצאות חיפוש המגיעות מאתרים ``כשרים`` בלבד, כך שאין סיכוי לקבל הפנייה לאתר בלתי-הולם לציבור הדתי. גוגל יהודי וכשר? גם זה קיים!ג`וניפר הכריזה על גירסה חדשה של מערכת ההפעלה junos עם שירותי אבטחה משולבים. איך מצמצמים מקרי השבתת מערכות בקלות? איך נותנים מענה לאתגרים העסקיים של ניהול מערכות מורכבות?פריצות מוצלחות לאתרי ה-cia, המוסד ושירות הביון הבריטי (mi6) הוכיחו שאין אתר חסין. משיקולי מגבלות תקציב וידע, קשה ואולי ג
ניצחון למיקרוסופט: אושר ה-OOXML אתרים כשריםJUNOS - שרותי אבטחה משולביםהגנה על אתר הארגון

  קצר ולעניין
שדרוג השליטה ובקרת המובייל



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב