הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום שלישי 10 דצמבר 2019  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

   חזון המנכ``ל

רן ארהרד - מנכ`ל רנסיס - `בעולם בו כולם רוצים להצליח ולשמור על מקומם במשחק צריך לדעת להקשיב, תרבות של הקשבה מבטיחה צמיחה והצלחה לכל ארגון.`
 
ארגון קשוב – מתכון לצמיחה והצלחה
רן ארהרד - מנכ"ל רנסיס - "בעולם בו כולם רוצים להצליח ולשמור על מקומם במשחק צריך לדעת להקשיב, תרבות של הקשבה מבטיחה צמיחה והצלחה לכל ארגון."
24/08/2007

תגיות:   יישומים |






מהו החזון הטכנולוגי העיקרי שהחברה שלך דוחפת?

הסיסמא שלנו היא "ארגון קשוב הוא ארגון מנצח." במוקד החזון הטכנולוגי הצבנו את ההקשבה הרציפה ללקוח ולעובד הארגון. אנחנו עוסקים בפיתוח ובשיווק תוכנות EFM (ר"ת של Enterprise Feedback Management) לניהול משובים ארגוניים וסקרי לקוחות . המודולים שאנחנו מפתחים משלימים, בין היתר, את מערכות ה-CRM לסיוע משמעותי בניהול קשרי הלקוחות, כך שהמערכת תהפוך את פעילות המשוב בארגון לכלי ניהולי, זמין, יעיל ופשוט לתפעול.

בשוק שמאופיין בתחרותיות גדולה ובאינטראקציות רבות בין הארגון לבין לקוחותיו ועובדיו, יש צורך לענות לדרישות במהירות. לכן יש צורך במערכות ניהול משוב מהירות, זמינות ויעילות המתאימות לשוק הדינאמי. המערכות שרנסיס מפתחת הפכו את הסקרים למערכת זמינה ונגישה לכל שימושי המחשב, ומקבלי ההחלטות הרלוונטיים מקבלים את התוצאות ישירות למחשבם האישי בכדי לענות לבעיות שעולות באופן מיידי.

כיצד ממש החזון שלכם את ההבטחה הבסיסית של הטכנולוגיה – להציע יותר תמורת פחות ?

בעבר על מנת לבצע סקרים היה צורך להפיץ שאלונים ידנית, הפצה כזו בארגונים הגדולים ובדינאמיות המתבקשת היום בשוק הופכים את ביצוע הסקר להליך ארוך, שקשה לנתח את תוצאותיו סטטיסטית. כמו כן, השליחה הידנית של הסקרים אינה מאפשרת מעקב יעיל אחרי הממלאים את השאלון. העובדה כי השאלון נשלח בדואר אלקטרוני בצורה נוחה מעלה אחוזי המשיבים.

בנוסף הטכנולוגיה שרנסיס מציעה מאפשרת למנהל הארגון לנסח שאלון On Demand המתאים במדויק לצרכיו.

מהם היתרונות הכלכליים המשמעותיים שיפיקו ארגונים שיישמו את החזון שלכם?

המערכת שלנו מגדילה את אחוז שימור הלקוחות בעשרות אחוזים, וכך גם את שביעות רצון העובדים מהחברה. השוק היום מתאפיין בדינאמיות ותחרותיות שמחייבות את המנהל להיות עם יד על הדופק. נתונים המתקבלים מהמערכות הידניות מתקבלים לאחר זמן רב, ולכן יכול להיות שהם כבר לא רלוונטיים, וכמו גם, קיים קושי באבטחת המידע שלהן ובמעקב אחר התהליך. בגלל שהשוק תחרותי מערכות ניהול משוב EFM הפכו גם לכלי אסטרטגי ניהולי בחברות היום. הערכת ביצועי עובדים לדוגמא הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מפעילותו של כל ארגון.

ההערכה מאפשרת לאגף משאבי אנוש ולהנהלה הבכירה למדוד את ביצועיו של כל עובד בתחומים מקצועיים, הארגוניים והחברתיים, ואת ביצועי היחידות השונות בארגון. מטרת התהליך היא לבחון את מידת ההתאמה בין ביצועי העובד והתנהגותו לבין הציפיות ממנו. ואם נסתכל מכיוון שיפור השירות ללקוח, הרי שמטרת החברות היום היא לשמר את לקוחותיהן בשוק תחרותי ודינאמי, ולכן חלק מאסטרטגיית שימור הלקוח היא שירות טוב. הסקרים והמשובים מאפשרים למקבל החלטות בכל יחידה בארגון לפנות באופן מיידי אל הצרכים האמיתיים של הלקוח, להטות אוזן לבקשותיו וצרכיו ולהפיק מהמידע נתונים התומכים באיכויות הארגון פנימה ובאיכות הקשר בין הארגון ללקוחותיו.


מעבר להיבט הכלכלי, מה תוכל להבטיח אישית לכל מנמ''ר שיאמץ את הפתרונות שאתה מציע?

תרבות של הקשבה. אחת הבעיות הגדולות של ארגונים היום היא העובדה כי הם לא מספיק קשובים ללקוחות ולעובדים שלהם. ההון האנושי הקיים בחברה רווי בידע שעל הארגון יש לנצלו, למעשה הלקוחות והעובדים יודעים היטב מה היתרונות והבעיות אשר עומדות בפני הארגון. כלומר הידע כבר קיים בתוך הארגון, וברגע שתתפתח תרבות של הקשבה הרי שמקבלי ההחלטות לא יצטרכו ללכת רחוק בכדי לקבל פתרונות לבעיות. יתר על כן תרבות
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

של הקשבה ופתיחות היא כלי חשוב להעלאת שביעות הרצון, של הלקוח והעובד.

יתר על כן אומר רן, למנמ"ר כזה מובטחים חיים קלים במערך העבודה אל מול ה-HR ואנשי השיווק. הכלים החדשים יאפשרו ניהול משובים פרואקטיביים המשקפים נאמנה את המציאות בארגון, התראות והמלצות לביצוע בזמן אמת לגורמים הרלבנטיים: בקרה רציפה בזמן אמת על כל תהליכי ה- CRM, בכל נקודות המגע עם הלקוח, כפי שהם נתפסים מנקודת מבטו; ובקרת עובדים שהיא אחד מהכלים הקיימים בארגון לקידום, לאיתור פוטנציאל ניהולי, לבקרת תהליכי הדרכה ולאיתור צרכי הדרכה חדשים.

אילו מגמות ושינויים משמעותיים את רואה בתחומי הפעילות העיקריים של ארגונך, בשנים הקרובות?

היום אנחנו ממוקדים בשירות לקוחות ובמרכזי שירות - Call Centers. הפתרון המתקדם שלנו ACE מאפשר לארגון בקרה יומיומית ורציפה על שירות הלקוחות ובקרת איכות. רנסיס מתמקדת כעת בפניה לארגונים עם מסה גדולה של לקוחות ומאות אלפי אינטרקציות ביום, כמו: פרטנר, בנק הפועלים ולאומי קארד, לקוחות החברה.

כמו כן אנחנו יותר ויותר מתממשקים עם מערכות CRM, בשנה האחרונה הרחבנו את הקשר עם מיקרוסופט ואורקל. ובביקור של בכיר מיקרוסופט הוכרז כי רנסיס היא השותפה הבלעדית של מיקרוסופט בתחום ה-EFM.

שאיפה אחרת של רנסיס אומר רן היא להגדיל את נתח הפעילות בחו"ל, כך ש-50 אחוזים מהלקוחות של החברה יהיו חברות לא ישראליות. רנסיס כבר מתחילה בזה היום, ובשבוע האחרון הטמיעה את המערכת בTRAVEL- HOLDINGS אשר יושבת באורלנדו.

האם יש ביטוי לכך בקרב לקוחות החברה?

אנחנו חווים שינוי יומיומי ברנסיס בכל הקשור למספר וסוג הלקוחות. בעבר עסקנו בעיקר בסקרים פנים ארגוניים והתחום המסקרן והגדול שנכנסו אליו היום, מרכזי שירות הלקוחות והתממשקות למערכות ה-CRM הביאו אותנו לארגונים שבהם מספר האינטראקציות עם הלקוח מגיע לכדי 60 אלף ביום. וכמובן, היום מתחילה רנסיס גם לייצר בסיס לקוחות בחו"ל.

יש לך במה להעביר מסר חופשי למרבית מקבלי החלטות המחשוב של מדינת ישראל, בחמש שורות. מה תרצה לומר להם?

בעולם בו כולם רוצים להצליח ולשמור על מקומם במשחק צריך לדעת להקשיב, תרבות של הקשבה מבטיחה צמיחה והצלחה לכל ארגון. ה-EFM היא נישה חדשה שהופכת לסטנדרט ארגוני.


פרטים ביוגרפיים

לרן ארהרד, מנכ"ל רנסיס, תואר Bsc. בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון וניסיון של שנים רבות בתחום מערכות המידע.

חברת רנסיס שיושבת ברמת גן הוקמה ב-2001 על ידי רן ארהרד, החברה מפתחת ומשווקת תוכנות בתחום מערכות ניהול סקרים ומשובים בארגונים. ומוכרת על ידי גרטנר כאחד המפתחים המובילים בעולם בתחום זה והוכתרה על ידי מיקרוסופט כשותף זהב. מערכת הדגל של החברה, נמל"ה Attentive מאפשרת לכל מנהל בארגון לנהל סקרים, משובים ותהליכי הערכה בקרב לקוחות, עובדים ושותפים עסקיים.

החברה פיתחה ורשמה פטנטים לתהליכי משוב מתמשכים המשמשים לבקרה ושיפור תהליכים עסקיים כגון שירות לקוחות טלפוני, פרונטאלי ואינטרנטי כיום המערכת משרתת כ -250 ארגונים מובילים בישראל, מכל המגזרים, וביניהם טבע, אינטל, אמדוקס, משרד הבטחון, צה"ל, רפאל, משרד התמ"ת, בנק ישראל, בנק הפועלים, בנק לאומי, אורנג', פלאפון, בזק, סלקום, שירותי בריאות כללית, תנובה, אלעל, שטראוס, נס טכנולוגיות, ,האוניברסיטה העברית, אוניברסיטאת בן גוריון, ועוד.
לפרטים נוספים: www.ransys.co.il


מנכ''לים של חברות IT שמעוניינים להתראיין במסגרת מדור זה, מוזמנים לפנות לעורך.




  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בחזון המנכ''ל
התפרסם ב-17/8התפרסם ב-3/8התפרסם ב-20/7 לריכוז הארכיונים
השקט למנמ"רמהפיכת ההיפר קישוריותנטקום - תקשורת מאוחדת לארכיון חזון המנכ''ל

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
מהיום יופיעו ב-youtube, אתר שיתוף הוידאו, פרסומות מדיה עשירה באנימציית פלאש, על גבי סרטוני וידאו נבחרים.אתר קישטה הוא אתר לכל מי שאוהב חתולים, ולכל מי שמעוניין לתרום מזמנו וממרצו להגנה על בעל החיים הנהדר הזה. אתר משעשע, מצחיק ומוזר.חברת טלדור חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם google במסגרתו הוסמכה להפיץ ולהטמיע את google search appliance בעסקים בישראל.אם נושא ההיגיינה מאוד חשוב לכם ואתם גם אוהבים חידושים טכנולוגיים, המוצר שבקישור הבא הוא בשבילכם. מדובר במתקן סבון מיוחד
פרסומות מדיה עשירהקישטה!תטמיע את Google Search Applianceרוצה מתקן סבון אוטומטי?

  קצר ולעניין
שדרוג השליטה ובקרת המובייל



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב