הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום חמישי 19 אוקטובר 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

   משמעויות לחדשות

 גוגל לנצח?
 
גוגל לנצח?
אורן שץ - מנכ"ל קידום אתרים – SEO Israel " שיטת השיווק של מיקרוסופט היא קידום של מוצריה באמצעות שילובם בתוך מערכת ההפעלה Windows, וכך גם צפוי לקרות בנושא החיפוש (חיפוש באינטרנט וחיפוש מקומי במחשב). עתה על גוגל להציע מוצר שיהיה טוב בצורה ברורה מהמוצר של מיקרוסופט, ולהרחיב את מגוון המוצרים שלו, כך שיהיה תמריץ למשתמשים להתעלם ממערכת החיפוש אותה תציע מיקרוסופט בצורה מובנית במערכת ההפעלה, ולהמשיך להשתמש בגוגל לצרכי חיפוש"
03/07/2005

תגיות:  






גוגל לא מפסיקה להתחדש, ולהציג שיפורים וכלים חדשים למנוע החיפוש הפופולרי שלה. בשבוע שעבר הוצג חיפוש מותאם אישית וחידושים רבים עוד מתוכננים. האם למתחרות הגדולות, יאהו ו-MSN מבית מיקרוסופט יש סיכוי?

*הערה - ראה הרחבה על שירותי גוגל בתחקיר PCאון המניפה של Googleהאם לכל החידושים שמציגה גוגל יש מטרה, או שמדובר במאמצים שיווקים בעיקר?

אנשי גוגל מודעים לכך שלכל מקום אליו יפנו ממתין להם ביל גייטס בפינה. הם גם למדו את הלקח של נטסקייפ (בתור דוגמא) והבינו שחברה הנמצאת בתחרות מול מיקרוסופט צריכה ליצור מוצר שיהיה בכמה דרגות מעל המוצר המקביל. שיטת השיווק של מיקרוסופט היא קידום של מוצריה באמצעות שילובם בתוך מערכת ההפעלה Windows, וכך גם צפוי לקרות בנושא החיפוש (חיפוש באינטרנט וחיפוש מקומי במחשב). עתה על גוגל להציע מוצר שיהיה טוב בצורה ברורה מהמוצר של מיקרוסופט, ולהרחיב את מגוון המוצרים שלו, כך שיהיה תמריץ למשתמשים להתעלם ממערכת החיפוש אותה תציע מיקרוסופט בצורה מובנית במערכת ההפעלה, ולהמשיך להשתמש בגוגל לצרכי חיפוש ולשימוש במוצרים הנלווים השונים.

כלומר, אין מדובר במאמצים שיווקיים בלבד מצד גוגל, אלא במאמצי הישרדות.

האם גוגל בדרך להפוך לפורטל מסורתי, דוגמת יאהו ו-MSN?

השאלה האמיתית היא מהי דמותו של דף הבית של גוגל. בעתיד הקרוב אינני רואה את גוגל משנה את הסגנון הפשוט והישיר המאפיין את דף הבית שלו ואת הממשק של מנוע החיפוש. פשטות זו היא אחת הסיבות העיקריות להפיכתו של גוגל לפופולרי כל-כך. עם זאת, נראה כי גוגל יאפשר למי שבכל זאת מעוניין להשתמש בו כפורטל לעשות זאת, אך אינני רואה זאת בתור יעד עיקרי, וסביר שגוגל לא יהפוך לפורטל היוצר תכנים עצמאיים באמצעות עורכים אנושיים – הרי גאוותו של גוגל היא בכמות כוח האדם הקטנה הנדרשת לפעילותו השוטפת.

האם להערכתך, מיקרוסופט תצליח לעקוף את גוגל בסופו של דבר (מבחינת פופולריות ורלבנטיות), ואם כן, איך?

לומר כי התשובה לשאלה זו היא "לא" תהיה לא נבונה. מבט לאחור אל ההיסטוריה של העימותים בין מיקרוסופט לענקי תוכנה אחרים מוכיחה כי מיקרוסופט היא יריב נחוש ביותר, שמשאביו כמעט ואינם מוגבלים. עם זאת, ברור כי התחרות עומדת להיות קשה, וברור כי בגוגל לא עומדים להיכנע ללא מאבק. תחושתי היא כי להבדיל ממנוע החיפוש אלטה-וויסטה, גוגל עומד להישאר לאורך זמן, למרות שמצד שני ברור לי כי מנוע החיפוש של מיקרוסופט יתפוס בסופו של דבר נתח נכבד הרבה יותר מזה שהוא תופס כיום בשוק החיפוש. תוצאות החיפוש של מיקרוסופט כיום נמצאות במקום בו גוגל היה לפני מספר שנים, ולמקדמי אתרים קל יחסית להשפיע עליהם, אולם נראה כי התוצאות משתפרות בצורה מהירה ביותר. האם מיקרוסופט תעקוף את גוגל? ההימור שלי הוא על שוויון בטווח של השנים הקרובות.

איזה מנוע חיפוש עדיף לגולש הישראלי (מבחינת רלבנטיות
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

התוצאות בעברית)?


מנוע החיפוש של מיקרוסופט בישראל סובל מריבוי מחריד בתוצאות ממומנות. לעיתים יש לעבור עד 15 תוצאות ממומנות עד שמגיעים אל תוצאות החיפוש הטבעיות. מצב זה הופך כרגע את מנוע החיפוש של מיקרוסופט ישראל לבעייתי, במיוחד למי שרגיל לדף של גוגל בו הפרסומות מופיעות בצורה עדינה באופן יחסי.

מבחינת הרלוונטיות, כפי שציינתי קודם, מנוע החיפוש של מיקרוסופט סובל מפגיעות למניפולציות. ניתן לבצע בקלות יחסית פעולות שיגרמו לשינוי בתוצאות שלו, ולכן ניתן להעלות בצורה מלאכותית אתרים שאינם ראויים להופיע גבוה בתוצאות החיפוש. מאחר ושוק קידום האתרים בארץ עדיין בחיתוליו, אז הנושא כרגע אינו מורגש בצורה חזקה, מה שיוצר בשלב זה תוצאות בהחלט לא רעות. הערכתי היא כי עם התפתחות שוק קידום האתרים בארץ, נראה יותר ויותר אתרים לא רלוונטיים מופיעים בחיפושים, מה שיקטין את הרלוונטיות של תוצאות החיפוש. השאלה היא האם מיקרוסופט תצליח להשתלט על נושא זה בזמן.

איך צפויה גוגל להגיב למאמצי מיקרוסופט? האם היא תהפוך לנטסקייפ השנייה?

גוגל כבר מגיבים באמצעות הגדלת סל המוצרים שלהם מעבר למנוע החיפוש, תוך תחרות ישירה לעיתים עם מיקרוסופט (Gmail מול Hotmail לדוגמא). כבר היום מגיע חלק נכבד מההכנסות של גוגל מפירסום ברשת אתרי התוכן המציגים מודעות של גוגל (Google adSense), ומגוון השירותים החדשים של גוגל גדל בצורה עקבית. נטסקייפ הייתה חברה עם מוצר אחד וללא מודל רווח. גוגל איננו כזה כלל וכלל.

תוכל לחלוק עם הגולשים כמה טיפים מקצועיים לקידום אתרים ברשת ולחיפוש ממוקד?

הייתי מתרכז בכמה טיפים חשובים לבעלי אתרים שאינם מכירים כלל את נושא קידום האתרים:

  • וותק הוא דבר חשוב מאד בגוגל. לפיכך, השלב הראשון בהקמת אתר חדש חייב להיות רכישת דומיין, והעלאת מספר דפים לאוויר בהקדם האפשרי. השלב הבא הוא לדאוג כי דפים אלו יופיעו בגוגל. כך יתחיל "השעון לדפוק" כמה שיותר מוקדם.

  • אם שוק היעד של האתר שלכם הוא ישראל, השקיעו בדומיין בעל סיומת .co.il

  • בעיני גוגל, אתרים הבנויים בטוכנולוגיית פלאש נראים כחור שחור. גוגל אינו קורא את תוכנם של אתרים אלו, ולכן סיוכוייהם להופיע גבוה אינם גבוהים. לפיכך, יש לחשוב פעמיים לפני בניית אתר יפיפה שבנוי מפלאש, שאליו לא יגיעו בסופו ל דבר גולשים.

  • נסיונות לבצע קידום אתרים בצורה עצמאית יכולים לעיתים להביא לתוצאות טובות, אך לעיתים גם עלולים לגרום נזקים לטווח ארוך. אם האתר שלכם אמור להיות מקור ההכנסה שלכם, אל תיקחו סיכונים. עדיף לא לקדם אתר כלל מאשר לעשות זאת בצורה לא מקצועית.

  • תוכן הוא הדבר החשוב ביותר באתר. אתר מלא תוכן רלוונטי יהיה בעל סיכויים גבוהים יותר להגיע לתוצאות טובות במנועי החיפוש.

  • ככל שמספר הקישורים המצביעים אל האתר שלכם גדול יותר, כך יהיה האתר חשוב בעיני מנועי החיפוש.






  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  תגובות
  הוסף תגובתך
שם:
תגובה:
 הוסף
 נקה


  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד במשמעויות
התפרסם ב-30/6התפרסם ב-26/6התפרסם ב-23/6 לריכוז הארכיונים
משפט ה-P2Pהאזרח בראשאופרה אחרת לארכיון המשמעויות

  פרסום בטקסט

  ארכיון העשרה מקצועית
ארכיון מחקרים מחדשים ארכיון מדווחים מארועים ארכיון גאדג'ט מושך ארכיון הבמה המקצועית
גרטנר: ההכנסות הכלל עולמיות ממוליכים למחצה גדלו  באחוז אחד וצפויות להגיע ב-2011 ל- 302 מיליארד דולר. אינטל מובילה במקום הראשון זו השנה העשרים ברציפות, וב-2011 מציינת את נתח השוק הגבוה ביותר שלה אי-פעם -  % 16.9 `סגן נשיא אינטל העולמית: חישוב-על הוא חלק משמעותי מאוד ביכולת אסטרטגית של מדינה`. Null מאיה קומרוב, מנכ`לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים: `מהפכת הרשתות החברתיות בארגונים היא לא משהו שיקרה בעתיד, היא כאן ועכשיו`.
דרוג מחקרים מחדשים דרוג מדווחים מארועים דרוג גאדג'ט מושך דרוג הבמה המקצועית
  קצר ולעניין
ההבטחה במארג האבטחה



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
    מה מייחד את "משמעויות לחדשות" של pCon-line? כמה זמן השקעת כדי לנתח לעומק את המשמעויות וההשלכות הנסתרות, של מגמות חדשות ומהלכים מפתיעים בעולם המחשוב ובאינטרנט? (תן מספר מדויק). pCon-line מסביר ומנתח מדי שבוע חדשה או מהלך מרכזי שי לו השלכה מעשית למשתמשים במחשוב ומקבלי החלטות מחשוב והוא נותן המלצות אופרטיביות לפעולה. כך מספיקות דקות בודדות בשבוע כדי להבין את המשמעויות וההשלכות החשובות ורלוונטיות של 50 אירועי מפתח שהתרחשו השנה. לכן, הוסף עכשיו את "משמעויות לחדשות" למועדפים או ל-RSS, התעדכן בפייסבוק או בטוויטר.
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב