סקר אמריקאי של התאחדות ההוצאות לאור המקוונות (OPA) גילה עליה בנכונות גולשים לשלם בעבור תוכן באינטרנט. מסקנות נוספות של עורכי הסקר הן כי תשלומים אלה אינם מהווים מקור הכנסה משמעותי ביחס למקור העיקרי כעת - הפרסומות. בשנת 2001 ההוצאות בארה"ב על שירותים ומוצרים מקוונים כמעט והוכפלו ביחס לשנה שלפניה והגיעו ל-675 מיליון דולר. ברבעון הראשון של השנה הנוכחית עלה מספר הגולשים ששילמו עבור תכנים ב-77% ביחס לרבעון המקביל שנה קודם לכן (לא כולל התייחסות לתשלום עבור תכנים "למבוגרים בלבד"). מבין התחומים השונים בהם פועלים אתרים גובי תשלום, נמצאו בולטים במיוחד בחוסנם אתרי חדשות
ומידע עסקי. סקר זה מצביע על התבגרות. ראשית - התבגרות המודל העסקי של האתרים המקצועיים, המבינים טוב יותר מה להציע ללקוח. שנית - התבגרותנו כצרכנים מקוונים, המקבלים יותר את הצורך לשלם עבור תכני איכות באינטרנט ואף מחפשים את הערכים המוספים של תכנים כאלה, כמו מיידיות גישה, עדכניות גבוהה וקשר מיידי ומעשיר למקורות נוספים באינטרנט. הידיעה למעלה הופיעה ב- 4 מקורות מובילים בארץ ובעולם.
לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של
קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.
מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.
אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו.
אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור.
תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.
מה מייחד את "בראש החדשות" של pCon-line? - כמה חדשות חשובות באמת בתחומי המחשוב ואינטרנט אתה זוכר מהשנה האחרונה? (תן מספר מדויק). pCon-line ממיין ומסנן מאות חדשות ומפרסם את החדשה החשובה ביותר. כך מספיקה דקה ביום להתעדכן ולהתמקד ב-250 החדשות החשובות, רלוונטיות ושימושיות ביותר שהתפרסמו השנה. לכן, הוסף עכשיו את "בראש החדשות"
למועדפים או ל-RSS, התעדכן בפייסבוק או בטוויטר.