הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
שבת 25 נובמבר 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  בראש החדשות

לא פחות משישה עשר תיקונים צרכניים חדשים יכניס בקרוב שר התקשורת לשוק הסלולאר, כחלק מהמשך המלחמה בפתיחת השוק לתחרות ובתיקון עוולות צרכניות. מה הם כוללים? מאילו יתרונות אתם הולכים ליהנות בקרוב? משרד התקשורת: בשורות חדשות למשתמשים בסלולר
 
משרד התקשורת: בשורות חדשות למשתמשים בסלולר
לא פחות משישה עשר תיקונים צרכניים חדשים יכניס בקרוב שר התקשורת לשוק הסלולאר, כחלק מהמשך המלחמה בפתיחת השוק לתחרות ובתיקון עוולות צרכניות. מה הם כוללים? מאילו יתרונות אתם הולכים ליהנות בקרוב?
13/12/2010

תגיות:   סלולר | משרד התקשורת | משה כחלון






בקרוב לא תצטרכו לשלם לחברות הסלולאר על שירותים שלא ביקשתם במפורש. זאת, כחלק משורה של תיקונים חדשים שמתכנן משרד התקשורת להחיל בעוד כשלושה חודשים על חברות הסלולאר. תיקונים אלו כוללים את הבאים:

1. עמוד אחד של עיקרי התחייבות הלקוח - ללא אותיות קטנות - חברות הסלולאר יחויבו לספק ללקוח בטרם ביצוע העסקה מסמך מודפס בן עמוד אחד ובו כל עיקרי ההסכם שלו עם החברה, כולל כל ההתחייבויות והשירותים שיסופקו לו. לא תתאפשר ביצוע חתימה מבלי שהלקוח קיבל קודם את המסמך ומבלי שניתן לו זמן לקרוא אותו.
2. איסור לחייב לקוח בגין שירות עליו לא חתם במפורש- המשרד קבע שעל החברות הסלולאריות להציג בפני כל מנוי חדש בעת ביצוע ההתקשרות, "טופס גישה לשירותים" שבו יידרש המנוי לסמן האם ברצונו שהמכשיר שברשותו יהיה "פתוח" או "חסום" לכל אחד מן השירותים בתשלום שהיא מציעה. ללא מילוי טופס זה יחסמו כל השירותים.
3. פרסום מלא של תוכניות תעריפים המתפרסמות באתר האינטרנט של החברה.
4. פרסום מידע באתר האינטרנט לגבי תכנית תעריפים שאינה כוללת תקופת התחייבות.
5. איסור לחייב בעד שירות ללא קבלת בקשה מפורשת מצד המנוי (לא ביקשת- לא קיבלת).
6. החזר בגין חיובי יתר או בגין שירות שהמנוי לא ביקש במפורש לקבלו - החזר כספי יינתן למנוי בתוספת "הפרשי הצמדה וריבית" כהגדרתם בסעיף 1 לחוק פסיקת ריבית והצמדה, התשכ"א - 1961, בעד התקופה שבין מועד גביית התשלום לבין מועד ביצוע ההחזר בפועל.
7. הפסקת שירות משירותי החברה או הפסקה מוחלטת של שירותי החברה - החברות תחויבנה לשלוח למנוי הודעה בכתב על הסרת שירות משירותיהן או על הפסקה מוחלטת של מתן שירותים למנוי.
8. מחיקת פרטי אמצעי התשלום - על החברה ייאסר לעשות שימוש בפרטי אמצעי התשלום של המנוי לצורך גביית תשלומים בגין שירותים לאחר שליחת החשבון הסופי למנוי. חשבון סופי יישא את הכותרת "חשבון סופי".
9. גביית תשלומים קבועים מראש - חברות הסלולאר לא יהיו רשאיות לגבות תשלום קבוע כלשהו טרם אספקת השירות בפועל.
10. מתן הודעה מוקדמת על ניצול חבילת גלישה - מנוי אשר רכש חבילת
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

גלישה, יקבל מסרון למכשיר הנייד שלו ולמכשיר נייד אחד נוסף על פי בחירתו של המנוי, בסמוך לניצול 75% ו-95% ממכסת הצריכה של חבילת השירות, במידה והתעריף מחוץ לחבילת הגלישה יהיה גבוה ביותר מפי 1.25 מהתעריף בתוך חבילת הגלישה.
11. מתן מענה בכתב לתלונות ציבור שהוגשו בכתב - כדי לוודא שעל כל פניה בכתב ניתנת גם תשובה בכתב מחייב המשרד את החברות לשמור ברשותם עותק מכל פניה שנשלחה אליהם ומהמענה שניתן לה, ולהציגם למשרד על פי דרישתו.
12. שינוי תעריפים בתכניות תעריפים ללא התחייבות- על החברה להודיע בכתב, למנוי ולמשרד, על העלאת תעריף, 14 יום לפחות לפני מועד כניסת התעריף החדש לתוקף, בעוד שעל הפחתת תעריף תוכל החברה להודיע למנוי ולמשרד עד חודש לאחר ההפחתה.
13. מועד שליחת הוראה לחיוב לבנק או לחברת כרטיס האשראי - כדי לאפשר למנוי להיערך לקראת ביצוע החיוב, קבע המשרד כי החברה לא תשלח את הודעת החיוב לבנק שבו מתנהל חשבון הבנק של המנוי או לחברת כרטיסי האשראי של המנוי, בטרם חלפו 10 ימים מהמועד בו שלחה החברה את חשבון הטלפון למנוי.
14. מתן מידע בחשבון הטלפון המוגש למנוי עסקי בדבר התחייבותו לחברה- עד היום השירות ניתן ללקוחות פרטיים.
15. מתן פירוט בכתב למנוי עסקי לגבי אופן חישוב החזר כספי בגין חיוב יתר.
16. מספרי טלפון של מוקדי תיקון תקלות, מוקדי שירות לקוחות ופקסימיליה של אחראי לטיפול בתלונות הציבור - גישה אל כל מוקדי הפניות הטלפוניים לקבלת תלונות בנושאי תקלות, אובדן או גניבה, תהיה באמצעות "שיחה חינם למתקשר" (1-800); החברה תאפשר גישה לשירות מכל רשת פנים ארצית. השירות בכל מוקדי שירות הלקוחות יינתן באמצעות מספר רשתי בחינם ובנוסף באמצעות מספר 1-700 או 1-800. החברה לא תהיה רשאית לספק שירות פקסימיליה המשמש לצורך קבלת תלונות ציבור, באמצעות מספר טלפון באזור חיוג סלולארי.

את ההחלטה המלאה ניתן להוריד מאתר משרד התקשורת בקישור הבא.

הידיעה למעלה הופיעה ב- 3 מקורות מובילים בארץ.




  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בחדשות
התפרסם ב-12/12התפרסם ב-9/12התפרסם ב-8/12 לריכוז הארכיונים
וויקיליקס: מלחמת עולם קיברנטית?גוגל מציגה את כרום OSSalesforce.com: דטה בייס בענן לארכיון החדשות

  פרסום בטקסט

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזיארכיון סרטון מומלץ
רוצה לדעת יותר מה זה וובינר וכיצד זה יכול לסייע לארגון שלך לצמצם את ההוצאות על כנסים ואירועים חשובים? webinar news הוא בלוג מיוחד שעוסק בדיוק בנושא הזה.קבוצת  ח.י.  נציגת lg בישראל יוצאת במבצע  על טלוויזיות התלת מימד של lg במסגרתו כל הרוכש טלווזיית תלת מימד מהדגמים: lx6500, lx9500  מקבל/ת חבילת תלת מימד מתנה בשווי כ-4,200 ש``ח. אילו פרטים נוספים חשוב לדעת?פריצות מוצלחות לאתרי ה-cia, המוסד ושירות הביון הבריטי (mi6) הוכיחו שאין אתר חסין. משיקולי מגבלות תקציב וידע, קשה ואולי גרוצים לדעת איך תראה חוויית הקניה העתידית ועד כמה היא תהיה משוכללת? הסרטון הבא מביא הצצה חטופה לעתיד של עולם הקמעונאות. מעניין!
Webinar News - מה זה וובינרים?LG - מבצע חבילת תלת מימדהגנה על אתר הארגוןחוויית הקניה העתידית?

  קצר ולעניין
מניעת הונאות ומעילות



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
    מה מייחד את "בראש החדשות" של pCon-line? - כמה חדשות חשובות באמת בתחומי המחשוב ואינטרנט אתה זוכר מהשנה האחרונה? (תן מספר מדויק). pCon-line ממיין ומסנן מאות חדשות ומפרסם את החדשה החשובה ביותר. כך מספיקה דקה ביום להתעדכן ולהתמקד ב-250 החדשות החשובות, רלוונטיות ושימושיות ביותר שהתפרסמו השנה. לכן, הוסף עכשיו את "בראש החדשות" למועדפים או ל-RSS, התעדכן בפייסבוק או בטוויטר.
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב