הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום שלישי 17 אוקטובר 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  דיווחים מארועים

שורה של טיפים ונתונים מעניינים שמענו בכנס לקידום אתרים והשיווק באינטרנט, שערכה חברת פיונט בשיתוף עם חברת אג
 
איך לקדם את האתר והשיווק הארגוני?
שורה של טיפים ונתונים מעניינים שמענו בכנס לקידום אתרים והשיווק באינטרנט, שערכה חברת פיונט בשיתוף עם חברת אג'נט אינטראקטיב, בת"א ב-17.2.09.
18/02/2009

תגיות:   חומרה |







אינטרנט כמקור להזדמנויות שיוקיות

בתחילת הכנס הציג דני צ'כנובר מנכ"ל Qdigital את השיווק באינטרנט, כמקור להזדמנויות עסקיות חדשות, במיוחד לאור המשבר הנוכחי.

לדבריו, המטרה העסקית העיקרית במסגרת הפעילות השיווקית באינטרנט היא לשפר את הקונוס שבין החשיפות להקלקות, לממלאי הלידים ועד למכירות.

בפועל הוא הדגיש כי יש חשיבות גדולה להגדרת מטרות נכונה ולא להתבסס בהכרח על מדדי ביניים.

כך למשל, ניתן לראות כי בבאנרים טובים ניתן לקבל CTR (יחס קליקים לחשיפות) טוב, אולם בגלל העלות היקרה של הבאנרים, העלות של הקליק תהיה גדולה יותר מבאנרים זולים שיתנו CTR נמוך יותר אולם בגלל המחיר הנמוך של רכישת הבאנרים, סה"כ ה-CPC (עלות קליק) יהיה נמוך יותר.

בין יתר ההזדמנויות הקיימות לקבלת תוצאות טובות הוא מנה את האפשרויות הבאות:

  • לפנות לאתרי נישות - כדאי מאד לזהות אתרי נישות שיכולות להיות רלוונטיות לגבינו. באתרים אלה יהיה יחסית קהל יעד אטרקטיבי גדול שמתאים לנו ולכן התוצאות שנוכל לקבל יהיו טובות יותר בסופו של דבר, ביחס לפרסום ההמוני.

  • Behavioral targeting - מאתרים התנהגויות צרכנים לפי שיטות מעקב של קוקיס, ולפי המאפיינים מחפשים היכן נמצא קהל זה ופונים אליו.

  • פרסום מבוסס תוצאות - גישה אחרת שמציעה סיכון מופחת ברכישת המדיה וכן גמישות בשיווק היא תשלום לפי התוצאות שיכולות להיות לפי קליקים, לידים או אחוזים מהמכירות. מי שמציע זאת בדרך כלל הם האתרים הקטנים שניתן להגיע אליהם דרך רשתות פרסום לפי תוצאות. גם גוגל מציעה שירות דומה.

  • שימוש בפרסום באינטרנט כמדיה משלימה או מדיה מקבילה לכל דבר, גם כשלא מקליקים על פניות - כך למשל הוא ציין כי מחקר של Comscore הראה כי כאשר חשפו באינטרנט 139 מותגים לקבוצת מדגם, לעומת כאלה שלא נחשפו לאינטרנט, אצל אלה שנחשפו לפרסומות (ולאחר שבודדו כאלה שהקליקו), קיבלו 46% גידול בכניסה לאתרי אותם המפרסמים, 38% חיפשו את אתרי המותגים במנועי החיפוש ו-27% הביעו נכונות רבה יותר לקניה.

    שיווק במנועי חיפוש מוטה ROI

    על השימוש במנועי חיפוש הרצה יאיר כרמל (כרמלון), מנהל השיווק של חברת אג'נט, המתמחה בפיתוח, אפיון, תכנון, יישום וניהול פרויקטים של מערכות ארגוניות באינטרנט.

    לדבריו, 95% מהמשתמשים נכנסים לאינטרנט כדי לבצע חיפוש מידע. החיפוש יכול להיות לא רק בגוגל אלא גם במנועי השוואת מחירים כמו ZAP, חיפוש כתובות בדפי זהב וכדומה. עבור אתרים רבים אתרי החיפוש מיצרים 80% מהתנועה באתר.

    ההבדל בין חיפוש לפרסום טמון בכך שבפרסום אנשים מחפשים משהו והם מודעים לצורך לעומת פרסום רגיל שבו אנשים נכנסים לקרוא ובאופן מקרים יש סיכוי שיצליחו למשוך את תשומת ליבם. עוד הוא אמר כי הצרכן היום רוצה לקנות את מה שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה. ביחד עם זה
     התרעות pCon
    מה לא מספרים על
    הטכנולוגיות החדשות?

    מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

    כדי לקבל חינם!
    10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
    דוא"ל:
    שם:
    כן ,שלחו עכשיו
    *לא נעביר המייל לגורם אחר.
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

    70% מהחיפושים הם כאלה שכבר מכירים את המותג, דהיינו הפרסום והחיפוש משלימים.

    בין הנתונים על היבטי החיפוש, יאיר הדגיש כי הגולשים מוכנים לחפש מידע מעניין עד 5 שניות והם עוזבים אותו אם הם לא ימצאו את מבוקשם. בארץ גוגל מהוה 85% מהשוק והוא למעשה מונופול. 85% מהגולשים לא עוברים לדף התוצאות השני, למעט מקרים של חיפוש אחר מידע ספציפי. כמו כן, כיום, רוב המחפשים משתמשים בצירופים של 3 – 10 מילים, דהיינו ה-Log Tail. למשל, אנשים בדרך כלל לא מחפשים את המילה הבודדת "ביטוח" אלא "ביטוח מכונית סובארו".

    עוד נתונים מעניינים היו כי על המקום הראשון בדף התוצאות מקליקים 75% ולכן חשוב מאד להיות בין 1-5 ראשונים. יותר מזה השוק מאד כיאוטי ואפשר להיות בבוקר ראשון ואחר מספר שעות לרדת למקום 3 או 9. הדבר נובע מכך שגוגל נוהגת לשנות 8 פרמטרים כל יום. גוגל גם מאד אגרסיבית ביחס ל"טריקים" והיא פוסלת אתרים שמנסים להונות.

    כטיפים ומוקדים להתייחסות הוא הגדיש כי יש שלושה דברים חשובים שמשפיעים על גוגל.

  • קוד האתר / הטכנולוגיה.
  • איכות התוכן בדפי האתר.
  • פופולאריות הלינקים.

    מצד שני כמות המבקרים באתר לא משפיעה על המיקום בגוגל.

    יאיר גם תאר את תהליך ה-SEO שצריך להיות מבוצע כהלכה. כאשר שוב ושוב הודגשה הנקודה של צורך להגדיר באופן ברור את מטרות הפעילות ולפעול בהתאם.

    מערכת SiteVision תשתית לניהול תוכן

    שלי מחרז מנכ"ל Pionet הציג את מערכת SiteVision שפיתחה החברה. זוהי תשתית פיתוח מקורית לסביבות ארגוניות. המערכת כוללת שני כיווני פיתוח: ניהול תוכן עבור יישומים ארגוניים ברשת ופיתוח פתרונות עסקיים כגון סחר אלקטרוני או פתוח יעודי ע"פ דרישות לקוח. מעל מערכת זאת נבנו שורה של מודלים נוספים לקטלוגים, ניהול SEO, מחולל דוחות וכדומה.

    התשתית הקיימת נבנית על בסיס של מספר מודולים בסיסיים להם אפשר להוסיף מודולים וכן כלי API שיאפשרו למפתחים להוסיף אפליקציות חיצוניות באופן פתוח.

    המערכת מותאמת לכל סוגי הדפדפנים, מבוססת NET. ובעלת יכולת אינטגרציה עם סביבות חיצוניות.

    ל-SiteVision בסיס ניהול תוכן ומערך מודולים המשולבים על פי הצורך כגון: ניהול קטלוג מוצרים, ניהול מועדוני לקוחות, VOD ניהול אופטימיזציה, אינטראנט, ואקסטראנט.

    בין עיצוב לחווית משתמש ממשק וכסף

    רוני אפשטיין סמנכ"ל לאסטרטגיה ומיתוג בפיונט, דיבר על היבטי המיתוג והעיצוב. לדבריו יש להסתכל על התהליך העסקי באינטרנט כבליינד דייט. במטפורה שלו מדובר על דייט עם הגולש שבו נרצה ליצור איתו מערכת יחסים ארוכת טווח. שימוש במטפורה זאת נותן מסגרת התייחסות מועילה בבניית האתר הארגוני.

    בהמשך דבריו הוא סקר תהליך של eBrand שמתאר מסגרת שיטתית לבניה והגדרת מאפייני האתר, כדי לתת לו בסופו של דבר תבנית עיצובית שמביאה בחשבון את מטרות הארגון יחד עם תוצאות עסקיות ממשיות שנראות בעין.



      המלץ
    לחברים
        
    קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

  •  
       הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
     
      התרעות pCon
    מה לא מספרים על
    הטכנולוגיות החדשות?

    מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


    כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
    מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
    דוא"ל: שם:
    שלחו המצגת עכשיו
    *לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


    להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


      עוד בדיווחים מארועים
    התפרסם ב-2/12התפרסם ב-16/7התפרסם ב-10/7 לריכוז הארכיונים
    ועידת פסגה - מחשוב ענניםהחזון העסקי והטכנולוגי של סיסקוהבשורות של VMware לארכיון הדיווחים

      פרסום בטקסט

      ארכיון העשרה מקצועית
    ארכיון משמעויות לחדשות ארכיון מחקרים מחדשים ארכיון מדווחים מארועים ארכיון הבמה המקצועית
    סקר ועדת המדרוג לאינטרנט הישראלי חושף לראשונה את נתוני הרייטינג המהימנים ביותר עד כה של אתרי האינטרנט המובילים בישראל. מי נמצא בראש הרשימה? איך נמדדו הנתונים? ואיזה פיתרון קל ונוח אנחנו מציעים, כדי להגיע לכולם? גרטנר: ההכנסות הכלל עולמיות ממוליכים למחצה גדלו  באחוז אחד וצפויות להגיע ב-2011 ל- 302 מיליארד דולר. אינטל מובילה במקום הראשון זו השנה העשרים ברציפות, וב-2011 מציינת את נתח השוק הגבוה ביותר שלה אי-פעם -  % 16.9 `סגן נשיא אינטל העולמית: חישוב-על הוא חלק משמעותי מאוד ביכולת אסטרטגית של מדינה`. מאיה קומרוב, מנכ`לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים: `מהפכת הרשתות החברתיות בארגונים היא לא משהו שיקרה בעתיד, היא כאן ועכשיו`.
    דרוג משמעויות לחדשות דרוג מחקרים מחדשים דרוג מדווחים מארועים דרוג הבמה המקצועית
      קצר ולעניין
    איך לקצר Time To Market?



    לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


      תשובות המומחה

    לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

    מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

    הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב