הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום חמישי 19 אוקטובר 2017  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

  דיווחים מארועים

על פרסום חכם במנועי חיפוש שמענו בערב עיון שערך איגוד האינטרנט הישראלי ב-3.2.08 במכללת אפקה. מה קורה בעולם? מה קורה בארץ? מה  מייחד שוק זה? ועוד כמה טיפים למפרסמים... פרסום במנועי חיפוש – אפקטיבי וזול
 
פרסום במנועי חיפוש – אפקטיבי וזול
על פרסום חכם במנועי חיפוש שמענו בערב עיון שערך איגוד האינטרנט הישראלי ב-3.2.08 במכללת אפקה. מה קורה בעולם? מה קורה בארץ? מה מייחד שוק זה? ועוד כמה טיפים למפרסמים...
06/02/2008

תגיות:   אינטרנט |







על שוק הפרסום

יוני ספיר מנכ"ל מרילין תקשורת בע"מ הרצה על הפרסום במנועי חיפוש. לדבריו, כיום 80% מהתנועה לאתרים מגיעה כיום ממנועי החיפוש. 83% מתקציב השיווק במנועי החיפוש בצפון אמריקה, מועבר לקישורים ממומנים, כאשר רק 38% מהגולשים מודעים להבדל בין קישורים ממומנים לתוצאות אורגניות. שווי עוגת הפרסום בארה"ב ב-2006 הגיע ל-9.4 מיליארד דולר, כאשר 40% מושקע בפרסום תלוי חיפוש.

יש 3 שיטות פרסום: PPC – תשלום לפי קליק. זה המבנה השכיח ביותר. שיטות מקובלות נוספות הן PPL – תשלום לפי LEAD (בקשה לקבלת מידע) ו-PPA – תשלום לפי רכישה. הפרסום במנועי החיפוש נחשב לפרסום סולידי שאינו פולשני. בין השנים 2005 ל-2010 הוא צפוי לגדול בעולם ב-78%.

פרסומות שורה בישראל

בישראל עמד הפרסום ב-2003 על 15M$. ב-2007 הוא כבר עמד על כ-100M$. יש הטוענים כי כבר השנה יעבור הפרסום באינטרנט את הפרסום ברדיו והוא יעבור את ה-10% מכלל עוגת הפרסום המקומית. ב-2007 היה הפרסום הטקסטואלי בארץ כ-25%. היקף הפרסום בבאנרים סטאטיים צפוי לקטון בשיעור ממוצע של 7% במהלך חמש שנים.

בישראל כ-4.5 מיליון גולשים ייחודיים. הסטטיסטיקה אומרת ששני המקומות הראשונים בפרסום במנועי החיפוש ופרסומות השורה, מקבלים בדרך כלל 75% מהלחיצות.

בין גוגל למרלין

המודל שמוביל היום הוא המודל של גוגל, מרלין ואחרים. מודל זה מאפשר תשלום נמוך יחסית למודעה עם גמישות והתאמה לנושא. בגוגל הפרסום מחייב מיומנות וידע, כאשר מי שמיומן בכך, יכול להביא הרבה תוצאות. במרלין אתה משייך עצמך לתחום מסוים ומקבל שורה של מילים כאשר אתה יכול לבחור מתוכם מה אתה רוצה לפרסם. בגוגל מרבית התנועה היא תלויות חיפוש. במרלין מרבית התנועה היא תלוית תוכן.

טיפים למחפשים

בהמשך ההרצאה הוא נתן מספר טיפים מעשיים לפרסום במנועי החיפוש:
1. ייצר דפי נחיתה רלוונטיים וייעודים שיעודדו לידים. יחסי ההמרה המקובלים מלידים למכירות (אם אנשים מכירות טובים) הם 1 ל-5 עד 1 ל-7 בין ליד למכירה.
2. כדאי תמיד לשים מעקב אחר מקור התנועה. בדרך כלל היחס
 התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגות קצרות מרוכזות בחינם!

כדי לקבל חינם!
10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר" מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל:
שם:
כן ,שלחו עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר.
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

יהיה 70% מבחינת דיוק.
3. המודעה צריכה להיות מנוסחת באופן מכירתי ככל האפשר עם שורת כותרת מוכרת.
4. כדאי לפצל מודעות לכל תחום ספציפי ולא לתת מודעות כלליות.
5. חשוב תמיד לבחור נכון את ביטויי החיפוש המתאימים.
6. כדאי לבקש "עדכונים"? על דירוג ביטויים מובילים, אותם 5-10 ביטויים שמביאים את מרבית התנועה (ולא על כולם), כדי להתמקד בביטויים אלה.
7. הסטטיסטיקה אומרת ש-75% מהתנועה מגיעה מ-2 המקומות הראשונים בשורות החיפוש, לכן כדאי להתברג שם.
8. התנועה של מקומות ראשונים הינה בדרך כלל סינוסואידאלית, דהיינו המחירים יכולים לעלות בצורה תלולה ולרדת בסמוך, לכן כדאי לחכות ולא להיכנס עם מחירים גבוהים מדי.

מחפשים – מפרסמים – משחק התאמת המילים

דיוויד בודוף בוגר וחוקר מאוניברסיטת חיפה, הרצה על משחק החיפוש שבין המחפשים למפרסמים או בין מוכרים לקונים.

לדבריו נושא יכול להיות מבוטא במספר מונחים או ביטויים. באופן מעשי, המחפשים והמפרסמים רואים את הדברים באור אחר. המחפש למעשה פונה אל אלה שיצרו את האתרים. אלה מנסים לנחש מה יחפשו המחפשים. מצד שני המחפשים מנסים לנחש, מה המילים שבהם ישתמש בעל האתר. דהיינו בשני הצדדים מנסים לחפש.

משחק החיפוש הוא אותו משחק בין קונה למוכר לבין בעל אתר למי שמחפש מידע. אם ראינו שלא מגיעים אנשים ננסה לשנות את הביטוי, מצד שני יתכן שגם הצד השני ינסה לשנות את החיפוש וכך שוב שניהם יתאכזבו.

מעשית ניתן לחפש במספר ביטויים. פיתרון אחר הוא לתת למחפש מידע על אחוזי הפיצול של ביטויי החיפוש השונים. מאחר ויש הרבה מציעי מידע והרבה מחפשים, באופן טבעי לחלק יהיו התאמות. לאחרים יש דילמה האם לשנות ביטוי או לחכות שהצד השני ישתמש בביטוי אחר.

תיאוריות שונות מנסות לטפל בנושא בצורות שונות. כך למשל יש משחק מחקרי שבו אתה מתבקש לחשוב איך לחפש ואז אתה מניח שהצד השני יגדיר בוודאות את הביטוי שאתה מחפש בדרך אחרת.

כך או כך מתפתחת אבולוציה שתביא עם הזמן להתאמה שתלך ותגדל בין המחפשים למפרסמים ולאט לאט תיושב הדילמה.



  המלץ
לחברים
    
קבל עידכונים RSS    FACEBOOK          TWITTER

 
   הקודם  דרג וצפה בתוצאות  4  5  6  7  8  9  10 הבא   
 
  התרעות pCon
מה לא מספרים על
הטכנולוגיות החדשות?

מצגת תובנות קצרה מרוכזת ובחינם!


כדי לקבל חינם! 10 מצגות על "המוקשים הנסתרים של הטכנולוגיות המבטיחות ביותר"
מלא את פרטיך עכשיו והמצגת הראשונה כבר בדרך אליך...
דוא"ל: שם:
שלחו המצגת עכשיו
*לא נעביר המייל לגורם אחר, בהתחייבות!      **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.


להרחבה וקבלת מידע מיידי נוסף, עבור לדף המלא עכשיו!


  עוד בדיווחים מארועים
התפרסם ב-31/1התפרסם ב-29/10התפרסם ב-16/10 לריכוז הארכיונים
שורת מגמות ותחזיות למחשוב ב-2008ההייטק הישראלי צריך לשנות כיווןמרשת חברתית ל-NGN לארכיון הדיווחים

  פרסום בטקסט

  ארכיון העשרה מקצועית
ארכיון משמעויות לחדשות ארכיון מחקרים מחדשים ארכיון מדווחים מארועים ארכיון הבמה המקצועית
סקר ועדת המדרוג לאינטרנט הישראלי חושף לראשונה את נתוני הרייטינג המהימנים ביותר עד כה של אתרי האינטרנט המובילים בישראל. מי נמצא בראש הרשימה? איך נמדדו הנתונים? ואיזה פיתרון קל ונוח אנחנו מציעים, כדי להגיע לכולם? גרטנר: ההכנסות הכלל עולמיות ממוליכים למחצה גדלו  באחוז אחד וצפויות להגיע ב-2011 ל- 302 מיליארד דולר. אינטל מובילה במקום הראשון זו השנה העשרים ברציפות, וב-2011 מציינת את נתח השוק הגבוה ביותר שלה אי-פעם -  % 16.9 `סגן נשיא אינטל העולמית: חישוב-על הוא חלק משמעותי מאוד ביכולת אסטרטגית של מדינה`. מאיה קומרוב, מנכ`לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים: `מהפכת הרשתות החברתיות בארגונים היא לא משהו שיקרה בעתיד, היא כאן ועכשיו`.
דרוג משמעויות לחדשות דרוג מחקרים מחדשים דרוג מדווחים מארועים דרוג הבמה המקצועית
  קצר ולעניין
ההבטחה במארג האבטחה



לצפייה בסרטון בפחות מ-2 דקות - לחץ כאן


  תשובות המומחה

לחלוק, לשתף, לעורר השראה ולהעצים מנהלי מידע, זה המוטו של קובי שפיבק Bsc ו- MBA. קובי הוא מורה דרך טכנולוגי שמלווה את עולם המחשוב: כתכנת, מהנדס, מנהל, יזם, עיתונאי, יועץ ומרצה, משנת 1976. כעורך הראשי של תחקירי pCon הוא כתב וערך ב-19 השנים האחרונות, למעלה מ-960 תחקירים מקצועיים, שמסייעים למנהלי מחשוב במאות ארגונים, ליהנות מיותר עניין, זמן פנוי וכסף זמין.

מנהלי מחשוב, שמעוניינים לקרוא או להפנות לקובי שפיבק שאלות מקצועיות, מוזמנים לעשות זאת במסגרת תשובות המומחה.

הפעם הוא עונה לשאלות הבאות :

  • מה ההשלכות של קונסיומריזציה לארגונים? מה הסיכון ממנה?
  • אילו תמורות רואים בשוק הוירטואליזציה?
  • מה היתרונות בצריכת שרותים "בענן" מספק מקומי?


  • רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
    תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


    הצטרף ל-pConTip

    ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

    ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

    הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



    דוא"ל
    שם
      המלץ לחבר
    ואהבת לרעך כמוך...

    אם לא מצאת שירות זה כשימושי, בבקשה ספר לנו. אם אתה כן נהנה מהשירות שתף חברים שגם להם הוא יכול לעזור. תחשוב על החיוך, הסיפוק, ההרגשה הטובה, כשגם רעך ייהנה כמוך והמלץ עכשיו.


      
     pConTop
    המלצות למנהלי מידע
    הכי מעניין וחשוב במחשוב
    פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


    כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

     ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
     משרות הייטק בשיתוף AllJobs
     pConTip
    הטיפים והסרטונים
    הכי טובים שיש!
    המלצות * חידושים * קיצורי דרך


    חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

    דוא"ל:
    שם:

    כן ,שלחו הגיליון
    *לא נעביר המייל לגורם אחר!
    **תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

       תוכן לפי נושא
     
        אבטחה
        אינטרנט
        חומרה
        יישומים
        ניהול
        סלולר
        עובדים
        עסקים
        שירותים
        תוכנה
        תקשורת
        תשתיות
     מודעות דרושים
     איך להתעדכן וליצור קשר
    RSS התעדכן ב-RSS
    RSS התעדכן ב-Google+
    FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
    in התעדכן בלינקדין
    TWITTER להתעדכן ביוטיוב
    TWITTER התעדכן בטוויטר
    TWITTER צור קשר במייל
     לתשומת ליבך
     
    ©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
    לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב