טוויטר עוזר לארגונים?


רוצה דרך קלה ומהירה לחסוך כסף לארגון וגם יותר זמן פנוי לעצמך?

הזמן עכשיו את תחקיר pCon בנושא טוויטר עוזר לארגונים? וקבל את התחקיר עוד היום.

אלה שאלות מפתח קריטיות, עליהן עונה התחקיר:

1. מהו בפועל טוויטר?
2. כיצד ניתן להיעזר בו, לקידום עסקי?
3. לאיזה היקף משתמשים אדיר, צפוי השרות להגיע עד סוף השנה?
4. מה קצב הגידול המדהים, שנראה במצטרפים אליו?
5. מי הרוויח בעזרתו למעלה מ-3 מיליון דולר, על ידי הפצת קופונים לרכישת מוצרים מחנות עודפים?
6. אלו ארגונים כבר משתמשים בשירות, וכיצד?
7. מה אומר נחום דוניצה, מנהל newPR - המתמחה בבניה וניהול זהויות במדיה חברתית?
8. אילו כלים משלימים עוזרים למצות את יישומו?
9. מהו ה-ROI של השימוש בטוויטר?
10. מה דעתו של אדם שוב, מומחה לרשתות חברתיות, על העתיד העסקי של טוויטר?
רקע כללי על התחקיר:

``חידת`` טוויטר מעוררת סקרנות רבה, אצל אנשים רבים. במגזר הארגוני, התהייה גדולה יותר. האם מדובר בהייפ או בשירות ממשי? איך אפשר ליצר איתו ערך עסקי לארגון? אילו השלכות יש לו על היבטי פרודוקטיביות העובדים והאבטחה? במסגרת התחקיר, מצאנו כי מנמ``רים שרוצים להוסיף ערך עסקי לארגונם, יוכלו למצוא בטוויטר הזדמנות נהדרת, להראות להנהלה מדיה חדשה ומבטיחה, שיכולה להוסיף ערך ממשי לשיווק, לשירות הלקוחות, לעדכון הספקים ובתחומים נוספים. כך מתברר, כי טוויטר איננו רק ``צעצוע`` לצעירים או נושא נוסף שמוכנס לארגון בצורה ``פיראטית``, אלא כלי בעל פוטנציאל עסקי ממשי ומעניין. ההד התקשורתי מביקור מייסד החברה, ביז סטון בישראל, הוא סיבה טובה לחשוף את ההבטחה, דווקא עכשיו.
להזמנות ופרטים נוספים: טלפון 03-9667939, מייל Sub@pcon.co.il או השאר פרטים ונתקשר אליך עוד היום: **
שם: טלפון:  
 שלח
עלות התחקיר - ₪227 + מע"מ, נא לציין בעת ההזמנה "מספר תחקיר 948"
* הטקסט כתוב בלשון זכר אך הוא מכוון לשני המינים.
** השיחות יהיו בשעות העבודה המקובלות.

מה חושבים עלינו מנהלי המחשוב המובילים בישראל?        לרשימת התחקירים האחרונים
    שלח לחבר
קומרקטינג בע"מ, רחוב דרבלה 10, ראשל"צ, מיקוד 75302. טלפון 03-9667939, פקס 03-9660310
אודות |  מדיניות פרטיות |  תנאי שימוש |  צור קשר