הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
שבת 7 דצמבר 2019  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

   
  בדברי המומחים

הפתרון של וויקי ככלי העומד בפני עצמו, טוב כיום לצורך ממוקד ומוגבל אך לא כפיתרון כולל לניהול מידע ארגוני. צורך כזה יכול להתבטא למשל, בארגון מידע בנושא נתון, שמצריך איסוף ממספר אנשים ואפשרות עדכון מתמשך של המידע המועלה, כשהוויקי יהווה את הפלטפורמה, בה המידע יתווסף ויתעדכן; עוד אפשרות, היא מיזמים לאיסוף מידע ממוקד בנושא מסוים, כשהמידע מופיע כטקסט דיגיטאלי, בכתב, בתמונות ובקול. ניתן להשתמש בוויקי גם כאתר מידע פשוט, נגיש ונוח לתפעול, לצד מחוללי האתרים החינמיים המוצעים לכל דורש.

 ד"ר רותם סבור שבתחום החינוכי הוויקי לא המריא בסופו של יום, למרות הציפיות הגבוהות ממנו וככל הנראה ייעלם בקרוב. זאת, כיוון שמהותו במילא נשמרת ברשת חברתית חינוכית, בה מוצעות אפשרויות שהוויקי אינו מציע כמו המרחבים האישיים לכל משתמש ואפשרויות שיתוף פרטי מידע, באופן מדורג ומותנה, בשליטת המשתמש. יחד עם זאת, מורים שהכילו והטמיעו את פרדיגמת ההוראה ההולמת ובה יישום מהות שיתוף המידע שמייצג כלי הוויקי, גרמו לשינוי מהפכני בלמידה בכיתה, שכלל בין היתר: השתתפות כל התלמידים בתהליך הלמידה, עידוד יצירתיות, יוזמה וחשיבה גבוהה בקרב הלומדים, בד בבד עם יצירת מידע לימודי משמעותי לארגון (בית הספר) לצורך הוראה ולמידה בעתיד על ידי מורה אחר ולומדים אחרים.
25/6/2010
לא כפיתרון כולל

הפתרון של וויקי ככלי העומד בפני עצמו, טוב כיום לצורך ממוקד ומוגבל אך לא כפיתרון כולל לניהול מידע ארגוני. צורך כזה יכול להתבטא למשל, בארגון מידע בנושא נתון, שמצריך איסוף ממספר אנשים ואפשרות עדכון מתמשך של המידע

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
חברת nttm הישראלית הצליחה לפתח פתרון חומרה ייחודי לטלפונים סלולאריים שיאפשר לחייג לפי שם המשתמש המיועד במקום לפי המספר שלו. איך הפתרון עובד בדיוק? מה הם היתרונות שלו?רוצים לערוך טיול בכל פריס בקלות ובמהירות וללא כל עלות? אתר האינטרנט עליו אנחנו ממליצים לכם היום, paris 26 gigapixels, מאפשר לעשות זאת. איך?סקיור טרנדס, נציגת טרנד מיקרו, מכריזה על פיתרון ניהול איומים (tms) לגילוי ומיתון איומים התוקפים רשתות פנימיות. מה הוא מציע?פריצות מוצלחות לאתרי ה-cia, המוסד ושירות הביון הבריטי (mi6) הוכיחו שאין אתר חסין. משיקולי מגבלות תקציב וידע, קשה ואולי ג
NTTM: חיוג שמות במקום מספריםParis 26 Gigapixels - פריס ב-26GPטרנד מיקרו: פיתרון ניהול איומים חדשהגנה על אתר הארגון

  כתבות נוספות

הוויקי הוא תחום חדש יחסית בארגונים ובמרחב הישראלי בפרט, בו רבים דבקים עדיין בקבצי אופיס או במערכת מתקדמת מעט יותר, דוגמת השרפוינט. החיסרון בסביבות כאלה, שהמידע בהן מובנה, כאשר יש למצוא לו מקום כל פעם מחדש ולא תמיד פשוט לשלוף את הגרסה העדכנית ביותר. בוויקי, מצב ברירת המחדל הפוך - ידע נכנס למאגר, ואין צורך להתאמץ במציאת מקום, הגרסה היא תמיד העדכנית ביותר וניתן לצפות בקלות בגרסאות קודמות. אנשים רוצים להשתמש באותם כלים שמוכרים להם מהבית ובהתאם, מסתמנת מגמה בעולם, של צמצום ההבדל בין המערכת הארגונית למערכת הביתית. 

החזית הבאה אליה מתקדם ניהול הידע הארגוני לדעתו, היא וויקי בענן. על אף שלוויקי יש יכולת לנהל מסמכים, עודד ממליץ לעשות הפרדה בין ניהול ידע לניהול מסמכים, כשהוויקי מתאים לראשון מביניהם. הרשת החברתית כ"אלטרנטיבה" הוא אומר, מציעה כרגע רק שטף של מידע, ללא יכולות אחזור ושליפה מתאימות.
25/6/2010
החזית הבאה

הוויקי הוא תחום חדש יחסית בארגונים ובמרחב הישראלי בפרט, בו רבים דבקים עדיין בקבצי אופיס או במערכת מתקדמת מעט יותר, דוגמת השרפוינט. החיסרון בסביבות כאלה, שהמידע בהן מובנה, כאשר יש למצוא לו מקום כל פעם מחדש ולא ת

מנמ"ר שיחליט שכל האירגון או חלקים ממנו יעברו לשימוש בכרטיסים חכמים אינו נדרש לידע מוקדם, מעבר לידע שכבר יש לו כמנהל מיחשוב. על מנת שהמעבר יוכתר בהצלחה, יש לבצע פיילוט שבו הספק יצטרך להוכיח שכל מה שסוכם בכתב פועל כהלכה ורק אז להתחיל במעבר הפיזי עד לפריסה מלאה של הכרטיסים והקוראים. באירגונים בהם עברו כבר לשימוש בכרטיסים חכמים מסתמן חיסכון ניכר בשימוש בנייר וניצול נכון יותר של זמן העבודה באירגון. מאחר והחתימה האלקטרונית מייתרת משלוח מסמכים בפקס או בדואר ואיחסון ותיוק של הניירות והיא מוכרת בחוק. היא מאפשרת לארגונים ששולחים חשבונות כגון: בזק, חברת חשמל, לשלוח אותם במייל ללקוחותיהם בפורמט pdf. לשם כך יש להצטייד בקורא כרטיס חכם פנימי או חיצוני שמותקן על-ידי הספק. 

גופים שביצעו את המעבר מכרטיסים מגנטיים לכרטיסים חכמים ומבקשים להראות ROI יוכלו להיעזר בחישובים המראים שעל תיקון תקלות המשבשות את הכניסה ליישומים, בגלל זיהוי שגוי של סיסמת הכניסה, מרכזי התמיכה בארגונים מבזבזים בממוצע 30 דקות לשנה על כל עובד הנעזר בהם. כלומר, באירגון של 1,000 עובדים העלות היא כ-100,000 ש"ח לשנה. מאחר ואנחנו בראשית עידן הכרטיסים החכמים יש מקום לשיפור באופן בו מתבצע זיהוי החתימה האלקטרונית כך שיהיה נוח וקל יותר עבור המשתמש, וכן שיענה על דרישות החוק. החוק אומר שעל זיהוי החתימה האלקטרונית להיות וודאי ולשלול זיוף כך שהן הצד המקבל והן הצד השולח לא יוכלו להתכחש לה. משרד המשפטים, אומר שטח, הינו הסמכות היחידה הקובעת האם החתימה האלקטרונית אכן שייכת לבעליה והאם היא חתימה מאובטחת. בארגונים בהם מספר רב של עובדים ו/או לקוחות יש להקפיד על הכנת נהלי עבודה מסודרים להנפקה ושימוש בכרטיס החכם, וכן להתקין מערכת בקרה אשר מאפשרת הקצאה ושליטה מרכזית.
18/6/2010
עידן הכרטיסים החכמים

מנמ"ר שיחליט שכל האירגון או חלקים ממנו יעברו לשימוש בכרטיסים חכמים אינו נדרש לידע מוקדם, מעבר לידע שכבר יש לו כמנהל מיחשוב. על מנת שהמעבר יוכתר בהצלחה, יש לבצע פיילוט שבו הספק יצטרך להוכיח שכל מה שסוכם בכתב פוע

נדרשת הבנה בסיסית ממנמ"רים בארגונים השונים בנושא הכרטיסים החכמים בשילוב עם הבנת צרכי האירגון. כרטיסים חכמים ללקוחות, הוא מערך אחר מאשר כרטיסים חכמים לעובדים, והמטרה היא לאפשר לעובדים גישה  פיזית למתקני האירגון: מחסן, כניסה לבנין, וכן לאפשר להם כניסה למחשב, לרשת ולשאר היישומים ללא צורך בסיסמא. הכרטיס החכם, גם מסייע בגישה למסמכים, הזדהות ואימות חתימה על מסמכים (חתימה אלקטרונית) והצפנה של נתונים, כשהמפתח נתון רק בידי בעל ההרשאה. באשר ללקוחות, הזדהות חזקה במקום סיסמה מול מערך היישומים שנפתח באינטרנט, הוא אחד השימושים הנפוצים, וכך גם חתימה אלקטרונית המייתרת הגשה פיזית למסמכים שאותם הוא צריך להגיש לאירגון. היתרון הכלכלי העיקרי מתבטא בכך שאין צורך בהגעה פיזית לארגונים בהם משולבת מערכת כרטיסים חכמים. זהו חיסכון עצום בכוח אדם ובשעות עבודה יקרות. 

הטכנולוגיה של הכרטיסים החכמים מתפתחת בקצב מהיר: המעבדים שלהם הופכים מהירים יותר, כמות הזיכרון גדלה, מאגר הפרוצדורות המאפשרות הגעה לנתונים על הכרטיס משתפרת, ומערכות ההפעלה מתממשקות לכרטיסים החכמים יותר בקלות מבעבר. יש לשים דגש מיוחד על ההתאמה של מערכות המידע לשימוש בכרטיסים חכמים והזדהות חכמה וזה האתגר של יחידות הפיתוח בארגונים. היחידות שמטמיעות את המערכת בארגון, חייבות לדעת מי אחראי על מה, ומנהלי המיחשוב צריכים להכיר היטב את התהליך ולהבינו לעומק, על מנת שיוכלו להעבירו ללקוחות ולעובדים. בנוסף, יש לייצר מערכת חכמה שכל האחראים יוכלו לשלוט בה.
18/6/2010
חיסכון עצום

נדרשת הבנה בסיסית ממנמ"רים בארגונים השונים בנושא הכרטיסים החכמים בשילוב עם הבנת צרכי האירגון. כרטיסים חכמים ללקוחות, הוא מערך אחר מאשר כרטיסים חכמים לעובדים, והמטרה היא לאפשר לעובדים גישה פיזית למתקני האירגון:

BSM הינו תחום רחב ואסטרטגי, שמהותו היא ניהול ה-IT דרך ראיית שירותים עסקיים. BTM הינו תת-תחום של BSM, העוסק בניהול התפעול, הביצועים, אבטחת זמינות, חקירת התנהגות ומניעת תקלות ברמה מערכתית. הבעיה הטכנולוגית העיקרית כיום, לפי גילית, היא איתור מקור הבעיה הסביר, Probable Cause, בסביבות מורכבות, בכל השכבות, החל מחווית המשתמש (ה-UI) ועד לרמת הקוד. המגמה כיום היא לאתר תקלות שבהן המערכת יכולה לטפל לבד, ולפתור אותן, כלומר שינוי, מגישה ראקטיבית של ניטור ותגובה, לגישה פרואקטיבית של זיהוי ומניעה. 

מגמה נוספת היא לזהות Intelligent Events, כלומר ארועים קריטיים שעשויים לגרום להפסקה בשירות, ושנדרשת התערבות פיזית כדי לפותרם. כך מקבל המנמ"ר יותר אדמיניסטרציה אוטומטית, ויש פחות צורך בהתערבות ידנית ל-Fine Tuning. יתרונות נוספים למנמ"ר, הם זמינות משופרת עקב מניעת תקלות מראש, הקטנת זמן הפתרון ב-75%, וסיכון עסקי נמוך יותר. כצעד יישום ראשון, ממליצה גילית לזהות את התהליכים הקריטיים בארגון, ואז למפות תהליכים אלו לרכיבי המיחשוב הרלוונטיים. מיפוי זה מהווה את השלב המאתגר ביותר בהטמעת BTM, בעיקר לאור מגמות הוירטואליזציה ומיחשוב ענן, בהם, בהגדרה, המיפוי בין התוכנה לחומרה הוא דינמי ובלתי תלוי.
11/6/2010
בגישה פרואקטיבית

BSM הינו תחום רחב ואסטרטגי, שמהותו היא ניהול ה-IT דרך ראיית שירותים עסקיים. BTM הינו תת-תחום של BSM, העוסק בניהול התפעול, הביצועים, אבטחת זמינות, חקירת התנהגות ומניעת תקלות ברמה מערכתית. הבעיה הטכנולוגית העיקרי

למרות ש-BTM הינו שוק קטן יחסית עדיין, חברות IT management גדולות רואות בו חלק הכרחי מחבילת מוצרי ניהול כוללת, שמשלים טכנולוגיות קיימות כגון Application Performance Management. ניתן לראות ב-BTM אבולוציה של טכנולוגיות  IT שהופכת לנחוצה, לאור העובדה שאפליקציות הופכות להיות יותר ויותר מבוזרות ולכן מצריכות ניהול ברמת הקומפוננטות המרכיבות אותן. זו הסיבה שענקיות כגון HP, BMC, אורקל ואחרות נכנסות לתחום ורוכשות סטארט-אפים בתחום. כמו כן, ראינו מגמה של סטארט-אפים מתחום ניהול האפליקציות שעשו שינוי ופנו להתמקדות ב-BTM כולל חברות כמו פריסייס הישראלית, AmberPoint (נרכשה על ידי אורקל) ואחרות. מגמות כוירטואליזציה, מחשוב ענן ו-SOA מגבירות את הצורך ב-BTM, מכיוון שהן הופכות את האפליקציה לישות מבוזרת וקשה לניטור. 

במקביל, ככל שארגונים מסתמכים יותר על אפליקציות ווב עבור שירותים קריטיים, הצורך בניהול ברמת הטרנזאקציה הבודדת הופך למשמעותי יותר מבחינה כלכלית ועסקית. מבחינת הטמעה, חשוב לדעת שזה אינו פתרון של "שגר ושכח", אלא פרויקט המצריך במקרים רבים תפירה מורכבת, כדי להתאים את הטכנולוגיה לאפליקציות השונות המוטמעות בארגון.
11/6/2010
אבולוציה נחוצה

למרות ש-BTM הינו שוק קטן יחסית עדיין, חברות IT management גדולות רואות בו חלק הכרחי מחבילת מוצרי ניהול כוללת, שמשלים טכנולוגיות קיימות כגון Application Performance Management. ניתן לראות ב-BTM אבולוציה של טכנול

יש חוסר היכרות מספקת של מנהלי IT עם עולם ה-Thin Client והיצע הפתרונות בשוק. מבחינת המנמ"רים, ה-Thin Client הינו מוצר מורכב יותר בהשוואה ל-PC סטנדרטי, מכיון שאינו יודע לעבוד כמוצר נפרד ודורש תשתית שתתמוך בו. למרות שהשימושים העיקריים ב-Thin Clients הינם מחשוב מבוסס שרת (Server Base Computing) ו-VDI, בתקופה האחרונה חלה עלייה ברמת ההתעניינות המגיעה מכיון הוירטואליזציה ורבים מבקשים להכיר לעומק את היצע ה-Thin Clients בשוק וההבדלים ביניהם. זאת, לצד התשתיות הנדרשות לתמוך בפתרונות מסוג זה. 

החדשנות בתחום הוירטואליזציה והיצע פתרונות ה-VDI הפכו את חווית המשתמש לעשירה יותר יותר הן מבחינת נוחות השימוש והן מבחינת הביצועים. בקרב חלק מהארגונים המעוניינים לרכוש Thin Clients, נעשית בחינה של עלות רכישת ה-Thin Client אל מול מחשב PC סטנדרטי וארגונים לעיתים מופתעים לגלות שעלות ה-Thin Client איננה נמוכה כפי שציפו, ובוחרים ליישם מחשוב רזה על ה-PC הקיימים בארגון או לרכוש PC סטנדרטי בתצורה נמוכה. אם משווים את ה-TCO של PC בארגון לאורך שנות חייו מול יתרונותיו הרבים של ה-Thin Client - אמינות גבוהה המושגת ע"י זמן ממוצע בין תקלות (MTBF) הנמוך פי 8 מ-PC רגיל, חסכון בצריכת חשמל, ניהול מרכזי - TCO של Thin Clients   יכולה   להגיע   לחצי    מזו  של  PC,   במהלך  חייו של המוצר. בנוסף ליתרונות העסקיים של ה-Thin Clients לארגון – אבטחת מידע, גמישות והיכולת לעבוד מכול מקום – הרי Thin Clients הינם הפתרון הטוב והמשתלם ביותר לארגונים רבים.
4/6/2010
חוסר היכרות

יש חוסר היכרות מספקת של מנהלי IT עם עולם ה-Thin Client והיצע הפתרונות בשוק. מבחינת המנמ"רים, ה-Thin Client הינו מוצר מורכב יותר בהשוואה ל-PC סטנדרטי, מכיון שאינו יודע לעבוד כמוצר נפרד ודורש תשתית שתתמוך בו. למר

יישום Thin Client מתאים רק לתסריטים מסויימים. רוב עובדי סניפי הבנקים למשל, משתמשים ב-2-5 יישומים מסויימים בלבד, מול שרתים שנמצאים במרכז הבנק ויש להתחבר רק אליהם. בעבר דובר על חוויית משתמש נמוכה ויכולות מוגבלות. מיקרוסופט השקיעה הרבה בפיתוח וברכישת חברות, בכדי לספק פתרון לכל ההיבטים האלה. עם חלונות סרבר 2008, יכולים להציע חוויית משתמש זהה לחלוטין לרכישת מחשב נייד. לדוגמא - רוחב הפס שנדרש הוקטן מאוד, והוא עומד על 5Kbps למשתמש! כיום, זה מכשול שכבר עברנו. 

המכשול השני, הוא התועלת הכלכלית - למצוא איפה אתה יכול לחסוך בתצורה כזו? מה עלות הבעלות הכוללת? מה טווח השנים שבו תיישם את הפתרון? וכן הלאה. זה מה שירים או יקים את התחום הזה. כך שצריך לעשות היטב, את חישוב הכדאיות. עד היום לא רואים פריסה רחבה של זה, בגלל ההשקעה הראשונית הגבוהה. בהיקפים גדולים, היישום דורש גם נפחי אחסון גדולים, במקום האחסון שישנו לרוב במחשבים רגילים. בישראל לא תמצא פתרונות VDI, בהיקף של יותר מ-50-100  לקוחות.  גם  היישומים  יכולים  להפריע.  יש  יישומים שפותחו מתוך מחשבה על כך, אבל יש גם ארגונים שעובדים עם יישומי לגסי ישנים, שלא לקחו נושא זה בחשבון. גם נושא  התקשורת התפתח מאוד בשנים האחרונות - העלויות ירדו והאמינות גדלה, אבל אם מדובר בתהליכים קריטיים ואם אתה תלוי בתקשורת, כדאי לדאוג לפתרון תקשורת חלופי.
4/6/2010
לא לכל תסריט

יישום Thin Client מתאים רק לתסריטים מסויימים. רוב עובדי סניפי הבנקים למשל, משתמשים ב-2-5 יישומים מסויימים בלבד, מול שרתים שנמצאים במרכז הבנק ויש להתחבר רק אליהם. בעבר דובר על חוויית משתמש נמוכה ויכולות מוגבלות.

בחו"ל היישום נפוץ מאוד וגם בארץ יש התקנות רבות של Thin Clients. לרוב ארגוני האנטרפרייז יש כאלה, אבל ביישום צר - רובם בהלפ דסק וב-Call Centers. עד היום, הטכנולוגיה לא הייתה בשלה מספיק והיא נועדה בפועל רק למשתמשים פשוטים. בשנה וחצי האחרונות, תפיסת הדסקטופ הוירטואלי התחילה להיות "הדבר הבא". בזכותה, אפשר לראות כיום גם ב-Thin Clients וידאו וסאונד איכותי ועוד.

 בכדי שחוויית המשתמש לא תיפגע, רואים כיום גם Thin Clients בתצורת לפטופ. לפני רכישה, יש למפות את הארגון וסוגי משתמשיו. לאחר מכן, בשלב ריענון הציוד הבא, להעבירם לרכוש Thin Clients בהדרגה. איריס מזכירה שארגונים מחליפים עד רבע מהמחשבים בכל שנה. לכן, במקום לקנות PC חדש, כדאי לעבור ללקוח רזה. זה יוריד את העלויות התפעוליות בצורה הכי חדה.
4/6/2010
"הדבר הבא"

בחו"ל היישום נפוץ מאוד וגם בארץ יש התקנות רבות של Thin Clients. לרוב ארגוני האנטרפרייז יש כאלה, אבל ביישום צר - רובם בהלפ דסק וב-Call Centers. עד היום, הטכנולוגיה לא הייתה בשלה מספיק והיא נועדה בפועל רק למשתמשי

  פרסום בטקסט

  כתבות לפי חודש
2011
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2010
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2009
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2008
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2007
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר


רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


הצטרף ל-pConTip

ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



דוא"ל
שם
 
 pConTop
המלצות למנהלי מידע
הכי מעניין וחשוב במחשוב
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

 ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
 משרות הייטק בשיתוף AllJobs
 pConTip
הטיפים והסרטונים
הכי טובים שיש!
המלצות * חידושים * קיצורי דרך


חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

   תוכן לפי נושא
 
    אבטחה
    אינטרנט
    חומרה
    יישומים
    ניהול
    סלולר
    עובדים
    עסקים
    שירותים
    תוכנה
    תקשורת
    תשתיות
 מודעות דרושים
 איך להתעדכן וליצור קשר
RSS התעדכן ב-RSS
RSS התעדכן ב-Google+
FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
in התעדכן בלינקדין
TWITTER להתעדכן ביוטיוב
TWITTER התעדכן בטוויטר
TWITTER צור קשר במייל
 
©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב