הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום שני 21 אוקטובר 2019  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

   
  בדברי המומחים

כאשר מדובר בלקוחות, אחת ההחלטות הראשונות היא בחירת פלטפורמה וכאן יש משמעות לבחירה בין להגיע לתמיכה במקסימום מכשירים עם חוויה בסיסית לבין מקסימום חוויה עם תמיכה בפחות מכשירים. כשמדובר ביישום לעובדים, כמו היישום שפיתחה Netwise לסוכני חברת הביטוח מגדל, חשוב לנצל את היתרונות הייחודיים הקיימים במכשיר אליו מפתחים, ולהתחשב בנושא אבטחת המידע, ניהול מרכזי של המכשירים הסלולריים (אשר עד היום לא היה עניין לאנשי ה-IT) ובחלק החשוב ביותר - הבנת תסריט השימוש של משתמשי הקצה. 

איציק מציין את הטווחים הקצרים לבניית אפליקציה סלולרית, שנעים בין שבועות לחודשים ואת העלות הנמוכה, שנעה בין 30,000 ש"ח ל-300,000 ש"ח. טווחי הזמנים והמחירים, תלויים גם בסיבוכיות האפליקציה שנבחרה.
28/5/2010
לנצל את היתרונות הייחודיים

כאשר מדובר בלקוחות, אחת ההחלטות הראשונות היא בחירת פלטפורמה וכאן יש משמעות לבחירה בין להגיע לתמיכה במקסימום מכשירים עם חוויה בסיסית לבין מקסימום חוויה עם תמיכה בפחות מכשירים. כשמדובר ביישום לעובדים, כמו היישום

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
מחקר חדש מגלה: ישראל נמצאת במקום לא מחמיא במיוחד במהירות הגלישה הממוצעת של אזרחיה באינטרנט, יחד עם מדינות כמו רואנדה וקזחסטן. איך הגענו למצב שבו אנחנו נמצאים בשורה אחת עם מדינות העולם השלישי?רוצים לקרא את החדשות המרתקות ביותר בתחומי האקטואליה, הפוליטיקה, הטכנולוגיה  והבידור? אתר האינטרנט השבועון האמריקני newsweek (ניוזוויק) יכול להיות מקום טוב להתחיל בו. אילו שירותים מיוחדים תוכלו למצוא בו?קבוצת מיחשוב הציגה בכנס פתרונות פיננסיים וטכנולוגיים לאנשי כספים 2010 מוצר מדף חדש בתחום הפיננסים - profit finance bi. מה הוא מציע?הבעיהאתם מעוניינים למצוא בטבלת אקסל גדולה את הנתונים הקשורים לנושאים ספיציפיים בלבד, למשל, רק את שמות העובדים שמשכורותיה
מהירות האינטרנט בישראל: כמעט כמו ברואנדהNewsweek - כל החדשות המעניינות ביותרמה מציע Profit Finance BI של קבוצת מיחשוב?סינון מידע מהיר באקסל 2010

  כתבות נוספות

ביחס למצב לפני שנה או שנתיים, המודעות ליישומי הסלולאר מאוד גבוהה. עם זאת, מידת המימוש והפיתוח של יישומים כאלה לעובדים פנימיים בארגון, עדיין נמצאת כיום ברמה בסיסית ביותר. כ-30% מהארגונים בארץ פיתחו ממשק מייל לסמארטפון, אבל פיתוח יישומים מעבר לכך, לא רואים. המעכבים העיקריים, הם חוסר ההבנה וחוסר המודעות. זו הזדמנות לא מנוצלת, וברור שבמהלך השנים הקרובות, יישומים ארגוניים על גבי "מסוף חדש" זה של כל עובד, ייכנסו לשימוש. 

לגבי יישום מול לקוחות, המודעות הרבה יותר גדולה, אבל גם שם, ההבנה כמה זה באמת חשוב, עדיין לא חילחלה ממש פנימה. אצל העובדים, מכשירים אלה הם לרוב הטבה מהארגון, אשר חוסך ונותן טלפון בסיסי ביותר. כתוצאה מכך, הם לא נחשפים לעושר הפונקציונאלי של הסמארטפונים ומעגל  זה יוצר חוסר הבנה כללית, לגבי מה שניתן לעשות עם מדיה זו.
28/5/2010
הזדמנות לא מנוצלת

ביחס למצב לפני שנה או שנתיים, המודעות ליישומי הסלולאר מאוד גבוהה. עם זאת, מידת המימוש והפיתוח של יישומים כאלה לעובדים פנימיים בארגון, עדיין נמצאת כיום ברמה בסיסית ביותר. כ-30% מהארגונים בארץ פיתחו ממשק מייל לסמ

כשבאים לבחון את נושא הענן, יש לשאול 3 שאלות. האחת - האם הארגון רוצה להיות ספק או צרכן של שירותי ענן? השניה - איזה סוג של ענן מתאים לצרכי הארגון: פרטי, ציבורי, קהילתי או היברידי? השלישית - באיזה סוג שירות ענן מדובר - תשתיות, SaaS או אפליקציות כגון CRM? שיקולים נוספים, הם מידת הרלוונטיות של סוג הענן לארגון, למשל ברור שענן ציבורי אינו רלוונטי לבנק, מסיבות של אבטחת מידע ורגולציה. מההיבט הכלכלי,  Economy of Speed, Economy of Scale, Economy of Change, מהווים קני מידה להערכת הכדאיות של מעבר לענן. 

בגלל בעיות האבטחה והרגולציה, השימוש העיקרי בענן, עבור ארגונים גדולים, הוא ביישומים שאינם רגישים לפרטיות, כגון מכירות (SalesForce), מעבדות, ופיילוטים לשירותים חדשים. ארגונים קטנים, למשל סטארט-אפים, לוקחים יותר סיכון ומשתמשים בענן גם למטרות דוגמת ERP. רנית ממליצה להעזר בשירותי ייעוץ כדי לקבל החלטה לגבי היבטי הכדאיות של הענן, הכלכליים והטכניים, למשל שירותCloud Readiness של מטריקס.
21/5/2010
שאלות המפתח

כשבאים לבחון את נושא הענן, יש לשאול 3 שאלות. האחת - האם הארגון רוצה להיות ספק או צרכן של שירותי ענן? השניה - איזה סוג של ענן מתאים לצרכי הארגון: פרטי, ציבורי, קהילתי או היברידי? השלישית - באיזה סוג שירות ענן מד

013-Netvision מציעה שירותי ענן כ-6 שנים. רוב הלקוחות משתמשים בשירותי משרד מבוססי Exchange, כולל סינכרון עם התקני בלקברי ניידים, הבנויים על תשתית VMWare שמאוחסנת בחוות השרתים של 013. שירות נוסף הוא מרכזיית VoIP מרוחקת. ליאת מסבירה כי השימוש בענן מקל מאד על ניהול תקציב ה-IT, בכך שלא צריך לחכות לאישור מחלקת הרכש לכל שדרוג או שיפור טכנולוגי. הגודל הממוצע של לקוחות הענן הוא 50-60 עובדים. לקוחות גדולים יותר, בד"כ משתמשים במודל של ענן היברידי, כלומר שומרים את המידע הרגיש בפנים. ליאת מתארת את הלקוחות בחו"ל כמשוחררים יותר מבחינת לקיחת סיכונים יחסית לארץ. 

בישראל, היא מסבירה, הגישה היא יותר של "Do It Yourself", ואולי גם יש חשש של המנהלים לתפקידם. עם זאת, אין תחליף למנהל אשר רואה את הצרכים הספציפיים של הארגון, והאתגר הוא לשלב בין החדש לישן.
21/5/2010
לשלב בין החדש לישן

013-Netvision מציעה שירותי ענן כ-6 שנים. רוב הלקוחות משתמשים בשירותי משרד מבוססי Exchange, כולל סינכרון עם התקני בלקברי ניידים, הבנויים על תשתית VMWare שמאוחסנת בחוות השרתים של 013. שירות נוסף הוא מרכזיית VoIP

הדרישות מבחינת הכנסת שינויים, הולכות וגוברות. זאת, גם מהלקוחות הפנימיים בארגון אבל גם מגופים שונים, שרוצים לקבל מידע מנתיבי איילון או לתת את המידע שלהם. לעתים, זה נובע מרגולציות, אבל לרוב מיוזמות של מנמ"רים אחרים. הגמישות שנדרשת לשם כך, פירושה שאם המימוש לוקח מספר שבועות או חודשים בודדים, התוצאה היא גם שרות משופר ללקוחות וגם סיפוק. להמחשה: אם בעבר הוא היה מקבל שתי בקשות לשת"פ (מחשובי) בשנה, היום מדובר במעל ל-4-5 בקשות בחודש. בני עובד כבר שנתיים עם SOA, כשהמטרה המקורית בהטמעתה, הייתה לספק גמישות מול משרדי ממשלה וגופים חיצוניים אחרים - לשתף שרותים, נתונים, תכניות ועוד. תשתית ה-SOA לצד שימוש בענן, מאפשרים להשיג הרבה יותר, מאשר אם הכל היה נבנה לבד, על התשתית הקיימת (שלא הייתה בנויה לריבוי הקשרים עסקיים). 

היום תפקיד המנמ"ר הוא  הרבה  יותר מטכנולוגיה. מדובר יותר ויותר בניהול פרוייקטים יעיל והזריזות בתפקיד הזה, מתבטאת במעבר מהיר בין פרוייקט אחד למשנהו, באפשרות שינוי באחד מהם שמשפיע על השני, ובראיית התמונה הכוללת, תוך שימת לב לשינוי בכל פרוייקט בודד. לעתים, יש לשנות פרוייקט אחד או יותר באופן מהיר מאוד, עקב שינויים שנערכו באחרים או באסטרטגיה או שיש להגיב בזריזות למה שקרה באגף אחר, ולהתאים לכך מייד את הסביבה בה אתה פועל.
14/5/2010
הרבה יותר מטכנולוגיה

הדרישות מבחינת הכנסת שינויים, הולכות וגוברות. זאת, גם מהלקוחות הפנימיים בארגון אבל גם מגופים שונים, שרוצים לקבל מידע מנתיבי איילון או לתת את המידע שלהם. לעתים, זה נובע מרגולציות, אבל לרוב מיוזמות של מנמ"רים אחר

לכל תחום מחשוב יש תרומה כלשהיא לנושא ה-Agility. בתחום הפיתוח והבדיקות, זה אומר שרוצים תוצרים מהירים ולא לפתח ולגלות, שחלק ניכר מהתוצר הוא בלתי שימושי. במקום זאת, מבצעים חלוקת פרוייקטים גדולים לחלקים קטנים ויוצרים בזמנים קצרים מאוד (מכונים "ספרינטים"), תוצרים שמשתמשים יכולים לראות ולנסות. בכדי לממש זאת, בין השאר, בדיקות התוכנה רצות במקביל לפיתוח. ניהול תהליכים עסקיים, שבעיני המשתמש העסקי דומה לתרשים זרימה ומנוהל עם כלים ויזואליים, מאפשר לייצר החצנה, במקום דברים ש"קבורים בתוך קוד". מנועי חוקים עושים זאת עם חוקים עסקיים ויש דוגמאות רבות של ארגונים, שהלכו לכיוון זה. מנוע חוקים מתאים במיוחד, כאשר הגדרות עסקיות משתנות מהר ורוצים לספק את השינויים, בלי הרבה פיתוח. הדבר דורש שיתוף פעולה אחר בין המחשוב לעסק, מאחר שה-IT מעביר בכך כח, מגף המחשוב לידי ההנהלה העסקית. מרכיבים תהליכיים (כמו אישור הלוואה), הם "קלאסיים" ל-BPM. כל חוקת השכר למשל, מתאימה למיקום ב"עולם ויזואלי", בו ניתן לעשות סימולציות ולבדוק מה קורה אם. ואת זה יכולים לעשות המשתמשים ברמת על. בארץ היו כמה פרוייקטים גדולים בתחום זה. 

יש ארגונים בהם להיכנס לטכנולוגיות חדשות לא קל ואז ענן מסייע במיוחד. לרוב, לא תופסים את ה-Agility כנושא בפני עצמו, אלא כאחד הביטויים, של תחומים שונים. Agility בפיתוח, פירושה שזמן האספקה וגם הגמישות, הופכים לערך עליון. שאלה נוספת, היא איך הארכיטקטורה מסייעת לכך? לסיכום - Agility היא State Of Mind ניהולי, יותר מכל דבר אחר.
14/5/2010
להעביר כח, מגף ה-IT להנהלה העסקית

לכל תחום מחשוב יש תרומה כלשהיא לנושא ה-Agility. בתחום הפיתוח והבדיקות, זה אומר שרוצים תוצרים מהירים ולא לפתח ולגלות, שחלק ניכר מהתוצר הוא בלתי שימושי. במקום זאת, מבצעים חלוקת פרוייקטים גדולים לחלקים קטנים ויוצר

Agility היא עניין מאוד מופשט ואינדיבידואלי לכל ארגון ויש לה כמה היבטים. אוטומציית דטה סנטר היא נושא מפתח טכנולוגי מכיוון שהיא מאפשרת התייעלות וניהול משופר של תשתיות המחשב בארגונים, והיא מאפשרת לדטה סנטר להגיב אוטונומית לדרישות משתנות ולבעיות שצצות. גם הענן הוא נושא מפתח כאן ויש להבדיל בין המודלים השונים שלו. המודל האוטופי הוא המודל של הענן הציבורי - שכל תשתיות המחשוב שלך נצרכות כשירות על ידי ספק חיצוני. זה נותן גמישות רבה מאוד, תפעולית וכלכלית, אבל ארגונים ובעיקר ארגונים גדולים שכבר הקימו תשתיות משלהם, לא ימהרו לזרוק הכל לפח ולעבור לענן ציבורי. מסיבה זו, בארגונים אלה רואים יותר שימוש בענן פרטי, שבעיניו זהה לגמרי לדטה סנטר וירטואלי. 

אבל התופעה הכי חשובה היא המודל המשולב (היברידי) שנותן מענה לצורך בגמישות וגם מתחשב במצב הקיים. במודל ההיברידי, ארגונים מתבססים על ענן פרטי אבל עושים שימוש סלקטיבי בענן הציבורי, כמו למשל במקרים של צורך במשאבים נוספים כדי להתמודד עם עומסים נקודתיים בפרקי זמן מסוימים. דן ממליץ לבדוק טוב טוב את ישימות המודלים, כי סביר שענן ציבורי לא מתאים לכולם. ל-SOA יש תפקיד חשוב, כי מדובר בארכיטקטורה שמאפשרת ליישומים לתקשר ביניהם באופן אוטונומי ועצמאי. כשהמערכות יודעות לנהל את עצמן ואת התקשורת בינן לבין עצמן לבד ולטפל בבעיות שעולות, הגמישות משתפרת, מכיוון שלא צריך לעצור הכל ולהפנות כח אדם יקר לתחזוקה שוטפת, תפעול תקלות, וכן הלאה.
14/5/2010
המודל המשולב

Agility היא עניין מאוד מופשט ואינדיבידואלי לכל ארגון ויש לה כמה היבטים. אוטומציית דטה סנטר היא נושא מפתח טכנולוגי מכיוון שהיא מאפשרת התייעלות וניהול משופר של תשתיות המחשב בארגונים, והיא מאפשרת לדטה סנטר להגיב א

אנו רואים מגמה שהחלה בשנים האחרונות בה רשתות הסלולאר הופכות לרשתות העיקריות. ביטוי למגמה אנו מוצאים בשלושה מישורים: במישור הראשון, רשתות הסלולאר נותנות מענה לכל צרכי הלקוחות, באמצעות מכלול רחב של שירותים: שירותי תקשורת, תוכן, שירותים פנים-ארגוניים ועוד. האבולוציה הזו מתרחשת בזכות ההשקעה המתמשכת של ספקי השירות, לצד התקדמות הטכנולוגיה. רשתות הסלולאר מספקות כיסוי רחב יותר, ובחלק גדול מהאזורים כיסוי כמעט אבסולוטי, רוחב הפס הולך וגדל, השימוש ב-VoIP הולך ומתרחב, ומתפתח מגוון רחב של שירותים; במישור השני, רואים התקדמות בציוד הקצה: המכשירים מתוחכמים ומגוונים יותר, קיימת יכולת להתאים את המכשירים לסוגים ולצרכים של לקוחות ומגוון אפליקציות, ובעיקר מכשירי הסמארט-פון; במישור השלישי, רואים פריחה של יצרני האפליקציות, פרטיות וארגוניות, לעיתים פועלים יחד עם ספקי השירות ולעיתים עוקפים אותם, ונותנים עושר אדיר למשתמש הקצה. 

מגמה אחרת הקשורה לכל שלושת ההיבטים, וכנראה תפרוץ משמעותית בשנים הקרובות היא חיבור מכונה למכונה (Machine to Machine, M2M) באמצעות הרשתות הסלולאריות כתווך תקשורת שמאפשר חיבור ציוד קצה למערכות IT בארגונים, ומאפשר לארגונים לנהל תהליכי עבודה פנימיים בצורה יעילה מרחוק, ופעמים רבות, גם בעלויות נמוכות יותר, ביחס לשיטה הקונבנציונאלית. יניב מוסיף שהשירותים הבסיסיים עוברים מהפכה, כי ספקי התקשורת היום יותר אינטגרטיביים ומאפשרים גישה מכל מקום בכל שלב ובכל דרך עם כל התקני הקצה, כתוצאה מכך שספק תקשורת אחד מספק מגוון שירותים. האינטגרציה של הספקים מתבטאת במספר מימדים: גישה למידע בכל מקום, ממדיות שונות, חוויית משתמש פשוטה ועשירה יותר. היכולת להתחבר מרחוק למערכות מידע ארגוניות קיימת שנים רבות, אך היא רק הולכת וגוברת בגלל הגידול בניידות העובדים, שמתחברים מרחוק ובתנועה, ולכן רשת הסלולאר נותנת את המענה הטוב ביותר.
7/5/2010
בשלושה מישורים

אנו רואים מגמה שהחלה בשנים האחרונות בה רשתות הסלולאר הופכות לרשתות העיקריות. ביטוי למגמה אנו מוצאים בשלושה מישורים: במישור הראשון, רשתות הסלולאר נותנות מענה לכל צרכי הלקוחות, באמצעות מכלול רחב של שירותים: שירות

ההשפעה של תחום הסלולאר על הארגונים משולשת: ראשית, הארגון זמין יותר לעובדים, שנית, העובדים זמינים יותר לארגון. שלישית, הארגון זמין יותר ללקוחותיו. היום, כולם מתפלאים מדוע מייל שנשלח עדיין לא נקרא, למרות שהנמען נמצא בתנועה, מחוץ למשרד, בגלל שמצפים לזמינות גבוהה. כאמור, גם זמינות הארגון ומשאביו לעובדים לקוחות הרבה יותר גבוהה, כי רוב מכשירי דור 3 נמכרים יחד עם חבילות גלישה, ומשאבים כמו גישה למחסנאות, מידע ארגוני או כל יישום אחר - נמצא, כפשוטו, בקצות האצבעות. ההשפעה של כל המערך היא כמו מעגל סגור - אם העובד יותר זמין לארגון, והארגון יותר זמין לצרכיו (העסקיים) - הוא יהיה זמין יותר ללקוחות ויספק להם תשובות מדויקות תוך זמן קצר. 

על מנת להצליח, אלכס ממליץ לארגונים להיערך בצורה הבאה: בתחום האבטחה - יש לדאוג למערך אבטחה מתאים, במיוחד כשיש לארגון יחידות קצה רבות (עובדים ולקוחות) וטכנולוגיות מגוונות (Bluetooth, Wi-Fi וסלולאר). בתחום התשתית - רכישת רוחב פס לא מתאים תגרור כשלון, כי התשתית תהיה עמוסה ולא יעילה. הטמעה נבונה - ארגונים רבים הטמיעו בעשור האחרון מערכות ERP, CRM ו-SAP העושות שימוש בסלולאר, ואם לא עושים זאת נכון - העובדים בארגון יתרחקו מהשימוש במערכות הללו כמו מאש, ומשאבים רבים יבוזבזו, ללא תפוקה.
7/5/2010
המפתחות להצלחה

ההשפעה של תחום הסלולאר על הארגונים משולשת: ראשית, הארגון זמין יותר לעובדים, שנית, העובדים זמינים יותר לארגון. שלישית, הארגון זמין יותר ללקוחותיו. היום, כולם מתפלאים מדוע מייל שנשלח עדיין לא נקרא, למרות שהנמען נ

  פרסום בטקסט

  כתבות לפי חודש
2011
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2010
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2009
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2008
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2007
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר


רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


הצטרף ל-pConTip

ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



דוא"ל
שם
 
 pConTop
המלצות למנהלי מידע
הכי מעניין וחשוב במחשוב
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

 ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
 משרות הייטק בשיתוף AllJobs
 pConTip
הטיפים והסרטונים
הכי טובים שיש!
המלצות * חידושים * קיצורי דרך


חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

   תוכן לפי נושא
 
    אבטחה
    אינטרנט
    חומרה
    יישומים
    ניהול
    סלולר
    עובדים
    עסקים
    שירותים
    תוכנה
    תקשורת
    תשתיות
 מודעות דרושים
 איך להתעדכן וליצור קשר
RSS התעדכן ב-RSS
RSS התעדכן ב-Google+
FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
in התעדכן בלינקדין
TWITTER להתעדכן ביוטיוב
TWITTER התעדכן בטוויטר
TWITTER צור קשר במייל
 
©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב