הכר האתר     260+ תחקירים בתחומי המחשוב     הצטרף כמנוי
יום ראשון 17 נובמבר 2019  
חפש תחקיר    
    
   
אודותינו צור קשר  

הבולטים באתר pCon
  התחקיר השבוע  
  בלוג העורך  
  להכיר טכנולוגיות  
  pConTop  
  pConTip  
  אתרים נבחרים  
  הכרזה מועילה  
  טיפים שימושיים  
  סרטונים מומלצים  
  תחקיר דוגמא  
המחשוב בארץ
  גוגל ניוז  
  דיילי מיילי  
  דה מרקר IT  
  גלובס  
  כלכליסט IT  
  קפטן אינטרנט  
  Ynet  
  NRG טכנולוגיה  
  וואלה טק  
  News1 - מחשבים  
המחשוב בעולם
  Google News  
  CNET  
  CIO  
  CIOInsight  
  ZDNet  
  InformationWeek  
  Computerworld  
  eWeek  
  itworld  
  Yahoo!  
קריירה
  דה מרקר קריירה  
  גלובס קריירה ויזמות  
  כלכליסט קריירה  
  CIO Careers  
  CIOInsight Careers  
  CIO U C&S  
  I.W - Global CIO  
  TechRep. Careers  
  CNN Careers  
  forbes Careers  
תשתיות
  ERP.ORG.IL  
  אנשים ומחשבים  
  InfoWorld  
  Virtualization.com  
  CIO-Virtualization  
  IW - Cloud  
  database  
  CRM Daily  
ניידות וסלולר
  סלולרי  
  GSM-Israel  
  גאדג'טי  
  חורים ברשת  
  אנשים ומחשבים  
  CIO - Mobile  
  silicon.com/Mobile  
  CNET Smartphones  
  Coolsmartphone  
  pocketnow.com  
רשתות חברתיות
  חורים ברשת  
  אקטיב & מרקטינג  
  ZVAGELSKY  
  Alltop  
  Mashable  
  SocialMedToday  
  SocialMedExam  
  TechNewsWorld  
  SocialNetWatch  
  CIO- Web 2.0  
תוכנה
  קפטן אינטרנט  
  I.W - Software  
  אנשים ומחשבים  
  וואטצאפ  
  ניוזגיק - פיתוח  
  BetaNews  
  developer  
  SoftwareDevNews  
  .net magazine  
  The Register  
לאינדקס השימושי של pCon סגור שימושון

   שירותי pCon   
pCon הרעיון
תחקירי pCon
התרעות pCon
pConTop
pConTip
פרסום ייחודי
תחקיר דוגמא
105 תחקירים
103 המלצות
    RSS 
 משרות הייטק
   קרא באתר   
    התחקיר השבוע
    שימושון
    בראש החדשות
    פרשנויות
    בלוג העורך
    לוח ארועים
    רכש מחשבים
    מדד ה-PC
    אתר נבחר
    הכרזה מועילה
    טיפ שימושי
    סרטון מומלץ
    מחקרים
    דווח מאירועים
    במה מקצועית
    מילון pCon
    אינדקס

  תוכן לפי נושא  
     אבטחה
     אינטרנט
     חומרה
     יישומים
     ניהול
     סלולר
     עובדים
     עסקים
     שירותים
     תוכנה
     תקשורת
     תשתיות

   
  בדברי המומחים

תחום ה-ERP עובר מהפכה. תעשיית התוכנות הארגוניות נעה מכיוון מוצרי ה-ERP הג
30/4/2010
מהפכת הפתרונות המותאמים

תחום ה-ERP עובר מהפכה. תעשיית התוכנות הארגוניות נעה מכיוון מוצרי ה-ERP הג'נריים, One Size Fits ALL, לפתרונות ERP מותאמים לסוגי ענפים שונים: ERP לאופנה, ERP לעמותות, ERP למפעלי מזון ועוד. מעבר זה, מחייב את חברות

   המסלול היומי למסלול היומי בתמונות           
ארכיון בראש החדשותארכיון אתר נבחרארכיון הכרזה מועילהארכיון הטיפ המרכזי
חברת icq מחליפה בעלים - aol, הבעלים הנוכחיים של icq, הודיעה כי הגיעה להסכם עם חברת ההשקעות dst לרכישת icq בסכום של 187.5 מיליון דולרים. מה המשמעות?מחפש תוכנת ניווט לסלולאר מבלי להתחייב על תשלום חודשי קבוע לחברת הסלולאר שלך? אתר האינטרנט waze מספק אלטרנטיבה חינמית מעניינת. הנה הפרטים!פלאפון משיקה את ה-triple touch: מערכת תקשורת משולבת לרכב בשיתוף bury הגרמנית ורונלייט הישראלית.realnetworks הכריזה על realone, תוכנה המשלבת גרסאות חדשות של realplayer ו-realjukebox עם מנוי לתכנים מאינטרנט. המוצר מאפ
ICQ נרכשת שובWaze - ניווט בסלולארי ללא התחייבותפלאפון משיקה את ה - Triple TouchRealOne מתקמבקת

  כתבות נוספות

שוחחנו עם איל על נושא שדרוג ה-ERP, בראייה של מנמ"ר מהשטח. מבחינת תוספים, הוא מספר על מודול BI שהוסיף לאחרונה למערכת הפריוריטי. מערכת הליבה עושה את רוב הדברים, ולכן הוא שוקל מוצרים משלימים רק כשצריך, למשל CRM או ניהול מסמכים. איל לא רואה היצע אטרקטיבי בקוד פתוח בתחום ה-ERP ומבחינת יציאה לענן, לא רואה הגירה של כל ה-ERP, בעיקר מסיבות של אבטחת מידע. הוא מוכן לשקול יציאה לענן של חלקים מהמערכת, למשל CRM, ומזכיר את Oracle On Demand כאופצייה. מה שחשוב בשירותי ענן, הוא נושא ה-Downtime, זמינות, תמיכה, והמיקום הגיאוגרפי של המתקנים. 

האתגר העיקרי בתחום זה, הינו האיפיון וההתאמה לתהליכים - מדובר בשיפור מתמיד והבנת הצרכים המאד ספציפיים ומשתנים בכל ארגון, כך שמומחה חיצוני לא יכול לעזור. המפתח מבחינתו היא שאלת הצורך - לדוגמא, האם באמת צריך תוסף שמחולל דו"חות או שאפשר להגיע לאותה תוצאה בלעדיו? אם בכל זאת מוסיפים מודולים או "שיפצורים", מומלץ לעשות כמה שפחות שינויים וקוסטומיזציה, ולעבוד רק עם בתי תוכנה מוכרים ואמינים.
30/4/2010
שאלת הצורך

שוחחנו עם איל על נושא שדרוג ה-ERP, בראייה של מנמ"ר מהשטח. מבחינת תוספים, הוא מספר על מודול BI שהוסיף לאחרונה למערכת הפריוריטי. מערכת הליבה עושה את רוב הדברים, ולכן הוא שוקל מוצרים משלימים רק כשצריך, למשל CRM או

אחרי הקפאת השקעות המחשוב ב-2009, אנו מזהים בתקופה האחרונה שהתחום נפתח בהדרגה ושארגונים שיישמו כבר מערכות  ERP ו-CRM, מתחילים לחפש את הערכים המוספים הנוספים לכלל הארגון. אנו מזהים צורך בפתרונות ייעודיים עבור אנשי הכספים בארגון, דוגמת פתרון לתכנון ובניית תקציב, פתרון לאיחוד דו"חות כספיים  (איחוד סטטוטורי ואיחוד ניהולי), פתרונות בתחום הגזברות ותזרים המזומנים ופתרונות  ניהול סיכונים והתאמה לדרישות רגולטיביות (GRC). עוד אנו מזהים את הצורך הגובר של מנהלים בארגון למקסם את יכולות ניתוח המידע הרב הצבור במערכות המידע הקיימות בארגון. מערכות ה-ERP מייצרות את הנתונים אך על מנת להפיק מן הנתונים מידע שישמש לתמיכה בקבלת החלטות ניהוליות, נדרשים הארגונים לפתרונות BI איכותיים, שימוש בכלי דיווח מתקדמים וכלים לניהול המדדים והאסטרטגיה הארגונית. 

פתרונות נוספים המשדרגים את יכולות הניהול בארגון הם בניית שולחנות עבודה למנהלים ובנייה של זרימת תהליכים אוטומטים מבוססי BPM. נס מיישמת כיום בתחום ה-ERP את SAP, את מיקרוסופט ואת אורקל. לדברי עומר, נס מהווה היום מודל של חברת אינטגרציית מערכות אמיתית אשר ביכולתה לבחון את צרכי לקוחותיה ולתת את הפתרון המתאים ביותר לכל לקוח ללא תלות בפלטפורמה מסוימת.
30/4/2010
הערכים המוספים

אחרי הקפאת השקעות המחשוב ב-2009, אנו מזהים בתקופה האחרונה שהתחום נפתח בהדרגה ושארגונים שיישמו כבר מערכות ERP ו-CRM, מתחילים לחפש את הערכים המוספים הנוספים לכלל הארגון. אנו מזהים צורך בפתרונות ייעודיים עבור אנש

התפיסה הרווחת כיום בשוק ה-IT מתייחסת להטמעה כאל תהליך קצר וחד פעמי המתרכז סביב העלייה לאוויר של מערכת חדשה, ומסתיים זמן קצר לאחר מכן. המציאות בשטח מראה כי רמת השימוש במערכת חדשה בארגון, ללא הטמעה מתמשכת, יורדת בהדרגה ומביאה לניצול של 15%-30% מיכולות המערכת בלבד. היערכות נכונה להטמעה, חייבת להביא בחשבון גם את שדרוג הידע של המשתמשים לאורך שנים, כאשר בכדי לשמר ולשדרג את הידע הקיים, יש לבצע: 
סקר תקופתי אודות רמת ואיכות השימוש במערכות המידע בארגון שיתמקד במערכת מידע ספציפית ובתהליכים המרכזיים תוך התייחסות לתהליך האפליקטיבי והעסקי. 
 הקמת גוף הטמעה קבוע בתוך הארגון האחראי על שיפור והעלאת רמת הידע של המשתמשים, שיפעל ליישום תוצאות סקרי השימוש והטמעתם בארגון. 
 שילוב מערכת EPSS כגון קומפוזיה בארגון. המערכת מאפשרת הנחיה אלקטרונית של המשתמשים בזמן אמת, מייעלת ומוזילה את תהליך ההטמעה באופן משמעותי. היא גם משמשת ככלי עזר לעובדים חדשים ומסייעת בעדכון כלל המשתמשים בשינויים ושדרוגים. 
 ניהול ידע ושילוב אמצעי לימוד ממוחשבים (לומדות) כחלק ממערך הלימוד, שיאפשרו שימוש גמיש בידע הנצבר בארגון לאורך זמן. שימוש במחוללי סרטונים ואמצעי הדרכה כדוגמת UPK המאפשרים לארגון ליצור ולעדכן במהירות את הידע שברשותו ולהפיצו למשתמשים.
30/4/2010
תהליך מתמשך

התפיסה הרווחת כיום בשוק ה-IT מתייחסת להטמעה כאל תהליך קצר וחד פעמי המתרכז סביב העלייה לאוויר של מערכת חדשה, ומסתיים זמן קצר לאחר מכן. המציאות בשטח מראה כי רמת השימוש במערכת חדשה בארגון, ללא הטמעה מתמשכת, יורדת

לרוב, רק אחוזים בודדים מיכולות התוכנות, מנוצלים. עם זאת, הם שנותנים את המענה, לרובם המכריע של הצרכים. בפני העמקת ההטמעה, עומדים בעיקר מכשולים של בורות ושל חשש מעלויות ההדרכה. אם הרבה אנשים בארגון ייתקדמו קצת מבחינת השימוש בתוכנות, במיוחד בתוכנות בסיסיות כמו אופיס או אאוטלוק, זה ייתרום הרבה. לשם כך, ניתן להשתמש בתדריכים שאנשי יחידת המחשב כותבים, עבור פעולות ספציפיות שחשוב לקדם, כמו הפעולה הכואבת של הוצאת ארכיוני דואר ושמירתם בקבצים מגובים בשרת. לרוב, עם ביצוע שינוי (כהכנסת מערכת חדשה), מקיימים הדרכה בסיסית בלבד (בכדי שלא להכביד), אך אופייני שלא מגיעים לביצוע שלבים עתידיים של ההטמעה, מעבר לכך. זאת, למרות התכנון המוקדם, ובגלל דברים שנחשבים דחופים יותר. בתחומים כמו ERP חוששים מכשלונות (שנפוצים בתחום זה מאוד), ולכן נוטים להשקיע הרבה בהדרכה. בנוסף, אלו המערכות, שבהן נדרש זמן רב, להגיע למיומנות משתמש גבוהה. אמנון ממליץ להרחיב שימוש בפתרונות זמינים וחינמיים (בחלקם) לתרגום מילים, מושגים וטקסטים, לקידום תועלת בעבודה היום יומית ולמצוא פתרונות להתגברות על מכשולים, בדרך לעבודה יעילה יותר.
30/4/2010
רבים, שייתקדמו מעט = רווח גדול

לרוב, רק אחוזים בודדים מיכולות התוכנות, מנוצלים. עם זאת, הם שנותנים את המענה, לרובם המכריע של הצרכים. בפני העמקת ההטמעה, עומדים בעיקר מכשולים של בורות ושל חשש מעלויות ההדרכה. אם הרבה אנשים בארגון ייתקדמו קצת מב

רוני מספרת, שאצל לקוח מקומי גדול יישמו מערכת CRM למחלקת השירות וגילו מתוך דו"חות השימוש בה, שרק כ-1% מכלל עובדי המחלקה עובדים איתה ושם מיקדו את ההדרכה. בתאריך הסיום להדרכה, הוציאו דו"חות שימוש נוספים, ובחנו את ההבדל. המספרים גדלו לכדי 80% שימוש בקרב עובדי המחלקה ולהם התווספו משתמשי הנהלה חדשים. כיום, הכלי הפך להיות חלק בלתי נפרד מאופן העבודה במחלקה ומרכיב מכריע בקבלת החלטות השירות בארגון. מאוד חשוב לאפיין כבר בהתחלה את קהלי היעד, אופן ההדרכה ותכנית ההטמעה, למקד את מטרת ההטמעה ולקבוע מדדים להצלחת הפרויקט. רוני מאוד מאמינה בהדרכה והטמעה נכונים וייחודיים לכל ארגון ומערכת, כולל אפיון נכון מראש. במקרים רבים קורה, שארגונים פונים אליהם לאחר שהמערכת עלתה לאויר או שבכדי לחסוך בתקציב, מבצעים העברת ידע למשתמשים הסופיים, שלא על ידי אנשי מקצוע. לעתים קרובות, עושים בכך יותר נזק מתועלת. לכן, מומחי ההטמעה מתחילים לעתים לא  "מאפס", אלא "ממינוס" (עקב הרגלים לא נכונים של המשתמשים). 

בגרסאות אופיס2003 , שימוש "משתמשי העל" בתוכנות הגיע לכ-11% מכלל יכולות התוכנה וזאת בשל ריבוי בתפריטי מערכת. עם המעבר לאופיס 2007 המבוסס רצועת כלים וממשק מונחה משימה, לאחר הדרכה, דיווחו יותר מ-60% מהמשתמשים שהם העלו באופן ניכר את הפרודוקטיביות במערכות. למרות שרבים חושבים שהם כבר יודעים את כל מה שדרוש להם, לפעמים "אתה לא יודע שאתה לא יודע". הקשיים הבולטים בהטמעת מערכות באופן יעיל בארגונים נובעים בעיקר מחוסר בתקציב, במחוייבות הארגון  ופחד משינוי הרגלים וטכנולוגיה. בניגוד לדעה הרווחת, אין לדעתה הבדל משמעותי בין דורות שונים של משתמשים וזה רק עניין של צורך (כל אחד לומד, אם הוא באמת צריך זאת).
30/4/2010
מתחילים ממינוס

רוני מספרת, שאצל לקוח מקומי גדול יישמו מערכת CRM למחלקת השירות וגילו מתוך דו"חות השימוש בה, שרק כ-1% מכלל עובדי המחלקה עובדים איתה ושם מיקדו את ההדרכה. בתאריך הסיום להדרכה, הוציאו דו"חות שימוש נוספים, ובחנו את

אפל מעדיפה שלא להטמיע את נגן הפלאש במכשירי האייפון והאייפד, אלא מקווה ש-HTML 5 יחליף את תכני הפלאש. כל נושא ה-HTML5 עדיין אינו בשל דיו. בין השאר, אין שם עדיין סטנדרט שקובע באילו קודקים של וידאו לתמוך, כאשר למעלה מ-85% מתכני הוידאו באינטרנט הם כיום תכני Flash. מוקדם לדבר על השאלה, האם זה יחליף או לא? 

אלי מוסיף, כי נגן הפלאש משמש כסביבת ריצה עצמאית בתוך הדפדפן לתכני מדיה עשירה: גרפיקה, תלת-מימד, אנימציה סאונד ווידאו, תכני לימוד אינטראקטיביים וכן אפליקציות מבוססות ווב. הוא זמין לפלטפורמות רבות כמקינטוש, חלונות 2000, XP, ויסטה ו-7, כמו גם לינוקס, סולאריס ואף למערכות הפעלה של טלפונים סלולאריים, דרך גרסה קלה שלו בשם FlashLite. לפי נתוני Adobe, מעל 98% מהמחשבים בעולם, שמחוברים לאינטרנט, משתמשים בגרסה של נגן הפלאש. הגרסה האחרונה שלו, הותקנה על כמעט 90% מהמחשבים המחוברים לרשת, תוך תשעה חודשים מיום שחרורה.
16/4/2010
HTML 5 או פלאש?

אפל מעדיפה שלא להטמיע את נגן הפלאש במכשירי האייפון והאייפד, אלא מקווה ש-HTML 5 יחליף את תכני הפלאש. כל נושא ה-HTML5 עדיין אינו בשל דיו. בין השאר, אין שם עדיין סטנדרט שקובע באילו קודקים של וידאו לתמוך, כאשר למעל

מיקרוסופט מתייחסת לתוספים כאמצעי לשיפור הפרודוקטיביות בעבודה עם הדפדפן. המטרה היא לפתח תוספים שיתאימו לכל המשתמשים, רגילים ומומחים כאחד. מלבד שיפור האבטחה, השינוי המשמעותי באקספלורר 8, הוא תמיכה בשלושה סוגי תוספים: מאיצי עבודה, פיסות רשת וחיפוש. לאחר פיתוח תוסף על ידי מפתחים חיצוניים, הוא נבדק על ידי מיקרוסופט ונדחה או מאושר לפרסום והפצה באתר הרשמי. גיא ממליץ לעשות שימוש ביכולות אשר מעניקים התוספים לארגון ולנצל את היכולת לחבר את המערכות הארגוניות לדפדפן. ניתן לפתח תוספים אשר מפיצים את חדשות הארגון ישירות לדפדפן באמצעות פיסות רשת, חיפוש במאגר ניהול הידע הארגוני באמצעות חיבור החיפוש למערכת ה- SharePoint וכן, חיפוש פריטי מלאי או חיפוש פרטי עובד, באמצעות חיבור לחיפוש או למאיצים.
16/4/2010
אמצעי לשיפור הפרודוקטיביות

מיקרוסופט מתייחסת לתוספים כאמצעי לשיפור הפרודוקטיביות בעבודה עם הדפדפן. המטרה היא לפתח תוספים שיתאימו לכל המשתמשים, רגילים ומומחים כאחד. מלבד שיפור האבטחה, השינוי המשמעותי באקספלורר 8, הוא תמיכה בשלושה סוגי תוס

סלקום מספקת נקודת כניסה אחת לרשת - גם תשתית וגם שירותים, כולל גישה לאינטרנט (ISP). מבחינת ניהול, סלקום מאפשרת לבחור בין ניהול עצמי של ה-WAN בשכבה 3 ובין רשת מנוהלת על ידה מקצה לקצה. רפי אומר כי רוב הלקוחות מעדיפים את האפשרות של רשת מנוהלת. מבחינת המגמה והחזון לעתיד, הוא מתאר את המצב של המנמ"ר כמנהל של מגוון פלטפורמות גישה לרשת, מדסקטופים ועד לטלפונים חכמים אשר לכולם צריך לתת חווית שירות דומה, בין אם מדובר ביישומים או בביצועים. צרכי המשתמשים הולכים וגדלים, בין אם מדובר במעבר לענן המצריך יותר רוחב פס או יישומים כבדים ועשירים במולטימדיה. החזון של ה-NGN הוא לספק את צרכי הגישה של היישומים הללו באופן שקוף למשתמש ולמנמ"ר, ע"י סינרגיה של מגוון תשתיות גישה שונות בקצבים יותר גדולים. מכיוון שבסופו של דבר כל הספקים ישתמשו באותה טכנולוגיה ויספקו את אותם שירותים. 

השורה התחתונה לגבי NGN, היא שיפור האמינות, הזמינות והשירות של הרשתות הקיימות. הוא מספר כי מבחינה היסטורית, רשת התקשורת הקווית האופטית שסלקום מציעה היום ללקוחות התפתחה מ-Backbone אופטי, שהוקם במקור כדי לקשר אתרים של סלקום עצמה. הוא מזכיר שרשת סלולארית בנויה על Backbone קווי, כלומר שלסלקום נסיון עשיר לא רק בסלולאר אלא גם בתשתיות קוויות לנתונים ודיבור אנאלוגי ודיגיטלי. ב-2008, סלקום השיקה את רשת ה-NGN שלה, המיועדת אך ורק ללקוחות עסקיים, אשר בנויה על פריסה ארצית (מספר 2 אחרי בזק לדבריו) של רשת סיבים אופטיים בתצורת FTTP (Fiber To The Premises). בתצורה זו רכיב התקשורת האקטיבי (M-SUG) מגיע לתוך הבניין של הלקוח, וכך קטע קו הנחושת בינו ובין ה-LAN הארגוני קצר ביותר למניעת הפרעות בקו. רפי מזכיר כי רכיבי הקצה הם סטטיסטיים*, ולא קווי נל"ן יעודיים.
(*- הקצבים לא מובטחים, אך מתקבל בממוצע הקצב בו מדובר).
9/4/2010
שיפור האמינות, הזמינות והשירות

סלקום מספקת נקודת כניסה אחת לרשת - גם תשתית וגם שירותים, כולל גישה לאינטרנט (ISP). מבחינת ניהול, סלקום מאפשרת לבחור בין ניהול עצמי של ה-WAN בשכבה 3 ובין רשת מנוהלת על ידה מקצה לקצה. רפי אומר כי רוב הלקוחות מעדי

NGN הינו הפתרון שבזק מציעה לארגון הסובל מפגיעה בביצועי הרשת בשעות העומס. יוסי מסביר כי אמנם NGN מיועדת במקור למגזר הפרטי, אבל הוא רואה התלהבות גם בשוק הארגוני (כ-1,000 לקוחות עסקיים ב-3 חודשים). ה-NGN של בזק עסקים מציע 1Gbps סימטרי בתצורת FTTP (Fiber To The Premises) מדובר בחיבור סיב אופטי עד ל-LAN של הלקוח, באמצעות מתג או נתב מתקדם וזאת באמצעות פלטפורמה הנקראת "מטרו" שמבוססת על קישוריות Ethernet המנוהלת מקצה לקצה והמאפשרת רוחב פס מובטח בעת השימוש ועורקי גיבוי וזמני התאוששות רשתיים קצרים (Msec50). מעל לתשתית זו, בזק מספקת שירותים כגון אינטרנט מהיר לעסקים, Data Center, טלפוניה מבוססת IP (IP Centrex) באיכות קול גבוהה (HD), פקס למייל, העברת קבצים מהירה (PAX, סריקות MRI) ועוד שירותי ערך מוסף. 

המגמה העתידית היא להגיע לרוחב פס בלתי מוגבל - לדבר בג
9/4/2010
רוחב פס בלתי מוגבל

NGN הינו הפתרון שבזק מציעה לארגון הסובל מפגיעה בביצועי הרשת בשעות העומס. יוסי מסביר כי אמנם NGN מיועדת במקור למגזר הפרטי, אבל הוא רואה התלהבות גם בשוק הארגוני (כ-1,000 לקוחות עסקיים ב-3 חודשים). ה-NGN של בזק עס

ההנהלה בחלק מהארגונים עדיין לא הפנימה את משמעות המהפכה: עובדים צריכים להלחם כדי לקבל דוא"ל למכשיר הסלולארי שלהם, ומי שמקבל - זה נחשב כצ
2/4/2010
"הדבר הבא"

ההנהלה בחלק מהארגונים עדיין לא הפנימה את משמעות המהפכה: עובדים צריכים להלחם כדי לקבל דוא"ל למכשיר הסלולארי שלהם, ומי שמקבל - זה נחשב כצ'ופר, במקום שההנהלה תבין כי מימוש ניידות רק מגדילה את התפוקה של העובד גם בש

רן ממליץ ליצור אסטרטגיית עבודה מול העולם הנייד, ולא להזניח אף חלק: אתר האינטרנט, פניה למוקד שירות ועוד, כי יש יתרון לכל תחום, ולקוחות מעדיפים ערוצים שונים לפעולות שונות. בניידות יש מספר מערכות הפעלה, דפדפנים ורזולוציות. האתגר האמיתי הוא להצטייד בתשתית שתתמוך בכל הסביבות הללו, ותדע לתת פתרונות גם לאינטרנט הנייד וגם לאפליקציות של הארגון, כי כיום מוקדם לדעת איזו טכנולוגיה תשלוט בשוק. לכן, מי שנותן פתרון חלקי, עלול "לפספס". 

ההשקעה במערך אנשי שטח מחזירה את עצמה בהקדם: בהקמת מערך של 100 טכנאים ההשקעה תוחזר עוד בשנה הראשונה. במקרים בהם הצלחנו להסב חלק מעבודת הטכנאי גם לפעילות מכירתית באתר הלקוח, הצלחנו אפילו לגרום לגופי השירות להיות רווחיים - יחס המכירות בין טלמרקטינג לטכנאי שטח הוא 1:4! מעבר לכך, כאשר הטכנאים עוסקים במכירה של שידרוגי שירות וציוד, יכול המוקד הטלפוני לעסוק במכירת שירותים חדשים וציודים מתקדמים יותר, וכך מרוויח הארגון פעמיים. השילוב הנכון בין אנשי שטח ממוחשבים לבין לקוח אשר נגיש באמצעות המובייל שלו אל מערכות השירות והתפעול של החברה הוא בעצם השילוב המנצח. לדוגמא - האפשרות לייצר התראת SMS ללקוח לקראת הגעת טכנאי ובכך לצמצם ביקורי טכנאים אצל לקוח שהתקלה נפתרה עבורו, ששכח להמתין בבית או שהתייאש מלהמתין (כמות הביטולים באתר הלקוח מגיעה אפילו ל-25%). שירות כזה, שייתן פתרון לכחצי מהמקרים, יוביל להתייעלות של כ-12% במערך הטכנאים ויחסוך עשרות רבות של אלפי ש"ח בחודש.
2/4/2010
ROI מהיר

רן ממליץ ליצור אסטרטגיית עבודה מול העולם הנייד, ולא להזניח אף חלק: אתר האינטרנט, פניה למוקד שירות ועוד, כי יש יתרון לכל תחום, ולקוחות מעדיפים ערוצים שונים לפעולות שונות. בניידות יש מספר מערכות הפעלה, דפדפנים ור

  פרסום בטקסט

  כתבות לפי חודש
2011
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2010
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2009
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2008
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר
2007
ינוארפברוארמרץאפרילמאייונייוליאוגוסטספטמבראוקטוברנובמברדצמבר


רוצים תוכן שימושי בעל ערך?!...
תוכלו לקבל זאת כאן ובחינם!


הצטרף ל-pConTip

ותקבל את הטיפים והסרטונים הכי טובים שיש ובחינם!

ניוזלטר שבועי קצר וחינמי, מביא המלצות למאמרים, תוכנות מועילות, קיצורי דרך שימושיים, פרשנות לחדשות מרכזיות וסרטונים ייחודים, על הטכנולוגיות הכי מרתקות שיש היום.

הכנס עכשיו את שמך והמייל, ולחץ על כפתור " לחץ כאן ועכשיו "



דוא"ל
שם
 
 pConTop
המלצות למנהלי מידע
הכי מעניין וחשוב במחשוב
פרשנות מעשית והכוונה לנושאי מפתח


כדי להתעדכן מדי שבוע במשמעויות המעשיות של החדשות החשובות, וכן לדעת מה הם נושאי המפתח המרכזים בענף? מלא את פרטיך עכשיו ותקבל מדי שבוע ניוזלטר קצר וחינמי!
דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

 ערוץ סרטוני pCon ביוטיוב
 משרות הייטק בשיתוף AllJobs
 pConTip
הטיפים והסרטונים
הכי טובים שיש!
המלצות * חידושים * קיצורי דרך


חינם! הרשם לניוזלטר שבועי קצר, של טיפים שימושיים ומסקרנים ולקט המלצות על סרטוני החידושים הטכנולוגיים הכי מרתקים שיש. הרשם עכשיו.

דוא"ל:
שם:

כן ,שלחו הגיליון
*לא נעביר המייל לגורם אחר!
**תוכל להסיר את שמך בקלות, בכל עת.

   תוכן לפי נושא
 
    אבטחה
    אינטרנט
    חומרה
    יישומים
    ניהול
    סלולר
    עובדים
    עסקים
    שירותים
    תוכנה
    תקשורת
    תשתיות
 מודעות דרושים
 איך להתעדכן וליצור קשר
RSS התעדכן ב-RSS
RSS התעדכן ב-Google+
FACEBOOK התעדכן בפייסבוק
in התעדכן בלינקדין
TWITTER להתעדכן ביוטיוב
TWITTER התעדכן בטוויטר
TWITTER צור קשר במייל
 
©כל הזכויות שמורות | אודותינו | צור קשר | פרסם אצלנו | תנאי שימוש | מפת האתר | דף הבית
לפרופיל ה Google+ | מה דעתך? | מדיניות פרטיות | RSS  | | לימודי מדעי המחשב